Aihe: cdon.com
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29 30 31
south_of_heaven
15.03.2006 16:48:49
tilasin 4 cdtä ja yhestä oli etukansi vähän halki ja toisesta ne sisällä olevat hampaat jotka pitää sitä cdtä vähän irtoillu... Kumma ku oli kuitenkin hyvin pakattu.
ilmoitti South_of_Heaven
Keba
15.03.2006 16:49:09
Nyt täytyy nostaa.

Minulle kävi nyt niin, että eräs tilaamistani tuotteista ei ollut paketissa vaikka tilausstatuksen mukaan olisi pitänyt olla ja laskussakin tuo tuote on mukana. Lähetin jo valitukset cdonille mutta haluaisin kysyä, onko kenellekään koskaan käynyt näin?

On käynyt. Lähettivät sitten puuttuvan tuotteen, mutta tuote oli väärä. Nyt odottelen tässä että oikea tuote tulee ja voin lähettää tuon väärän takaisin. Outoa toimintaa.
lapio
15.03.2006 16:50:36

Minulle kävi nyt niin, että eräs tilaamistani tuotteista ei ollut paketissa vaikka tilausstatuksen mukaan olisi pitänyt olla ja laskussakin tuo tuote on mukana. Lähetin jo valitukset cdonille mutta haluaisin kysyä, onko kenellekään koskaan käynyt näin?

Minullekkin kävi kerran näin. Siellä sivullä oli se reklamaatio kohta, että tuote puuttuu, minkä varmaan huomasitkin, kun kerran sinne valitit jo. Puuttuva tuote tuli muutaman päivän sisällä. Ei valittamista.
Mikä on seuraava numero sarjassa? 2, 3, 9, 15, 24, 79, ?
MadMatt
15.03.2006 17:04:44

Cdonilla oli jotain sekaannuksia jo ennen kuin tilaamani tavara lähti, niin mulle cdon lähetti alennuskoodeja s-postiin turhasta odottelusta. Asiallista toimintaa.
Torniojaws
15.03.2006 18:41:53

Cdonilla oli jotain sekaannuksia jo ennen kuin tilaamani tavara lähti, niin mulle cdon lähetti alennuskoodeja s-postiin turhasta odottelusta. Asiallista toimintaa.

Hah, minulla oli In Flamesin kaksi ensimmäistä julkaisua tilattuna joulukuun lopussa ja nyt sitten n. 3 kk jälkeen he yksinkertaisesti vain pyyhkivät ko. levyt pois tilausstatuksesta. Ei mitään ilmoitusta eikä alekoodeja ;)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
ydinaukio
15.03.2006 18:45:16
Hah, minulla oli In Flamesin kaksi ensimmäistä julkaisua tilattuna joulukuun lopussa ja nyt sitten n. 3 kk jälkeen he yksinkertaisesti vain pyyhkivät ko. levyt pois tilausstatuksesta. Ei mitään ilmoitusta eikä alekoodeja ;)

Lähetät reklamaation niin pitäisi tulla alekoodi.
MadMatt
15.03.2006 19:55:14

Minulta pyyhittiin levyjä pois statuksesta ja samantien tuli ilmoitus ja koodi. Se oli aivan tuore tilaus, paripäivää vanha. En lähetellyt sinne mitään reklamaatioita
-Cale
15.03.2006 20:37:11
Viikon sisällä yleensä tulee mut se vituttaa että aina on jokku kannet halki ja se keskiö paskana...
sn
15.03.2006 22:24:42
aina kannet halki ja se keskiö paskana...

Tästä syystä en enää tee bisnestä cdonin kanssa. Miten voi olla että kun tilailen muista nettikaupoista levyjä joita on tullut kaukaa USA:sta, Indonesiasta, Uudesta-Seelannista ja muualta, uutena ja käytettynä, Ruotsista tulevat kotelot ovat aina paskimmassa kunnossa? Ja rikkoutuneen keskiön muruset tietysti siellä levyn alla naarmuttamassa prkl.
"If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up" - Mitch Hedberg
south_of_heaven
15.03.2006 22:27:52
no pääasia että cdt on naarmuttomia.
ilmoitti South_of_Heaven
Landola59
15.03.2006 22:29:34
no pääasia että cdt on naarmuttomia.

No ei se pahaa tekis jos kannetkin olisivat ehjät...
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
south_of_heaven
15.03.2006 22:31:27
No ei se pahaa tekis jos kannetkin olisivat ehjät...

niin, kyllä se ärsyttää, mutta onneksi cdt ovat rikkinäisistä koteloista huolimatta siinä kunnossa missä pitääkin.
ilmoitti South_of_Heaven
Torniojaws
15.03.2006 22:32:07

Lähetät reklamaation niin pitäisi tulla alekoodi.

Sen tein.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Bonham
16.03.2006 09:21:22
Jee jee, munsta on näköjään tullut "arvostettu VIP asiakas"... tuli meiliin kovia tarjouksia (tilasin Mafia boxin).

Onko muille tullut VIP matskuja?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tympee Huttunen
16.03.2006 09:26:16
Jee jee, munsta on näköjään tullut "arvostettu VIP asiakas"... tuli meiliin kovia tarjouksia (tilasin Mafia boxin).

Varmaan kaikille:) Ainakin mulle tuli.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
Bonham
16.03.2006 09:26:55
Varmaan kaikille:) Ainakin mulle tuli.

Goddam, kusettivat mua:)
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
el Bastardo
16.03.2006 09:31:06

Jeh, meikä on myös VIP-asiakas. :) Syytä ollakin näillä tilausmäärillä.
Tympee Huttunen
16.03.2006 09:32:17
Goddam, kusettivat mua:)

On noi silti tosi halpoja. Postikulut näköjään kuuluvat hintaan myös.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
ydinaukio
16.03.2006 09:51:53

No niin tuli mullekin muttei ole vieläkään tullut vastausta reklamaatioon jonka eilen lähetin. Saatanan cdon, menettävät kohta hyvän asiakkaan.
M-Juhana
16.03.2006 10:08:24

Ja helvetti postimaksu vaan 2,95 euroa.

Ja välillä tulee niitä tarjouksia, et ilman postikuluja.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)