![]() 12.03.2006 21:16:27 | |
---|---|
Tilasin Tieteen Kuvalehden. Sen mukana saa 3,5eurolla 64mb usb-väyläisen. On varmaan "todella" hyvä. Niin minäkin... Ei oo vielä näkyny n. 5 kuukauteen vaikka oon sinne soittanutkin. Ostetaan neliraituri.
katso rofiili! | |
![]() 12.03.2006 21:35:28 | |
Hmm. Mulla on tommonen piskuinen Haman mp3-soitin.. Maksoi alle 30 euroa. Syö SD/MMC-kortteja. Ostin kun tarvi kävelyille/muuten vaan jotain soitinta joka ei skippaa toistuvasti kuten nuo cd-vehkehet tuppaavat tekemään. Tommoseen kortteja syövään päädyin kun digikameraan ostin tommosen nopsan 512mt SD-kortin, jolle sitten saa lyötyä musiikkia. Jättää vaan aina sen verran tilaa että saa joitakin kymmeniä kuvia räpsittyä jos tarvii kameraa johonkin.. Mullakin oli tommonen Hama ennen tätä Creativea... Kyllä se toimi ihan OK:sti siihen asti, kunnes otin sen syksyllä ulos yöksi (nukuin mökin parvekkeella kun oli hyvä makuupussi ja sisällä ei ollut tilaa)... Noh, aamulla kun yritin kuunnella, näyttö oli mennyt sekaisin ja mitään ei kuulunut... Säilytettyäni sitä lämpimässä jonkin aikaa äänet suostuivat kuulumaan mutta näyttö ei toiminut. Olin kuitenkin muutenkin hommaamassa uutta, kun tuohon 128-megaiselle kortille ei paljoa mahtunut, enkä viitsinyt mitään gigaista korttia hommata, kun tuossa ei ole minkään sortin valikkoa, eteen/taakse-napeilla pitää selata eikä biisin nimeä näy. Kirka Saatana! | |
![]() 12.03.2006 21:48:15 | |
Kovin on vanha ketju, mutta käytin hakua toisin kuin jotkut. Mie ostaisin iPodin. Pelkkää positiivista kuullut noista 20Gb malleista. Itsellä on Nano, ja kyllähän se naarmuuntuu, mutta eipä tuo haittaa käyttöä ollenkaan, enkä tuota koristeeksi ostanut. | |
![]() 12.03.2006 22:05:44 | |
iPod on ihan turha vehje. Mulla on tällänen Advent Mp3 soitin..1 gigan verran menee piisejä. On kaiken lisäks ihan helkkarin pieni ni mahtuu vaikka sieraimeen säilytettäväksi. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi | |
![]() 12.03.2006 22:13:06 | |
iPod on ihan turha vehje. Ai? Musta tää on ainakin pirun hyvä ja tyylikäs soitin. Tietysti hinnassa on pieni iPod-lisä, mutta kyllä mä viisikymppiä heitän enemmän tiskiin kuin ostan jonkun epäilyttävän vehkeen. | |
![]() 12.03.2006 22:17:34 | |
Ai? Musta tää on ainakin pirun hyvä ja tyylikäs soitin. Tietysti hinnassa on pieni iPod-lisä, mutta kyllä mä viisikymppiä heitän enemmän tiskiin kuin ostan jonkun epäilyttävän vehkeen. Vitsinähän minähän tuon nyt vaan heitin. Ei siinä mitään vikaa ole. Yritin vaan kovin mainostaa omaa soitintani ;) Mun Advent makso 95€. Ihan hyvä kapine ja hyvin on toiminut. Tosin kuulokkeet mitkä tuli värkin mukana oli täysin paskat. Basso puuttui täysin joten ostin uudet kuulokkeet (15€) ja nyt jytää hyvin. :) Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi | |
![]() 12.03.2006 22:33:26 | |
Mulla on tuollanen creativen soitin jota voin kyllä suositella kestävyyden puolesta! Tippui toissapäivänä mm. wc:n pönttöön. Huuhtelu, päivän kuivattelu ja taas toimii:D www.welhodrum.com | |
![]() 12.03.2006 23:26:16 | |
Mulla on tuollanen creativen soitin jota voin kyllä suositella kestävyyden puolesta! Tippui toissapäivänä mm. wc:n pönttöön. Huuhtelu, päivän kuivattelu ja taas toimii:D omasta kokemuksesta Creativesta sen verran, että suomessa yli 400e maksava 30gb creative soitin hajosi täysin ilman mitään syytä, onneksi sain amerikasta jossa n.190e, muuten vituttaisi ja kunnolla. Taitaa olla melko lopullisesti, mutta voisi käydä jossain korjaamolla arvioimassa tilanteen, jos vaikka saisi kuntoon, mutta en halua maksaa korjauksesta perkeleesti. Nämä mallithan ovat kuuluisia siitä, että niissä olevat kannettavien tietokoneiden kovalevyt eivät kestä paljoa eikä ole mitenkään edes suojattu, toisin kuin ipod, sony jne. Mieluummin uusi soitin. No, jokin aika sitten ostin Creative zen micro 5gbn, koska 200e hintalappu houkutteli siinä määrin, että nyt päästään käyttelemään laatua halvalla. No, soittimeen pääsee paskaa näytön alle laittoman helposti ja paristoluukku ei pysy kiinni. Ajattelin että tämän voisi antaa anteeksi mutta sitten kuulokeliitäntä alkoi toimia viallisesti. Soittimen palautan. Creativen soittimiin katosi luottamus tämän jälkeen. Ehkä olisi sitten Ipodin vuoro. Onko enää mustavalkonäytöllisiä 20gb:isiä Ipodeja? En tarvitse videotoistoa tai värinäyttöä, mutta en halua maksaa soittimesta jossa niitä ei ole enemmän kuin sellaisesta jossa on. ilmoitti South_of_Heaven | |
![]() 12.03.2006 23:51:40 | |
Ehkä olisi sitten Ipodin vuoro. Onko enää mustavalkonäytöllisiä 20gb:isiä Ipodeja? En tarvitse videotoistoa tai värinäyttöä, mutta en halua maksaa soittimesta jossa niitä ei ole enemmän kuin sellaisesta jossa on. Ei näytä kyllä enää Apple Storesta löytyvän, aina vetävät vanhat mallit markkinoilta korvaavan mallin tullessa. Esim. mini -> nano. Nyt halvin "iso" soitin näyttäisi oleva 30GB-malli joka toistaa myös videoita...329€. Tietty noita "vanhoja" voi löytyä käytettynä/kauppojen hyllyiltä.... | |
![]() 13.03.2006 00:01:44 | |
soittimeen pääsee paskaa näytön alle laittoman helposti Joo, meikän MuVo:ssa sama homma. | |
![]() 13.03.2006 10:53:01 | |
Kai se munkin täytyy jossain vaiheessa turvautua tommoseen Mp3 -krenkuttimeen, kun kannettava cd-soitin oli suureksi yllätykseksi monessa kaupassa jo ihan naurettava, jeesuksenaikanen juttu ja valikoima suorastaan surkea. Suunnilleen sama homma minidiscin kanssa.. Tiedä sitten miten kätsysti toi biisien siirtäminen käy siihen aparaattiin? Vähän harmittaa että "kannettavan musankin" kuunteluun joutuis sekottamaan näiden helvetin tietokoneiden kanssa pelleilyä... Suurempi kysymys on tosin, että löytyykö semmosta Mp3-soitinta, mihin voin tökätä suoraan mikin (/pöydästä piuhan) kiinni ja esim. reenikämpällä nauhotella mökää? Olis meinaan kunnon MD:n etu ainakin tuo. | |
![]() 13.03.2006 11:12:26 (muokattu 13.03.2006 11:16:02) | |
Suurempi kysymys on tosin, että löytyykö semmosta Mp3-soitinta, mihin voin tökätä suoraan mikin (/pöydästä piuhan) kiinni ja esim. reenikämpällä nauhotella mökää? Olis meinaan kunnon MD:n etu ainakin tuo. iRiver http://www.verkkokauppa.com/ Esim. T20- ja T30-malleissa näyttäisi olevan sisäänrakennettu mikrofoni sekä linjatulo. Deadline tekee mestarin. | |
![]() 13.03.2006 12:26:27 | |
tuli tuossa vähän aikaa sitten ostettua Sandisk Sansa e130 soitin. 512 sisäistä muistia, sd-korttipaikka,SRS-wow-äänensäätösysteemit, hyvät valikot, sekuntikello ym. http://www.osnews.com/img/10680/sansa5.jpg kuvassa tuo keskimmäinen. niin... ja mielestäni laadukkaat kuulokkeet. no tulipas nyt kehuttua.. | |
![]() 13.03.2006 12:33:52 | |
http://www.sony.fi/view/ShowProduct … ew&category=PAW+Network+Walkman Tuollasien omistan ja oikein mainio peli. Pienikokoinen, tyylikäs ja erittäin kestävä. Hintakaan ei ole laatuun nähden päätähuimaava. Ainoa huono puoli on soittimen mukana tuleva softa jota ilman ei musiikkia laitteelle saa. Asian pystyy kuitenkin korjaamaan sonyn sivuilta saatavalla pikkuohjelmalla. päteminen ja ruikutus. mind the gap. | |
![]() 13.03.2006 12:46:17 | |
Kai se munkin täytyy jossain vaiheessa turvautua tommoseen Mp3 -krenkuttimeen, kun kannettava cd-soitin oli suureksi yllätykseksi monessa kaupassa jo ihan naurettava, jeesuksenaikanen juttu ja valikoima suorastaan surkea. Suunnilleen sama homma minidiscin kanssa.. Tiedä sitten miten kätsysti toi biisien siirtäminen käy siihen aparaattiin? Vähän harmittaa että "kannettavan musankin" kuunteluun joutuis sekottamaan näiden helvetin tietokoneiden kanssa pelleilyä... Suurempi kysymys on tosin, että löytyykö semmosta Mp3-soitinta, mihin voin tökätä suoraan mikin (/pöydästä piuhan) kiinni ja esim. reenikämpällä nauhotella mökää? Olis meinaan kunnon MD:n etu ainakin tuo. Piisien siirtäminen soittimelle on todella helppoa. Tökkäät vaan sen siirtokaapelin koneeseen kiinni ja toisen pään mp3 soittimeen. Sitten vaan valitset musiikkia mitä haluat siirtää sinne ja laitat ne sinne kansioon. Näin ainakin minulla toimii. Tuosta siirtokaapelista en sitten tiedä, että tuleeko se soittimen mukana vai ei. Mulla ainakin tuli mukana. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi | |
![]() 13.03.2006 12:50:28 | |
Niin minäkin... Ei oo vielä näkyny n. 5 kuukauteen vaikka oon sinne soittanutkin. Mulle tule pari viikkoa takaperin. Ei tosin ollu 64 meganen vaan kaikki huimat 128 megaa. Eipä sen väliä, lenkillä moista käyttää, eikä se niin huono ollut mitä olis voinut olettaa Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. | |
![]() 13.03.2006 12:51:04 | |
Itselläni on joku Philipsin 20-gigainen soitin. Mahtuu paljon tavaraa juu, mutta kiintolevyrakenteensa ansiosta huono lenkkikaveri. Toimii tosin myös USB-kiintolevynä, joka on kätevä siirrettäessä tavaraa vaikkapa koneelta toiselle. Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin olisin sittenkin mieluummin ostanut pienempikapasiteettisen, mutta Flash-muistilla toimivan vehkeen, sillä kannettava soitin on minulle ensisijaisesti lenkkeilyn piristykseksi. 'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.' | |
![]() 13.03.2006 15:51:58 | |
Itselläni on joku Philipsin 20-gigainen soitin. Mahtuu paljon tavaraa juu, mutta kiintolevyrakenteensa ansiosta huono lenkkikaveri. Toimii tosin myös USB-kiintolevynä, joka on kätevä siirrettäessä tavaraa vaikkapa koneelta toiselle. Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin olisin sittenkin mieluummin ostanut pienempikapasiteettisen, mutta Flash-muistilla toimivan vehkeen, sillä kannettava soitin on minulle ensisijaisesti lenkkeilyn piristykseksi. no eihän siitä nykyään tarvitse maksaa kuin n.30e että saat esim. creativen 128mb näytöttömän pikkusoittimen. Mutta creativea en enää aio suositella kenellekkään. Kyllä noita halpoja hyviä löytyy, saa niihin ne sen hetkiset lempikappaleet joita kuunnella lenkillä. ilmoitti South_of_Heaven | |
![]() 13.03.2006 15:57:20 | |
iRiver http://www.verkkokauppa.com/ Esim. T20- ja T30-malleissa näyttäisi olevan sisäänrakennettu mikrofoni sekä linjatulo. Jos ihan totta puhutaan, ni nuo iriverit on aivan superhyviä vehkeitä. Tuollasta suosittelisin jokaiselle viisaalle. | |
![]() 14.03.2006 21:32:50 | |
suunnittelin tämmöstä: http://eng.iaudio.com/ Iaudio M5 20GB. Vaikuttaa suht laadukkaalta, ja maksaa onoffissa 220€. ilmoitti South_of_Heaven | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)