Nipsu 14.11.2006 19:08:50 | |
---|
Eikö Zeppeliniä saa coveroida? Vittu mitä meininkiä taas. No niimpä. Mun mielestä se biisi oli mahtava, ei niin lattee, kun Zeppelinin tekemä. "It´s been lonely lonely..." oli aivan mahtava Jonnen suusta. Kannattais kuunnella ennen kun haukutte! |
SuperJeesus 14.11.2006 19:50:21 (muokattu 14.11.2006 20:04:17) | |
---|
Onkos tämä coveri mahdollista kuunnella jossain netin syövereissä? Rock and Roll on näitä ns. helppoja biisejä coveroida, jonka luulisi ainakin livenä toimivan, jos bändi siis edes ylipäätänsä "rokkaa". Johnny B. Goode on vielä parempi esimerkki tällaisesta biisistä. En myy seksiä. |
jussiohman 14.11.2006 20:03:52 | |
---|
Se menee niin, että bändi jota vihaat ei saa coveroida Zeppeliniä, muuten se on raiskaus (ennen kuin ollaan edes kuultu sitä biisiä).. Lähinnä kait niin, että bändi jolla on paljon nuoria tyttöfaneja ei saa koveroida kovien jätkien diggailemaa rock-yhtyettä. Your life is monitored |
lasol 14.11.2006 20:11:10 | |
---|
No niimpä. Mun mielestä se biisi oli mahtava, ei niin lattee, kun Zeppelinin tekemä. "It´s been lonely lonely..." oli aivan mahtava Jonnen suusta. Kannattais kuunnella ennen kun haukutte! Ainakin ruissis se lopetus (siis biisin lopetus ei ite biisi) jotenkin oli vaan tylsä... ei siis, on siis |
Artist 14.11.2006 20:13:32 | |
---|
Eikö Zeppeliniä saa coveroida? Vittu mitä meininkiä taas. Jep, itseasiassa ihan hemmetin huvittavaa. Tosin veikkaan, että jotkut on aikanaan vetäneet herneitä nenään siitä kun joku teinien suosikkibändi Led Zeppelin on pöllinyt juttuja vanhoista bluesbiiseistä. "I want everything in this whole world, all the money, all the girls" |
Juuho 14.11.2006 20:15:38 | |
---|
Ainakin ruissis se lopetus (siis biisin lopetus ei ite biisi) jotenkin oli vaan tylsä... Sitähän venytettiin ihan älyttömän pitkäks kaikenlaisten yleisönhuudattamisen avuin. Mut mun mielest oli ihan kiva veto. Tosin kyseessä on niin hyvä ja menevä biisi, että sitä on aika vaikea pilata. |
Nipsu 16.11.2006 21:15:58 | |
---|
No, mut sellanen pitkä lopetus kuuluu siihen Ngt:n tyyliin...Mä en ees muista sellasta sieltä Ruissista. =D Sitä paitsi esim. L.A Feeding Fire-biisiin kuuluu yleisön huudatus. Jonnen ei tarvii enää näyttää mallia vaan kaikki alkaa automaattisesti huutaan sitä hei hei hei-juttua. (okei, ei taas liittyny tähän.) Niin ja ainakaan mä en oo sitä netistä löytäny. |