Tympee Huttunen 25.10.2007 20:28:09 | |
---|
Kerrotaan nyt sekin, että tilaamani elementit yms. saapuivat. Ei ollut extroja mukana:) Moitteita tulee UPSille ainoastaan siitä, että luulin toisen lähetyksen lähettäjää TV-lupatarkastajaksi. |
Torniojaws 10.11.2007 23:06:19 (muokattu 10.11.2007 23:07:10) | |
---|
Toisaalta oikein mikään ei selitä noita 5.5kg paketteja, liian vähän yhdeksi elementiksi, liian paljon kahdeksi. Nojoo, ehkä nuo pakettipainot menee portaittain ja kyllähän ne pehmusteet, katalogit ja pahvilaatikotkin painaa. Ei niihin pakettien painoihin kannata paljoa kiinnittää huomiota. Ainakin omissa Thomannin tilauksissa paino vaihtuu lähes joka vaiheessa. Monesti painoksi on ilmoitettu 0 kg ja n. 10 kg, kunnes sitten "Saapunut toimipaikkaan" on paino oikea. |
Lennu 15.04.2008 21:07:27 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 156 päivää vanhaan ketjuun! Eijjuma. Nyt firman intranetissä joku myy yksinäistä KRK RP6 -kaiutinta yheksäänkymmeneen euroon ;------D Uusi, kerran kokeiltu, tehtaan paketissa. Varmaan ihan sattuma, mutta sopis hyvin. Hehe. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
jannu 16.04.2008 03:39:00 | |
---|
Eijjuma. Nyt firman intranetissä joku myy yksinäistä KRK RP6 -kaiutinta yheksäänkymmeneen euroon ;------D Uusi, kerran kokeiltu, tehtaan paketissa. Varmaan ihan sattuma, mutta sopis hyvin. Hehe. Hoho. Onhan sitä tietty kahelimpaakin maailmassa sattunut... "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
p130 16.04.2008 09:21:09 | |
---|
Thomannilla on muuten yllättävän hyvä asiakaspalvelu joiltakin osin. Sieltä tuli mailia, että posti on palauttanut hot dealsin. Ongelmahan on se, että tein muuttaessani maksullisen vuoden edelleenlähettämissopimuksen. Voikin taas kerran kysyä, _mitä_muuta_ on jäänyt saapumatta, Thomannin mainoksellahan ei sinänsä ole mitään väliä. Soitin kyllä asiakaspalveluun ja kysyin mikä on ongelma, luvattiin selvitys sähköpostiin. Eipä tullut sellaistakaan kuukauteen. Uusi soitto: "kyllä täällä on kuittaus, että selvitys on lähetetty". Hukkaavat siis omat sähköpostinsakin, perkele. Ja Postin kanssa on ennenkin hommat sujuneet. Itse itseäni lainaten tästä ketjusta: Kolmisen vuotta sitten loppui postin tulo minulle. Pari viikkoa meni ennen kuin aloin muutamaa kirjettä kaipailemaan ja kyselin postilta niiden perään. Vaimokkeelle nimittäin posti tuli ihan normaalisti joten en osannut mitään ihmetellä ihan heti. Yhtään kirjettä tuolta ajalta ei koskaan löytynyt, hukkaan meni ainakin useampi lasku ja yksi työtodistus. Onneksi postia alkoi sentään taas tulemaan muutaman päivän kuluttua kyselystä... Kerran soittelin asiakaspalveluun ja kyselin miksi ei meille ole tullut päiväpostia. Tiesin ettei ole tullut, koska minulle tuli silloin päiväpostin mukana jaettava Kauppalehti jonkin kyselyn palkintona. Lehdellä ei mitään väliä, mutta odottelin muuta tärkeää postia. Puhelinpalvelussa nainen kertoo "6-vuotias kysyi miksi Aku Ankka ei tullut"-äänensävyllä ettei "lennttssikka" päässyt laskeutumaan Oulunsaloon aamulla sumun vuoksi, joten Kauppalehteä ei tule mutta päiväjakelu on kyllä hoidettu. Soitto lentoasemalle, vahvistavat olettamukseni siitä, että sää on ollut hyvä koko päivän. Vielä varmistussoitto kirjastoon, ovat saaneet Kauppalehden. Uusi puhelu Postin asiakaspalveluun, pyysin suoraan esimiehelle. Pystyvät kuulemma selvittämään ajan ja puhelinnumeron perusteella kuka oli kanssani aiemmin puhunut. Lupasi ottaa puhutteluun... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
janis 16.04.2008 11:06:29 | |
---|
Eikös thomannilta tavarat tuu dhl:llä suomeen? On voinu paketti hukkua jo ennen suomen postia. Ku itte tekee, saa sellasta mitä tulee! |
p130 16.04.2008 11:52:11 | |
---|
Eikös thomannilta tavarat tuu dhl:llä suomeen? On voinu paketti hukkua jo ennen suomen postia. Siis viittaatko tuohon minun kirjoitukseeni? Kyse oli siis Thomannin mainoskirjeestä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Lennu 16.04.2008 17:05:21 | |
---|
Eikös thomannilta tavarat tuu dhl:llä suomeen? On voinu paketti hukkua jo ennen suomen postia. Jos viittaat mun postaukseen, niin viimeinen kirjaus oli Postin logistiikkakeskuksesta, johon se siis oli kyllä saapunut. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
kassper 16.04.2008 18:36:49 (muokattu 16.04.2008 18:37:31) | |
---|
Eikös thomannilta tavarat tuu dhl:llä suomeen? On voinu paketti hukkua jo ennen suomen postia. Ja jos viittaat siihen, että DHL ei toisi paketteja toisinaan perille, niin olet oikeassa. Kerran jos toisenkin olen jotain säätänyt noiden kanssa. Kotimainen Posti on aina toiminu mun kohdalla moitteettomasti. Nimim. logistiikan ammattilainen :D Ja Lennu, ehkä kannattas käydä "koekuuntelemassa" se kajari. Vaikka ihan vaan huvikseen. -Mistäs sä tän sit oot ostanu? -Totaa... Siinähän kävi sellanen hassu juttu joskus, kun olin tuolla Postilla töissä, että... Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |