Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 525 26 27 28 29
Zammy
20.10.2006 12:01:19
Sitäpaitsi minä ainakin ajoittain poimin näistä keskusteluista myös ideoita uusiksi bändeiksi tai bändien levyiksi, joita kokeilla. Kyllä siinä painaa se, mitä mieltä täällä tunnutaan olevan näistä asioista.

Lasketko sä puolesta ja vastaan äänet ja sillä perusteella teet tutustumispäätökset? Vai jääkö sellaiset levyt automaattisesti kuuntelematta joista joku on sanonut, että "hirveetä sontaa"? Edes sekään ei kerro juuri mitään, että suurin osa ei tykkää jostain levystä, sinä tai minä voidaan silti pitää siitä.

Mä ymmärrän jos joku on ladannut odotuksia johonkin levyyn ja sitten kertoo, että se oli pettymys ja samalla kertoo, että miksi se petti odotukset. Mutta jos sinänsä anonyymit ihmiset vaan luettelevat, että miksi eivät pidä jostain niin ei se merkkaa mitään. Siinä on yhtä vankka mielipide kuin siinä, että joku tuntematon tulee grillijonossa sanomaan, että sä oot idiootti.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
PekkaM
20.10.2006 12:22:34
Lasketko sä puolesta ja vastaan äänet ja sillä perusteella teet tutustumispäätökset? Vai jääkö sellaiset levyt automaattisesti kuuntelematta joista joku on sanonut, että "hirveetä sontaa"? Edes sekään ei kerro juuri mitään, että suurin osa ei tykkää jostain levystä, sinä tai minä voidaan silti pitää siitä.

Kyllä mun on pakko tunnustaa, että nämä mielipiteet osaltaan ohjaavat. Tietty joku Antti Tuisku on ihan turha esimerkki, en minä levyä hankkisi edes koekuunteluun, vaikka sitä täällä kehuttaisiin paljonkin.

Erityisesti progealueelta tulee usein haettua keskustelua bändeistä ihan InsideOut Recordsin katalogin mukaan ja kirjoittajien mielipiteistä, ko. henkilöiden mielipiteistä muista bändeistä, heidän suosikkiartistilistauksistaan ja muista on oikeasti ollut apua ja oikeaan olen monesti osunut. Luen kyllä niitä Amazonin arvioita myös.

Mutta tosiaan, hommaa auttaa paljon se, että yksittäinen kirjoittaja on kommentoinut montaa levyä, niin positiivisesti kuin negatiivisesti. Se auttaa hahmottamaan, mihin oma musiikkimaku voisi sijoittua suhteessa ko. henkilön näkemyksiin. Vai miksi niitä suosikkiartisteja tuonne omalle sivulle muuten listataan?
dakota
20.10.2006 12:33:49
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Se johtuu siitä, että ihmiset kasvavat ja vanhenevat ja musamaku muuttuu (= paranee). Negativet ja tuiskut tekevät musaa pissiksille (sukupuolesta riippumatta), mutta siitä vaiheesta kasvetaan ulos - useimmiten.
eho eho, nyt pomppas
Zammy
20.10.2006 12:41:44
Kyllä mun on pakko tunnustaa, että nämä mielipiteet osaltaan ohjaavat.

Joo siis kyllä minäkin olen tämän sivuston kautta löytänyt uusia tuttavuuksia, mutta jostain syystä ne henkilöt joiden kirjoituksista inspiraatiota on löytynyt, ovat myös sellaisia henkilöitä joita ei näy Negative tai Antti Tuisku ketjuissa kirjoittelemassa, että "täyttää kuraa".
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
PekkaM
20.10.2006 12:49:24
Joo siis kyllä minäkin olen tämän sivuston kautta löytänyt uusia tuttavuuksia, mutta jostain syystä ne henkilöt joiden kirjoituksista inspiraatiota on löytynyt, ovat myös sellaisia henkilöitä joita ei näy Negative tai Antti Tuisku ketjuissa kirjoittelemassa, että "täyttää kuraa".

Onko huonon musamaun ja "täyden kuran" kirjoittamisen välillä jonkinlainen korrelaatio? Se, että joku käy kirjoittamassa Antti Tuiskun kehuttua uutta levyä käsittelevään threadiin, että se on hänen mielestään juuri sellaista "täyttä kuraa" kuin hän odottikin, merktsee se minulle vain yhtä yhtymäkohtaa musiikkimauissamme lisää. En minä siitä kirjoittajasta ole kaveria itselleni hankkimassa, joten foorumikäytös sinänsä ei vaikuta minuun.

Lopetan nyt tästä aiheesta todeten, että musiikki ja musiikkikeskustelu herättää tunteita, puolesta ja vastaan. Vain positiiviset näkemykset esiintuova keskustelu on minulle arvotonta. Asialinjalla voi silti pysyä, vaikke paskasta ehkä konvehteja saa.
Zammy
20.10.2006 12:59:35
Onko huonon musamaun ja "täyden kuran" kirjoittamisen välillä jonkinlainen korrelaatio? Se, että joku käy kirjoittamassa Antti Tuiskun kehuttua uutta levyä käsittelevään threadiin, että se on hänen mielestään juuri sellaista "täyttä kuraa" kuin hän odottikin, merktsee se minulle vain yhtä yhtymäkohtaa musiikkimauissamme lisää.

No sikäli kun minulla ei ole, eikä tule olemaan identtinen musamaku kenenkään kanssa niin melkolailla sama tykkääkö kuka Tuiskusta. Jos joku onnistuu kuvailemaan, että mikä jossain artistissa sytyttää ja se kuulostaa siltä että toimisi minullekin niin se on ainoa asia mikä kiinnostaa. Ihan sama vaikka perään kertoo vielä diggailevansa Tuiskua.

Ihan tähän itse topicin otsikkoon: Mun mielestä Tuiskun Antti ja Negative ovat oikeastaan paljon enemmän rock kuin moni muu. Tekevät ihan rehellisesti sitä omaa juttuaan vaikka samalla ärsyttävät niin monia.
Sarko
22.10.2006 14:42:57
Hoh, tää "Sinners Night/Misty Morning" rokkaa aika tukevasti. Tulee eräskin pyssy & ruusu-teemainen Amerikkalainen stadionrock-orkesteri mieleen. Täähän on ihan hyvä.
Stakes are high, but so am i.
Anonymous-jazz
22.10.2006 23:59:03

HOHO yksinkertaisesti heidän menestymisen takia.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
aikavaikea
06.11.2006 14:12:06
Jonne on ollut kulttuurimatkalla tutustumassa Irwinin jalanjälkiin. Ystävämme Ilta-Sanomat raportoi:

Keski-Euroopan kiertueella parhaillaan olevan Negativen laulusolisti Jonne Aaron, 23, menetti kaikki mukana olleet rahansa bordellissa Hampurin Reeperbahnilla viime viikolla.

- Alkoholilla oli osuutta asiaan, joten tässä on nyt hieman epäselvyyttä tapahtumien tarkasta kulusta, mutta illan tuoksinassa katosi 3000 euroa, Negativen manageri Tommi Liimatainen myöntää.

Negativen Anorectic -albumiin liittyvä kolmen viikon kiertueosuus Keski-Euoopassa käynnistyi torstaina Hampurin keikalla. Edellisenä iltana Jonne sekä pari muuta bändiin ja tekniseen henkilökuntaan kuuluvaa lähtivät viettämään iltaa kuululle Reeperbahnille. Jonnen manageriveli Tommi, joka ei käytä alkoholia, ei ollut mukana seurueessa.

- Viinanhuuruinen ilta jatkui bordellissa, Liimatainen kertoo.

Hänellä, kuten myöskään illanviettoon osallistuneilla, ei ole tarkkaa tietoa siitä, mihin rahat katosivat.

- Rahaa oli mukana huomattava summa. Varmuutta ei ole, mitä osalle rahoista tapahtui. Varastettiinko ne vai hävisivätkö ne vahingossa, kummin tahansa, mutta illan lasku oli 3000 euroa, Tommi tunnustaa.

Levylaulaja ei halua ainakaan juuri nyt puhua tapahtuneesta.

- Jonne on harmissaan ja ehkä vähän järkyttynytkin, manageri perustelee.
Rats in the cellar and toys in the attic.
Jani The Rock
06.11.2006 15:11:23

Että oikeen kolme tonnia! Huhhuh sentään! Vittu, tosta vaanhan semmoset rahat menee kun ostelee autoja ja kitaroita ja taidetta ja antiikkia. Eikä mun oo ikinä tarvinnut maksaa seksistä. Taitaa olla aikamoinen lapatossu koko Jonne.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
Jormaz
06.11.2006 15:12:42
Tarjoais nyt edes kunnon jutun kun pitää sieltä Hampurista asti soitella lehden toimitukseen.
Miees...
Toveri
06.11.2006 15:12:57

Yleensähän nuo Jonnen näköiset on siellä bordellissa saamapuolella, noin siis taloudellisesti...

Anteeksi, huono vitsi.
Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
stickyfinger
06.11.2006 16:16:48
Taitaa olla taas manageri Liimataisen promootio-juttuja tuo.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Jormaz
06.11.2006 16:50:19
Taitaa olla taas manageri Liimataisen promootio-juttuja tuo.

Niinpä. Koska juttu on lehdelle tullut managerilta (keneltä muultakaan?), on syytä epäillä koko jutun todenperäisyyttä. Todellisuudessa rahaa on luultavasti kadonnut kolmen tuhannen euron sijasta kolmekymmentä euroa ja sekin dürüm döneriin.
Miees...
atimoc
06.11.2006 19:04:18

Muusikko kävi ilotalossa ja oli sen verran laitamyötäisessä, että kadotti rahaa. Onpa harvinaisen paska ja mitäänsanomaton lööppi, jopa Suomen mittapuulla.
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta.
Tympee Huttunen
06.11.2006 19:28:47
Se oisi ollut paljon parempi lööppi, että Jonne Aaron sammui bordelliin ja heräsi aamulla 3000e taskussaan.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Jani The Rock
06.11.2006 19:37:50

Se oisi ollut paljon parempi lööppi, että Jonne Aaron sammui bordelliin ja heräsi aamulla 3000e taskussaan.

Hoho! Ettei vaan olis oikeesti käynytkin juuri näin.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
Walrus
07.11.2006 11:10:44 (muokattu 07.11.2006 11:11:17)
Hieman epäilyttää ja ihmetyttää toi juttu. Jotenkin vaikuttaa taas huonolta mainostempulta ku ei Jonne vaikuta semmoselta tyypiltä joka ekana Hampuriin päästyään ryntää Reeperbahnille pistämään elämän risaseks. Toiseks en ymmärrä miks Tommi päästää tommosen jutun lehteen ku siellä on joka pojalla kotona vaimoke odottamassa, tai ainakin oli.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
M-Juhana
07.11.2006 15:12:31

Miks ne 3000 muuta suomalaista miestä saa nimeensä lehteen, kun käyvät Reberbahn'lla hukkaamassa rahansa?

hohoijaa....
-i've seen the grand ole opry, and i've met Johnny Cash, if that ain't country, i'll kiss your ass- David Allan Coe
A.Starving
07.11.2006 18:02:33 (muokattu 07.11.2006 18:02:42)
Miks ne 3000 muuta suomalaista miestä saa nimeensä lehteen, kun käyvät Reberbahn'lla hukkaamassa rahansa?

hohoijaa....

Vai tarkoititko kenties miksi EI saa nimeä lehteen? Kieltosanoillakin on oikeasti paikkansa suomen kielessä vaikka välillä tuntuisikin kivalta kirjoitella silleen, että jättää ne pois.
It's not that I'm old, your music really does suck.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)