alanko 08.05.2008 08:03:11 | |
---|
slipoilfan: Tässä on tiukka klassikko:D Levyn arvostelussa, ei edes viitata uuteen levyyn. http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=7698 Mohla: Tää oli kyllä mahtava! Ei sanaakaan itse levystä, ja puolet ajasta puhutaan ihan muista bändeistä! Lopussa jäädään miettimään, mitä Pennywise haluaa musiikillaan tehdä. Huhhuh! :D Just aamulla luin Soundia, niin tuo nettiarvostelu ei ehkä anna ihan täyttä kuvaa, kun itse lehdessä tuossa samassa arvostelussa "arvostellaan" sekä millencolinin, no use for a namen ja pennywisen uusimmat levyt. |
Mohla 08.05.2008 11:36:00 | |
---|
Just aamulla luin Soundia, niin tuo nettiarvostelu ei ehkä anna ihan täyttä kuvaa, kun itse lehdessä tuossa samassa arvostelussa "arvostellaan" sekä millencolinin, no use for a namen ja pennywisen uusimmat levyt. Joo, tämä selvisi jo edellisellä sivulla. Se kyllä selittääkin miksi tuo tuntui niin käsittämättömältä :) Soundin nettisivuilla vois myös olla maininta asiasta. Tai sit mä en vaan osaa... Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Kapane 08.05.2008 21:50:39 | |
---|
Skenehuora jo 6 vuotta. |
Milkop 08.05.2008 23:24:28 (muokattu 08.05.2008 23:24:49) | |
---|
Hyvistä arvosteluista puheenollen, ainakin henkilökohtaisesti olen aina pitänyt tästä Jaan Wessmanin kirjoituksesta. Enkä vähiten sen takia, että se innosti minut tutustumaan Devin Townsendiin ja sitä myöten menettämään sydämeni ukon musiikille. http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=4548"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Linnunlaulupuu 09.05.2008 00:43:36 | |
---|
KINNIKUN! |
Milkop 09.05.2008 06:50:27 | |
---|
Ärsyttäviä fraaseja viljelee tuo kirjoittaja. Niin no, mistäpä sinä pitäisitkään :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Ziggy Bubba 09.05.2008 12:22:11 (muokattu 09.05.2008 12:26:11) | |
---|
Joskus vaan tulee vastaan näitä arvosteluja, jossa levy ilmeisesti annetaan väkisin sille, joka sitä eniten inhoaa, että teepäs oikein hauska arvostelu, LYTTÄÄÄ SE!! Eli täysin samaa osastoa, kuin vuosia sitten Timo Tolkin kohdalla, jolle annettiin vapaat kädet arvostella Waldon levy Soundissa. Tätä samaa olen itekkin ihmetellyt. Musta arvostelijalla pitää olla hallussa se musatyyli mitä arvostelee. Ilman tätä tulee näitä ulkomusiikillisiin seikkoihin keskittyviä lyttäyksiä tai sitten ympäripyöreitä diipa-daapa -kirjoitelmia joista ei ota mitään selkoa. E: Tässä esimerkki arvostelusta joka pistää miettimään onko kirjoittaja päässyt levyyn tutustumisessa juuri kansia pidemmälle - musiikkiarvostelulta odottaisin jotain muuta: http://www.soundi.fi/arvostelut?nid … vostelu=Machine+Head_The+Blackening "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Linnunlaulupuu 09.05.2008 13:55:00 (muokattu 13.05.2008 20:30:17) | |
---|
Niin no, mistäpä sinä pitäisitkään :D Kaikesta hyvästä, eli todella monesta asiasta. T. Paitsi Devinistä, hyi samperi. KINNIKUN! |