Mika Antero 14.12.2006 11:22:20 | |
---|
Totta tosiaan...katoin ton taas ja kyllähän tämä taitaa olla hevimuusikoiden.net, syystä tai toisesta. Potentiaaliset Biiltlesin ja Stonesien levyjen omistajat eivät kenties ole niin innokkaita näpyttelemään levylistojaan näkyville, luulen ma. |
kivi 14.12.2006 18:56:48 | |
---|
Potentiaaliset Biiltlesin ja Stonesien levyjen omistajat eivät kenties ole niin innokkaita näpyttelemään levylistojaan näkyville, luulen ma. Kaikkien maailman ihmisten pitäisi olla potentiaalisia Beatles-levynomistajia. Tiesivät he sitä itse tai eivät. Muuten tietysti joka aikana on omat kovimmat juttunsa. Veikkaanpa että lista elää jonkun Opethin ja Dream Theaterin kohdalta piankin, kun nykydiggarit siirtyvät syvemmälle musiikkiin ja uusilla nuorilla on uudet tekniikka-esikuvat. Silloin DT ja Opeth siirtyvät Tony McAlpinen seuraan teknisten soittajien hautuumaalle. Vain blues on pysyvää. :-D |
slipkorn 14.12.2006 19:02:46 | |
---|
Potentiaaliset Biiltlesin ja Stonesien levyjen omistajat eivät kenties ole niin innokkaita näpyttelemään levylistojaan näkyville, luulen ma. Tai se, että yksi kirjoittaa Beatles, yksi The Beatles, yksi Beatles, The jne. |
Marlowe 14.12.2006 19:22:46 | |
---|
Tai se, että yksi kirjoittaa Beatles, yksi The Beatles, yksi Beatles, The jne. Juuri näinkin. Nopea haku osoittaa seuraavaa: Beatles, The (596) Beatles (331) The Beatles (158) Beatles (the) (12) Ja sitten näiden lisäksi tulevat vielä kaikki Tony Sheridan -johdanneiset. Levyjen puolella joku Sgt. Peppers oli kirjoitettu noin triljoonalla eri tavalla. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Teijo K. 14.12.2006 19:31:23 (muokattu 14.12.2006 19:32:41) | |
---|
Kaikkien maailman ihmisten pitäisi olla potentiaalisia Beatles-levynomistajia. Tiesivät he sitä itse tai eivät. Muuten tietysti joka aikana on omat kovimmat juttunsa. Veikkaanpa että lista elää jonkun Opethin ja Dream Theaterin kohdalta piankin, kun nykydiggarit siirtyvät syvemmälle musiikkiin ja uusilla nuorilla on uudet tekniikka-esikuvat. Silloin DT ja Opeth siirtyvät Tony McAlpinen seuraan teknisten soittajien hautuumaalle. Vain blues on pysyvää. :-D Muistutit sitten Tonystä, byhyy. Olisin ehkä halunnut unohtaa. Ps. En omista yhtään Beatlesin levyä, enkä aio heti olla ostamassakaan. Miksi? Koska avovaimolla on ne kaikki ja saan kuunnella niitä. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
KillingMachine 15.12.2006 08:16:40 | |
---|
Rage Against the Machine:Evil Empire Rage Against the Machine:Rage Against the Machine Guns N' Roses:Use Your Illusion 1 Guns N' Roses:Use Your Illusion 2 Red Hot Chili Peppers:By the Way Red Hot Chili Peppers:Californication Queens of the Stone Age:Songs for the Deaf Dream Theater:Images and Words Nirvana:Nevermind System of a Down:Mezmerize Tool:Lateralus 11/100 Ei pahasti. Basistit kunniaan. |
Zammy 15.12.2006 08:41:29 | |
---|
Totta tosiaan...katoin ton taas ja kyllähän tämä taitaa olla hevimuusikoiden.net, syystä tai toisesta. Ja ihan yhtä lailla hevikiukuttelijoiden.net, monelle yllättävän kova ylpeyden ja julistuksen aihe tuo negatiivinen suhtautuminen heviin. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Mika Antero 15.12.2006 10:23:53 (muokattu 15.12.2006 10:25:41) | |
---|
Ja ihan yhtä lailla hevikiukuttelijoiden.net, monelle yllättävän kova ylpeyden ja julistuksen aihe tuo negatiivinen suhtautuminen heviin. 50-luvulla vanhukset paheksuivat rock'n'rollia, 60-luvulla hippejä, 70-luvulla punkkia, 80-luvulla diskohileitä, 90-luvulla räppiä, 2000-luvulla heviä. Nykyisin hevin paheksuminen vain verhotaan siihen, että se itse musiikki ei ole tarpeeksi rok, tosiasiassa kyse on kuitenkin vanhuksien katkeruudesta nuorisoa kohtaan. Tai sitten ei... |
Zammy 15.12.2006 10:26:00 | |
---|
50-luvulla vanhukset paheksuivat rock'n'rollia, 60-luvulla hippejä, 70-luvulla punkkia, 80-luvulla diskohileitä, 90-luvulla räppiä, 2000-luvulla heviä... Tätä samaa mietin itsekin. Nyt paheksujat ovat monessa tapauksessa niitä, jotka ovat itse olleet aikanaan paheksuttuja. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Tombi 15.12.2006 15:29:25 | |
---|
Iron Maiden - The Number Of The Beast Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Iron Maiden - Fear Of The Dark Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Dance Of Death Kingston Wall - II Kingston Wall - I Guns N' Roses - Appetite For Destruction Guns N' Roses - Use Your Illusion II Guns N' Roses - Use Your Illusion I Pink Floyd - Wish You Were Here Ei niitä kyllä liikaa ole.. Runkutan (kitaraa) päivittäin. |
Late_ 17.12.2006 00:06:34 | |
---|
Opeth - Blackwater Park Opeth - Ghost Reveries Opeth - Damnation Opeth - Still Life Opeth - Deliverance Dream Theater - Images and Words Dream Theater - Awake Rage Against the Machine - Rage Against the Machine Rage Against the Machine - Evil Empire System of a down - Toxicity 10/100 Opeth on äärimmäisen mainstreamia, voi iiik! Dream Theaterit ei oikeastaan ole edes mun omia. Voisinkin palauttaa niin pääsisin niistäkin eroon. Luultavasti suhteellisen marginaalia olen kuitenkin. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
mipi 17.12.2006 12:24:42 | |
---|
Guns N' Roses - Appetite For Destruction (201) Led Zeppelin - III (188) Pink Floyd - The Wall (174) Led Zeppelin - I (159) Guns N' Roses - Use Your Illusion I (125) 5/100 No eipä noita liika ole... |
Teijo K. 17.12.2006 12:58:36 | |
---|
50-luvulla vanhukset paheksuivat rock'n'rollia, 60-luvulla hippejä, 70-luvulla punkkia, 80-luvulla diskohileitä, 90-luvulla räppiä, 2000-luvulla heviä. Nykyisin hevin paheksuminen vain verhotaan siihen, että se itse musiikki ei ole tarpeeksi rok, tosiasiassa kyse on kuitenkin vanhuksien katkeruudesta nuorisoa kohtaan. Tai sitten ei... Miulla ainakin on kyse huumorista, ja kyllästymisestä genreen. Taustalla on soittamista mm. perushevin ja turskahevin parissa. Ei vain jaksa enää innostaa. Hevi nyt kuitenkin on ihan selkeästi valtavirtamusiikkia tänä päivänä. Ei sillä että valtavirrassa sinänsä mitään vikaa olisi, mutta on mielestäni aivan luonnollista, että se tyyli mikä on eniten esillä kerää myös eniten huomiota. Sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä. Ja varmasti kaikilla musiikkityyleillä on omat perusvihaajansa. Lopetin taannoin progepalstan lukemisen sentakia, että en vain jaksanut enää niitä samoja "proge on ihan paskaa" juttuja niiltä samoilta kirjoittajilta. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
haamu1 05.01.2007 23:08:10 | |
---|
6/100 Olen erilainen. Olen minä. |
Larry 05.01.2007 23:28:46 | |
---|
3/100 oonko siis friikki vai mikä ? =) Oikeesti uskomatonta juupaa toi lista ei voi muuta sanoa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
HB 06.01.2007 00:09:17 | |
---|
25/100 ei yhtään Metallicaa tai Maidenia, sen lisäksi suurta osaa näistä ei ole tullut kuunneltua aikoihin. Valtavirtaa kuitenkin. |
el_hefe 06.01.2007 01:32:08 | |
---|
juupaa on kyllä. mulla 4. http://www.turkoosi.com |
-Mickill- 06.01.2007 01:55:47 | |
---|
Metallica - Ride the lightning Metallica - ...and justice for all System of a down - Toxicity Nirvana - Nevermind Children Of Bodom - Follow The Reaper Metallica - St. anger Pantera - Cowboys from Hell System of a Down - Mezmerize Megadeth - Rust In Peace Children Of Bodom - Hatebreeder Guns N' Roses - Appetite For Destruction Pantera - Vulgar Display of Power System of a Down - Hypnotize Metallica - Kill 'em all Red Hot Chili Peppers - Californication Slayer - Reign In Blood Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll Children of Bodom - Something wild Pantera - Far Beyond Driven Stam1na - Stam1na Metallica - S&M Kotiteollisuus - Helvetistä Itään Mokoma - Kuoleman laulukunnaat System of a Down - System of a Down Nightwish - Wishmaster Black Sabbath - Master of reality AC/DC - Back in Black Nightwish - Oceanborn Nirvana - Bleach Guns N' Roses - Use Your Illusion II Guns N' Roses - Use Your Illusion I Rammstein - Mutter Slipknot - Iowa Mokoma - Kurimus Stam1na - Uudet kymmenen käskyä Red Hot Chili Peppers - By the way Nuo löytyy eli 36/100. Ja tuolla oli aika moni levy mikä on ostoslistalla. Eli kyllä mie puolet ainaki noista saan kasaan jonkin ajan kuluttua! Eli suht normi muusikoiden.net käyttäjä oon. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Lesko 06.01.2007 11:04:38 | |
---|
Led Zeppelin - IV (244) Led Zeppelin - II (235) Nirvana - Nevermind (228) Kingston Wall - II (224) Kingston Wall - I (213) Led Zeppelin - III (197) Led Zeppelin - I (165) Led Zeppelin - Houses of the Holy (161) Nirvana - In Utero (150) Nirvana - Bleach (133) Jahas jukopliut: 10/100 Ei kovinkaan paljon, mutta tuo nousee kun sais jostain edes hiukan rahaa.. yhyyyy... =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mika Antero 06.01.2007 11:09:50 | |
---|
40/100. Vissiin sama tulos kuin parilla edelliselläkin tarkistuskerralla. Eli lista ei kai sitten ole enää juuri muuttunut. |