Nytph 10.11.2009 20:27:47 | |
---|
Mussa on varmaan jotakin vikaa, kun en oikeastaan häpeä mitään kuuntelemaani musiikkia. Välillä kaverit kuittailee kun kuuntelen vaikka Jenni Vartiaista tai Olavi Uusivirtaa, mutta hei, so? :-) "The sun is the same in the relative way, but you're older
- shorter of breath and one day closer to death." |
SaukHo 10.11.2009 21:08:10 | |
---|
Chisun musiikista minä tykkään, osasta ainakin. "Jumala suunnitteli naisen päin helvettiä. Eihän kylkiluusta ja savesta nyt mitään täydellistä voikaan saada aikaan, mutta ihmetyttää silti." - Jouni Hynynen. |
Planetist 10.11.2009 21:18:53 | |
---|
hibernance: en mä kaikille aina kehtaa sanoa et diggaan princeä mikä sinua vaivaa |
doppelgänger 11.11.2009 16:08:25 | |
---|
Joskus nolottaa myöntää pitävänsä HIMistä. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
duluoz 11.11.2009 16:16:28 | |
---|
Livenä en välttämättä tunnustaisi pitäväni Richard Marxin Hazard-biisistä. Right here waitingistä ja muista miehen viisuista en tunnusta pitäväni edes täällä. |
Lord of the strings 11.11.2009 17:33:22 | |
---|
hibernance: en mä kaikille aina kehtaa sanoa et diggaan princeä Noloa on jossei ymmärrä Princen päälle! "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Epämuusikko 11.11.2009 17:38:30 | |
---|
hibernance: en mä kaikille aina kehtaa sanoa et diggaan princeä Jos noin on, niin hanki parempia kavereita! Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Gleb91 11.11.2009 23:59:36 | |
---|
Chisun baden baden biisi. en ole muita chisun biisejä kuullu kun sen ja sit se koti ei oo täällä, joka on ihan vitun paska On hetkeen tartuttava, sillä eiväthän koirapuistojen jätteetkään ole aina eläimistä -YUP |
elbowski 12.11.2009 02:32:22 | |
---|
Gleb91: Chisun baden baden biisi. en ole muita chisun biisejä kuullu kun sen ja sit se koti ei oo täällä, joka on ihan vitun paska Tää Baden Baden on kyllä kova biisi, mutta enpä minä toisaalta häpeä sitä myöntää. Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second. |
Suisiideri 12.11.2009 23:57:32 | |
---|
Jostain kumman syystä Eleanoora Rosenholmin Ambulanssikuskitar on jo monta kuukautta päässä pyörinyt, lähtemättä pois. Kaverit tuumaavat että nyt on viimisetki mutteri irronnu päästä :D If I can kill one man... Why not two? |
lizdee 26.11.2009 21:09:46 | |
---|
koska olen musiikin suhteen hyvinkin kaikkiruokainen, ja levyjä asustaa hyllyssä vähän kaikista mahdollisista genreistä, ei pitäisi olla mikään häpeä siinä muiden joukossa esitellä musiikkimakuunsa kuuluvan my chemical romancen, green dayn ja lady gagan - mutta käytännössä... kieroon on myös katsottu kun koneelta on löytynyt mm. cheekin kappaleita. minkäs teet sille, että välillä iskee tarve popittaa kaikkea kaupallista scheissea ;) |
Jokapaikanapina 26.11.2009 21:59:58 | |
---|
Hassua kun alko tutustuun esim. Elliott Smithiin, Jamie Cullumiin ja John Mayeriin, niin ne "hävetti" (ei nyt sinänsä hävettäny mutta ei sitä kuulutettu). Nyt taas ne Gunnarit ja Maidenit mitä sillon kuuntelin on päässy samaan asemaan ja oon varsin ylpeä nykysestä paljon rennommasta musamaustani |
Sergei Fallinen 26.11.2009 22:26:51 | |
---|
kuuntelen joskus ainakin jane birkiniä, olavi uusivirtaa ja stig doggia |
itsy 26.11.2009 22:33:24 | |
---|
Salaa joskus kuuntelen ja tykkäilen erinäisisistä AOR/soft-rockmeiningeistä. Vähän kyllä hävettää. ex-Izzy | pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
jassi 26.11.2009 23:07:07 | |
---|
Meikä diggailee Hugh Grantin laulamaa Sävel ja Sanat elokuvan tunnari biisiä Pop goes my heart. Tämä nolottaa kyllä. Posket punasena saa kuunnella. Jotenki vaan niin mainio kasariveto. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
MuusikonAsiakas 26.11.2009 23:20:03 | |
---|
Up the Irons: Midnight oil Abba "Älä koskaan luota mieheen joka sanoo ettei omista yhtään Abba-levyä" |
masterhat 27.11.2009 00:22:26 (muokattu 27.11.2009 00:23:57) | |
---|
varmaan antti tuisku, mut niin aistikas soundi ja muutama tosi hyvin tuotettu biisi. toimii!!! sen ääni on niin käsinkosketeltava etenkin juuret biisissä, ja uusi sinkkkukin on aika hyvä ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Blain 27.11.2009 11:28:53 | |
---|
masterhat: varmaan antti tuisku, mut niin aistikas soundi ja muutama tosi hyvin tuotettu biisi. toimii!!! sen ääni on niin käsinkosketeltava etenkin juuret biisissä, ja uusi sinkkkukin on aika hyvä Juuret -biisin kertosäe on suorastaan runollinen. KET TAUN |
Cimble 27.11.2009 12:20:53 | |
---|
Tällä hetkellä tekee mieli sanoa, etten oikeastaan häpeä mitään. Pystyn jotenkin perustelemaan lähes minkä tahansa kuuntelemani musiikin tai biisin toimivuutta omissa korvissani tai mielessäni. Eikä hävetä, päinvastoin. Kehun monesti tahallani jotakin musiikkia ympäristössä, missä siitä ei juuri digata... :) Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Cimble 27.11.2009 12:30:46 (muokattu 27.11.2009 12:39:56) | |
---|
Blain: Juuret -biisin kertosäe on suorastaan runollinen. Joo, tykkäsin laittaa autoradiota kovemmalle muutaman viikon ajan aina kun ko. biisi tuli tehosoittoon. No ei se mitään, tänä aamuna kovensin autoradiosta tulevaa Lauri Tähkää... Radio on niin paska nykyaikana, että harvoin sieltä mitään parempaakaan tulee. No en tiedä, vähän taitaa hävettää postata tätä... :) Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |