Sävis 28.08.2007 18:27:24 | |
---|
Kyselin täällä joskus aikaa sitten hyvien kuulokkeiden perään. Mulla on siis ongelmana pienet korvat, joissa ei mitkään napit pysy, varsinkaan lenkkeillessä. Pitkän vatvomisen jälkeen päädyin ostamaan tällaiset Beyerdynamicin SX10:t. http://www.beyerdynamic.com/cms/typo3temp/pics/556cc87245.jpg Lenkillä en ole vielä käynyt, mutta olen kokeillut hieman pomppia nämä päässä, eikä kyllä heilu kuulokkeet mihinkään. Todella miellyttävät päässä ja äänenlaatukin on silkkaa timanttia varsinkin kun vertaa Creativen omiin kuulokkeisiin (mulla siis Zen V -soitin). "Kato! Mää joogaan sua nopeemmin! Mun aurani on rauhallisempi ku sulla, saatana! Mun sieluni kiertää korkeammilla tasoilla, senkin paskavelli! Siinäs istut lootusasennossa, niinku mykkä paskalla, sillävälin ku meikä harppoo pitkin avaruutta! NI!" -noir |
Chips 29.08.2007 16:05:11 | |
---|
Kossin sparkplugit tuli tänään postissa, ei sovi ollenkaan mun korvaan. No tulipahan kokeiltua. "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
sammakko54 29.08.2007 16:30:25 (muokattu 29.08.2007 16:30:37) | |
---|
Kossin sparkplugit tuli tänään postissa, ei sovi ollenkaan mun korvaan. No tulipahan kokeiltua. Ei sovi? Eikö niissä ole juuri se kumi, joka muotoutuisi korvan mukaan? Vähän kuin korvatulpat. |
Chips 29.08.2007 16:36:10 | |
---|
Ei sovi? Eikö niissä ole juuri se kumi, joka muotoutuisi korvan mukaan? Vähän kuin korvatulpat. On mutta tuntui melko epämukavalta. "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
MaD PiAnIsT 29.08.2007 19:32:45 | |
---|
On mutta tuntui melko epämukavalta. Ootko koittanut kääntää niitä mustia tulppia ympäri? Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
ANtTIKRISTUS 30.08.2007 00:45:15 | |
---|
Ootko koittanut kääntää niitä mustia tulppia ympäri? Mä joskus koitin mut mun korvat on vissiin nii neitseelliset ettei uponnut vaikka kuinka koitin. Kannattaa modata perus Earit niin plugien putkiin, jos ei tunnu muuten sopivan. Se plugien vaahtomuovi on semmoista "paksumpaa" Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Boogierooster 30.08.2007 14:43:44 | |
---|
Mulla ei myöskään noi plugit toimi ihan parhaalla mahdollisella tavalla, sillä jos ne työntää kunnolla korvanperukoille niin saundi joko katoaa kokonaan tai tulee vain tosi mutaiseksi. Joudun laittamaan ne vain ihan vähän korvaan että kuulostaa edes jotenkin siedettävältä. En kyllä suosittele noita kuulokkeita, mutta ei ne kyllä mitään maksaneetkaan. |
miscage 30.08.2007 14:50:11 (muokattu 30.08.2007 14:52:00) | |
---|
Mun mielestä parhaat portable-kuulokkeet on ehdottomasti Kossin Portaprot, tai esim. Sennheiserin vastaavat. Kyseessä siis pienet sankakuulokkeet, pysyvät päässä lenkkeillessä, toimivat hyvin esim. pipon kanssa, pyörillessä kuuluu, vaikka tuuleekin, soundit on helvetin hyvät. Hinta noin 50€, Kossin lifetime guarantee yms. Suosittelen erittäin lämpimästi. Tietty napeissa on etunsa, mutta itse en ole sen jälkeen tarvinnut. Plugien huono puoli (ja suuri sellainen) on niiden vaikeus. Optimaalisten soundien saamiseksi plugin pitää olla korvakäytävässä just eikä melkein hyvin. Muuten tulee täyttä paskaa. Erityisesti kannettavassa käytössä tuo syö kuulokkeiden arvoa huomattavasti, kun niitä ei ole aikaa härvätä jatkuvasti kunnolla korviin. |
Milkop 30.08.2007 15:45:28 | |
---|
Optimaalisten soundien saamiseksi plugin pitää olla korvakäytävässä just eikä melkein hyvin. No itse en ole moista ongelmaa havainnut Spark Plugien kanssa. Vaahtomuovi vaan lyttyyn ja nappi korvaan - that's it. Ja en minä noilla mitään optimaalisia soundeja koskaan ole muutenkaan lähtenyt hakemaan, tuolla liikenteen melussa se ei ole ihan niin tarkkaa jos laatu ei aivan hifiä nyt satu olemaankaan. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Chemo 30.08.2007 15:47:26 | |
---|
No itse en ole moista ongelmaa havainnut Spark Plugien kanssa. Enkä mä The Plugien kanssa. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Basismi 31.08.2007 10:31:57 (muokattu 31.08.2007 10:32:13) | |
---|
Onkos olemassa sellaisia tarvikekuulottimia, jotka toimivat radion antennina alkuperäisten kuulokkeiden tapaan? Vai toimiiko kaikki? Philipsin gogear kyseessä, jonka omat kuulokkeet toimivat hyvin kidutusvälineenä. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
MaD PiAnIsT 31.08.2007 14:57:43 | |
---|
Onkos olemassa sellaisia tarvikekuulottimia, jotka toimivat radion antennina alkuperäisten kuulokkeiden tapaan? Vai toimiiko kaikki? Philipsin gogear kyseessä, jonka omat kuulokkeet toimivat hyvin kidutusvälineenä. Kaikki kuulokkeet toimivat antennina. Eli on ihan sama mitkä luurit lyöt kiinni. Itsellä on porta proot ja niiden kanssa radio toimii ihan hyvin. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
timus 31.08.2007 17:06:06 (muokattu 31.08.2007 17:09:28) | |
---|
Ei sovi? Eikö niissä ole juuri se kumi, joka muotoutuisi korvan mukaan? Vähän kuin korvatulpat. itselläni kesti pitkään tottua ja vieläkin on hieman nihkeetä saakohan noita spark plugien kumeja mistään ostettua... Ja mahtaisko jollain teistä olla ideoita/kokemuksia vastaavista "upota ja kuuntele -tyylistä" napeista. Kun omakuuntelu on usein lentokoneessa tai autossa, niin taustamelun (joka lentokoneissakin on itse asiassa melkoinen) poissulkeminen olisi a ja o. Miten mahtavat nuo Porta Prot toimia tällaisessa tapauksessa. Hello Cleveland!!!! |
ANtTIKRISTUS 31.08.2007 17:41:30 | |
---|
saakohan noita spark plugien kumeja mistään ostettua... Kyllä niitä sai, mut tais maksaa jotain 13e/pari... Tehkää niitä ite, hyvät ihmiset. Ei muuta ku Earit käteen ja kolvi kouraan. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Nuuskamuikkunen 06.09.2007 13:39:56 | |
---|
"Huu aa juu, ai äm joo kloon!! Ai häf stoulen joo aidentiti!! Lets swiip tugedö!!" - kid ego |
mrk 06.09.2007 13:56:29 | |
---|
Eilen julkistettiin uudet iPod mallit. Nanoihin tuli mm videotoisto, uudet 80 ja 160 (!!) gigaiset Classic mallit, lisäksi vielä uusi kosketusnäytöllä varustettu iPod touch. www.apple.com"Short On Long Term Goals" |
Sälski 08.09.2007 23:38:06 | |
---|
Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Basistien Kauhu 09.09.2007 19:35:39 | |
---|
Kolmannet Kossin SparkPlugit on tällä hetkellä jo menossa, saa nähdä miten ne kestää. Ne muutamat edelliset hajos parin kuukauden sisällä, ihan musiikkia kuunnellessa. Molemmilla kerroilla oikea kuuloke lakkasi kuulumasta, onko joillakin muilla käynyt vastaavaa? BOOGIE WOOGIE NIGGAH! |
sammakko54 09.09.2007 19:40:15 | |
---|
Onko noilla Spark plugeilla ja the plugeilla mitään huomattavia eroja? |
32788 09.09.2007 20:00:47 (muokattu 09.09.2007 21:05:46) | |
---|
Kolmannet Kossin SparkPlugit on tällä hetkellä jo menossa, saa nähdä miten ne kestää. Ne muutamat edelliset hajos parin kuukauden sisällä, ihan musiikkia kuunnellessa. Molemmilla kerroilla oikea kuuloke lakkasi kuulumasta, onko joillakin muilla käynyt vastaavaa? Mulla ihan sama. Tai kyllä kuuluu, jos piuhaa pitää tietyssä asennossa, mikä on luonnollisesti pidemmän päälle aika rasittavaa. Varmaan takuuseen sais uudet mutta sen verta paskat kuulokkeet ääneltään että enpä taida. Ja ilman kuittia ei taida onnistuakaan. Mitkä ois hyvät in-earit iPodin kaveriksi alle 50e hintaluokassa? |