texjazz 13.06.2007 17:37:09 (muokattu 13.06.2007 17:39:51) | |
---|
Kerran näin Kari Tapion ostamassa kaljaa. Kävelin ohi noin viiden metrin päästä. Kyllä oli erivänkää. Mää näin kerran, kun Kari Tapio tuli samaan rinnebaariin kuin määkin Ylläksellä. Kyllä jännitti! Ai niin, kerran yhdellä keikalla Pertsa Koivula lainasi ystävällisesti minun viritysmittariani. Kyllä tuli Gibson vireeseen! "Art is always and everywhere the secret confession, and at the same time the immortal movement of its time."
Karl Marx |
gandar 13.06.2007 17:55:12 | |
---|
En ketään. Olen kyllä nähnyt, ollut samoilla keikoilla, kävellyt kadulla vastaan jne. , mutta tapaamisesta ei voi puhua. Ceci n'est pas une signature |
Capu 13.06.2007 19:32:20 | |
---|
Andy McCoy pummasi multa keskarin ja jouduin pakosta juomaan sen kanssa. Heh multa taas röökin kun Arabian rannassa tallustelin. |
plikk 13.06.2007 19:36:09 | |
---|
Peer Gyntin äijät näin Savonlinnassa The Rocksissa kun roudaamassa heidän kamojaan olin. Ja Oopperajuhlilla vilisee vaikka mitä julkkuja. |
Jackie 13.06.2007 19:50:12 | |
---|
Hellacopters, Hardcore Superstar ja Backyard Babies (keikkojen jälkeen backstagella) Ja myös Lordin useita kertoja, mutta oon tuntenut herran jo yli 10 vuotta, joten en ajattele asiaa niin että se olisi joku fani tapaaminen. |
clyde 13.06.2007 19:50:53 | |
---|
Andy McCoy. Tää oli kyllä viime kesän hienommista hetkistä. Me tultiin kaverin baarista himaa ja nähtii Andy kadulla. Sit mä menin jubaa sille jotain rock n roll juttuja ja sit me yhtäkkii halailtii ja mumistii jotain "keep on rockinin the free world" toisillemme. ROCK N ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy |
Wahi 13.06.2007 21:18:40 (muokattu 13.06.2007 23:03:49) | |
---|
Keikkojen jälkeen/ennen välillä jotain on tullut juteltua. Sami Kuoppamäki kehui mun Pink Floyd paitaa tossa vähän aikaa sitten! Olin näkeväni muuten tänään Fredalla pyörällä ajamassa, tais olla kapulapussi messissä. |
Timesby 13.06.2007 21:24:25 | |
---|
Enpä luultavasti ole jutellut kenenkään muun kuuluisan muusikon, kuin Tuomo Prättälän kanssa. "Mr Rusk, You're not wearing your tie." |
donpepe 13.06.2007 22:40:55 | |
---|
Mä oon käyny kusella samassa vessassa Keith Richardsin kans, tosin eri aikaan. ;) - I scream, you scream, we all scream for icescream - |
poppamies 13.06.2007 22:57:56 | |
---|
Mä oon käyny kusella samassa vessassa Keith Richardsin kans, tosin eri aikaan. ;) Ei ole mainitsemisen arvoinen asia ellei oo kussut ristiin. G strings are for strippers! |
PLing 13.06.2007 23:26:10 | |
---|
Ei ole mainitsemisen arvoinen asia ellei oo kussut ristiin. Tai kengille. Doh, nakki. |
Seba 14.06.2007 00:11:25 | |
---|
Silu Seppälän kanssa varmaan kaikki joskus Coronaan eksyneet ovat joutuneet keskustelemaan. Nylon Beatin tyttöjen kanssa tuli joskus höpöteltyä, ja Jonna olisi halunnut viedä lippiksen päästä ja lupasi vielä pitää koko keikan sitä ja viedä kotiinsa. No, ei antanut pikkuhousujansa vaihdossa, joten ilman lakkia jäi tyttö. Asuinkin ihan vieressä, muttei kelvannut kakkosvaihtoehtona edes yösija meikäläisen kämpillä. Kumma juttu? |
J.C 19.06.2007 21:21:33 | |
---|
Oon ollu Black Leaguen basistin(Ilkka Tanska) kanssa Iron Maidenin ja Heaven And Hellin keikalla. "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
Spawn 19.06.2007 21:42:01 | |
---|
Marco Hietalaa ja Tuple Salmelaa kättelin kun olivat Rovaniemellä keikalla. Saatanasti säikähtivät ja juoksivat karkuun. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
SGitar 19.06.2007 22:25:31 | |
---|
Costello Hautamäen kanssa oltiin samoilla synttäreillä ja kyllähän sitä jonkin verran juteltiin myös. Hevi musiikin synnystä esimerkiksi :D |
Sarko 19.06.2007 22:27:25 (muokattu 19.06.2007 22:42:09) | |
---|
Jututin Nicke Anderssonia ja Kenny Håkanssonia Teatrian BACKSTAGELLA keikan jälkeen, muikeita jäbiä. Olin suuresti otettu heidän The Rubinoos-lainastaan "Rock'n'roll Is Dead" ja pitihän se mainita Nickelle, oli aika hämillään että joku oli hoksannut. PMMPn Paulan kanssa juttelin Qstockissa 2004, olin humalassa runsaasti. Samana vuonna myös Charonin dudejen kanssa, C:n kitaristi Pasin kanssa mm. James Brownista! Kari Peitsamoa vähän jututin viime Qstockissa vai josku 2005, mut mut. Karia miellytti ympäristö ja ilma, vaikuttaen kuulemma keikkaan positiivisesti. Pari sataa tyyppiä diggaili kybällä ku Kari veti Imaginea ja toteutteli tyyppien toiveita. Sitten niitä pienempiä (Radiopuhelimet yms.) mm. Nurmiota, Zacharius Carls Groupia ja Knucklebone Oscaria iha recently ku olin Rock'n'roll Circus-kiertueella juontajana. Tsäpätitsäijjää |
Päärynä 20.06.2007 01:41:29 | |
---|
Meikä on ollu alkossa samaan aikaan Janina Frostellin kanssa. Vaikka muusikko onkin, niin ei ostanu jallua... |
Lammikkovalas 20.06.2007 06:43:40 | |
---|
Suomalaisia ja ihan kuuluisiakin muusikoita on tullut tavattua niin paljon, että en edes muista varmaan kaikkia. Heihin kuuluvatt mm. Bodomin, Northerin, Ensiferumin, Wintersunin jne. Jäsenet. Parhaiten varmaan yksittäisistä tapaamistani muusikoista muistuu mieleen Impaled Nazarenen Mika Luttinen, johon olen törmännyt useammankin kerran. On pitänyt joskus jäädä jotain herran kanssa turisemaankin. Ulkomaisista bändeistä nyt ekana tulee mieleen Opeth, jonka jäseniin olen törmännyt. I broke my G-string while fingering A minor |
Henko 20.06.2007 07:11:57 | |
---|
En minä viiti sanoo, ku kuitenkii joku tulee sanoon, että "mä oon tavannu kovempia muusikoita ku sä!" Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Margarita 20.06.2007 23:54:24 | |
---|
Ai niin tämä ketju. Viime kirjoittamasta on tulleet ainakin nämä: Pari vuotta sitten lämppäsin yhtä CocoRosien Sierran ja erään Matteah Baimin sivuprojektia (Metallic Falcons), ja Sierra tuli esittäytymään. Taisipa esitellä siskonsa Biancankin. Harmi etten tuntenut pääprojektia silloin - puhuttavaa olisi riittänyt. Ehkäpä joskus toiste. En ole varma, kerroinko tämän anekdootin aikaisemmin tässä ketjussa joskus vuosia sitten, mutta Thurston Moore tuli kerran kysymään multa osoittaen sormella Raoul Björkenheimia, että "Sori, mut mikä ton jätkän nimi olikaan?" Jep. Ihmisiä ne kuuluisuudetkin vain on, mutta fanittaminen on kivaa! |