Henkka370 19.08.2010 19:29:26 | |
---|
NY RILLATAAN! |
tsugaru 23.08.2010 08:04:09 | |
---|
Sergei Fallinen: metallicasta ei paljon juntimmaks pääse E. no ehkä iron maiden U2 lienee jo mainittu. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Atomic Cafe 23.08.2010 13:54:20 (muokattu 23.08.2010 14:30:01) | |
---|
|
velipesonen 23.08.2010 14:16:44 | |
---|
Kaksikko Jori Sivonen - Raul Reiman oli kova tekemään 70-80-l. junttihumppaa, mukaan lukien käännösbiisejä. A Socially Backward Individual |
Atomic Cafe 23.08.2010 14:39:12 (muokattu 23.08.2010 17:53:14) | |
---|
Jori Sivonen on pitkän linjan juntti joka tietää mitä on tekemässä: Eihän siinä ollut mitään järkeä kun progekansa ei tietenkään kuuntele, ja Lavénin Rotunaista kuuntelevat eivät ymmärrä siitä mitään. Se kuulostaa niiden korviin siltä, että noi jätkät soittaa väärin! Silmäni avautuivat lopullisesti kun tein Irinan tekstiin Syksyn Sävel -biisin Piru mieheks. Komppiryhmä ja jousikvartetti, jonka kirjoitin Stravinskin ja modernin kamarimusiikin hengessä. Pelkästään riitasointuja. Sehän pirulainen pääsi loppukilpailuun! Tuli Dingo. Tuli Rock-Radio, jossa sanottiin, että tämä on nyt sitä tyypillistä reimansivonen- musiikkia, jos nyt ylipäätään siellä mainittiin. Outi Popp kirjoitti Kake Randelinin levyarvion: Tiedoksi sille, joka tästä tykkää: tuotetta Kake Randelin on taas ilmestynyt levyllinen. Jos joku haluaa ostaa paskaa niin siitä vaan. Kyllähän se teki vähän kipeää, mutta toisaalta ajattelin etten näitä levyjä kriitikoille tee. Kansalle niitä teen, enkä ole myöskään koskaan tuntenut mitään huonommuutta sen suhteen, sillä taustani on iskelmämusiikissa ja torvisoittomusiikissa ja kaikessa mistä oikeasti olen tykännyt. Toivo Kärki ja Unto Mononen olivat esikuviani. |
Suihkubad 23.08.2010 21:52:08 | |
---|
Suomipop. Virhe! Liian tyhmä kanava! Ahh....The name is Bootsy,baby. |
velipesonen 09.05.2011 11:13:34 | |
---|
Myös saksalainen Faust on junttibändi ja kisaa CCR:n kanssa maailman parhaan junttibändin arvonimestä. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Kailis 09.05.2011 16:40:44 (muokattu 09.05.2011 16:41:01) | |
---|
Popeda. Tosin kaikki siitä diggaavat eivät ole juntteja mutta on se aina yhtä hieno kokemus jossain maakuntabaarissa kun pärähtää "Sukset" ja koko jengi hurmiossa vetää mukana. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
krautio 09.05.2011 17:08:10 | |
---|
Minusta junttia on se, että dumaa Popedan ja kuuntelee vastapainoksi vain jotain fuusioprogea. Tai päinvastoin.
Kailis: Popeda. Tosin kaikki siitä diggaavat eivät ole juntteja mutta on se aina yhtä hieno kokemus jossain maakuntabaarissa kun pärähtää "Sukset" ja koko jengi hurmiossa vetää mukana. Hey Ho, Let's Go! |
Sakmongkol 09.05.2011 17:15:39 | |
---|
Ai tää topiikki elää vielä. |
rapture 09.05.2011 17:16:34 | |
---|
klasari on aikia junttia nykypäivänä tuntuu olevan vain kaikkien kalkkisten suosiossa ja klassikotkin ovat vanhoja kuin taivas miettikääpä jotain mozartia tai beehtovenia psykedeelisyyden raja maiden takana oleminen ei ole
jokaiselle kokijalle ja havannoijalle helppoa pitemmässä kaavassa kun yhteyden avaaminen on alkanut
kun saavut äärellisen pituuden tuoleiselle tasolle koet saavuttamisen höyrystyvän
kun pyörivä |
Kailis 10.05.2011 10:02:17 | |
---|
krautio: Minusta junttia on se, että dumaa Popedan ja kuuntelee vastapainoksi vain jotain fuusioprogea. Tai päinvastoin. Jätkä on vetänyt Popedan messissä "Sukset" biisiä =D Fuusioproge on junttiuden vastakohta, mut en mä sellaista kuuntele. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Epämuusikko 10.05.2011 10:12:06 | |
---|
Kyllä tietyt fuusion alalajit junttimusiikista menee. 6-stroke troll. |
krautio 10.05.2011 16:21:29 | |
---|
Kailis: Jätkä on vetänyt Popedan messissä "Sukset" biisiä =D Fuusioproge on junttiuden vastakohta, mut en mä sellaista kuuntele. Monenlaisia biisejä on tullut soitettua livenä, mutta Popedan "Sukset" on vielä korkkaamatta. Tulen korjaamaan asian lähitulevaisuudessa. Hey Ho, Let's Go! |
velipesonen 10.05.2011 16:38:53 | |
---|
Tulipa tuossa reilu kuukausi sitten nähtyä ja kuultua livenä itse itseään junttidiscon kuninkaana mainostava Frederik Sysimetsä yhtyeineen. Se oli kammottava mutta avartavankruunaava kokemus, nimittäin: - Kosketinsoittajana toimi Iiro Rantala. - Frederikillä oli kruunu ja viitta kuin kuninkaalla ikään. - Basisti soitti basso-osuudet syntikalla, bassokosketinsyntikalla jossa oli maailman hirvittävin soundi. - Kaikki kappaleet kulkivat samassa tempossa ja joka väliin oli tungettu hu-ha-hu- sekä hahhahahah-huutoja. - Frederik vaikuttaisi olevan aivan erityisen huono laulaja. - Rumpali oli nainen ja kitaraa soitti thaimaalaisen näköinen kaveri. - Kappaleet oli sovitettu tarkasti ja soitettiin yhteen pötköön enkä tiedä olenko pitkään aikaan kuullut mitään huonompaa. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Cimble 11.05.2011 14:21:03 (muokattu 11.05.2011 14:29:44) | |
---|
krautio: Monenlaisia biisejä on tullut soitettua livenä, mutta Popedan "Sukset" on vielä korkkaamatta. Suksia on tullut soitettua livenä, mutta monenlaisia biisejä on vielä korkkaamatta. :) Kailis: Popeda. Se aina yhtä hieno kokemus jossain maakuntabaarissa kun pärähtää "Sukset" ja koko jengi hurmiossa vetää mukana. Aattelepa Suksia vetävän bändin puolesta maakuntabaarissa. Se se vasta jännä kokemus olisi jos yleisö ei hilluis mukana... :) Tai bändi aivan paska. Ja aattelepa myös ammattimaisesti, jos sulle maksetaan kohtuullisesti, että vedät vaikka Sukset ja saat maakuntabaarin hurmioon, mikäs siinä ;) On aivan sama onko se junttia, hauskaa se ainakin on, ellet ole tosikko, snobi ja hifiperse. Siltikin, vaikka tuossa jäljempänä toisenlainen mielipiteeni. Kyllä se monesti voittaa jonkun kunnianhimoisemman musiikin väkisin esittämisen neljälle ihmiselle ilmaiseksi, joista kaksi lähtee pois ja loppuja ei kiinnosta. Tähän väliin mainitsen taas Graham Bonnetin kertoman tarinan, kun Rainbow teki biisiä Since you've been gone. Bonnet äpisi, että tämä biisihän on ihan paska. Cozy Powell tokaisi siihen: "Mitä vitun väliä sillä on?" Tosin kaikki siitä diggaavat eivät ole juntteja Voin olla toisaalta juntti, mutta en tykkää vetää Suksia, ja mieluummin kuuntelen ihan mitä muuta tahansa. Hehe? Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Kailis 11.05.2011 16:51:35 (muokattu 11.05.2011 16:54:22) | |
---|
Mä en nyt tarkoittanut bändiä vetämässä vaan ihan diskomeininkiä. Pahimpana esimerkkinä oli -80 luvulla "You're in the Army Now" jolloin takuuvarmasti kaikki intistä lomalla olevat jantterat oli tanssilattialla rääkymässä mukana sitä biisiä. You've got your orders better shoot on sight Your finger's on the trigger But it don't seem right... Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Jussiman 11.05.2011 17:30:11 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä Status Quo on aika junttia. Kuuntelen kyllä itsekin joskus. |
Pekkapoika 11.05.2011 23:29:29 | |
---|
Epämuusikko: Kyllä tietyt fuusion alalajit junttimusiikista menee. Napakymppijazz! Music, sweet music is a frustrating mess... |
Kailis 12.05.2011 01:35:38 (muokattu 12.05.2011 01:36:21) | |
---|
Jussiman: Ei millään pahalla, mutta mun mielestä Status Quo on aika junttia. Kuuntelen kyllä itsekin joskus. Jätkällä on pokkaa myöntää =D No, kuuntelen mäkin välillä Stingiä. Mutta SQ:ta, never! Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |