Artist 11.07.2005 21:41:34 | |
---|
Mites tää on jäänyt vastaamatta. Tietysti Noitalinna Huraa: Pikkuveli. Ei varmaan tarvitse enempi perustella, kun sanon vaan että itselläni on neljä pikkuveljeä -- tärkeimmät ihmiset maailmassa.
Tämä. Itselläni ei ole pieniä veljeksiä, mutta olen itse pikkuveli. Ja siskoni sitten aikanaan kirjoitti johonkin korttiin mulle tuon kappaleen kertosäkeen. Radiosta kappaleen kuulin ensimmäistä kertaa sinä päivänä, kun sisko muutti kotoa pois. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
DirtyFingers 11.07.2005 21:45:19 | |
---|
Oranssi Paska - Neekeri "Don't talk to the eyes of a stranger" |
slowdive 11.07.2005 22:18:02 | |
---|
Onhan niitä kyllä hienoja biisejä joihin yleensä sisältyy jotain muistoja tai tunnelmia jostain niin paljon että saattaa jopa tarvittaessa alkaa ns. silmät hikoamaan, muutama nyt ainakin heti tulee mieleen; MOJAVE 3 "Give What You Take" MARK LANEGAN "Pendulum" SONGS:OHIA "How To Be Perfect Men" ED HARCOURT "God Protect Your Soul" KEITH RICHARDS "Hate It When You Leave" Ja niin.. Aina ei voi valita yksittäisiä biisejä. JOHN FRUSCIANTEN "To Record Only Water.." sisältää useammankin tähän kategoriaan sopivan viisun (mm. Away & Anywhere, First Season, With No One, Going Inside). Kuten myös SOPHIE ZELMANIN "Sing And Dance" (mm. Going Home, Oh Dear, How's Your Heart Doing, Sing And Dance). Kuten myös SLOWDIVEN "Souvlaki". |
Deggael 11.07.2005 22:58:58 | |
---|
Blind melon: Walk |
arc 12.07.2005 23:09:07 (muokattu 12.07.2005 23:15:32) | |
---|
John Lennon - Imagine Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Wish you were here Kingstonwall - With my mind Aerosmith - Amazing Red Hot Chili Peppers - Under the bridge Elvis Costello - What's so funny 'bout peace, love and understanding (Se alkuperäinen versio siis, en tiedä onko Costellon vai kenen) Queen & David Bowie - Under Pressure Jeff Buckley - Hallelujah I heard there was a secret chord that David played and it pleased the Lord But you don't really care for music, do you? Well it goes like this : The fourth, the fifth, the minor fall and the major lift The baffled king composing Hallelujah |
Mule 13.07.2005 11:39:23 | |
---|
Se nyt riippuu, tällä hetkellä totaalisen kananlihalle saavat seuraavat: Stevie Wonder: Pastime Paradise / As Johnny Cash: Hurt Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
arancia 13.07.2005 11:45:45 | |
---|
Riippuu paljolti mielentilasta, mutta henkilökohtaisesti minuun vaikuttavat hyvinkin voimakkaasti ainakin seuraavat kappaleet Oasis - Champagne supernova Kingston wall - Shine on me Zen Cafe - Piha ilman sadettajaa Viimeisestä kappaleesta löytyy tuore kokemus ruisrockista. Ennen keikkaa oli jo sellainen olo, että jos kyseinen kappale soi on vaikea sanoa mihin asti tunteet menevät. Hetken kuluttua kun Piha ilman sadettajaa alkoi, en pystynyt tekemään muuta kuin ensin huutamaan ja sen jälkeen itkemään ensimmäisene kerran elämäni aikana keikalla. Kyseinen hetki tiivisti aivan mielettömän määrän viime aikojen tunteita ja tapahtumia. |
Hate 13.07.2005 13:02:15 | |
---|
Noitalinna Huraa! - Pikkuveli Kyllä kun tämän biisiin kuulee, niin väkisin pistää herkistymään... Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
Planetist 13.07.2005 13:09:40 | |
---|
Kun kerran yöllä katselin ikkunasta ulos yöistä kaupunkia niin Pekka Strengin kesämaa-albumi oli vaikuttavan kuuloinen levy, etenkin katsele yössä-kappale sopi tilanteeseen kuin ruumis pakastimeen. |
arvid70 13.07.2005 19:43:46 | |
---|
tuo Noitalinna Hurraan Pikkuveli on tosiaan hieno, itse olen isoveli ja omistan sen pikkuvelin =) KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Hohhoijaa 13.07.2005 20:01:43 | |
---|
Noitalinna Huraa! - Pikkuveli Kyllä kun tämän biisiin kuulee, niin väkisin pistää herkistymään... Laita lyriikat tänne. Googlella ei löyry "Osta hammastikku..... Eikä siinä vielä kaikki. Tilatessasi tämän laadukkaan hammastikun, saat mukana myös kokonaisen kartanon tiluksineen !" |
arvid70 13.07.2005 20:15:31 | |
---|
Shiinä sointuineen päivineen NOITALINNA HURRAA PIKKUVELI Am F Tumma on taivas ja pimennetyt kuut kun Dm G Em matkustan pikkuveljen luota kaupunkiin Am F Olisin jo halunnut jäädä kotiin Dm G Am herätä aikaisin aamulla lumiauran kolahduksiin Dm G Em Am Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty Dm G Am En meidän taloon lisää aikuisia halua Tiedän kyllä että undulaatit tapaavat miestenvessoissa turpiinsa saada Mutta vielä pikkuveli lukee aamulla sängyssä mun kanssa sängyssä mun kanssa sarjakuvia Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty En meidän taloon lisää aikuisia halua SOOLO: Am F Dm G (Em) e|----------------|-------|-1-0------------|-----------| h|-1-0------------|-------|-----3-1-3------|-----------| G|-----2-0-2--4/5-|-----2-|------------5-2-|---------5-| D|----------------|-3-----|----------------|-5---2-5---| A|----------------|-------|----------------|-----------| E|----------------|-------|----------------|-----------| Am F Dm G Am |-------3-|---------|---------|---------|---------3-5-| |---------|-5-----1-|-3-----1-|-3---3-5-|-------------| |-2-------|---------|---------|---------|-5---0-2-----| |---------|---------|---------|---------|-------------| |---------|---------|---------|---------|-------------| |---------|---------|---------|---------|-------------| KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Hate 13.07.2005 20:54:02 | |
---|
tuo Noitalinna Hurraan Pikkuveli on tosiaan hieno, itse olen isoveli ja omistan sen pikkuvelin =) itse olen pikkuveli, ja välit isoveljeen eivät ole koskaan olleet mitenkään kovin loistavat, joten mitään omakohtaista en tuosta löydä, mutta silti se on vaan niin kaunis ja viaton biisi. Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
Krice 14.07.2005 01:34:37 | |
---|
Kamelotin Sailorman's Hymn on periaatteessa aika korni viisu, mutta Roy "Enkeli" Khanin lauluääni on niin kaunis, että itku siinä pääsee. Jostain syystä aina samassa kohdassa meinaa tulla poru: Can you hear the sailorman's hymn, as it comes with the rise of the tide... |
Snowblind 14.07.2005 15:51:02 | |
---|
NIN - And All That Could Have Been I'm not insane, I'm just smarter than you. |
päänahka 14.07.2005 16:10:54 | |
---|
Kun kerran yöllä katselin ikkunasta ulos yöistä kaupunkia niin Pekka Strengin kesämaa-albumi oli vaikuttavan kuuloinen levy, etenkin katsele yössä-kappale sopi tilanteeseen kuin ruumis pakastimeen. Hoh, itse laitoin tämän "Pelottavia tahi ahdistavia biisejä" -threadiin. En edelleenkään mielelläni kuuntele tuota. Hullu mies se Pekka. Soolot on perseestä. |
Hohhoijaa 14.07.2005 16:14:11 | |
---|
itse olen pikkuveli, ja välit isoveljeen eivät ole koskaan olleet mitenkään kovin loistavat, joten mitään omakohtaista en tuosta löydä, mutta silti se on vaan niin kaunis ja viaton biisi. Jaa... mulla on kaksi pikkuveljeä :P |
Chester 15.07.2005 19:22:04 | |
---|
Melkein kaikki Eput. Ei mikään enkku räksytys tyyliin Jovin Poni. Eput. Kun olet poissa..... Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
SirElwood 15.07.2005 20:16:17 | |
---|
Lynyrd Skynyrd - Free bird |
slerbis 15.07.2005 21:16:17 (muokattu 15.07.2005 21:19:05) | |
---|
Tällä hetkellä: Lionel Richie - Hello Sanat vaan osuu niin hyvin nykyiseen tilanteeseen... Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |