![]() 29.09.2005 15:18:47 | |
---|---|
Suzy Quatro, Joan Jett, Lita Ford ja Laitisen Kikka on musta Roch !!! | |
![]() 29.09.2005 15:20:28 | |
Hehe, (tää on kyl hauska juttu) eräällä keikalla, kun kävin hakemassa ilmasen bissen keikan jälkeen tiskiltä ja baarimikko kysy et "ooksä joku bändäri tai jotain?" Just oltiin oma setti vedetty... :D Olisit sanonu sille sillain kiltisti jotain ilkeää. Höhö. Kirjaudu ulos. | |
![]() 29.09.2005 15:22:56 | |
Olisit sanonu sille sillain kiltisti jotain ilkeää. Höhö. En, kun vähän hämmennyin ja sitten yritin viisi minuuttia vakuutella sille että "joo, mä olen kyllä tuon äsken soittaneen bändin laulaja..." Onneksi sitten joku ulkopuolinen asiakas tuli selventämään ja sain tuoppini. "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." | |
![]() 29.09.2005 15:25:06 | |
"ooksä joku bändäri tai jotain?" Just oltiin oma setti vedetty... :D Se oli piilovittuilua. Oisin ainakin vastannu että 'ootsä joku baarimikko tai jotain?' tai 'anna pullo en tykkää lantratusta kaljasta' 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa | |
![]() 29.09.2005 15:27:31 | |
Se oli piilovittuilua. Oisin ainakin vastannu että 'ootsä joku baarimikko tai jotain?' tai 'anna pullo en tykkää lantratusta kaljasta' Joo, olis varmaan pitäny, mutta tilanne oli jotenkin niin hupaisa.... "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." | |
![]() 29.09.2005 15:32:46 | |
Patti Smith! olet surrealisti, eikö niin... | |
![]() 04.10.2005 21:45:54 | |
Pieni off-topichuomio, jolla en nyt pyri järjestämään hiiltynyttä kohtausta. Tää nyt ei ole mitään feministipuhetta, älkää käsittäkö väärin, Mitä väärinkäsittämistä feminismissä on? Sanahan tarkoittaa sukupuolien välisen tasa-arvon ajamista. Ihanku nykyään ei sais olla sitä mieltä(?) Tietysti kai se on se yleistys, että heti kun yrittää vaikuttaa johonki, niin naamaan tulee se "hullu femakko" leima ja se tarkoittaa, et on katkera ja holtiton miehenvihaaja. Ei siis tasa-arvon puolustaja. Tietysti jotkut vie sen sen naisten oikeuksien ajamisen jo miesten syrjinnän puolelle, mikä on kanssa arsesta. Solidaarisuuskalenteria lainatakseni: Minut leimataan feministiksi joka kerta, kun sanon jotain, joka erottaa minut kynnysmatosta. Mut huomasitteko, et tuolla PMMPtä käsittelevässä ketjussa kukaan ei erikseen nostanut laulajien sukupuolta tärkeimmäksi jutuksi, siellä puhuttiin ihan musiikillisista asioista, eikä jostain ulkonäköseikoista. Kyllä mä vähän uskaltaisin arvella, et jonkin ajan kuluttua naispuolisiinkin rokkareihin on totuttu siinä määrin, ettei niistä tarvii laittaa enää erikseen puheenaihetta. (ainakin suuresti toivon niin) Se on vaan vakuutettava noi hitaimmatkin tyypit, et kyllä se vittuvoimallakin ihan uskottavasti irtoaa. Ja sit saadaan vaan soitella rauhassa ja miksaajanki on tultava sen kanssa toimeen;) Hyvä voittaa pahan 6-0 | |
![]() 04.10.2005 21:48:10 | |
Huomattavasti mielenkiintoisempaa olisi keskustella naisrokkareiden uskottomuudesta. hehe... miesrokkareiden fstarireissuista taas ei juuri ole mielenkiintoista jutella tossa mielessä, kun se on jo muutenki selvä peli, miten niillä käy :) Hyvä voittaa pahan 6-0 | |
![]() 05.10.2005 00:38:32 | |
Mitä väärinkäsittämistä feminismissä on? Sanahan tarkoittaa sukupuolien välisen tasa-arvon ajamista. Ihanku nykyään ei sais olla sitä mieltä(?) Joo, eikäku mäkin tässä viljelen sitä sanaa varoen, ettei ihmiset sitten tule syyttelemään jälkeenpäin miestenvihaajaks tai sukupuolirasistiksi tai muuksi semmoiseksi...Miehet on ihan kivoja olentoja kummiski, mut niin on kyllä naisetkin. Jeejee! "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." | |
![]() 05.10.2005 12:48:50 | |
Pieni off-topichuomio, jolla en nyt pyri järjestämään hiiltynyttä kohtausta.. Mitä väärinkäsittämistä feminismissä on? Sanahan tarkoittaa sukupuolien välisen tasa-arvon ajamista. Ihanku nykyään ei sais olla sitä mieltä(?) Näinpä. Älkää nyt jumalauta antako, tasa-arvoa puolustavat ihmiset, jonkun idiootin määritellä teitä mieleisekseen! Tietysti kai se on se yleistys, että heti kun yrittää vaikuttaa johonki, niin naamaan tulee se "hullu femakko" leima ja se tarkoittaa, et on katkera ja holtiton miehenvihaaja. Ei siis tasa-arvon puolustaja. Tämä on valitettavaa, mutta kannataakin kiinnittää huomio leimaajien tarkoitusperiin ja siihen, kuinka pelottavalta todellinen tasa-arvo heidän mielestään kuulostaa.. Buitöwäö, olen huomannut, että melkein mikään ei herätä näissä porukoissa enemmän vihaa kuin miehistä pitävä, ei rekkalesbo eikä siilitukka, feministiksi tunnustautuva nuori nainen ;) Tietysti jotkut vie sen sen naisten oikeuksien ajamisen jo miesten syrjinnän puolelle, mikä on kanssa arsesta. Aivan yhtä arseesta kuin kaikki muukin syrjintä. Miesten syrjintä on sovinismia siinä missä naisten syrjintä. Ei näin! Ei tapella, jooko. Kuhan sanoin vaan. Kirjaudu ulos. | |
![]() 05.10.2005 14:47:47 | |
Aivan yhtä arseesta kuin kaikki muukin syrjintä. Miesten syrjintä on sovinismia siinä missä naisten syrjintä. Ei näin! Ei tapella, jooko. Kuhan sanoin vaan. Ei toki, ja mehän ollaan sitäpaitsi ilmeisesti samaa mieltä. ...vai meinaatko miesten kanssa? jooei. :D Make love, not war, eli vedetään käteen, ei turpaan! ...kyl mä tiedän monta tosi mukavaa miestä. Ja tosi mukavaa, reiluu soittajamiestä, jotka ottaa mut keikallakin ihan ihmisenä ja muusikkona vastaan (eikä kivannäkösenä tissiparina). Eli luovuteta, Kyl se arvostus sieltä tulee, ku vähäsen potkii. Ja kyl se pitää myös itseki ansaita ja olla niin hyvä, et on uskottava. Osa jostain jääristä pisteitä ei tietty ikinä suo, vaikka syytä monesti olis, mutta menkäänsä ne jonnekin, mis ei päivä paista. Hyvä voittaa pahan 6-0 | |
![]() 05.10.2005 16:49:41 (muokattu 05.10.2005 17:25:22) | |
Mut huomasitteko, et tuolla PMMPtä käsittelevässä ketjussa kukaan ei erikseen nostanut laulajien sukupuolta tärkeimmäksi jutuksi, siellä puhuttiin ihan musiikillisista asioista, eikä jostain ulkonäköseikoista. Kyllä mä vähän uskaltaisin arvella, et jonkin ajan kuluttua naispuolisiinkin rokkareihin on totuttu siinä määrin, ettei niistä tarvii laittaa enää erikseen puheenaihetta. (ainakin suuresti toivon niin) Se on vaan vakuutettava noi hitaimmatkin tyypit, et kyllä se vittuvoimallakin ihan uskottavasti irtoaa. Ja sit saadaan vaan soitella rauhassa ja miksaajanki on tultava sen kanssa toimeen;) Mielestäni ketjun aloitus oli jo hieman arveluttava... Yhtä hyvin olisi voinut kysyä "Miesrokkareiden uskottavuus?". Ketjun aloittaja asetti itse naiset asymmetriseen suhteeseen miehiin nähden. Kypsät soittajat eivät karvoihin katso. "Junttien" takia ei kannata lannistua ja stereotypisoida koko genreä. Mielikuvatason yleistämisellä ja ennakkoluuloilla on yllättävän suuri vaikutus siihen, millaisen merkityksen ympärillä tapahtuvat asiat saavat. "The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan | |
![]() 05.10.2005 18:44:05 (muokattu 05.10.2005 18:45:19) | |
Muu maailma näyttää olevan täysin eri mieltä, mutta: Mielestäni on kiva katsoa hyvännäköisiä ihmisiä lavalla. Mielellään niin että ne myös vetävät täydellä syrämellä ja ottavat yleisönsä asiallisesti. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! | |
![]() 06.10.2005 03:42:06 (muokattu 06.10.2005 03:45:48) | |
Näinpä. Älkää nyt jumalauta antako, tasa-arvoa puolustavat ihmiset, jonkun idiootin määritellä teitä mieleisekseen! Tämä on valitettavaa, mutta kannataakin kiinnittää huomio leimaajien tarkoitusperiin ja siihen, kuinka pelottavalta todellinen tasa-arvo heidän mielestään kuulostaa.. No, vaikka miten tasa-arvon kannattajaksi itseni koen niin kyllä sana feministi korvaan aika pahalta kalskahtaa. Olen huomannut että joskus kun alkaa porukka taputtelemaan selkään että ollaan me kovia niitä-tai-näitä tietyn ryhmän edustajia niin saattaa alkaa alkuperäinen tarkoitusperä hämärtymään ryhmähengen edessä. Däigä! | |
![]() 06.10.2005 06:35:04 | |
Olen huomannut että joskus kun alkaa porukka taputtelemaan selkään että ollaan me kovia niitä-tai-näitä tietyn ryhmän edustajia niin saattaa alkaa alkuperäinen tarkoitusperä hämärtymään ryhmähengen edessä. Juuri tästä syystä kartan erilaisia ryhmiä ja seuroja ja kerhoja ja klubeja ja yhdistyksiä ja _ _ _ kuin ruttoa. I got stripes ^..^ | |
![]() 06.10.2005 11:47:24 | |
Mielestäni on kiva katsoa hyvännäköisiä ihmisiä lavalla. Mielellään niin että ne myös vetävät täydellä syrämellä ja ottavat yleisönsä asiallisesti. Joo hyvännäköisiä ihmisiä on kiva katsella missä vaan, mutta en kyllä ole mennyt ainoaakaan keikkaa tsekkaamaan hyvännäköistä bändiä tai yksittäistä muusikkoa katsellakseni. Musiikki ja rockenroll-asenne, johon liittyy persoonallisuus ja tyyli, muttei mun mielestä ollenkaan hyvännäköisyys, ratkaisevat. Näin siis rock-rintamalla. Poppisjutut on sitten erikseen, mut siihen hommaan mulla ei olekaan mitään sanottavaa. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. | |
![]() 06.10.2005 12:27:59 | |
Tsekatkaas Bändi nimeltä Meldrum (www.meldrum.nu). siinä bändissä on ehkä pätevimmät naismuusikot mitä mä oon nähny... Saatana on herra! | |
![]() 06.10.2005 12:49:15 | |
Joo hyvännäköisiä ihmisiä on kiva katsella missä vaan, mutta en kyllä ole mennyt ainoaakaan keikkaa tsekkaamaan hyvännäköistä bändiä tai yksittäistä muusikkoa katsellakseni. Musiikki ja rockenroll-asenne, johon liittyy persoonallisuus ja tyyli, muttei mun mielestä ollenkaan hyvännäköisyys, ratkaisevat. Näin siis rock-rintamalla. Poppisjutut on sitten erikseen, mut siihen hommaan mulla ei olekaan mitään sanottavaa. Se, mikä minun mielestäni on hyvännäköistä, onkin sitten juttu sinänsä. Juuri persoonallisuus ja varma tyyli, kymmenellä ja puolella vetäminen, asenne jne tekevät ihmisestä hyvännäköisen. Ja se että se osaa kantaa itsensä (tyyliin I'm the best, fuck the rest), oli sitten millainen ihrakasa tahansa. Komeinkin atleetti näyttää orvolta lavalla jos ei ole siinä hetkessä sinut kroppansa kanssa. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! | |
![]() 06.10.2005 16:06:56 | |
Ei toki, ja mehän ollaan sitäpaitsi ilmeisesti samaa mieltä. ...vai meinaatko miesten kanssa? jooei. :D Make love, not war, eli vedetään käteen, ei turpaan! Ollaan ollaan. Meinasin ylipäätään kaikkia niitä joiden kanssa yleensä ja valitettavasti päädyn "tappelemaan". ...kyl mä tiedän monta tosi mukavaa miestä. Ja tosi mukavaa, reiluu soittajamiestä, jotka ottaa mut keikallakin ihan ihmisenä ja muusikkona vastaan (eikä kivannäkösenä tissiparina). Minä myös. Ja tosi monta pinnallista ja kieroa naista. Tämä ei olekaan sukupuoli- vaan ihan yksilökysymys. Prowleri: No, vaikka miten tasa-arvon kannattajaksi itseni koen niin kyllä sana feministi korvaan aika pahalta kalskahtaa. Olen huomannut että joskus kun alkaa porukka taputtelemaan selkään että ollaan me kovia niitä-tai-näitä tietyn ryhmän edustajia niin saattaa alkaa alkuperäinen tarkoitusperä hämärtymään ryhmähengen edessä. Ei minun korvissani, mutta se nyt voi riippua monestakin asiasta. Ja käsitteitä tarvitaan asioiden määrittelyyn, jopa niitä -ismi ja -isti loppuisia. Mitä puhuit porukkahengestä, siitä olen samaa mieltä.. Toisaalta, ei kukaan yksin maailmaa pelasta. Kirjaudu ulos. | |
![]() 06.10.2005 16:39:57 | |
Kypsät soittajat eivät karvoihin katso. "Junttien" takia ei kannata lannistua ja stereotypisoida koko genreä. Näin+ On kumma, et tästä asiasta tarvii edes tapella, toihan on niin itsestään selvää. Junttein oma vika, jos ei handlaa erilaisia soittajia. rokrok. Hyvä voittaa pahan 6-0 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)