Milkop 28.05.2007 15:31:26 | |
---|
Monelle lienee tuttua kuulla (perustelematonta) palautetta ÖRINÄ/TAPPO PÄNDEISTÄ, miten ne ei ole musiikkia. No, minkäpä tietämättömien illuusioille voi. Henkilökohtaisesti pyrin moisissa tilanteissa provosoimaan näitä valittajia ja lyömään lisää vettä myllyyn :) |
Dead Like Me 28.05.2007 16:40:13 | |
---|
Tulen vetämään pohjat. Lindsay Lohan. Kyllä, se on tehnyt musaakin. Speak niminen albumi täynnä loistavia hyvä fiilis nykypop ralleja: First, Disconnected, Rumors et cetera... Niin ja lisäksi Freaky Friday soundtrackilta löytyvä Ultimate on loistavuutta. http://www.youtube.com/watch?v=k-UnHYCJ5pg kadun kyllä varmaan myöhemmin tämän viestin lähettämistä Lindsay on kyllä hyvä. Ja ton Freaky friday -biisin lisäksi myös Confessions of a teenage drama queen -leffan nimibiisi on täyttä timanttia. Pidän myös Celine Dionin My heart will go on -biisistä, varsinkin siitä kohdasta loppupuolella kun rummut tulee mukaan... Poistun hiljaa... |
RocknRoll 29.05.2007 17:25:52 | |
---|
Jaa juu, mä olen sentään mies jolla on pari Demis Roussosin levyä levyhyllyssä, siinä sitä saa aina selitellä kun kaveri kyselee mikä tää lp on joka sillä on kädessä..? -en mä tiedä, joku meidän äitin levy varmaan. Millähän toikin on tänne eksynyt..? :) |
Zigura 29.05.2007 17:27:34 | |
---|
Oikein miettimällä mietin, mutta kaikki bändit ja artistit joista pidän ovat objektiivisesti hyviä, eikä niissä siten ole mitään häpeämistä :D Ei oikein itsellekkään tule mitään mieleen... Ehkä tuossa levyhyllyssä on kuitenkin tavaraa mikä hävettää, vaikkei sitä kuuntelekaan. Eminem, The Darkness, Iron Maiden, Husky Rescue. Noita vähän häpeän, vaikken enää kuuntelekaan. Voisi pistää vaikka myyntiin. Kiinnostuneet laittakee pikaviestiä ;) Sisters and brothers. Musicians are cowards.
Total silence to total violence. |
Bongowing 29.05.2007 18:17:02 | |
---|
Edu Kettunen ja Edu Kehäkettunen, molemmat. Ensin mainitulta omistan (kokoelma-)levynkin. |
Zigura 29.05.2007 22:04:29 | |
---|
Edu Kettunen ja Edu Kehäkettunen, molemmat. Ensin mainitulta omistan (kokoelma-)levynkin. Äläs nyt, Kehäkettunen on ihan hauska :) Varsinkin MC Taakibörsta kokoonpanon jäsenenä. Sisters and brothers. Musicians are cowards.
Total silence to total violence. |
-Cale 29.05.2007 23:25:03 | |
---|
|
Numb 30.05.2007 06:39:30 | |
---|
Radiossa tuota on luukutettu ja olen tykästynyt kovasti! Ihan jeez tuo onkin. Turmeleeko Nova musiikkimakuni?!? Kyllä turmelee. Mutta miten tämä liittyy edelliseen? Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Umas 30.05.2007 08:30:28 | |
---|
Barry White. Koomisen hyvää panomusaa... jos haluaa viilistellä =D ...yksin tai kaksin ...hehheeeeh Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
-Cale 30.05.2007 10:13:05 | |
---|
Kyllä turmelee. Mutta miten tämä liittyy edelliseen? Ehkä liittyy, ehkä ei... Olen vaan huomannut radiota (Novaa) kuunnellessani että olen alkanut pitää bändeistä/artisteista joita aiemmin en olisi voinut sietää tai kummemmin piitannut niistä, mm. Irina, Kolmas Nainen, Johanna Kurkela, Scissor Sisters jne... Siis en ole kuullut juurikaan muita kun noita radiohittejä. |
fidZi 31.05.2007 10:05:28 | |
---|
Harvemmin kehtaa myöntää että tykkää Raptorista. Tietyllä tavalla lyyristä nerokkuutta sekin. Olipa levykin mutta se katosi. All these things we'll never see in Finland. |
Numb 31.05.2007 10:11:42 | |
---|
...Kolmas Nainen ... Scissor Sisters jne... Kolmas Nainen oli hieno bändi. Ja Scissor Sistersillä on parhaimmillaan ihan mahtava meno. Jotenkin sellainen mukavan... häpeämätön :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
gorgonoidi 31.05.2007 11:19:05 | |
---|
Ei ole kyllä yhtäkään tälläistä yhtyettä. |
sus 31.05.2007 12:47:48 | |
---|
Sivuaa ehkä aihetta. Kuulen usein radiosta ilmeisesti Bloodpit-nimisen orkesterin "Wise men don't cry"-kappaleen. Luulin että esittäjänä toimisi veretseisauttava Uniklubi-tyylinen meikkirokkibändi, ja se aiheuttikin itsensätutkiskelun hetken, kun huomasin itse kappaleen olevan jopa erinomainen. Hyvä biisi, hyvät saundit, hemmetin hyvä lauluääni laulajalla. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
shovi 02.06.2007 10:00:16 | |
---|
Harvemmin kehtaa myöntää että tykkää Raptorista. Tietyllä tavalla lyyristä nerokkuutta sekin. Olipa levykin mutta se katosi. Tätä lyyristä nerokkuutta en pysty ymmärtämään. Kuka tahansa (joo, myös minä) osaa listata kaikki tuntemansa synonyymit sanoille yhdyntä, siitin, emätin, kehitellä näihin rimmaavia sanoja ja hahmotella ympärille lyriikat. "Jokaisessa meissä asuu pieni sankari, vaikka rintakarvoja olisikin vain kaksi." -PomppoK |
jummijammi 02.06.2007 10:11:43 | |
---|
J. Karjalaisen Suurimmat Hitit-levy, jota soitan nykyääen varmaan eniten, horjuttaisi varmaankin thrashmetal-egoani. |
AtukkA 02.06.2007 11:09:50 | |
---|
Itse asiassa tykkään lähes kaikesta mitä kuulen. Minulla on kylläkin tällainen yltiö positiivinen vaihde elämässä menossa että sillä on osuutta asiaan. |
gorgonoidi 02.06.2007 11:12:17 | |
---|
Itse asiassa tykkään lähes kaikesta mitä kuulen. Minulla on kylläkin tällainen yltiö positiivinen vaihde elämässä menossa että sillä on osuutta asiaan. Hmm... Sama täällä, mutta positiivisempikin vaihe voisi olla. |
-Mickill- 02.06.2007 11:53:20 | |
---|
Öö sanotaanko vaikka näin että jos jonkun bändin levy on hyvä, niin kyllä sitä tulee aina kavereille mainostettua. Mutta esim. vaikka Rasmuksen Playboys levy on hiton kova niin en mie Rasmuksen t-paitaa päälleni laittaisi. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
carnation 02.06.2007 12:26:54 | |
---|
|