aivokuolio 11.01.2017 12:08:49 | |
---|
HaloOfFlies: Niin no. minulle Rihanna on edelleen yhden hitin ihme. Ja sellaisena tulee pysymäänkin. Mielenkiintoinen tulkinta. Miten määrittelet yhden hitin ihmeen? |
reaper666 11.01.2017 12:19:15 | |
---|
HaloOfFlies: Niin no. minulle Rihanna on edelleen yhden hitin ihme. Ja sellaisena tulee pysymäänkin. Ei se mikään mielipide ole nämä :D |
Milkop 11.01.2017 13:43:59 | |
---|
HaloOfFlies: Niin no. minulle Rihanna on edelleen yhden hitin ihme. Ja sellaisena tulee pysymäänkin. Joo, mitäs näistä uusista tähdenlennoista kunhan ne vanhat pierut saadaan rollaattoreilla lavalle jonkun rahastuskiertueen varjolla ja pääset avaamaan aiheeseen liittyvän ketjun. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
sustain65 11.01.2017 17:16:28 | |
---|
|
HaloOfFlies 11.01.2017 17:25:35 | |
---|
aivokuolio: Mielenkiintoinen tulkinta. Miten määrittelet yhden hitin ihmeen? Minulle jokainen 2000-luvun MTV R&B-artisti tippuu automaattisesti yhden hitin ihme-kategoriaan. Timberlaket, Rihannat ja muut. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Lautuma 11.01.2017 17:33:01 (muokattu 11.01.2017 17:54:29) | |
---|
HaloOfFlies: Minulle jokainen 2000-luvun MTV R&B-artisti tippuu automaattisesti yhden hitin ihme-kategoriaan. Timberlaket, Rihannat ja muut. Tuon aikakauden listamusiikki on itsellenikin aika merkityksetöntä, mutta en silti kutsuisi noita yhden hitin ihmeiksi. Ne ja muut -ajattelutapa kertoo vain ja ainoastaan siitä, ettei tiedä eikä halua edes ottaa selvää asiasta, jolloin on helpointa sulkea korvansa ja väittää idioottimaisia asioita. Asenteellisuus nolaa ihmiset helposti. E: Taidat olla Mnetin oma Kanye West. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
carnation 11.01.2017 17:44:54 | |
---|
HaloOfFlies: Minulle jokainen 2000-luvun MTV R&B-artisti tippuu automaattisesti yhden hitin ihme-kategoriaan. Timberlaket, Rihannat ja muut. Vaikka niillä on selvästi useampi kuin yksi hitti. Miksi trollaat koko ajan? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
LaMotta 11.01.2017 17:50:38 (muokattu 11.01.2017 17:51:24) | |
---|
carnation: Vaikka niillä on selvästi useampi kuin yksi hitti. En muista kuulleeni mitään Timberlaken piisiä Suomen radiossa. Tosin en kyllä kaikkia kanavia kerkeä kuuntelemaan. On se varmaan pohjois-amerikassa kova juttu? Oikeastaan täysin yhdentekevää. Mutta taas jollekin toiselle ei. Tämä nyt taas niin tätä mussun mussun. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
reaper666 11.01.2017 18:16:52 | |
---|
HaloOfFlies: Minulle jokainen 2000-luvun MTV R&B-artisti tippuu automaattisesti yhden hitin ihme-kategoriaan. Timberlaket, Rihannat ja muut. No mutta kun ne ei ole. Yhden hitin ihme ei ole sellainen miltä osaa nimetä useamman biisin taikka ei lainkaan biisejä. Yhden hitin ihmeeltä suuri yleisö tietää vaan yhden biisin. Sama jos mä menisin black metal-topikkiin sanomaan jonkun timberlaken, että tää on minun mielestäni black metallia. |
Epämuusikko 12.01.2017 20:43:05 | |
---|
HaloOfFlies: Minulle jokainen 2000-luvun MTV R&B-artisti tippuu automaattisesti yhden hitin ihme-kategoriaan. Timberlaket, Rihannat ja muut. No sääh nyt. + Timberlake on noista sentään se jota mielii kuunnella. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Dave Dangerous 12.01.2017 21:22:33 | |
---|
DeepPurple, pitääkö kirjoittaa biisi ? etkö tiedä? hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Vessajono 12.01.2017 22:35:59 | |
---|
Dave Dangerous: DeepPurple, pitääkö kirjoittaa biisi ? etkö tiedä? Mielipiteet ne vaan pykää ku sika juoksuaan. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 19 |
Saunatakki 12.01.2017 22:49:46 | |
---|
Dave Dangerous: DeepPurple, pitääkö kirjoittaa biisi ? etkö tiedä? "Na-nana-na-nana-na-nana-na". "Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä." |
Dave Dangerous 12.01.2017 23:13:21 | |
---|
Niin ja tarkoitus ei ollut mollata purplea vaan kuuntelijoita jotka ei tunne muita kappaleita DP:n tuotannosta. Eli siis sellasia "tavallisia" ihmisiä jotka kuuntelee vaan radio suomea ja iskelmää ja jotka eivät tiedä mitään rock maailman monipuolisuudesta. Näille on myös tietenkin Black Sabbath yhtä kuin Paranoid ja LZ = Stairway to heaven, Eagles=Hotel California, Nurmio=Valo Yössä (tai Tonnin stiflat), Yes=Owner of a lonely heart , Chicago=if u leave me now, ACDC Thunderstruck ..... jne... eli edellä mainitut omaavat laajan ja monipuolisen tuotannon jotka kannataisi kaikki kuunnella ja monta kertaa joka albumi ja tulla sitten kertoon miltä kuulostaa. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Funkånaut 12.01.2017 23:45:14 | |
---|
Dave Dangerous: Niin ja tarkoitus ei ollut mollata purplea vaan kuuntelijoita jotka ei tunne muita kappaleita DP:n tuotannosta. Eli siis sellasia "tavallisia" ihmisiä jotka kuuntelee vaan radio suomea ja iskelmää ja jotka eivät tiedä mitään rock maailman monipuolisuudesta. Näille on myös tietenkin Black Sabbath yhtä kuin Paranoid ja LZ = Stairway to heaven, Eagles=Hotel California, Nurmio=Valo Yössä (tai Tonnin stiflat), Yes=Owner of a lonely heart , Chicago=if u leave me now, ACDC Thunderstruck ..... jne... eli edellä mainitut omaavat laajan ja monipuolisen tuotannon jotka kannataisi kaikki kuunnella ja monta kertaa joka albumi ja tulla sitten kertoon miltä kuulostaa. Ja Bruce Springsteenilta se Dressmannin mainoksissaki soinut "Tii-ti-di". "Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |
sub zero 13.01.2017 00:04:18 | |
---|
Nollan hitin paskat haukkumassa yhden hitin ihmeitä :) Maan päältä on Lesbos valinnut minut laulamaan kukitettujen neitsyidensä salaisuudesta |
Vessajono 13.01.2017 01:08:38 | |
---|
sub zero: Nollan hitin paskat haukkumassa yhden hitin ihmeitä :) Joo, kyllä aina pitäs tehä ite paremmin. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 19 |
Jucciz 13.01.2017 02:21:44 (muokattu 13.01.2017 03:00:54) | |
---|
HaloOfFlies: Niin no. minulle Rihanna on edelleen yhden hitin ihme. Ja sellaisena tulee pysymäänkin. Minä en osaa nimetä edes sitä yhtä hittiä, saati hyräillä sitä. Mitä voitin? Toisaalta mulle kaiken maailman Rihannat ja Lady Gagat sun muut menee samaan lokeroon: oon kuullu nimen, mutta tuotannosta en osaa sanoa kuin varovaisen veikkauksen, etten ehkä ole kohderyhmää. Pakkohan niiden on olla hyviä, kun niin suosittuja ovat. |
Kefiiri 13.01.2017 03:18:32 | |
---|
Saunatakki: "Na-nana-na-nana-na-nana-na". Hus sika mettään En ole musiikin asiantuntija. |
Ali 13.01.2017 12:30:11 (muokattu 13.01.2017 12:32:38) | |
---|
Danny - ihme - kategorian uusi toivo? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |