Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 525 26 27 28 2967 68 69 70 71
Ville81
02.08.2007 00:59:29
Steve Vai, Joe Satriani.
"Ei mun tartte virittää, soitan säröllä". -Kuultu musiikkiliikkeessä 2005
LexaR
09.08.2007 14:39:34
Mike Monroe oli eilen DJnä Stockholm Diskotekissä Ô_o Vaihdoin sitten muutaman sanan, tuntu olevan miehellä kyllä hauskaa.
"Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07
Burn
09.08.2007 17:00:47

No tuota noin...Isä oli Pori Jazz festivaaleilla hommissa palttiarallaa 30 vuotta ja sen aikana itse pääsin tapaamaan mm. BB Kingiä sekä Bo Diddleyä. Olin sen verran nuori silloin etten osannut arvostaa asiaa sen kummemmin kun vasta nytten. Molemmilta sain nimmaritkin, BB Kingin raapustus on edelleen tallella. Niin ja Björkille oon joskus tarjoillut rusinoita samoissa kekkereissä...
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
reino
09.08.2007 17:28:32
Lindholmin Dave tuli tässä eräs ilta baarissa ilmoittamaan, että jos kasvatan vielä hiuksiani, niin minusta tulee hippi. :D.. Kyseisen herran kanssa on kyllä joskus aikaisemminkin tullut baarissa jotain pieniä löpistyä.
ding-dong
cadabra
09.08.2007 23:09:21
Annoin sille Sturm und Drangin solistille kortongin, no siinäpä sitä sitte oliki. Ja jos ihmettelette et miksi ni sillä oli käsi täynnä muijien puhelinnumeroita ni aattelit että taitaa jätkä tarvia sitä enemmän ku minä.
www.mikseri.net/insidefear
Margarita
10.08.2007 20:29:07
Niin ja Björkille oon joskus tarjoillut rusinoita samoissa kekkereissä...

Tuosta mä olen kateellinen. Oliko Gúdmundsdóttir bileissä asiallisen päissään?
Booligan
10.08.2007 21:06:22

onhan nuita pari: Herman Li, Hanna Pakarinen, Ari Koivunen (muutamaan otteeseen), Anna Abreu, Alexi Laiho, Marco Hietala, Pelle Miljoona, Martti Syrjä, Jimi Pääkallo. ainakin.
nuotteja säästämättä
Sistis
10.08.2007 22:49:08
Olen ollut Pasi Kauniston kanssa backstagella. Tähän on tosin luonnollinen selitys. Tuo tapaus sattui silloin kun olin armeijan vihreissä ja kuuluin Viestimieskuoroon. Meillä sattui olemaan yhteiskeikka Pasin kanssa Riihimäen kirkossa ja backstagena toimi molemmilla sakasti.

Pelle Miljoonan kanssa on vaihdettu pari sanaa Pellen keikan jälkeen. Väitti vieläpä kaveriani Jim Morrisonin kaksoisolennoksi.

Lauri Tähkän ja Yön lämmittelytehtävissä on jonkinlaisia kommentteja tullut vaihdettua arvon artistien kanssa, mutta ei mitään elämää suurempaa.

Ja ei ihan muusikko, mutta arvoitettu tuottaja Rauli 'Illusion Rake' Eskolin kuuluu myös näihin tavattuihin. Itse asiassa muutamaankin kertaan.
"Jokaisen ekstentristä suomirokkia diggaavan ihmisen lempiyhtye Piru Kange" (Tommi Wehmas @ Stalkermusic)
losalvaros
11.08.2007 00:53:49
Tänään Graham Bonnetin, Joe Lynn Turnerin, Jukka Lewisin, Daffy Terävän ja Seppo Pohjolaisen.

Muulloin en ketään. Teräsbetonin kaverit on kirjoitellu jotain soturiaiheista paperille tyyliin "VERTA JA HEVOSIA!!!!!1".
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua"
Cimble
11.08.2007 20:40:43
Tänään Graham Bonnetin, Joe Lynn Turnerin...

Oliko Turnerilla vähän päässy massu kasvamaan sitten sööttien 80-luvun Rainbow-aikojen..? Hehe ;) Herralla on melkoinen möhö näinä päivinä, varsinkin muuten ei niin massiivisessa kropassa.
Vain fiilis määrää, vaikka tosin pitää nyt helvetti osata soittaakin. Mutta fiiliksellä tietysti!
Veksi
11.08.2007 21:16:48
En nyt halua kerskailla, mutta näin humppamiehenä olen säistänyt seuraavia
artisteita: Jorma Juselius, Veikko Ahvenainen , Reino Markkula,Rauni Pekkala,
sekä takavuosien seniori tähti Juhani Rautiaista,joka oli meidän solistina n. 3vuotta
miles
12.08.2007 01:23:38

Bomfunk MC'sin Raymond Ebanksin kanssa tuli ihan pikkuisena paiskattua kättä.
Timo Rautiainen oli samaan aikaan kahvilla Keljonkankaan ABC:llä ja pyysin nimmarin.
Lenni-Kalle Taipaleelta sain nimmarin Helsingissä sushi-ravintolan edessä, ja se jopa kehui paitaani.

Ja sitten vielä, en ole Hietalan veljeksiä koskaan tavannut, mutta sen tiedän että äitini on kasvanut niiden poikien kanssa (kyse on siis Sakusta Tarot ja Marco Nightwish) ja se on ollut kihloissa Sakun kanssa.

Ja jos vielä tähän loppuun lisään että Mr.Lordi on minun kummisedän serkku, vaikka tiedän ettette sitä usko enkä välillä itsekään halua sitä uskoa :-----D
beissi man
12.08.2007 02:14:11
Hanna Pakarisen tapasin viimekesänä LPR festareilla teltan takana. Juuri ennen otin lukua rekan etupuskurissa kiinni kun näin Hannan syöksyin välittömästi hakemaan nimmaria ja vaihtamaan paria sanaa. Olin siis juopuneessa tilassa mutta tapaaminen oli miellyttävä.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
losalvaros
12.08.2007 13:18:00
Oliko Turnerilla vähän päässy massu kasvamaan sitten sööttien 80-luvun Rainbow-aikojen..? Hehe ;) Herralla on melkoinen möhö näinä päivinä, varsinkin muuten ei niin massiivisessa kropassa.

Onhan se ns. prosentuaalisesti ihan jonkinlainen :D

Pieniä miehiä taitavat olla kaikki muut Rainbow'n laulajat paitsi Doogie White. Muut ovat täydellä varmuudella alle 165 cm.
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua"
lRockindaddy
10.09.2007 20:27:18
Lee Brileaux 80 luvun lopulla Tampereella,
Dr.feelgood oli keikalla silloisessa rock Cabareessa.
Lähdin sen jälkeen Doris nimiseen juottolaan ja hetken päästä
käveli Brillo perässä. Keskiviikko muistaakseni ja kuppila
lähes tyhjä. tartuin tilaisuuteen ja kävin kiittämässä miestä keikasta.
Istuttiin jonkin aikaa, otettiin ryypyt ja "juteltiin". En nimittäin
Ymmärtänyt juuri mitään miehen puheesta. Liekö sitten tukevan
humalan vai herran käyttämän suht erikoisen murteen ansiota.
Jotenkuten enklanti kumminkin normaalisti minulta taittuu.

En tainnut pestä käsiäni vähään aikaan sen puristuksen jälkeen.

Toinen ikimuistoinen tapahtuma oli Virtasalmella 1991, kiihdytys
kisojen lomassa oli konsertoimassa yksi suosikki bändeistäni (vieläkin),
Georgia Satellites. Äijät pyöri koko päivän kisoja katsomassa enkä
minä rohjennut jutulle mennä. Tuli ilta ja se konsertti, elettiin tilanteessa muutamaa pulloa myöhemmin. Soittajat tulivat lavalta lähes yleisön joukkoon pyyhkeineen,
rohkaisin mieleni ja jutulle. Se juttu venyikin sitten lähes aamutunneille. kierreltiin varikkoa, meidän motskari leiriä ja juotiin viinaa. Moottori miehiä eritoten Rick Price
ja Rick Rickhards.

Kaikesta näkyi, suorastaan huokui että se vähäinenkin kansainvälinen menestys mitä heillä oli 80-90 lukujen taitteessa, on ollut pirun kovan työn takana.
Mukavia miehiä.

Kaikki 3 konserttia mitä olen heiltä nähnyt alkoivat aina sillä että PA:sta pauhasi
AC/DC:n its along way to the top (if you wanna rocknroll).
Still alive and well
mikey_a84
31.01.2012 12:26:39
Tommi Soidinmäen kanssa oltiin samassa ammattikorkeessa samalla alalla ja tuli tutustuttua häneen. Hauska tyyppi.

Arja Korisevankin olen tavannut.

Ja Anna Erikssin asuu vähän matkan päässä sieltä missä minä, mutta eipä ole tullut kadulla vastaan. Tai sitten on mutta en vaan oo tunnistanu, mä oon aika huono tunnistamaan ihmisiä kadulla.
mikey_a84
31.01.2012 12:29:17
mikey_a84: Tommi Soidinmäen kanssa oltiin samassa ammattikorkeessa samalla alalla ja tuli tutustuttua häneen. Hauska tyyppi.

Arja Korisevankin olen tavannut.

Ja Anna Erikssin asuu vähän matkan päässä sieltä missä minä, mutta eipä ole tullut kadulla vastaan. Tai sitten on mutta en vaan oo tunnistanu, mä oon aika huono tunnistamaan ihmisiä kadulla.

E: Anna Eriksson siis. Vitsi tätä iphonen näppistä välillä.
AnonHero
31.01.2012 12:35:38
Mastodonin Bill Kelliher taitaa olla ainoa jonka olen tavannut. Mukava mies.
Milkop
31.01.2012 12:46:46

Vanhan postauksen jälkeen on tullut vähän lisää "staroja". Pave Maijaselle olen myynyt röökiaskin. Hannibalin ja Sopan kanssa (silloin kun Pahat Viinit olivat vielä toiminnassa) on tullut muutama sana vaihdettua. Hannu Marstion kanssakin on jotain tullut höpistyä, yhteisiä tuttuja kun on. Ja Jukka Toloselle kehuin keikkaa aikoinaan Riihimäellä. Siinäpä ne.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
reaper666
31.01.2012 14:03:58
Vaikeempi tavata noita ulkomaalaisia ku suomalaisia. Esim. Pa-te Mus-ta-jär-vi vs. Bru-ce Spring-s-teen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)