Kukkis 77 21.06.2007 07:02:47 | |
---|
Eric Claptonin kanssa vaihdoin pari sanaa Hartwall Areenan bäksteiksillä. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Horatius-87 21.06.2007 08:04:18 | |
---|
Iggy Pop nähtiin kun viime vuonna lähettiin epsanjaan. Lentokentällä. Siskoni joka on suuri fani meni sekaisin. Ensin näki sen saunassa ja sitten seuraavana päivänä lentokentällä. Hassu mies. Oli varvastossut :) muita en kai sitten ole nähnytkään. Quidquid latine dictum sit, altum viditur. |
69 21.06.2007 10:38:01 | |
---|
Tästä tulikin mieleen että olenhan minä Eininkin tavannut. Kuten myös, tuli istumaan iltaa pöytäämme taannoin laivalla. Ei tietystikään mitenkään sattumalta, Eini kun on rumpalimme täti. Heh. Onhan noita kotimaisia nimiä tullut tavattua iso kasa ja huulta heitettyä heidän kanssaan, mutta tuohan nyt on sinänsä aika yleistä kun samoilla lavoilla soittelee... Mitään ulkomaisia nimiä ei vastaan ole tullut missään yhteydessä, toisaalta kun en lontoonmurretta hallitse juurikaan, niin parempi ehkä niin. |
Van Hannes 21.06.2007 13:51:21 | |
---|
Mä olen nähny Marco Hietalan Keravalla kehdesti. Outoa etten ole nähnyt kumminkaan Keravalla asuvaa tätä Nightwishin kitaristia... mikä sen nimi olikin? "There Can Be Only One Hannes" |
baron 21.06.2007 14:25:27 | |
---|
Pelle Miljoona ja Jussi Raittinen. Me oltiin keikalla niitten välissä. Pellelle mä sanoin että lopeta keikkasi ajoissa, me tarvitaan sound checkiin enemmän aikaa kun aikataulussa on. Jussille mä sanoin että ei mitään kiirettä sun keikkasi aloittamiseen, me joudutaan kuitenkin soittamaan encoreja ja me ei tykätä hössöillä poisroudauksen kanssa. Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born" |
att0r 24.06.2007 01:15:14 | |
---|
Oon nähnyt Janne Porkan. Ei ehkä muusikko, mutta onnenpyörän juontaja kuitenkin! |
Nöksö 24.06.2007 15:03:46 | |
---|
sen piirpauken äijän isän, oli mun opettaja ikävä kyllä. hirveä autoritäärinen paska. sit joku heebo mun luokalta on soittanu Froid Marx Engel et Jungissa, lasketaanko se? sitäkään kukaan oikeasti kuitenkaan tunne. |
Epämuusikko 24.06.2007 15:11:28 | |
---|
sit joku heebo mun luokalta on soittanu Froid Marx Engel et Jungissa, lasketaanko se? sitäkään kukaan oikeasti kuitenkaan tunne. Kitaraa? minkä ikäinen olet??????????? "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
Henko 24.06.2007 19:56:44 | |
---|
Kitaraa? minkä ikäinen olet??????????? Jos se oli noiden opettaja. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Nöksö 24.06.2007 22:47:38 | |
---|
Kitaraa? minkä ikäinen olet??????????? no en mikään vitun teini kiitos vaan. aini, ja tää peittoaa teidät kaikki, Juha K. Korento oli opiskelijakafru. Repikää siitä |
Nöksö 24.06.2007 22:57:13 | |
---|
Jos se oli noiden opettaja. en kyllä erityisemmin mitään pedagokisia lahjoja omista |
arppah8 25.06.2007 05:41:10 | |
---|
Onhan noita töiden ja erinäköisten lieveilmiöiden puitteissa tavattu. Mainittakoon vaikkapa Kivi ja Mr. Crab. Terkkuja! We're such a clever bunch, generation irony |
Seba 26.06.2007 21:45:00 | |
---|
Ai niin. Kirkan olen pariin otteeseen saanut tavata aikoinaan. Oli tädin miehen kaveri, ja "setä" soitti aikoinaan rumpuja Kirkan bändissä. |
Ai mää vai? 26.06.2007 22:57:48 | |
---|
Kirkan tapasin Lappeehotellin hississä,kyselin että onkos keikka tässä hotellissa,sanoi ettei ole.Eipä jäänyt se oikea paikka mieleen. Oli iltapäivä mutta viinanhaju oli kyllä melkoinen! Pate Mustajärvi tuli kohdattua Kaarinan Old Texas-baarissa,keikkatauolla rupesi kusettamaan ja ihmettelin että eipä ennen ole näinpaljon naisia ollut miesten vessan ovella??? No,niistä selvittyäni ryysään hieman horjahdellen sisään vessaan jossa muuten tyhjässä vessassa oli Pate kusella.Pelästyi selvästi minua (198cm) ja tarjosi tupakkaa! En polta enkä siitäkään aloittanut joten kieltäydyin kunniasta. Hyvää jatkoa jos oma ei riitä. (Välikausitakki) |
ewq 26.06.2007 23:27:48 | |
---|
Minäpä olenkin soittanu Tom Tom Tomia Marion Rungin ollessa solistina. BB-Kurssin puitteisa noita on tavannut täällä Imatralla. jee.. |
Thooomas 28.06.2007 20:14:11 | |
---|
No tiedä sitten niistä kuuluisista mutta, joskus tuli käytyä baarissa YUP:n Petri Tiaisen, Jussi Hyyrysen ja Janne Mannosen kanssa. Hassua porukkaa... :DDDD |
Thet 28.06.2007 20:40:25 | |
---|
Suurlähettiläiden basisti käy meillä välillä. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Artist 28.06.2007 21:27:35 | |
---|
Iggy Pop nähtiin kun viime vuonna lähettiin epsanjaan. Lentokentällä. Siskoni joka on suuri fani meni sekaisin. Ensin näki sen saunassa ja sitten seuraavana päivänä lentokentällä. Hassu mies. Oli varvastossut :) muita en kai sitten ole nähnytkään. Siis, siskosi nähnyt saunassa Iggyn? Melkoista... :) Ellei tuolla saunalla viitata erään festivaalin nimeen, jolla Iggy sekä Stooget viime kesänä esiintyivät. Hemmetti, Iggyn haluaisin kyllä tavata ja toki muutkin Stooget. Mitä itse otsikkoon tulee niin joitain on tullut tavattua, kaupungilla, baareissa, keikoilla tai muuten, mutta en nyt jaksa alkaa erittelemään ketä ja missä. Näitä on kyllä hauska lukea, mutta en koe, että minun juttuni nyt erityisen kiinnostavia olisivat. "I wish life could be Swedish magazines." |
Henko 29.06.2007 06:45:30 | |
---|
Jope Ruonansuu kehui meidän keikkaa, ku se oli yötä hotellissa Heinolassa. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Sertzo S 29.06.2007 07:03:18 | |
---|
Rauno Lehtistä olen kätellyt v.1986. |