sotasorsa 10.11.2005 12:26:24 | |
---|
Minun isäni ammuttiin v.1987 Juhannuksena ja siinä oli tragediaa aivan tarpeeksi. Oli muuten sivutoiminen muusikko aikanaan hänkin. sama vika,paitsi ettei ammuttu,vaan hukkui 1978.siinä sitä sitä tragediaa.olin 3-vuotias,joten muistikuvatkin hyvin hataria. |
Parasite 10.11.2005 12:29:28 | |
---|
Siis noinhan siellä wikipediassa on.. Niin suomenkielisessä. Englanninkielisessä on tuo toinen. Minä en liity seuroihin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen. |
Parasite 10.11.2005 12:31:13 | |
---|
Taisi olla kitaristi ja taisi olla itsemurha? Niin tässä tapauksessa itsemurhaahan ei pysty todistamaan. Kuulostaa kylläkin itsemurhalta. Minä en liity seuroihin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen. |
Mike M. Hiirenloukku 10.11.2005 12:35:07 | |
---|
Tiettävästi Randy oli raitis, mutta tuota onnettomuuskonetta ohjannut pilotti taisi olla huumeiden vaikutuksen alainen. Tätä taustaa vasten Randy Rhoadsinkin kuolema olisi huumeisiin liittyvä vaikka virallinen kuolinsyy olikin lento-onnettomuus ja vaikka tämä kuollut legenda ei tietojen mukaan käyttänyt laillisia eikä laittomia huumeita tupakkaa lukuunottamatta. Minäkin olen kuullut tämän version, ja vielä sellaisella lisällä, että tarkoituksena oli säikyttää koneella keikkabussissa krapulassa maannut ozzy.. meni vähän puihin. That's the spirit - Tuo on pirtua. |
salmivaara 10.11.2005 12:45:27 | |
---|
X-Japanin hide - itsemurha (ilmeisesti, vaikka tästä ei kait koskaan varmistusta saa) Hirttäytyi ovenkahvaan? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
IommI 10.11.2005 12:48:50 | |
---|
Niin suomenkielisessä. Englanninkielisessä on tuo toinen. Kumpaakohan sitä nyt sitten uskois... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
hjukke 10.11.2005 12:49:24 | |
---|
Jeff Buckley hukkui 1997, Isänsä Tim veti överit jo 1975. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
aikavaikea 10.11.2005 12:51:56 | |
---|
Anybody seen Richey Edwards (or Elvis Presley)? Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
EH 10.11.2005 12:57:26 | |
---|
legendary ronnie österberg --> aivoverenvuoto Minun tietojeni mukaan Österberg teki itsemurhan, vaikean diabeteksen väsyttämänä. Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur. |
PomppoK 10.11.2005 13:04:50 | |
---|
Onkohan näitä sattunut paljonkin, että bändin ex- tai nykyinen jäsen murhaa/tappaa bänditoverinsa? Itsellä ei ole tiedossa kuin tämä Euronymousin (Mayhem) tapaus Norja-osastolta, kun Varg Vikernes puukotti ex(?)-bänditoverinsa 1993. "Once black, you never come back." |
Mr. Wolf 10.11.2005 13:11:53 (muokattu 10.11.2005 13:22:38) | |
---|
- Robert Johnson tiettävästi myrkytettiin - Paul Butterfield taisi kuolla huumeisiin - William Clarkelta petti sydän - John Campbell kuoli aivan liian nuorena, mutta en nyt muista mihin. Tarkastin, ja syy oli huonon terveydentilan ja raskan euroopan kiertueen yhteisvaikutus. - Little Walter oli liikaa alkoholin perään - Brian Jones hukkui uima-altaaseen - Blind Lemon Jeffersonin kuolemasta (hän oli 30v.) ei ole varmaan tietoa. Auto-onnettomuus tai sitten sokean artistin heitteille jättö pakkaskelissä. |
Sergei Fallinen 10.11.2005 13:14:03 | |
---|
X-Japanin hide - itsemurha (ilmeisesti, vaikka tästä ei kait koskaan varmistusta saa) Hirttäytyi ovenkahvaan? Kyllä, pyyhkeellä. AFAIK. Taisi kyllä yrittää näyttää tyttöystävälleen jotain "siistiä" temppua, mikä sitten humalassa epäonnistui ikävästi. Varmuutta on mahdoton saada, mutta hide oli kai melko positiivinen ja elämäniloinen persoona joten jotkut eivät itsemurhaan usko. Joka tapauksessa siinä meni loistava muusikko, ja samalla X Japanin comebackin toivo :(( |
Jorbagha 10.11.2005 13:17:28 | |
---|
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit -basisti Riku Järvinen - tippui parvekkeelta Morphine-bändin basisti-laulaja Mark Sandman - sydänkohtaus kesken keikkaa jazztrumpetisti Lee Morgan - oma vaimo ampui lavalle kesken keikan, kyllästyneenä miehen naisissa ja huumeissa juoksemiseen |
sotasorsa 10.11.2005 13:22:20 | |
---|
Walde(Terveet kädet)->putosi parvekkelta hämeenlinnassa-84 |
IommI 10.11.2005 13:25:33 | |
---|
Onkohan näitä sattunut paljonkin, että bändin ex- tai nykyinen jäsen murhaa/tappaa bänditoverinsa? Itsellä ei ole tiedossa kuin tämä Euronymousin (Mayhem) tapaus Norja-osastolta, kun Varg Vikernes puukotti ex(?)-bänditoverinsa 1993. Mikä se on se aivonsyönti homma täs Mayhemis.. Oon kuullut jotain tälläistä että bändi "kaverit" söi laulajan aivot !!! Luulen että se on pelkkää paskaa? Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
sotasorsa 10.11.2005 13:28:19 | |
---|
Mikä se on se aivonsyönti homma täs Mayhemis.. Oon kuullut jotain tälläistä että bändi "kaverit" söi laulajan aivot !!! Luulen että se on pelkkää paskaa? dead,ex-laulaja ampui päänsä seinälle ja euronymous väittää kokanneensa aivon paloista maukkaan munakkaan.uskokoon ken haluaa/kiinnostaa.myöskin herran tiedetään tehneen samaisen laulajan kallon siruista kaulakorun |
IommI 10.11.2005 13:35:17 | |
---|
dead,ex-laulaja ampui päänsä seinälle ja euronymous väittää kokanneensa aivon paloista maukkaan munakkaan.uskokoon ken haluaa/kiinnostaa.myöskin herran tiedetään tehneen samaisen laulajan kallon siruista kaulakorun Vittu ku sairasta Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
aarghto 10.11.2005 13:43:07 | |
---|
dead,ex-laulaja ampui päänsä seinälle ja euronymous väittää kokanneensa aivon paloista maukkaan munakkaan.uskokoon ken haluaa/kiinnostaa.myöskin herran tiedetään tehneen samaisen laulajan kallon siruista kaulakorun Ja joku teki kallon siruista plektran itselleen? Ja joku muu teki kyseisen henkilön sääriluista itselleen rumpukapulat? Huhuja. prkl. |
sotasorsa 10.11.2005 13:44:38 | |
---|
niinkuin tossa ylempänä luki:uskokoon ken haluaa |
AntiSankari 10.11.2005 13:49:45 (muokattu 10.11.2005 13:52:20) | |
---|
Randy Rhoads kuoli kun pienlentokone osui keikkabussin kautta lähellä olevaan taloon ja jysähti sitten siinä. Randy pelkäsi lentämistä, mutta hänet ylipuhuttiin lentokoneen kyytiin. Lentokonetta lensi heidän bussikuskinsa Andrew Aycock, joka oli vielä huumeiden vaikutuksen alaisena. Hänellä oli vanhentunut lentolupakirja muistaakseni. Tämä kyseinen kaveri halusi jotenkin näyttää maassa olleelle ex-naisystävälleen ja rupesi tekemään syöksyjä bussin vieressä seisonutta naista kohti. Neljännellä syöksyllä lentokoneen siipi osui bussiin ja siitä sitten vielä jonkun puun kautta taloon. ja tämä on se tositarina Randyn kuolemasta, muut on täyttä paskaa. X-Japanin hiden kuolemasta vielä... hidehän kuoli tukehtumalla pyyhkeeseen mikä roikkui ovenkahvasta. Tästäkin on kaksi eri versiota, toinen on että hide olisi tehnyt itsemurhan, mutta toisen version mukaan hide oli vain ruvennut venyttelemään niskojaan tällä tavalla, oli kuulemma tehnyt niin useinkin. Vahvan humalatilan seurauksena hide kai sitten sammui kesken venyttelyn tm ja kuoli sitten siihen. Tämä tarina saattaa tosin olla vaan fanien keksimä, jotka eivät voi hyväksyä hiden mahdollista itsemurhaa. "In life, you must find out what you are good at and what you enjoy doing. If God is smiling on you, it will be the same thing." |