Aihe: CDON.com
1 2 3 4 524 25 26 27 28
Borlag
26.12.2010 21:03:58

dullelysium: Onkohan sielä paljonkin täytesisältöä, mitä ei viitsitä oikeasti hankkia?

Kyllä. Kaksi vuotta odottelin yhtä levyä mitä lupailivat että on sitä tulossa, mutta että siinä kestää. Tilaus poistui automaattisesti aina kuukauden välein, mutta koska sitä levyä lupailtiin toimitettavaksi kuitenkin tilausta vastaan, laitoin sen aina uudestaan.

Toisaalta, levykauppax:stä kun yritin samaa levyä saada, meni sielläkin useita kuukausia ilman levyn toimitusta. Lopulta peruin koko tilauksen kun kyllästyin odottamaan ja ostin kyseisen platan ebaysta kymmenkertaisella hinnalla. Kyseessä kun oli oikeasti harvinainen levy jota ei kaiken järjen mukaan pitäisikään löytyä kauppojen hyllyltä tai maahantuojilta ihan noin vain kysymällä. Eipä estänyt levyn listaamista.
kylereese
26.12.2010 21:20:11
danny: Ovat muuten alkaneet myydä vinyylilevyjä.

suht kallista vaan tuolla esim ac/dc uusintapainokset 19.95 ja esim anttila myy samoja rieskoja 9.90 :D
slowdive
27.12.2010 16:33:29
Joo, on kyllä vinyylit hinnoissaan tuolla. Paremman startin saisivat varmaan LP-kaupalleen jos olisivat oikein osanneet hinnoitella.

Nythän tuolla on joku kampanja että saa 2 LP:tä yhden hinnalla, mutta niin kuin yllä todettu, niin monet saa silti halvemmalla saa jos hakee Anttilasta.
one good thing about music, when it hits you feel no pain (bob marley)
Mad-Mike
27.12.2010 19:51:55
Mites porukalla jotka vielä tilaavat tuosta firmasta jotain, onko teillä mennyt suoraan jälkitoimitukseen kaikki mitä tilaatte. Itse tilasin 3 levyä ja kaikki pamahtivat samantien jälkitoimituksessa otsikon alle. meinaan alkaa jo jurppia todenteolla tuo touhu noilla.
-Half Step Down-
Lonesome
27.12.2010 23:00:05
Eb-tuning: Mites porukalla jotka vielä tilaavat tuosta firmasta jotain, onko teillä mennyt suoraan jälkitoimitukseen kaikki mitä tilaatte.

Näin ei ole käynyt kuin yksittäisten levyjen osalta ja sama meininki on toisaalta jatkunut säännöllisesti kymmenen vuotta. Välillä tulee infoa ettei pystytä toimittamaan ollenkaan ja sitten taas jopa neljän kuukauden odotuksen jälkeen posti tuo...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
JKH
28.12.2010 14:07:03
Eb-tuning: Mites porukalla jotka vielä tilaavat tuosta firmasta jotain, onko teillä mennyt suoraan jälkitoimitukseen kaikki mitä tilaatte. Itse tilasin 3 levyä ja kaikki pamahtivat samantien jälkitoimituksessa otsikon alle. meinaan alkaa jo jurppia todenteolla tuo touhu noilla.

Kaikki jälkitoimituksessa, parit katteettomat tarjoukset ja toimimattomat tarjouskoodit. Olen pyytänyt jo poistamaan asiakastietoni.
Basso ilman kieliä on kuin... ...basso ilman kieliä!
hevikivinen
31.12.2010 16:43:51
Kokeilin nyt ekaa kertaa tätä firmaa, ja oli kiitettävän ripeää meininkiä. Roimassa tarjouksessa ollut Krokuksen Hardware tuli postilaatikkoon tänään, kun tapaninpäivänä tilasin. Hyvin oli myös pakattu.
Mad-Mike
02.01.2011 16:07:39
hevikivinen: Kokeilin nyt ekaa kertaa tätä firmaa, ja oli kiitettävän ripeää meininkiä. Roimassa tarjouksessa ollut Krokuksen Hardware tuli postilaatikkoon tänään, kun tapaninpäivänä tilasin. Hyvin oli myös pakattu.

Sulla on käynyt niin hyvin että tavaraa löytyi samantien varastosta mutta jos tilaat jotai harvinaisempaa niin saat odotella kauemmin. Noh, itse luulen että nuo mun tilamani 3 levyä olivat joulun jäljiltä päässeet loppumaan ja saivat lisää torstaina ja paketti on jo matkalla mulle eli no problemo.

Mutta kovasti olisi parantamisen varaa siltikin toiminnassa firmalla. Pakkaaminen, toimitusajat, tavaran riittäävyys varastossa, sivujenpäivitykset jne jne
-Half Step Down-
crosses
11.01.2011 22:48:24
Itsellä ei ole kovin hyviä kokemuksia ko firmasta. Tuossa marraskuulla tilasin levyn, jota ei sitten tammikuullekaan päästessä kuulunut. Pari kertaa laitoin viestiä, että mikä kestää, vastasivat että peru tilaus jos et jaksa odottaa. Kyllä sitten lopulta peruinkin. Parasta oli, että tuotetta piti sivujen mukaan olla varastossa, eikä sitten ilmeisesti ollutkaan. Metsästän kyseisen levyn nyt sitten käsiini jollain muulla tavalla, en viitsinyt ton kauempaa enää odotella.

En kyllä tilaa CDONista enää tasan mitään. Kiva paatos tästäkin viestistä tuli, mutta kyllä vieläkin ottaa päähän.
MV
12.01.2011 16:46:03
Viimeisimmästä tilauksesta taas pari tuotetta jälkitilaukseen, olenkohan ikinä saanut kaikkia kamoja kerralla. Nämäkään eivät mitään harvinaisuuksia ole; Marilyn Mansonin Mechanical animals ja Guns, god, government-DVD.

Olisipa jo tuossa tilausvaiheessa joku kohta, missä saisi ilmoittaa haluttomuutensa odotella mitään jälkitoimituksia. Ei tarvitsisi sitten vatvoa ja vatvoa.
Torniojaws
12.01.2011 16:57:26

Hienoa. Ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen tilasin ja heti tuli vääriä tuotteita ._.
Flash
20.01.2011 19:34:27

Nyt on pakko kehua, kun siihen on ensimmäisen kerran syytä. Nimittäin tilasin tuolta maanantaina 13 levyä ja ne kaikki tulivat jo tänään! Ja oikeat levyt ehyillä kansilla. Yleensä tuollaisen isomman läjän toimittamiseen on mennyt useita viikkoja ja koskaan eivät ole kaikki levyt tulleet samassa paketissa.

Huonompaa aikaisempaan nähden on se, että nyt ei tilauksesta tullut minkäänlaista mailia. Ei edes heti tilauksen jättäessä, saatikka lähetysilmoitusta. Sieltä sivuiltahan tilanteen toki näkee.
Live Music Is Better!
Lonesome
21.01.2011 15:21:50 (muokattu 21.01.2011 18:04:52)
Flash:
Huonompaa aikaisempaan nähden on se, että nyt ei tilauksesta tullut minkäänlaista mailia. Ei edes heti tilauksen jättäessä, saatikka lähetysilmoitusta. Sieltä sivuiltahan tilanteen toki näkee.

Hmmm. Mulle tuli sekä tilausvahvistus heti että lähetysilmo seuraavana päivänä. Siis myös viime maanantaina tilasin. Jokohan nekin olis perillä...

Edit: Eivät levyt sitten tulleetkaan kolmessa päivässä lähetyksestä...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Mad-Mike
03.02.2011 14:04:45
Nyt pitää taas haukkua tätä firmaa. Peruin pari päivää sitten tilauksestani (jälkitoimituksessa kaikki) jossa oli 4 tuotetta 2 kpl pois ja vahvistus tuli että ovat peruttu. No tänään katselin sitten tilausstatustani ja siellähä niitä peruttuja tuotteitakin pakataan ja taas kyselyä asiakaspalveluun että mitä tää nyt on vaikka olen ne perunut. Saa nähdä mitä vastaavat jos edes vastaavat.
Eb on siististi cool!
kaljataiteilija
09.12.2011 16:18:36
Huonompaan suuntaan ovat meneet.
Olisin jo lokakuussa tilannut yhden cd-levyn.
No se oli silloin loppu. Nyt se oli taas katalogiassa, ja tilasin uudelleen.
On "loppu" vieläkin. Eikäö ne vitun perkeleet päivitä niitä valikoimia vai mikä vittu siellä kusee.
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Mad-Mike
09.12.2011 17:10:09
kaljataiteilija: Huonompaan suuntaan ovat meneet.
Olisin jo lokakuussa tilannut yhden cd-levyn.
No se oli silloin loppu. Nyt se oli taas katalogiassa, ja tilasin uudelleen.
On "loppu" vieläkin. Eikäö ne vitun perkeleet päivitä niitä valikoimia vai mikä vittu siellä kusee.

Sama itselläkin, tosin se tuote on ollut jo 3 kuukautta loppu ja silti sen saa ostettua niiden kotisivuilta ja toimitusajaksikin luvattu vielä 4-7 pvä mutta levyä ei vain tule. Lopetin tilaamasta jo tuolta firmalta enää yhtään mitään.
Dreadmonboogaloo
markus16
09.12.2011 18:00:25
Itse tilasin n. 6 viikkoa sitten yhden vähän kalliimman DVD:n ja yhden tarjoushintaisen kirjan. Tuli tilaukselle niin paljon hintaa, että tarjosivat ilmaisen postituksen ja yhden ilmaisen cd:n.
Viikon päästä tuli ilmaislevy ja lähetyslista josta selvisi että kirja on jälkitoimituksessa, dvd:stä ei mainintaa. Kului reilu viikko ja kirja tuli, mukana lasku kirjasta ja lähetyslista jossa sekä ilmais-cd, että dvd jälkitoimituksessa. Tällä viikolla tuli dvd, mukana ei ollut laskua tai saatetta.
En ajatellut valittaa siitä etteivät laskuttaneet. Maksoin kirjasta 5 euroa, dvd ovh oli yli 40 euroa.
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
masterhat
12.12.2011 21:45:25 (muokattu 12.12.2011 21:49:33)
ite tilasin eilen yhen levyn, kirjan ja sit yhen laukun, onko toivoakaan saada jouluksi kamoja

tuleeko sieltä kuinka nopeasti toimitusvahvistus, tai lähetteet tai yhtään mitään dataa toimitusajoista?

E: peruin jo tilauksen, kai se on mentävä tuonne kauppoihin ihmisten sekaan sekoilemaan.

ei viitsikään otta riskiä jos kamat eivät saavu jouluksi
Old Joe
12.12.2011 22:50:00
masterhat: ite tilasin eilen yhen levyn, kirjan ja sit yhen laukun, onko toivoakaan saada jouluksi kamoja

tuleeko sieltä kuinka nopeasti toimitusvahvistus, tai lähetteet tai yhtään mitään dataa toimitusajoista?

E: peruin jo tilauksen, kai se on mentävä tuonne kauppoihin ihmisten sekaan sekoilemaan.

ei viitsikään otta riskiä jos kamat eivät saavu jouluksi

Tätä ketjua lukiessa vaikuttaa siltä, että teit oikean ratkaisun. Itse en ole runsaaseen vuoteen tuolta tilaillut, mutta kaikki tekemäni tilaukset ovat kyllä toimittaneet kiitettävästi. Oliskohan firma jonkun laisissa vaikeuksissa?
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä.
Krice
12.12.2011 22:55:10 (muokattu 12.12.2011 22:56:48)

masterhat: tuleeko sieltä kuinka nopeasti toimitusvahvistus, tai lähetteet tai yhtään mitään dataa toimitusajoista?

Tulee lähetysviesti. Normaalia jouluruuhkaa varmaan, tilasin 9. päivä ja "vasta" nyt tuli viesti, että osa tilauksesta on lähetetty. Yleensä cdon on kyllä ollut nopeimpia lähettämään tuotteita, varsinkin jos varastossa on ollut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)