Sarko 18.03.2008 15:04:24 (muokattu 18.03.2008 15:24:38) | |
---|
Raskas musiikki lietsoo agressiivisuutta ja muita vastaavia tunteita. Pelko ei ole kovin terveellistä. Aiheuttaa mm. stressiä, jännitystä, jäykkyyttä yms. yms. Mul tuli sellanen mieletön viha, joka ei lähteny musta ittestä, se sai mut niinku sellaseen transsitilaan välillä se viha, et mä en ymmärtäny itekkään et mitä mä touhuan, et mä en pystyny yhtään hallitsemaan mua itteäni, ja sit mä rupesin myöhemmin kuunteleen sitä black metalia mun kavereitten kautta, et se musiikki sai mut vaan enemmän kietoutumaan siihen pimeyden ympärille, et se veti mut mukaansa, se oli kun magneetti se musiikki. EDIT: pöh, kukaan ei noteerannu meikän Anne Pönni-referaattia. Tsäpätitsäijjää |
Teijo K. 18.03.2008 15:08:36 | |
---|
Mitä tohon nyt voi sanoa. :D Ei ihan noin hepposet manipulointiyritykset mee läpi. Yritäs nyt vähän lujemmin. "Näytä taitosi nuo..." Hauskaa väistelyä sulla. :) Tästä voisi tulla titaanien taistelu, mutta enpä taida jaksaa tänään. Hoho. |
tcitc 18.03.2008 15:13:55 | |
---|
Minua ei oo ainakaan raskas musiikki pelottanu, saatikka lisänny aggressiivisuutta. Oon enemmänki rauhottunu kun joku muu mättää niitä soittimia ja ite saapi vaan kuunnella. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
PJS 18.03.2008 15:14:09 | |
---|
Hauskaa väistelyä sulla. :) Tästä voisi tulla titaanien taistelu, mutta enpä taida jaksaa tänään. Hoho. Ei parane. Se on vähän niinku jos väittelisi erään täälläkin jokus vaikuttaneen FearMTC:n kanssa. Ei siitä vaan tuu mitään... Möhöhöh... Halataanko? |
MrQ 18.03.2008 15:24:38 | |
---|
Ei parane. Se on vähän niinku jos väittelisi erään täälläkin jokus vaikuttaneen FearMTC:n kanssa. Ei siitä vaan tuu mitään... Möhöhöh... eikös FearMTC ollut se hemmetin nollakalloinen ja ärsyttävä itsekritiikitön paskapuheiden suvereeni mestari joka koitti jollain onnettomalla fuusioräpellyksellä konsaan aikanaan? Siis se sama joka puhuu totaalista paskaa vailla tolkun häivää poikkeuksetta? Mitäs sille tapahtui? |
Lennu 18.03.2008 15:25:38 | |
---|
Mitäs sille tapahtui? Midäbbä luuleddä? "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
PJS 18.03.2008 15:26:39 | |
---|
eikös FearMTC ollut se hemmetin nollakalloinen ja ärsyttävä itsekritiikitön paskapuheiden suvereeni mestari joka koitti jollain onnettomalla fuusioräpellyksellä konsaan aikanaan? Siis se sama joka puhuu totaalista paskaa vailla tolkun häivää poikkeuksetta? Mitäs sille tapahtui? Tjaa-a. Missäköhän olisi. :D Halataanko? |
ANtTIKRISTUS 18.03.2008 15:27:32 | |
---|
Midäbbä luuleddä? Vaihto nikkinsä T.S.Slayeriksi? Kärsin mielenterveysongelmista. |
juici 18.03.2008 15:28:22 | |
---|
Mul tuli sellanen mieletön viha, joka ei lähteny musta ittestä, se sai mut niinku sellaseen transsitilaan välillä se viha, et mä en ymmärtäny itekkään et mitä mä touhuan, et mä en pystyny yhtään hallitsemaan mua itteäni, ja sit mä rupesin myöhemmin kuunteleen sitä black metalia mun kavereitten kautta, et se musiikki sai mut vaan enemmän kietoutumaan siihen pimeyden ympärille, et se veti mut mukaansa, se oli kun magneetti se musiikki. EDIT: pöh, kukaan ei noteerannu meikän Anne Pönni-referaattia. Nauroin itsekseni. "Lopuksi kaikki liimaavat nakkisämpylän hiekkatiehen." -Da Make |
Lennu 18.03.2008 15:31:04 | |
---|
Vaihto nikkinsä T.S.Slayeriksi? Se on työskennellyt Aki Louhimiehen kanssa. Autumn leafs, eiku mikä se oli? Kristillinen metalli, pelottavaa. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Jokunen 18.03.2008 15:33:08 | |
---|
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
BaariMikko 18.03.2008 15:33:42 | |
---|
Dear Eki, tänä aamuna yritin pestä hampaitani, mutta hammastahna loppui. Turhauduin. Onko minulla hammasharjafobia? Kuolenko tähän? "Jätetään synkät asiat ja syödään vähän oliiveja" |
Tuomas 18.03.2008 15:47:54 | |
---|
Dear Eki, tänä aamuna yritin pestä hampaitani, mutta hammastahna loppui. Turhauduin. Onko minulla hammasharjafobia? Kuolenko tähän? Ei mee noin heppoiset manipulointiyritykset kato läpi. |
Zed 18.03.2008 16:04:10 (muokattu 18.03.2008 16:11:02) | |
---|
Uskomatonta (ironista, eikö?). Ensimmäinen uskontokeskustelu koskaan, joka osoittaa laantumisen merkkejä ennen lukitusta. Mihin tässä nyt päädyttiin? Jumalaa ei ole, mutta Fear"Hankkikaa apua noihin purkauksiinne!"MTC on? |
leka 18.03.2008 16:53:24 | |
---|
Uskomatonta (ironista, eikö?). Ensimmäinen uskontokeskustelu koskaan, joka osoittaa laantumisen merkkejä ennen lukitusta. Mihin tässä nyt päädyttiin? Jumalaa ei ole, mutta Fear"Hankkikaa apua noihin purkauksiinne!"MTC on? Älä tule tuputtamaan ja käännyttämään. Se että joku väittää nähneensä FearMTC:n kirjoituksia, ei todista mitään. |
Epämuusikko 18.03.2008 17:11:54 | |
---|
Älä tule tuputtamaan ja käännyttämään. Se että joku väittää nähneensä FearMTC:n kirjoituksia, ei todista mitään. Mutta Hän ilmestyi meille MP3:sena! "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
MrQ 18.03.2008 18:31:08 | |
---|
Älä tule tuputtamaan ja käännyttämään. Se että joku väittää nähneensä FearMTC:n kirjoituksia, ei todista mitään. pitää muistaa kuitenkin että vanhemmat fearmtc:n skriptuurat ovat orjallisia noudattamaan tiettyjä dekreettejä: mitä vanhempia, sitä lähempänä lähdettä ja täten aukottoman tosia. |
Teijo K. 18.03.2008 18:37:47 | |
---|
pitää muistaa kuitenkin että vanhemmat fearmtc:n skriptuurat ovat orjallisia noudattamaan tiettyjä dekreettejä: mitä vanhempia, sitä lähempänä lähdettä ja täten aukottoman tosia. Ei tuo nyt noin yksinkertaista ole, pitää tehdä laaja lähdeanalyysi kaikista löytyneistä kirjoituksista ja vertailla niitä muihin aikalaislähteisiin. |
MrQ 18.03.2008 18:48:55 | |
---|
Ei tuo nyt noin yksinkertaista ole, pitää tehdä laaja lähdeanalyysi kaikista löytyneistä kirjoituksista ja vertailla niitä muihin aikalaislähteisiin. hmm. muistan pyhän kukkakepin sanoneen joskus fearmtc:n olleen täysi idiootti. tämä näyttää olevan yleisen konsensuksen saavuttama näkökulma. Ehkä pitää lisätä tällainen edikti pyhään skriptuuraan. |
Teijo K. 18.03.2008 19:16:05 | |
---|
hmm. muistan pyhän kukkakepin sanoneen joskus fearmtc:n olleen täysi idiootti. tämä näyttää olevan yleisen konsensuksen saavuttama näkökulma. Ehkä pitää lisätä tällainen edikti pyhään skriptuuraan. Näyttäisi kyllä siltä, että tätä väitettä tukevaa aineistoa löytyy runsaasti. |