Keppis 06.05.2006 22:11:34 | |
---|
Ai Keith Richards-se Rollaattorien kitaristi:-) sanotiin just Tv:ssä(Uutisvuoto) Hitto!! Olin just tulossa mainitsemaan, että en ennen tuota yhtä Bonhamin kommenttia tiennyt yhtään kuka on keith richards. Piti just kirjottaa semmonen kommentti, joka saa aikaan "ei vitsit etkö tota ny tienny" -reaktioita. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
SARJE 07.05.2006 09:09:33 | |
---|
no johan on taas herra lääkekaappi telonu. syö muttereita ja paskantaa kettinkiä!!! |
Jormaz 07.05.2006 11:29:17 | |
---|
Aivoverenvuoto ei kyllä koskaan lupaa hyvää.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Marlowe 07.05.2006 14:58:46 | |
---|
Eikös "Keith Don't Go" ilmestynyt Nilsin ekalla soololla vuonna 1975 ja Keefin huumepidätykset oli vasta 1977 tai 78? Lofgrenin eka soolo kiinnostaisi kovasti, mutta taitaa olla cd:n painos tällä hetkellä loppu. Vinyylikin toki kelpais. "We miss our father Jimi, it's hard to breathe with that loss But I still got you brother, don't nail yourself to a cross I watch you lead the pack, you put the drive into my soul You bring a message to millions, says Keith don't go" Joo, ensimmäiseltä levyltä tuo "Keith Don't Go" tosiaan löytyy. Richards kävi oikeutta 1970-luvun loppupuolella, mutta olisiko sitten ollut niin, että huumepidätys olisi tapahtunut jo vuosikymmenen puolivälissä? Olen tosin lukenut tulkinnan, jonka mukaan kappale yrittäisi varoitella Keith Richardsia yliannostuksen vaaroista, mutta tiedäpä sitten häntä. Olen itsekin etsiskellyt Lofgrenin ensimmäistä soololevyä. Rykodisc näyttää julkaisseen sen CD-formaatissa vuonna 1990, mutta saattaa olla aikamoisen työn takana löytää se jostakin. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Feggy 07.05.2006 15:12:10 | |
---|
Joo, ensimmäiseltä levyltä tuo "Keith Don't Go" tosiaan löytyy. Richards kävi oikeutta 1970-luvun loppupuolella, mutta olisiko sitten ollut niin, että huumepidätys olisi tapahtunut jo vuosikymmenen puolivälissä? Olen tosin lukenut tulkinnan, jonka mukaan kappale yrittäisi varoitella Keith Richardsia yliannostuksen vaaroista, mutta tiedäpä sitten häntä. Höö...kun biisissä lauletaan Keith, don't go/to the town called Toronto, niin on aika metaforisesti tulkittu tuo ylläoleva. Eiköhän tuo ollut jälkiviisautta, Keef ratsattiin Torontossa, jossa bändi harjoitteli USAn kiertuetta varten. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
varakeef 07.05.2006 23:18:15 | |
---|
Ja hienoahan tapauksessa on se, että koko homma taidettiin kuitata hyväntekeväisyyskonsertilla - niin epäilemättä teemalla "älkää te nuoret tehkö kuten minä" - josta poijjaat päräyttivät Love you live -livetuplan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Marlowe 08.05.2006 10:13:48 | |
---|
Höö...kun biisissä lauletaan Keith, don't go/to the town called Toronto, niin on aika metaforisesti tulkittu tuo ylläoleva. No joo, se teoria putosikin sitten tähän kuin, ööh, lyijyinen zeppeliini. Kyse olisi tosiaan aika laveasta tulkinnasta, sillä enpä ole kuullut koskaan Toronton käyttämisestä kuoleman vertauskuvana. Ja hienoahan tapauksessa on se, että koko homma taidettiin kuitata hyväntekeväisyyskonsertilla - niin epäilemättä teemalla "älkää te nuoret tehkö kuten minä" - josta poijjaat päräyttivät Love you live -livetuplan. Eikös tässä tapauksessa ollut sormensa pelissä myös sokealla kanadalaistytöllä, joka fanitti kovasti Stonesia ja antoi jonkun myötämielisen lausunnon Keefin puolesta? The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Feggy 08.05.2006 10:37:58 | |
---|
Eikös tässä tapauksessa ollut sormensa pelissä myös sokealla kanadalaistytöllä, joka fanitti kovasti Stonesia ja antoi jonkun myötämielisen lausunnon Keefin puolesta? Näin mäkin olen lukenut. Vaan en kyllä tarkemmin muista. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
M-Juhana 08.05.2006 11:18:13 | |
---|
Sokea tyttö ehdotti että Ketih soittaa saamansa yhteiskuntapalvelus-rangaistuksen ilmaiskeikan sokeiden lasten hyväksi. Kaikki hyvin, loppu hyvin. |
kyuss 08.05.2006 11:29:36 | |
---|
Keef on kuolematon, ei varmaan tunnu vielä missään. |
Feggy 08.05.2006 21:09:23 | |
---|
Keef on kuolematon, ei varmaan tunnu vielä missään. Vähän enemmän kuin luultiin kuitenkin (Iltalehti) Keith Richards joutui aivoleikkaukseen Rolling Stones -kitaristi Keith Richards on joutunut aivoleikkaukseen. Rock-legenda loukkaantui viime viikolla pudottuaan puusta Fijillä. Uudessa Seelannissa hoidettavana olevan Richardsin, 62, aivoista poistettiin leikkauksessa verihyytymä. Operaatiossa porataan kalloon reikä hyytymän poistamiseksi. Richardsin putoamisessa saamat vammat ovat vakavampia kuin aluksi kerrottiin. Rolling Stonesin tiedottajan mukaan Richards olisi alunperin saanut vain pieniä vammoja. - 62-vuotiaan tila oli kuitenkin paljon vakavampi kuin aluksi raportoitiin, kertoi The New Zealand Herald -lehti tänään. Richards pysyy leikkauksen jälkeen yhä tarkkailtavana sairaalassa. Richards lennätettiin hoitoon Aucklandiin Uuteen Seelantiin Fijillä tapahtuneen onnettomuuden jälkeen. Rolling Stones oli ennen turmaa lopettanut kiertueensa Japanissa, Kiinassa, Australiassa ja Uudessa Seelannissa. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
stickyfinger 08.05.2006 23:58:13 | |
---|
Meikäläinen on kyllä vähän huolissaan Keefistä nyt. Perkula, pakko äijän on klaarata itsensä taas kuntoon. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
kyuss 09.05.2006 00:19:30 | |
---|
Meikäläinen on kyllä vähän huolissaan Keefistä nyt. Perkula, pakko äijän on klaarata itsensä taas kuntoon. Sama täällä. |
HaloOfFlies 09.05.2006 12:49:47 | |
---|
Keef on tänä aamuna ollut leikkauksessa Uudessa-Seelannissa, ja leikkaus onnistui hienosti, mies on jo hyvää vauhtia toipumassa. Rollarit siirsi kiertueensa alkua noin kuukauden verran eteenpäin että Keef saisi toipua rauhassa. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lennu 10.05.2006 18:01:17 | |
---|
|
Artist 10.05.2006 18:03:06 | |
---|
|
LaeLea 10.05.2006 18:21:08 | |
---|
Auts, mitähän tästä tulee? http://elisa.net/uutiset/viihde/21214.shtml Mä en kyllä yöunia ton takia menettäis... "Toista ulottuvuutta edustavat arvailut, joiden mukaan Richardsista ei enää olisi kiertue-esiintyjäksi, jos edes muusikoksi." Bändi sanoo että kaikki on hyvin, mutta joku, varmaan Elisan maankuulun uutistoimituksen siivooja, on sitä mieltä että ei. Lisäksi, jos Keithin kallon sisältä on imetty ylimääräiset veret pois, niin lienee ihan oikeutettua huilia kuukausi. Niin mää tekisin, jos mun kalloon tehtäs reikä. Hänen nimensä on Jürgen Pettersen. Ei, hän on tanskalainen. |
Walrus 10.05.2006 18:31:41 | |
---|
Toivottavasti ukko kuntoutuu vielä tosta. Olis tosi paskaa säkää neljänkymmenen vuoden rännittelyn jälkeen teloa päänsä puusta putoamalla. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
miccomalliton 10.05.2006 21:26:01 | |
---|
Aikamoinen takaisku mun ystävälle tuo Keithin puusta tippuminen. On kuunnellut ja diggaillut Stonesia jo 70-luvulta asti ja nimenomaan Keithia. Ironista tässä on se, että tuo mun kaveri putosi itse puusta lapsena ja teloi päänsä niin, että siitä tuli pysyvät haitat. Verily, I have seen Thy sign... |
Jackie 12.05.2006 12:35:35 | |
---|
The Rolling Stones star Keith Richards has been discharged from the hospital in New Zealand, after undergoing brain surgery on Monday. The 62-year-old rocker was rushed to The Ascot Hospital in Auckland after pressure started building on his brain following a fall in Fiji last month. Richards, who will return to the hospital for regular check-ups, thanked "the doctors" and "the beautiful ladies who make painful nights less painful and shorter" in a statement, adding, "I hope I wasn't too much of a pain in the a**e - after all, it was my head that was fixed." Lähde: IMDB When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |