vpjarvi 18.08.2011 20:28:00 | |
---|
Fortune: Juu, erittäin vaikeaa on korjauttaa juttuja jos ne lähtevät sinne väärin sen tahon toimesta, joka musiikkia sinne välittää. Bändien kuvaustekstit tulevat suoraan Wikipediasta ja Allmusic.comista, itse en osannut edes tehdä vielä Wikipedia-sivua bändille joten siellä se kuvaus möllöttää tyhjänä. Tuntee kyllä Wikipedian kanssa itsensä tyhmäksi, teen nettisivuja ammatikseni mutta en tunnin pähkäilyllä keksinyt miten pirussa sellaisen sivun saa tehtyä siten että se Wikipedia-poliiseille kelpaisi :D Wikipediassa on kai olemassa jonkinlaiset säännöt siitä, että mikä on tarpeeksi merkittävää lisättäväksi. En sitten tiedä mikä tekee esimerkiksi jostakin bändistä tai artistista tarpeeksi merkittävän, varmaankin jonkin sortin mediahuomio ja osoitus siitä, että bändi tunnetaan muuallakin kuin soittajien perhepiirissä. Sen lisäksi tekstin tulee olla "tietokirjamaista" eli ei mitään promokirjeestä revittyä superlatiivirevittelyä. Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän. |
StJerky 19.08.2011 09:28:48 (muokattu 19.08.2011 09:28:57) | |
---|
Mitenkähän Spotifyn amerikanvalloitus sujuu? En ole saanut ketään amerikantuttua kiinnostumaan aiheesta vaikka kokeilu ei maksaisi mitään. |
Fortune 19.08.2011 18:00:53 | |
---|
vpjarvi: Wikipediassa on kai olemassa jonkinlaiset säännöt siitä, että mikä on tarpeeksi merkittävää lisättäväksi. En sitten tiedä mikä tekee esimerkiksi jostakin bändistä tai artistista tarpeeksi merkittävän, varmaankin jonkin sortin mediahuomio ja osoitus siitä, että bändi tunnetaan muuallakin kuin soittajien perhepiirissä. Sen lisäksi tekstin tulee olla "tietokirjamaista" eli ei mitään promokirjeestä revittyä superlatiivirevittelyä. Juu, itsellä ongelmana oli vain tekninen osaamattomuus kun en osannut lisätä sinne sivulle mitään dataa :) Kaveri yritti aikanaan saada bändiään ja pienlevy-yhtiötään Wikipediaan, mutta silloin tuli kuittausta että levy-yhtiöllä pitää olla vähintään 3-4 artistia ja saman verran julkaistuja pitkäsoittoja ennen kuin Wikipediaan saa laittaa. No, toisella kerralla meni sitten läpi kahdella artistilla ja kolmella julkaisulla, joten kai se on vähän noiden Wikipedia-natsien päivän fiiliksestä kiinni, pääsevätpähän pätemään. "Look behind you, a three-string bass!" |
Tappokirves 30.08.2011 12:10:40 | |
---|
Paljonko maksaa spotifystä ladata biisi, euroina per kappale? En löytänyt spotifyn sivuilta mitään tietoa... "Tekisin sopimuksen paholaisen kanssa, peruisin sen ja poraisin paholaista perseeseen." |
itsy 30.08.2011 16:46:56 (muokattu 30.08.2011 16:49:03) | |
---|
Tappokirves: Paljonko maksaa spotifystä ladata biisi, euroina per kappale? En löytänyt spotifyn sivuilta mitään tietoa... Kymmenen kappalelatausta saa kymmenellä eurolla, mistä eteenpäin halpenee 100 kappaleen lataamiseen 60 eurolla. Pitää käyttää kolmen kuukauden sisällä. Yksittäin ei näy enää onnistuvan, ainoastaan noita hommaamalla. E: Ja tämä tieto löytyy ohjelman sisällä oikeasta ylänurkasta oman tunnuksen takaa Buy downloads -kohdasta. |
M4ss3 m/ 11.09.2011 19:05:18 | |
---|
Nyt v*ttu oikeasti. Animals As Leadersinkin levy poistettu. Ihan vittuillakseni voisin poistaa Spotify-tilauksen ja warettaa kaiken mahdollisen musiikin. http://maihinnousu.net/s/13188 |
Tappokirves 11.09.2011 20:15:40 | |
---|
M4ss3 m/: Nyt v*ttu oikeasti. Animals As Leadersinkin levy poistettu. Ihan vittuillakseni voisin poistaa Spotify-tilauksen ja warettaa kaiken mahdollisen musiikin. Minuakin harmittaa kun monia artisteja lähtenyt. Arch Enemy, Old Man's Child, Zimmers Hole, Carpathian Forestin monet levyt etc. etc. Siirryn todennäköisesti Unlimitediin mutta jos tätä tahtia lähtee hyviä metallimusiikkilevyjä niin en tule enää käyttämään SpotifyÄ! "Tekisin sopimuksen paholaisen kanssa, peruisin sen ja poraisin paholaista perseeseen." |
Lebowski 12.09.2011 09:01:25 | |
---|
M4ss3 m/: Nyt v*ttu oikeasti. Animals As Leadersinkin levy poistettu. Ihan vittuillakseni voisin poistaa Spotify-tilauksen ja warettaa kaiken mahdollisen musiikin. No niimpä, itekin tuota levyä keikan jälkeen etsiskelin, että oispa voinu taas kuunnella, mutta ei sitte. "Is this darkness in you too" -TM |
StJerky 12.09.2011 14:24:42 | |
---|
Tappokirves: Minuakin harmittaa kun monia artisteja lähtenyt. Hoodoo Guruskin. Onneksi Radio Birdmanilta on tullut 2 levyä lisää. |
Mika Kangas 12.09.2011 17:30:46 | |
---|
Rammsteinin tuotantokin siellä joskus oli, nyttemmin löytyy yksi levy ja Du Hast. Hiukan harmi koska ehdin innostua jo muistakin biiseistä kuin niistä hiteistä. |
Thet 13.09.2011 13:02:59 | |
---|
Biisit stoppailee ja vaihtuu kesken meneillään olevan biisin. Muistaakseni tätä ei premiumilla tapahtunut, mutta voihan syyt olla aivan muut. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Exhausted 13.09.2011 13:04:50 | |
---|
Kyllä mullakin biisit joskus pysähtyy, mutta oon pistänyt sen huonon nettiyhteyden piikkiin |
Thet 13.09.2011 13:06:19 | |
---|
Exhausted: Kyllä mullakin biisit joskus pysähtyy, mutta oon pistänyt sen huonon nettiyhteyden piikkiin Ymmärtäisin jos mulla ois mokkula tai muuten nettiyhteydessä jotain häikkää yleisesti, mutta kun ei ole. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Tappokirves 13.09.2011 16:38:18 | |
---|
Thet: Biisit stoppailee ja vaihtuu kesken meneillään olevan biisin. Muistaakseni tätä ei premiumilla tapahtunut, mutta voihan syyt olla aivan muut. Minulla kun ei ole aina tilillä rahaa, ja maksu on rästissä niin Free Spotifyllä teki aina niin, että biisin laittoi soimaan niin 2 sek ja stop. Piti aina laittaa uudestaan soimaan. Liekkö jotain vastalausetta Spotifylta kun maksullisesta siirrytään Freehen. Premiumilla ei ongelmaa ikinä. "Tekisin sopimuksen paholaisen kanssa, peruisin sen ja poraisin paholaista perseeseen." |
Rahkoi 13.09.2011 21:52:51 | |
---|
Tappokirves: Minulla kun ei ole aina tilillä rahaa, ja maksu on rästissä niin Free Spotifyllä teki aina niin, että biisin laittoi soimaan niin 2 sek ja stop. Piti aina laittaa uudestaan soimaan. Liekkö jotain vastalausetta Spotifylta kun maksullisesta siirrytään Freehen. Premiumilla ei ongelmaa ikinä. Hmm, mulla oli tätä ongelmaa (premiumilla) jatkuvasti kun kesällä käytin Spotifyä mokkulanetin kanssa. Nyt kun oon taas kunnon yhteyden ääressä niin ongelma on kadonnut. "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
Johnny Buzz 22.09.2011 23:10:48 | |
---|
|
StJerky 23.09.2011 11:09:34 | |
---|
Olen saanut viimein houkuteltua yhden USAlaisen Spotify-käyttäjäksi. Näköjään Spotify sisältö eroaa hieman maantieteellisesti. Esim Alice Cooperin uudella levyllä ei ole bonuspiisiä jenkkilässä. |
Fhool 24.09.2011 14:15:13 | |
---|
Kellään muulla ongelmia Spotify Unlimitedin ostamisessa? Itsellä kaikki korttitiedot oikein (visa electron), mutta kun kysyy salasanaa ostoksen vahvistuksessa niin tulee viesti "Puchase is currently not available". Mitäs helvettiä, ei oikein nappaisi kuunnella näitä mainoksia |
Mika Kangas 25.09.2011 15:10:42 | |
---|
Kieltämättä edelleenkin hieman häiritsee näitä livelevyjen kuunteluja ne puolen sekunnin tauot biisien välissä. Mutta eipä sitä kannattane kuitenkaan itkeä nillittää näin halvasta palvelusta :). |
Tuomoo 26.09.2011 15:10:38 | |
---|
Fhool: Kellään muulla ongelmia Spotify Unlimitedin ostamisessa? Itsellä kaikki korttitiedot oikein (visa electron), mutta kun kysyy salasanaa ostoksen vahvistuksessa niin tulee viesti "Puchase is currently not available". Mitäs helvettiä, ei oikein nappaisi kuunnella näitä mainoksia Minkä pankin kortti sulla on? Mulla oli ongelmia Osuuspankin kortilla, mutta yhtäkkiä se alkoi toimimaan. Saakos tuonne Spotifyyn linkitettyä suoraan kortin, tai pitääkö se laittaa esim. Paypalin kautta? En muista enää, oon niin kauan maksanut tuosta jo. "Olkoon vaikka miten hyvännäköinen, jos se on feministi, etsiköön itselleen tyttöystävän. Mieshän sille ei kelpaa kuitenkaan, ellei se ole humanisti, homo ja kasvissyöjä" - RekoS |