McNulty 11.03.2009 16:00:19 | |
---|
Ozzyneito: Toistin vastaavan kuvion kait 8 kertaa, kunnes vaihdoin merkkiä. OFFTOPIC ALERT! Kysyn ihan puhtaasta mielenkiinnosta, että mihin merkkiin vaihdoit? Itse ostin tuossa jokin aika sitten Denonin hifinapit ja ne ovat olleet todella loistavat. Kerrankin nappikuulokkeet, jotka oikeasti toimivat sekä soundin, istuvuuden, että kuulokkeiden johdon vedonpoiston osalta. Nuilla vois hyppiä vaikka hyppynarua ja silti johdin kestää. Kaikissa muissa on suhteellisen nopeassakin ajassa alkanut signaali pätkimään... (tai sitten se pätkii korvien välissä). CDONin palveluita käytin aikanaan, kunnes kotikylään tuli pieni mutta erittäin hyvin palveleva (ja asiallisilla hinnoilla varustettu) levykauppa. DVD-osastolla siirryin kulta-asiakkuuden myötä discshopin asiakkaaksi. Toimii hienosti, kannet ovat suomalaisia tai enkkuja (ei ruotsalaisia kuten CDONilta tilaillessa), hinnat suht ok (hyviä tarjouksia myös) sekä samalla saa X360:n peleistä rabattia. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Ozzyneito 11.03.2009 17:58:59 (muokattu 11.03.2009 17:59:23) | |
---|
bonecrusher: OFFTOPIC ALERT! Kysyn ihan puhtaasta mielenkiinnosta, että mihin merkkiin vaihdoit? Itse ostin tuossa jokin aika sitten Denonin hifinapit ja ne ovat olleet todella loistavat. Kerrankin nappikuulokkeet, jotka oikeasti toimivat sekä soundin, istuvuuden, että kuulokkeiden johdon vedonpoiston osalta. Nuilla vois hyppiä vaikka hyppynarua ja silti johdin kestää. Kaikissa muissa on suhteellisen nopeassakin ajassa alkanut signaali pätkimään... (tai sitten se pätkii korvien välissä). Sennheiserin CX-300 on nyt kestänyt päälle 1v. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
author 11.03.2009 19:31:31 | |
---|
bonecrusher: OFFTOPIC ALERT! Kysyn ihan puhtaasta mielenkiinnosta, että mihin merkkiin vaihdoit? Itse ostin tuossa jokin aika sitten Denonin hifinapit ja ne ovat olleet todella loistavat. OFFTOPIC CONTINUES! Mitäs nuo kustansivat? Tuliko noihin se hifilisä(50e) ? |
JC 23.03.2009 21:49:15 | |
---|
Tilasin jokin aika sitten neljä levyä. Viime viikolla tuli sähköposti-ilmoitus, että yksi niistä on postitettu. Tarkistin tilausstatukseni ja se vahvisti, että yksi levy on matkalla minulle. Kun levyä ei vielä tänäänkään kuulunut, tarkistin tilausstatuksen uudestaan ja nyt se ilmoittaa, että kaikki neljä levyä ovat yhä lähettämättä. Elämme jännittäviä aikoja. :o) |
Ozzyneito 25.03.2009 18:06:17 | |
---|
author: OFFTOPIC CONTINUES! Mitäs nuo kustansivat? Tuliko noihin se hifilisä(50e) ? Silloin aikanaan maksoi 56€ posteineen Cdonilta. Halvemmallakin löytää kyllä, mutta halusin mustalla piuhalla ja verkkokaupasta olisi joutunut sellaisia odottamaan. Nyt joku päivä oli Hesarin takasivulla mainos, jossa CX-400, oletettavasti päivitetty malli, maksoi 36€. Nyt verkkokaupasta saisi 32 eurolla näemmä noita kolmisatasia. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
ganesha 26.03.2009 19:44:40 | |
---|
oon jo usean vuoden ajan tilaillut suht säännöllisesti levyjä ja leffoja, mutta nyt viime aikoina on alkanut pykiä: jos vähänkin oudompaa cd:tä yrittää tilata, sitä ei sit löydykään, ja nekin mitkä löytyy kupeksivat matkalla tolkuttoman kauan... näinkö sitä lyödään lamaa turpaan ruotsin malliin? :D viina. hanuri. ja naiset. |
riikz 28.05.2009 13:54:35 | |
---|
Onko kukaan koskaan varannu cdon.comista pian ilmestyviä levyjä? tulevatko ilmestymispäivänä, vai jopa ennen suomen ilmestymispäivää? vai myöhemmin? :D Jännää tämä elämä. |
Borlag 28.05.2009 14:17:31 | |
---|
riikz: Onko kukaan koskaan varannu cdon.comista pian ilmestyviä levyjä? tulevatko ilmestymispäivänä, vai jopa ennen suomen ilmestymispäivää? vai myöhemmin? :D Vaihtelee, välillä saanut päivää aiemmin, välillä samana päivänä, joskus päivän myöhässä... Ihan arpapeliä noiden kanssa. |
Rumpukapulat 28.05.2009 14:27:11 | |
---|
Tilasin viimekuun lopussa pari PS2-peliä tarjouskampanjasta. Vähän päälle viikko vierähti, ja noutolappu saapui. Pyöräillen postiin pakettia hakemaan mut mitäs vittua - sieltä ojennetaankin helvetin iso laatikko kainaloon. Tiesin et nyt ei kaikki mennyt nappiin, mut oli töihinkin kiire ni en alkanut siinä paikanpäällä pakettia aukomaan. Töissä sit tsekkasin sisällön, ja sieltähän paljastu Guitar Hero World Tourin PS3-täyspaketti. Jokikinen soitin mukana. Laskussa seisoi tilaamani pelit ja summa 32e. Mut enpä vedättäny. Halusin tilaamani pelit. Paketti palautukseen ja oottelemaan. Pari viikkoa meni ilman minkäänlaista vastausta eikä uutta postia tullut... Piti sit lähetellä pari spostia suuntaan ja toiseen, ja ilmeisesti kävi niin et posti oli hukannut palautuspaketin kun ei kuulemma perille ollut menny. Mut omani sain kuitenkin tänään. Jipii. Ihmetytti vaan et miten hemmetissä voidaan sekoittaa kaksi pientä muovikantta ja metri x metri x metri(no ehkei ihan, mut lähelle) laatikko keskenään. Sen mie sentään ymmärsin inhimilliseksi virheeksi, kun tilasin Machine Headia ja sainkin kokoelman ruotsalaisia kansanlauluja. Tai no miten tuonkin ottaa. |
bedlam 28.05.2009 21:33:10 | |
---|
Rumpukapulat: Mut enpä vedättäny. Halusin tilaamani pelit. Paketti palautukseen ja oottelemaan. Hö, houkutteliko ees? Oishan tuossa satasen voittanu. |
Rumpukapulat 28.05.2009 22:10:16 (muokattu 28.05.2009 22:11:04) | |
---|
bedlam: Hö, houkutteliko ees? Oishan tuossa satasen voittanu. Houkutteli vähäsen. Mutta en omista pleikkakolmosta ni ois ollu yhtä tyhjän kans. Oishan sen voinu myydä etiäpäin mut.. moraali voitti. |
HaloOfFlies 16.07.2009 11:20:32 | |
---|
Mistä lähtien CDONilta laskulla tilattaessa on pitänyt ilmoittaa vuositulot?! "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
mlehtinen 16.07.2009 13:18:01 | |
---|
Aamulla tilasin viimeksi eikä tarvinnut tuloja ilmoitella. "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
carnation 16.07.2009 13:32:02 | |
---|
danny: Mistä lähtien CDONilta laskulla tilattaessa on pitänyt ilmoittaa vuositulot?! Ööö... missäs kohtaa sinä tuollaiseen oikein törmäsit? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
elbowski 16.07.2009 13:40:51 | |
---|
Viime aikoina lähes joka kerta kun on yrittänyt laittaa tilausta menemään niin on ollut jotain ongelmia, nettisivut jumitellut, jotain olemattomia ongelmia henkilötunnuksen kanssa yms. Sen takia olin epäileväinen kun lauantaina sain tilauksen menemään läpi. Kaikki kuitenkin meni hyvin ja juuri nappasin paketin postilaatikosta. Silloin tällöin tuolla on hyviä leffatarjouksia, mutta pääosin suosin Discshopia ja Play.comia, ruotsinkieliset kannet kun itseäni hieman häiritsevät. I am Jack's smirking revenge. |
HaloOfFlies 16.07.2009 16:24:58 | |
---|
carnation: Ööö... missäs kohtaa sinä tuollaiseen oikein törmäsit? Koetin tilata Viikatteen levyä laskulla ja minulla oli pakollisena vuositulojen laitto. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
MV 16.07.2009 18:15:34 | |
---|
Nyt on alkanut vähän ärsyttämään, kun joka tilauksesta menee osa jälkitoimitukseen. Are you madferit? |
carnation 28.07.2009 12:29:29 | |
---|
Postimaksuvapaata meininkiä tarjoaa taas cdon. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
doppelgänger 29.07.2009 16:46:30 | |
---|
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Lesko 29.07.2009 18:19:20 | |
---|
Mä en ymmärrä sitä, että jos maanantai-päivällä tulee viesti, että tilaus on toimitettu, niin mksei vielä keskiviikkonakaan tuotteet ole minulla. Tulevat jotain ekstrahidasta reittiä, kun kyllä kaikki normaali posti on seuraavana päivänä perillä niinkuin esim. Äx sen todistaa! |