Mediatutkimus mittaa ajoittain radioiden kuuntelua. YLE:n Radio Suomi on ollut pitkään tämän tilaston kärjessä, joten suomalaiset kuuntelevat eniten sitä musiikkia mitä RadioSuomen soittolistat suoltaa. Juu, mut katos kun suomalaiset kuuntelevat musiikkia muualtakin kuin radiosta. I used to care but... things have changed. |
Mä vissiin kuulun siihen laidasta laitaan porukkaan, kun en oikeasti ihan kamalasti nykyään jaksa musaa kuunnella. Tottakai autossa pyörii ne iki-ihanat sabbathit sun muut klassikot, mutta oikein ei aika riitä keskittyä oikein tosissaan kuuntelemaan itselle entuudestaan tuntemattomia bändejä. Vaikka välillä löytyy oikein hyvänkuuloista settiä, ja tulee levykin hankittua, niin jotenkin niitä ei vaan jaksa alkaa "analysoimaan" Pitää vaan odottaa sitä inspiraatiota. Maailma on niin täynnä hyvää musaa, joka ei todellakaan ole siellä radioiden soittolistoilla, vaikka aika-ajoin sielläkin jotjut helmet pyörähtää. |
>>Lauri Tähkää & Elonkerjuuta >>Mambaa >>Popedaa >>Yötä >>Dingoo >>Katri Helenaa >>Kari Tapioo >>Paula Koivuniemee Ohi aiheesta,mutta silti ja ilman vittuilua. Mitkä näistä artisteista olet nähnyt livenä? Mä olen muuten nähnyt nuo kaikki livenä. Onhan ne suosittuja. Lauri Tähkä ei sikäli kuulu joukkoon, että se on vielä nousussa, mut onhan Klabbi ja Paulakin olleet välillä alempana listalla ja sit nousseet. Tai no, katotaan kuin Dingolla raketit riittää. Hyvä yritys palaamiseen on kumminkin taas päällä. |