Aihe: Paras kesä festari?
1 2 3 4 5
arancia
04.02.2006 16:47:17
Onhan ruoka vältämmättömyys, mutta näen tietyt keikat "vältämättöminä".

Ruoka on välttämättömyys eloonjäämisen kannalta.
Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun.
TheSimpsoni
04.02.2006 17:45:07
Ei oo festari mutta parasta kuitenkii, ku kesällä jonnekkii mökille jossa on järvi lähellä. Sinne kavereitten kanssa juomaan,syömään ja saunomaan ja on v€tun mukavaa. Voi soittaa ihan mitä haluaa ja on paljo halvempaa ku oikeet festarit. Pittää vaan muistaa ottaa tarpeeks juotavaa jos parikii päivää meinaa olla.
etnopoju
04.02.2006 18:35:00 (muokattu 04.02.2006 18:35:08)

Puhutte asiaa, olen rehellinen kun sanon suoraan. olen loinen, paska jätkä. En usko että kenenkään festareita pilaan kuitenkaan.

Edit: Niin ja toi oli vain yksikerta, viime vuonna maksoin kiltisti. Kyllä minua silloin kun pummin kiinnosti nähdä magyar posse, mutta olin työtön/perse auki.
Ei todellakaan helppoa nykiä jostain 80 euroa, jos on pa.

Jos on rahaa maksan toki.

mä en usko, että kukaan on "huono" ihminen. ihmiset tekee välillä paskoja juttuja tietämättömyydestä tms.

maksoiko magyar possen keikka oikeasti 80 euroa?! tarkotatko sä siis, että ne soitti jossain festarilla?

kamoon hei, jos ne soitti festareilla, niin sä voit kalliiden lippujen ostamisen sijaan odottaa keikkaa, jossa ne soittaa jossain pienellä klubilla tms.. paska haiskahtaa nyt...

Toisin sanoen; en näe mitään pahaa siinä, että jos jollain ei ole rahaa ruokaan, ja hän varastaa ruokaa kaupasta.

Sama pätee tohon konserttiin menoon.

Onhan ruoka vältämmättömyys, mutta näen tietyt keikat "vältämättöminä".

en minäkään, mutta on eri asia puhua elämälle välttämättömistä asioista, kuin konserttiin menosta. sä et kuole oikeasti, jos sä et pääse johonkin konserttiin. säästä vähän aikaa ja mene seuraavaan konserttiin, jos sä oikeasti arvostat sitä bändiä...tai lähetä sille bändille/järkkäreille jälkeenpäin rahaa siitä keikasta.
Ada
04.02.2006 19:35:37
Veikkaanpa että parhaat festarit löytyvät jostain ihan muualta kuin Suomesta, vaikka itse en valitettavasti olekaan noilla keski-Euroopan isommilla festareilla päässyt käymään vielä. Ehkä tämä korjaantuu ensi kesänä...

Suomalaisista festareista jostain syystä olen mieltynyt Ruisrockiin, vaikka ne liikennejärjestelyt ovatkin syvältä. Siellä on yleensä isompia bändejä, Ruissalo on varsin kaunis paikka, ja muuten minulla ei ole valitettavaa järjestelyistä (paitsi tuo alueelle meneminen ja sieltä poistuminen). Ei sillä että kaikkia Suomen festareita, edes isoimpia, olisin ehtinyt vielä läpi käydä. Ilosaarirockissa voisi käydä ensi kesänä jos paikalla on mielenkiintoisia esiintyjiä ja rahaa riittää, monilla tuntuu olevan paljon hyvää sanottavaa siitä.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
Rotulehmä
04.02.2006 23:21:21
Qstock oli mahetsu ainakin viime kesänä..

HEI! Kertokaas, mille festareille kannattaa juhannuksena suunnata??
don't mess with me..
sohvi
05.02.2006 10:50:43
Tuska,Sauna;Nummirock ja Wacken...
BaariMikko
05.02.2006 21:01:15

Faces! Ainoa, jossa tulee käytyä joka kesä. Mahtava, leppoisa tunnelma, ei häiriköitä, mielenkiintoísta musaa ja myös muita taidemuotoja edustettuna. Kaikki pelaa. Mainiota.
Life is very short, and there's no time for fussing and fighting, my friend - I have always thought that it's a crime
Osta reggaeta! Surviainen - Olenkorento
rrruby
05.02.2006 23:14:52
provinssirock
mutkikasta
Pitkavirta
06.02.2006 10:52:44
Ruisrok on ihan vituilleen järjestetty mut aina siel on kivaa ollu!
LamaAjanElvis
06.02.2006 11:10:38
Ei oo tullut käytyä missään. Kesäisin olis aina Oluset tuossa parin kilsan päässä, mut en ole vielä kalsarikänneiltäni sinne selvinnyt.
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
rlo
06.02.2006 11:40:45

Kyllä järvenpään blues pitää aina nähdä.

Ensi kesänä on Imatran Big Band viikot jossa on muutakin kuin jatsia, sinne menen.
Les Is More
rlo
06.02.2006 11:40:45

Kyllä järvenpään blues pitää aina nähdä.

Ensi kesänä on Imatran Big Band viikot jossa on muutakin kuin jatsia, sinne menen.
Les Is More
sus
06.02.2006 14:36:33
Sauna!
bluus
insight
08.02.2006 14:00:23
Koneisto oli paras 2001 kesällä, kun se oli vikaa vuotta Turussa Kupittaan puistossa.
eräjorma
15.02.2006 20:12:37
Tieteskin Ilosaarirock
[url=http://www.pinkfloydcommunity.com/wallpapers/dsotm.jpg][color=green]There is no dark side of the moon really. matter of fact its all dark.[/color][/url]
firecane
16.02.2006 11:17:44

no totta kai SimpaROCK 5
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
Sa(n)kari
16.02.2006 23:19:24
Ilosaarirock. Enpä oikeestaan muualla oo edes käyny, mutta ilosaaressa on niin oma fiiliksensä, että eipä ehkä välttämättä tarvitsekkaan. Ei ne esiintyjät niinkään, vaan se meininki.
Simpson, eh?
Blasphemer
17.02.2006 00:15:44

Varmaankin Ilosaarirock. Hauskaa on aina vaikka bändit olisikin perseestä.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Curry
17.02.2006 09:50:20

Kaikki tähänastiset Qstockit on käyty, ja aina on ollut aivan perkeleen hauskaa. Sauna Openissakin on käyty pariin otteeseen, ja hauskaahan sielläkin on ollut - viimekesäinen on ja tulee varmaankin pysymään elämäni festareina. Tuska, RMJ ja Provinssi pitänee vielä joskus käydä tsekkaamassa.
Rockbändi haussa
konehes
17.02.2006 14:54:13
Kaustisen kansanmusiikkifestarit on itselle ehdottomasti tärkeimmät. Siellä kun on tullut käytyä pienestä asti. Kaava on aina sama: Alkuilta pyöriskellään porttien läheisyydessä tai muuten vaan kuljeskellaan keskustassa ja lipunmyynnin loputtua siinä yhden aikaan yöllä suunnataan sisälle. Hulinaa riittää pitkälle yöhön etenkin päätöslauantaina.

Kaustisen pimenevässä yössä on kummaa taikaa, jota ei ole Provinssista, Ruisrockista tahi Ilosaaresta löytynyt.
cherub with heavy metal machine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)