![]() 24.11.2009 23:27:04 | |
---|---|
Onko kenelläkään kokemusta Cdmarketin toiminnasta? www.cdmarket.fi Löysin sattumalta kyseisen puljun, ja kas, sieltähän löytyi monta kiinnostavaa levyä suhteellisen asialliseen hintaan. Firma on täysin tuntematon minulle, joten nyt arvuuttelen kannattaako sieltä tilata mitään. Aivan outo firma minullekin. Mutta, oli muutama niin hyvä tarjous, että päätin kokeilla rohkeasti ja tein tilauksen. Tein tilaukseni laskulla, joten sosiaaliturvatunnus piti olla. Ei ollut kylläkään https-sivu, kun yhteystietojani sivulle syötin... saa nähdä. Tuskinpa kuitenkaan mitään epämääräistä, kun näkyy olevan ihan kohtuuiso systeemi ja hyvä valikoima importeista lähtien. Yrityksen sijainti näytti olevan Eestimaal. | |
![]() 27.11.2009 15:21:57 (muokattu 27.11.2009 15:22:54) | |
Voitko raportoida jossain vaiheessa miten tilauksesi on onnistunut? Olen nimittäin samankaltaisessa tilanteessa, ja ajattelin tilata sieltä juurikin tuolla laskutusvaihtoehdolla. Lompakossa polttelee jo muutama seteli, sillä sieltä löytyi paljon levyjä jotka maksavat huomattavasti vähemmän kuin vaikkapa CDON.comissa... E: Yksi kirjoitusvirhe vähemmän. "Great deeds on a small budget!" | |
![]() 27.11.2009 18:38:57 | |
Olen tilannut tuolta (CDMARKET.FI) kerran ja nyt on toinen tilaus menossa. Maksoin luottokortilla Paypalin kautta ja kaikki meni OK. Toimitus ei ole maailman nopein. Vaikka kaikkien levyjen piti olla varastossa kesti onkin aikaa kunnes tilausstatus näytti että levyt oli tulleet postitettavaksi. Halvat hinnat kompensoi kyllä tuota hitautta. Ja lisäksi CD:t oli aitoja vaikka ne tuli Virosta :-) | |
![]() 27.11.2009 18:59:44 | |
http://www.cdwow.ie on ihan ok. (Irlannin sivut) Useita kymmeniä tilauksia takana ja yhtään ongelmia ei ole ollut. Kalliimpiin levyihin otan varmuuden vuoksi 0.50e maksavan vakuutuksen. Express sign-upin kautta rekisteröitymällä saa 2e voucherin. (etusivun oikeassa reunassa banneri) Lisäksi noita alennuskuponkeja tippuu pari kertaa viikossa ja alennusmyyntejäkin varmaan kerran viikossa. Halvimmat uutuudet ollu 5.99e postikuluineen ja halvimmat vinyylit 1.99e postikuluineen. (en tajua miten tämä touhu voi olla mitenkään kannattavaa) Maksut hoituu paypalin kautta. | |
![]() 30.12.2009 22:17:27 (muokattu 31.12.2009 18:55:00) | |
Voitko raportoida jossain vaiheessa miten tilauksesi on onnistunut? Olen nimittäin samankaltaisessa tilanteessa, ja ajattelin tilata sieltä juurikin tuolla laskutusvaihtoehdolla. Lompakossa polttelee jo muutama seteli, sillä sieltä löytyi paljon levyjä jotka maksavat huomattavasti vähemmän kuin vaikkapa CDON.comissa... Tänää se paketti sitten tuli. Lähipostista hain, kun oli sen verran iso ettei olisi mahtunut postiluukusta. Kirjoitin tuon kommenttini juuri sen jälkeen kun olin cd:t tilannut, eli 24.11. Reilu kuukausi sitten meni. Levyt olivat suojamuoveissa ja kaikki oikeat tavarat mukana mitä tilasinkin. Cd:t oli pakattu pahvikääreeseen, joka oli teipattu huolellisesti. Levy ja kotelot täysin ehjinä. Eli ei mitään muuta huonoa sanottavaa kuin tuo kohtuullisen pitkä toimitusaika. Uskon kuitenkin, että 2/3 tilaamistani levyistä piti heidänkin hankkia varastoonsa, sillä sen verran harvinaisempaa tavaraa tilasin. (tosin tilaessani hankinta-ajaksi ilmoitettiin 4 päivästä 7 päivään). Lasku tuli mukana, jossa nordean tilinumero mihin maksaa. Mahdollisuus maksaa myös kuukausittain, minimi 9€/k. Eli kyllä kannatti luottaa ja ottaa riski. Nyt sain suhteellisen edullisesti ne cd:t mitä olen jo pitkään haikaillut omistavani. Oh Yeah! Niin... CDMARKET.EU:n lasku maksetaan samaan tilinnumeroon kuin CDON.COMin. Eli nämäkin ovat sitten ilmeisen samaa firmaa... | |
![]() 02.01.2010 16:04:30 | |
M_Rouge: Niin... CDMARKET.EU:n lasku maksetaan samaan tilinnumeroon kuin CDON.COMin. Eli nämäkin ovat sitten ilmeisen samaa firmaa... Tuskin kuitenkaan. CDON siirtyi joku aika sitten rahoituspalveluun, eli ovat myyneet saatavansa ulkopuoliselle firmalle. Eikähän tuo toinen firma käytä saman rahoitusyhtiön palveluita. Tuolla perusteella ei voi vetää johtopäätöksiä noiden levykauppojen omistuspohjasta. sutiojrikellA | |
![]() 02.01.2010 23:58:42 | |
Tuskin kuitenkaan. CDON siirtyi joku aika sitten rahoituspalveluun, eli ovat myyneet saatavansa ulkopuoliselle firmalle. Eikähän tuo toinen firma käytä saman rahoitusyhtiön palveluita. Tuolla perusteella ei voi vetää johtopäätöksiä noiden levykauppojen omistuspohjasta. Totta puhut. Tulee usein heitettyä läppää ilman, että ajattelisi asiaa tarkemmin. Ennen sentään joka firmalla oli omat tilinnumeronsa ;) | |
![]() 15.04.2010 21:16:20 | |
Menny kyllä alaspäin tää paikka, kolmella edellisellä tilauskerralla menny joku tilatuista levyistä jälkitilaukseen --> loppujen lopuks tullu viesti että ei pystytä toimittaan ollenkaan. Semisti kyllä harmittaa, ennen löyty kaikkee ja hyvin toimi homma. If societykin lopetti ja Arimanilla tarjonta huonontunu... Kaikki mistä oon tottunu tilaan, höh. | |
![]() 16.04.2010 15:12:43 | |
riikz: Menny kyllä alaspäin tää paikka, kolmella edellisellä tilauskerralla menny joku tilatuista levyistä jälkitilaukseen --> loppujen lopuks tullu viesti että ei pystytä toimittaan ollenkaan. Semisti kyllä harmittaa, ennen löyty kaikkee ja hyvin toimi homma. If societykin lopetti ja Arimanilla tarjonta huonontunu... Kaikki mistä oon tottunu tilaan, höh. Vihaista palautetta ja alennuskoodeja? | |
![]() 16.04.2010 15:16:33 | |
riikz: Menny kyllä alaspäin tää paikka, kolmella edellisellä tilauskerralla menny joku tilatuista levyistä jälkitilaukseen --> loppujen lopuks tullu viesti että ei pystytä toimittaan ollenkaan. Semisti kyllä harmittaa, ennen löyty kaikkee ja hyvin toimi homma. If societykin lopetti ja Arimanilla tarjonta huonontunu... Kaikki mistä oon tottunu tilaan, höh. Lopetin sieltä ostamisen,kun toimitusajat rupes oleen kuutta viikkoa...Play.com on halvempi ja ilman postikuluja..... And there was my guitar,electric junk..... | |
![]() 16.04.2010 22:49:44 | |
CeeCeeÄr: Lopetin sieltä ostamisen,kun toimitusajat rupes oleen kuutta viikkoa...Play.com on halvempi ja ilman postikuluja..... Multa loppui CDON:lta tilaukset jo ajat sitten. Kallista, Hidasta, Levyjen kotelot rikki, Jatkuvasti peruutuksia kun tuotetta ei olekkaan saatavissa, Jälkitoimituksia tipoittan ja jokainen omalla laskulla. EI Ei Ei Play.Com Toimii ja erityisesti sen isot jenkkiläiset PlayTrade myyjät kuten Moviemars, Supermart... + Hulppeat valikoimat + Sikahalvat postikuluttomat hinnat + Fiksu maksupolitiikka + Ehjät kotelot ja nopeat toimitukset. | |
![]() 16.04.2010 22:50:54 | |
No ei viitti vihasia palautteita laitella, on sieltä aina kuukauden voimassa oleva postimaksutontilauskoodi tullu kuitenkin :) aika jännä, mulle on kyllä aina tullu tilaukset viikonsisään. eikä ikinä oo ollu mikään kotelokaan hajalla, ei oo oikeestaan mitään ongelmia ollu ikinä cdon.comin kanssa. | |
![]() 19.04.2010 20:46:48 | |
No ei viitti vihasia palautteita laitella, on sieltä aina kuukauden voimassa oleva postimaksutontilauskoodi tullu kuitenkin :) aika jännä, mulle on kyllä aina tullu tilaukset viikonsisään. eikä ikinä oo ollu mikään kotelokaan hajalla, ei oo oikeestaan mitään ongelmia ollu ikinä cdon.comin kanss Säännöllisesti tulee tilattua CDON.comista, ja nopeasti ovat kyllä tulleet. Viimeviikollakin oli pakko laittaa tilaus, kun oli niin hyviä tarjouksia; Päivä jona maailma pysähtyi leffa 1 eurolla, ja kun tuli lisäksi sähköpostiin postikuluitta-koodi. Tilasin parit cd:t päälle ja tänään tuli paketti postista, eli about viikossa tuli. Pitkään aikaan ei ole ollut yhtään rikkimennyttä koteloa. En tiedä mistä johtuu, mutta aikaisemmin olivat aina säpäleinä. Ehkä Postissa oli vain joku vittumainen urpo, joka rusensi CDONin paketteja harrastuksekseen ;) | |
![]() 19.04.2010 22:07:51 | |
Ei kyllä ole ainakaan minulla ollut valittamista vieläkään. Levyt tulee ajallaan, ja hyväkuntoisia. Eikä ole toimituksessa sattunut ainuttakaan virhettä vielä. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 20.04.2010 01:39:39 | |
Aijemmin olen tilannut levykauppa äxästä levyni, nyt pari viikkoa sitten tilasin pari levyä kun oli joku kampanja. Levyn tulossa kesti reilun viikon, vrt. levykauppa äxästä kestää reilun päivän. Nyt pari viikkoa sitten tilasin kirjan, viikko sitten näytti että "ei varastossa". Nyt eilen oli hävinnyt koko tilaus sieltä tilaushistoriasta, mitään en ole saanut vaikka olen maksanut. No sinnepäin viestiä, että mikä mättää.. Kyllä levyni tilaan tästedes jostain muusta puljusta. Ja kirjat. | |
![]() 20.04.2010 21:33:07 | |
Itselläni pitkä kokemus CDONilta tilaamisesta ja tavara tullut aina perille mutta joskus ollut cd-koteloita rikki ja antanut palautetta siitä mut muuten kyllä ihan mukavia tarjouksia ja mukavasti saatavilla olleet levytkin. -Ei se nopeus vaan se taito- | |
![]() 20.04.2010 21:45:11 | |
kohta kymmenen vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti seedeitä ja deeveedeitä tilanneena yhden kerran tullut väärä levy mutta 150+ levyn tilaushistoriassa se ei oo mitään.. | |
![]() 22.04.2010 12:26:36 | |
Jaaha, pulju on kaupan: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=44941 I wanna see movies of my dreams | |
![]() 22.04.2010 14:21:56 | |
Cdonilla on postimaksuvapaat meiningit 25.4. asti. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." | |
![]() 24.04.2010 16:03:20 | |
carnation: Cdonilla on postimaksuvapaat meiningit 25.4. asti. Piti käyttää tämä hyväksi kun oli viiden euron alennuskoodikin. Pasilan ensimmäinen tuotantokausi lähti siis neljällä eurolla. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)