Aihe: Spotify II
1 2 3 4 528 29 30 31 3264 65 66 67 68
jra
25.02.2012 17:01:15
StJerky: No joo. Ylimääräistä taukoa en minäkään halua. Se mitä ihmettelin tuolla on että ei haluta edes sitä taukoa mikä vinyyli- tai CD-levyillä on vaan musa alkaisi ihan suoraan edellisestä. Crossfade ym...

Joo, tosiaan kaksi eri asiaa. Itse olin vailla tuota gapless playbackia, jossa on tauko jos sellainen levylläkin on. Nyt sellainen ominaisuus vihdoinkin on, ja maailma on pelastettu.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
zekeode
25.02.2012 17:35:42

Ainakaan itellä ei crossfade toimi, jos on gapless laitettu päälle.
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta - Blogini, joka tuskin kiinnostaa
StJerky
25.02.2012 21:05:14
jra: Joo, tosiaan kaksi eri asiaa. Itse olin vailla tuota gapless playbackia, jossa on tauko jos sellainen levylläkin on. Nyt sellainen ominaisuus vihdoinkin on, ja maailma on pelastettu.

Pitääpä testata jollain livelevyllä.
jra
25.02.2012 21:09:38
StJerky: Pitääpä testata jollain livelevyllä.

Tuon toimivuus on lisäksi kait siitä kiinni onko tiedostot koodattu niin että tukevat gaplessia. Itse kokeilin muutamalla live-levyllä, ja pari toimi ilman taukoja ja muutama ei.

Esim. Black Crowesin Freak 'N' Roll soi katkoitta. En muista mitkä oli ne joita eilen kokeilin joissa tauot edelleen oli. Saattaa lisäksi olla että joissain livelevyissä on myös cd-versiossa häivytys kappaleiden välissä, niihin tuo ei tietenkään vaikuta.
Antti1997
27.02.2012 15:06:07
Heh, ärsyttää kun on samannimisiä bändejä, niin Spotify esittää niiden tuotannon samalla sivulla. Viimeksi eilen tein töihin uuden playlistin tuntemattomista bändeistä noiden related artistsien perusteella, ja sieltä tulikin jotain ihan muuta mitä piti. :D
StJerky
27.02.2012 15:08:06
Antti1987: Heh, ärsyttää kun on samannimisiä bändejä, niin Spotify esittää niiden tuotannon samalla sivulla. Viimeksi eilen tein töihin uuden playlistin tuntemattomista bändeistä noiden related artistsien perusteella, ja sieltä tulikin jotain ihan muuta mitä piti. :D

Tosi on. Tsekatkaa vaikka Robin ;-)
Exhausted
27.02.2012 15:30:51 (muokattu 27.02.2012 15:32:19)

Hauskasti on tullut esiin esim. jonkinlaista kalypso-musiikkia esittävä Regina, joka lähtee aina suomalaisen Reginan uusimman levyn jälkeen soimaan Spotifystä. Kotimaisista myös Rubik ja Sara sekä vaikkapa oma entinen bändini Jermaine on saaneet melko mielenkiintoista seuraa Spotify-profiilissaan.
StJerky
27.02.2012 15:56:18 (muokattu 27.02.2012 15:56:35)
Exhausted: Hauskasti on tullut esiin esim. jonkinlaista kalypso-musiikkia esittävä Regina, joka lähtee aina suomalaisen Reginan uusimman levyn jälkeen soimaan Spotifystä. Kotimaisista myös Rubik ja Sara sekä vaikkapa oma entinen bändini Jermaine on saaneet melko mielenkiintoista seuraa Spotify-profiilissaan.

Hectorillakin on kaima. Ja jopa Michael Monroella.
Mika Kangas
02.03.2012 20:39:15
Katos vaan, toi 'tauoton' spotify päivittyi minullekin. Ilahdutti kovasti. Ihmettelen vain miksi vasta nyt jos jotkut ovat saaneet sen jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
jra
02.03.2012 20:47:00
Mika Kangas: Katos vaan, toi 'tauoton' spotify päivittyi minullekin. Ilahdutti kovasti. Ihmettelen vain miksi vasta nyt jos jotkut ovat saaneet sen jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Osa on ladannut sen edellä olleen preview-version. Automaattinen päivitys tapahtuu varmaan samalla tavalla asteittain kuin mm. Windowsin service packit jne. Ei pamahda kaikille sama bugi samalla sekunnilla, vaan tehdään vielä viimeinen kenttätesti niillä joille se ekana tipahtaa.
zekeode
02.03.2012 20:48:38

Mika Kangas: Katos vaan, toi 'tauoton' spotify päivittyi minullekin. Ilahdutti kovasti. Ihmettelen vain miksi vasta nyt jos jotkut ovat saaneet sen jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

http://www.spotify.com/fi/download/previews/

Tuolta löytyy uusimmat testiversiot. Spotifysta käytössä olevan version saa selville kohdasta Help -> About
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta - Blogini, joka tuskin kiinnostaa
ReBeat
02.03.2012 21:00:18

Ja nykymaailman idioottimaisessa facebook-sosiaalihurmoksessa päivitys myöskin lykkäsi samalla automaattisesti ruksit sinne "Share my activity on Spotify social" sekä "Automatically publish new playlists". Asennuksen yhteydessä ei maininnut asiasta mitään. Huomasin vasta kun ohjelma valitti että yhteysongelman tai muun takia se ei kyennytkään ilmoittelemaan aktiviteettejäni sinne jonnekin.
M4ss3 m/
03.03.2012 15:54:50
Oon muoten huomannut, että kun pitää tota insta-biisinalotusta päällä niin kun manuaalisesti pistää jonkun biisin soimaan niin Spotify pätkäsee siitä biisin alusta sen sekunnin. Ei aina, mutta välillä kuitenkin.
Oikeasti uus biisi: http://maihinnousu.net/s/15724
ReBeat
03.03.2012 16:04:26

M4ss3 m/: Oon muoten huomannut, että kun pitää tota insta-biisinalotusta päällä niin kun manuaalisesti pistää jonkun biisin soimaan niin Spotify pätkäsee siitä biisin alusta sen sekunnin. Ei aina, mutta välillä kuitenkin.

Sama huomio täällä. Ja tuntuu ettei ihan kitkattomasti toimi tuo ominaisuus muutenkaan, kun välillä seuraava biisi ei lähde ollenkaan soimaan vaan se nukahtaa alkuunsa. Sitten kun klikkaa sitä manuaalisesti se lähtee samantien soimaan. Ei vaikuta olevan kyse mistään latautumisongelmasta silloin.
Parasite
07.03.2012 19:52:27
Pari kyssäriä Android-sovelluksesta.

1) Onko muilla tapahtunut sellaista että biisin loputtua seuraava ei lähdekään soimaan tai sovellus sammuu?
2) Miten soittolistan saa järjestettyä esittäjittäin?
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä"
JohnJ
08.03.2012 14:50:13
Parasite: Pari kyssäriä Android-sovelluksesta.

1) Onko muilla tapahtunut sellaista että biisin loputtua seuraava ei lähdekään soimaan tai sovellus sammuu?

1) ei ole itselläni tapahtunut
2) ei saa. Android-softa on "vähän" jälkeenjäänyt... myös play queuelle lisääminen toimii väärin päin.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Parasite
09.03.2012 10:58:47
JohnJ: 1) ei ole itselläni tapahtunut
2) ei saa. Android-softa on "vähän" jälkeenjäänyt... myös play queuelle lisääminen toimii väärin päin.

Toi eka tuntuis tapahtuvan aina samojen tiettyjen kappaleiden kohdalla, which is interesting.
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä"
spinningthingintheceiling
09.03.2012 13:45:00

Parasite: Pari kyssäriä Android-sovelluksesta.

1) Lähes joka kerta kun Spotifyä käytän, ainakin kerran. Tekee vielä sellaista, että skippaa seuraavan biisin yli sitä seuraavaan ja näyttää ihmeellisiä biisien kestoja yms. Esim. biisi on 4.23 pitkä niin näyttää, että olis jymähtäny kohtaan 5.54 (?). Sekasin siis. Raivostuttavaa.

2) Oon miettiny itse samaa, enkä ole koittanut netistä ratkaisua etsiä sen kummemmin. Muutenkin toi Local Filesien toistaminen on suoraan sanottuna perseestä Spödärillä. Jos poistaa kortilta biisejä ne näkyvät edelleen siellä listassa, ja jos niitä valitsee, koko ohjelma kaatuu. TOKI niitä voi poistella sieltä listasta yksitellen mutjoo... Local filesien hallinointi ei siis oikein mielestäni toimi. Olenko tyhmyli vai onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Puhelimeni on ZTE Blade, et voihan se olla puhelimenkin syy, ettei toimi?
Ole nöyrä, älä nöyristele.
Mika Torvinen
13.03.2012 12:47:41
Mitäs hommaa. Oon kirjautunu Facebook-tunnuksilla mutta en ole lisännyt sovellusta Facebookiin niin ei tuu mainoksia eikä näköjään ole mitään rajotuksia biisien kuuntelemisessa. Kyllähän tää tämmönen passaa vallan mainiosti!
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
Jokapaikanapina
13.03.2012 15:12:43
Mika Torvinen: Mitäs hommaa. Oon kirjautunu Facebook-tunnuksilla mutta en ole lisännyt sovellusta Facebookiin niin ei tuu mainoksia eikä näköjään ole mitään rajotuksia biisien kuuntelemisessa. Kyllähän tää tämmönen passaa vallan mainiosti!

Tästäkös siinä oli kyse? Ei oo nimittäin mullakaan tullu nyt rajoja vastaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)