kaljataiteilija 13.12.2011 10:50:38 | |
---|
CDONin lähetystunnustakaan ei löydy ohjeista huolimatta. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Ygäby 13.12.2011 17:49:40 | |
---|
Hämmennystä herättäen 5.12 tilattu levy saapui jo tänään. |
tender.insanity 13.12.2011 18:59:22 | |
---|
CDON.com on nyt ihan persefirma. Varmaan 2v sitten viimeksi jotain tilannut. Amazon.co.uk, ebay.com ja ebay.co.uk kovassa käytössä ja tilaukset tulevat nopeammin. |
kaljataiteilija 13.12.2011 19:08:53 | |
---|
tender.insanity: CDON.com on nyt ihan persefirma. Varmaan 2v sitten viimeksi jotain tilannut. Amazon.co.uk, ebay.com ja ebay.co.uk kovassa käytössä ja tilaukset tulevat nopeammin. Ameriikan amatsonista kesti vain 5 arkipäivää erään paidan saapuminen. CDONilla pakkasivat monta päivää tilapäivityksen mukaan ja taitaa tulla sekin paketti afrikan kautta... VTTU. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
tender.insanity 13.12.2011 19:14:12 | |
---|
kaljataiteilija: Ameriikan amatsonista kesti vain 5 arkipäivää erään paidan saapuminen. CDONilla pakkasivat monta päivää tilapäivityksen mukaan ja taitaa tulla sekin paketti afrikan kautta... VTTU. Sepä se. Joskus mulla oli tulossa paketti pohjoisesta Suomesta (eräältä firmalta) sekä ebayn kautta Etelä-Koreasta. Samana päivänä tilasin ja ette ikinä arvaa, kumpi oli ensiksi perillä minulla. Saatana. |
kaljataiteilija 13.12.2011 19:17:36 | |
---|
Missä nuo CDONin varastot on? Eikös yksi ole Ahvenanmaalla ja Ruotsissakin pitäs olla. Tuskin nyt jumalauta kahta viikkoa voi yhden DVD ja CD-levyn matkustaminen kestää. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Krice 13.12.2011 20:39:20 | |
---|
tender.insanity: Amazon.co.uk, ebay.com ja ebay.co.uk kovassa käytössä ja tilaukset tulevat nopeammin. Kerran yksi kirja tuli seuraavana päivänä cdonista. Laita paremmaksi amazon! |
mrk 13.12.2011 22:51:48 | |
---|
kaljataiteilija: Missä nuo CDONin varastot on? Eikös yksi ole Ahvenanmaalla ja Ruotsissakin pitäs olla. Tuskin nyt jumalauta kahta viikkoa voi yhden DVD ja CD-levyn matkustaminen kestää. Ei sillä väliä missä varastot ovat kun niissä ei tavaraa ole ja vaikka olisikin niin tilatessa et voi tietää osuuko arpa kohdalle vai ei. "Short On Long Term Goals" |
Ronttimus 16.12.2011 14:09:13 | |
---|
Maanantai-aamuna sähköpostiin kilahti viesti että tilaamani 27" tietokoneen näyttö on lähtenyt liikkeelle. Ei näy vielä perjantainakaan mitään itellan lähetysten seurannassa. Paitsi se ennakkoilmoitus. Missähän plutossa tai venuksessa näiden varasto oikein on? "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Lonesome 19.12.2011 22:53:01 | |
---|
Ronttimus: Maanantai-aamuna sähköpostiin kilahti viesti että tilaamani 27" tietokoneen näyttö on lähtenyt liikkeelle. Ei näy vielä perjantainakaan mitään itellan lähetysten seurannassa. Paitsi se ennakkoilmoitus. Missähän plutossa tai venuksessa näiden varasto oikein on? Sama vika. Tiistaina 131211 tuli ilmo että puhelin on lähetetty. "TURKU 20250". Sen jälkeen hiljaista. Kirjat tulevat nopeasti Suomesta. 131211 lähetys ilmottu kirja-kirje saapui postilaatikkoon 131211... Vaan vähän kylmii, mihin unohdettuun konttiin tuo toinen on päätynyt... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
FuguManiac 23.12.2011 20:30:16 | |
---|
Kauheasti täällä valitellaan CDONin toimimattomuudesta... olenko siis outo poikkeus kun itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia kyseisen lafkan toimitusten kanssa?? En ole kuin muutaman kerran levyjä tuolta tilannut, mutta noina kertoina ovat tulleet viikon sisällä ihan mallikkaasti. Onhan sekin omituista, että miten siinä se n. viikko kestää, mutta itse nyt en parin päivän venailusta tuskastu vielä, vaikka digiajalla eletäänkin. |
Old Joe 23.12.2011 21:42:07 | |
---|
Hevikangsta: Kauheasti täällä valitellaan CDONin toimimattomuudesta... olenko siis outo poikkeus kun itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia kyseisen lafkan toimitusten kanssa?? En ole kuin muutaman kerran levyjä tuolta tilannut, mutta noina kertoina ovat tulleet viikon sisällä ihan mallikkaasti. Onhan sekin omituista, että miten siinä se n. viikko kestää, mutta itse nyt en parin päivän venailusta tuskastu vielä, vaikka digiajalla eletäänkin. Sama. Olen suorastaan ällistynyt jos joku lähetys tulee pari päivää tilauksesta. Tavallisesti menee viikko, tai päivä pari yli. Kuitenkin olen useimmiten maksanut verkkopankissa jo tilaus tilanteessa. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Teme007 23.12.2011 22:03:21 | |
---|
ihan ok toi lafka ainakin meitsin kohalla on toiminu, ei hirveesti ole reklamoitavaa O sancta simplicitas |