Aihe: iPod, juokseminen jne..
1 2 3 4
Susiääni
02.04.2008 00:43:57
Jos vähänkin omaat heiluvamman juoksutyylin ei noita Sporta Pro -kuulokkeita voi suositella. Näyttävät tyhmiltä ja ainakin omissa, hieman pienemmissä, korvissa nuo eivät pysy juostessa. Spark Plugit saattaisivat olla paremmat joka suhteessa. Ainakin vaimentavat äänen jos ei muuta ja pysyvät päässä.

En kyllä tajua että miten paljon täytyy heilua että Sporta proot ei pysy päässä. Itsellä on ja kyllä ne päässä saa vaikka heittää volttia jos siltä tuntuu.
WHAT THE HELL IS SO FUNNY ABOUT MY BANJO? Shouted he, and played some noodlin' around the Yankee Doodle
Chemo
02.04.2008 09:13:58

tarkemmin luettuna alottajalla jo tommonen 30giganen onkin =)

Niin on, eikä siihen edes mahdu se musa mitä mulla on iTunesissa, puhumattakaan jos siihen haluaisi monta leffaa kerrallaan. Tärkeimmät musat kuiteskin mahtuu - niitä ei joudu vaihtelemaan, leffoja sen sijaan kierrätän (no, leffat eivät sentään liity juoksemiseen ;-)

Tää on ihan miten asian ajattelee. Jos juoksee lyhyttä lenkkiä eikä levyjen jatkuva vaihtaminen soittimeen ole ongelma, 128 Mb mp3-soitin on jo iso. Mä sen sijaan haluan ottaa kapistuksen mukaan; reissuun, lenkille, pihalle aurinkotuoliin jne jne jne, ja tietää että suhteellisen kattava musakirjasto tulee siinä mukana ilman mitään säätämistä.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
IJarro
02.04.2008 10:49:19
Kyllä tuo 128kbp/s on mp3:sina aikamoisen kaukana CD-laadusta.

No, oli tai ei, ni 256kbit/s on jo erittäin hyvän laatusta ja sitäkin menee sinne 30gigaseen 250h. Ja siis ei mulla tosiaan väliä mitä soittimia kelläkin on ja sillee, mut ku uutta hankitte, ni tiiätte vaa, et se 30gigaa on paljon.

Ja siis vaikkei siihen mahtuiskaa ku murto-osa jonkun levykokoelmasta, ei tarkota, ettäkö se ei ois sika iso se 30giganen. Sillon levykokoelma on vaa vielä isompi. Ja vaikka se ois vaa murto-osa levykokoelmasta, 250 tuntia musiikkia on aika paljon.
Let's do some living after we die...
Zammy
02.04.2008 10:59:24
mut ku uutta hankitte, ni tiiätte vaa, et se 30gigaa on paljon.

Nojaa, jokainen osannee laskeskella että mikä on sopiva soitin itselleen, itse olen ipodia hankkimassa ja eiköhän se tuo 160 giganen tarvii olla, minä ainakin haluan laittaa kaman kerran sisään ilman että sitä sisältöä tarviis jatkuvasti venkslailla. Ja samalla myös kasvunvaraa uusia levyjä varten.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
IJarro
02.04.2008 12:16:10
Nojaa, jokainen osannee laskeskella että mikä on sopiva soitin itselleen, itse olen ipodia hankkimassa ja eiköhän se tuo 160 giganen tarvii olla, minä ainakin haluan laittaa kaman kerran sisään ilman että sitä sisältöä tarviis jatkuvasti venkslailla. Ja samalla myös kasvunvaraa uusia levyjä varten.

Tosiaan, jokanen osaa valita varmaan omansa ja vaikka 250gigasen laitteen saa kyllä täyteen ja helpostikin.
Mun mielipide siis vaan, mutta esim se 500h musiikkia on jo ihan älyttömästi. Vaikka ois kokoajan napit korvissa, sen kuunteluun kuluu se 500h ja se on paljon aikaa. Kannattaa aina miettiä mikän järkevää.
Zammy
02.04.2008 12:20:50
Mun mielipide siis vaan, mutta esim se 500h musiikkia on jo ihan älyttömästi.

On se, kyllä sen varmasti kaikki uskoo jo.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Chemo
02.04.2008 15:18:35

esim se 500h musiikkia on jo ihan älyttömästi.

Tavallaan kyllä, mutta tässä täytyy nyt muistaa, että suurella osalla täälläolijoista on joka tapauksessa tooooosi monta tuntia musaa levyhyllyssään. Joidenkuiden - kuten mun - mielestä on näppärää että kaiken saa liikkumaan mukana, ja helposti. Itse olen myös luopunut olkkarin cd-hyllystä, kun iPodin voi telakan kautta kytkeä stereoihin. Cdt ovat kuitenkin toki tallessa edelleen =)
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
heikkijarvinen
03.04.2008 21:19:14 (muokattu 03.04.2008 21:19:43)
Kannattaa jättää soitin suosiolla kotiin. Tulee helvetilliset agressiot ja itku kurkkuun koska heti kun korva vähän hikoaa, nappikuulokkeet valuvat pois ja näin ollen täytyy juosta viimeiset kilometrit niin että pitää käsillä niitä kuulokkeita paikoillaan. Ellei sitten juokse semmoiset dj-luurit päässä, mutta sellaiset ovat kiusallisen kuumat kesähelteessä.
Makkari
03.04.2008 21:31:57
mutta sellaiset ovat kiusallisen kuumat kesähelteessä.

Ja kiusallisen tyhmän näköiset. :)
heikkijarvinen
04.04.2008 11:15:24 (muokattu 04.04.2008 11:17:15)
Ja kiusallisen tyhmän näköiset. :)

Äh, urheilu on suoraan rinnastettavissa emättimeen; ei sillä ole väliä miltä se näyttää, vaan sillä miltä se tuntuu.
BassLass
04.04.2008 15:27:57 (muokattu 04.04.2008 15:28:26)
Äh, urheilu on suoraan rinnastettavissa emättimeen; ei sillä ole väliä miltä se näyttää, vaan sillä miltä se tuntuu.

Näinhän se on, miltä maistuu...

No heitetäähän vielä vähäsen vertailukohdetta. Meikäläinen lenkkeilee puhelimella+ 2kiikan muistikortilla :) Muttas pikkuhiljaa tuntuu että rässää liian pahasti korvissa ja poukkoilee tyhmästi taskussa.

Eli... 30gigaa vai neljä...?
Ziggy Bubba
04.04.2008 20:21:59

Tämä sun täytyy ihan ite päättää - vilkuile levyhyllyäsi ja mieti mitä kaikkea haluat tulevaan masiinaan tunkea ja millä laadulla. Aika nopea laskutoimitus :)
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
IJarro
04.04.2008 20:37:19 (muokattu 04.04.2008 20:38:30)

Ihmisille tulee kummallisia tarpeita ja pakkoja, kun teknologia kehittyy.
Muutama vuos sit ei ois tullu kellekään mieleenkään kantaa koko levykirjastoa mukanaan reissussa, vaan piti valita ne muutamat juuri tietylle reissulle mukaan.
Nykyään tuntuu monella olevan pakko olla se koko kirjasto mukana.
Aikanaan (ja joillain yhäkin) syntyi levyihin aivan erilainen kontakti ja suhde, kun niitä ei ollut kokoajan kaikkia hollilla.
Esim itellä joskus olosuhteiden pakosta, tuli kuunneltua muutamaa levyä eräs ulkomaanreissu. Niihin levyihin ja niihin piiseihin on jäänyt ihan erilainen suhde, kuin joihinkin uusiin levyihin, joita vaan soittelee ja kuuntelee.

Itse ainakin yhä nautin suunnattomasti levyjen valkkaamisesta mukaan reissuun (laitto ne sit mp3soittimeen tai kantaako sit CDsoitinta mukana). Ja musta on hienoa kuunnella samat levyt pariinkin kertaan läpi.

Itse valkkaisin ehottomasti 4gigasen ja ostaisin lopulla rahalla, mitäpä muutakaan kuin levyjä.
Ziggy Bubba
04.04.2008 22:11:32

Ihmisille tulee kummallisia tarpeita ja pakkoja, kun teknologia kehittyy.

Niinpä. Ennen vanhaan ei ollut telkkaria, tahi sisävessaakaan - ja hyvin tultiin toimeen.

En nyt oikein ymmärrä miksi noita isompimuistisia soittimia tarttee vastustaa. Eikö niitä voi ottaa vaan teknologian tuomina mahdollisuuksina? Tee sinä niinkuin parhaaksi näet ja suo se myös muille.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
IJarro
04.04.2008 23:09:48
En nyt oikein ymmärrä miksi noita isompimuistisia soittimia tarttee vastustaa. Eikö niitä voi ottaa vaan teknologian tuomina mahdollisuuksina? Tee sinä niinkuin parhaaksi näet ja suo se myös muille.

Kaikki "mahdollisuudet" eivät välttämättä oo hyviä. Väitän, että musiikista saa enemmän irti, kun kuuntelee pientä määrää ajatuksella eikä vaan kuuntele koko arkistoa vähän sieltä täältä miten sattuu.
Ja sillä säästöön jäävällä rahalla saa ostettua jo muutaman levyn. Siitäkös kuuntelunautinto paranee entisestään.
Ziggy Bubba
04.04.2008 23:23:41 (muokattu 04.04.2008 23:25:17)

Kaikki "mahdollisuudet" eivät välttämättä oo hyviä. Väitän, että musiikista saa enemmän irti, kun kuuntelee pientä määrää ajatuksella eikä vaan kuuntele koko arkistoa vähän sieltä täältä miten sattuu.

Mistäs tiiät miten ihmiset niitä laitteitaan kuuntelee? Ite ainakin otan aina tasaisin väliajoin tietyt levyt ja bändit tehosoittoon (Esim. Zeppelinit alusta loppuun). Siitä oon samaa mieltä, että musasta saa enemmän irti kun ei koko ajan vetele shufflella - välillä sekin on toki ältsin mukavaa. Musta nuo isomuistiset soittimet ei estä sitä musaan syventymistä, vaan mahdollistaa just semmosen diggailun mikä kullekin sopii.

Mikset samantien myy puolia levyistäsi pois, loppuu himassa se jatkuva veivaaminen ;)
IJarro
06.04.2008 00:06:52
Mikset samantien myy puolia levyistäsi pois, loppuu himassa se jatkuva veivaaminen ;)

Ehkä tää tästä =) Mä kannan aina mieluiten kannettavaa messissä jos vaa vähänki pystyn =) Tehkää muut mitä lystää. =P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)