Aihe: Spotify
1 2 3 4 520 21 22 23 24122 123 124 125 126
Nazareth
23.03.2009 22:42:41
Mohla: Aika eri asiat loppujen lopuksi Spotify ja Last.fm. Molemmat tarjoaa hyvää, mutta erilaista palvelua. Jos nyt jaksat selata n.2 sivua taakse päin, niin luulis kutsu löytyvän helposti. Linkkejä on varmaan melkein joka sivulla.

Aika hiljaselta näyttää. Kehottavat kattomaan huomenna uuestaan.
At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire!
Toveri
23.03.2009 22:57:59

Nazareth: Aika hiljaselta näyttää. Kehottavat kattomaan huomenna uuestaan.

http://spotalist.com/

214 invites left. Rekisteröityminen ja invite haltuun.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
author
23.03.2009 23:04:50 (muokattu 23.03.2009 23:14:15)
Ihan mielenkiinnosta tällainen Gallup:

Mitä artistia/eja olette eniten kuunnelleet?
Edit. Onko kuuntelu spotifyssä johtanut ostopäätökseen?

Itse olen kuunnellut varmaankin eniten Emiliana Torrinia ja yhden levyn olen ostanutkin(ostan vielä toisenkin). Jonkun verran Meshuggahia, Animal Collectivea, Scott Walkeria ja Dälekiä. (Jätin nyt ne yksittäiset nostalgiabiisit pois laskuista)
Exhausted
23.03.2009 23:09:46

Varmaan Portishead, tuli uusinta levyä kuunneltua sieltä aika tavalla ennenkö ostin. Muuten enimmäkseen yksittäisiä biisejä, nostalgisointia ja uusia tuttavuuksia.

Oletteko ostaneet Spotifyn avulla levyjä?

En ole, en edes tiennyt että se on mahdollista.
Mika Kangas
23.03.2009 23:10:52
author: Ihan mielenkiinnosta tällainen Gallup:

Lähinnä nuoruuden kadonneita olen kuunnellut,Scorpionskin tuntuu tekevän gutaa pitkästä aikaa.Ja Timo Rautiaista ja Kauko Röyhkää.
author
23.03.2009 23:13:10
En ole, en edes tiennyt että se on mahdollista.

Tarkoitin siis sitä että on ensin tutustunut levyyn spotifyssä ja sitten ostanut levyn. Ts. spotifyn avulla ostanut levyn.
dictatorsh*t
23.03.2009 23:27:06

Varmaankin kuunnelluimmat ovat Mats Gustafsson, Steve Reich, Michiyo Yagi sekä Lydia Lunch

On johtanut ostopäätökseen, muttei vielä varsinaiseen ostotapahtumaan.
TheBlackestEye
23.03.2009 23:47:14

Itse olen kuunnellut varmaankin eniten Emiliana Torrinia ja yhden levyn olen ostanutkin(ostan vielä toisenkin). Jonkun verran Meshuggahia, Animal Collectivea, Scott Walkeria ja Dälekiä. (Jätin nyt ne yksittäiset nostalgiabiisit pois laskuista)

Mitäs helevettiä? Ootko minä? :d

Emiliana Torriniin en ollut juurikaan perehtynyt ennen Spotifyn käyttöönottoa, mutta viimeiset viikot ollut melkeinpä eniten kuuntelussa. Samoin Meshuggahiin ja Dälekiin olen tutustunut parin viime viikon sisällä, kiitos spotifyn. Noiden lisäksi sitten The Souls aktiivisesti soinnut.

The Soulssin Grand Confusion tuli ostettua. Seuraavaksi sitten Me and Armini
Nazareth
23.03.2009 23:47:25
Toveri: http://spotalist.com/

214 invites left. Rekisteröityminen ja invite haltuun.

Tattis, läks toimimaan.
author
23.03.2009 23:51:26
TheBlackestEye: Mitäs helevettiä? Ootko minä? :d

Emiliana Torriniin en ollut juurikaan perehtynyt ennen Spotifyn käyttöönottoa, mutta viimeiset viikot ollut melkeinpä eniten kuuntelussa. Samoin Meshuggahiin ja Dälekiin olen tutustunut parin viime viikon sisällä, kiitos spotifyn. Noiden lisäksi sitten The Souls aktiivisesti soinnut.

The Soulssin Grand Confusion tuli ostettua. Seuraavaksi sitten Me and Armini

Oho :) kolme yhteenosumaa. Pitänee Soulsiin tutustua. "Me and Armini" tuli jo ostettua mut seuraavaksi Fisherman's Woman.
Nazareth
23.03.2009 23:56:52
Jumpe, tämähän on ihan mukava keksintö. Voi tutustua joihinkin levyihin mitä ei oo kuullu ni voi arvioida onko ostamisen arvoinen.
zekeode
24.03.2009 00:05:40

author: Tarkoitin siis sitä että on ensin tutustunut levyyn spotifyssä ja sitten ostanut levyn. Ts. spotifyn avulla ostanut levyn.

Palkkapäivänä lähteen tilaukseen:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/ … e=19450&creativeASIN=B001F7IZN6

Että osaa olla hieno levy. Ja mikä hienointa: 2LP pakkaus, jossa tulee CD vielä lisäksi. Tänä vuonna on tarkoitus ostaa enemmän vinyylejä ja Spotify mahdollistaa sen, että saa koneeltakin kuunneltua, jos on tarvis.

Niin ja Spotify linkki vielä:
http://open.spotify.com/album/7odxvGhynhJkilm4fpCIbO Jenny Lewis - Acid Tongue
Eero Laine
24.03.2009 11:31:48

Spotifyn perusteella olen ostanut Frank Blackia, Heartia, Pat Methenya, George Dukea ja The Churchia. Mutta huomattavampaa on se, kuinka monta levyä EN ole ostanut juuri siksi, että olen voinut Spotifyssa todeta niiden jättävän kylmäksi.
Johnny Buzz
24.03.2009 12:57:49 (muokattu 24.03.2009 12:58:41)

On tullut kuunneltua jonkin verran sellaista kamaa, jota on vaikea löytää Suomesta ja myös omistuksessa jo olevia levyjä työpäivän ratoksi.

Levyjäkin olen ostanut tuon perusteella muutamia. Esim. Ladyhawken debyyttilevyn, lisäksi aion ostaa turkkilaisen Mercan Deden pari tuoreinta, kun ensi kuussa mennään Istanbuliin. Ihan loistomatskua. Crossing the Bridge -dokkarista bongasin aikanaan ja nyt vihdoin löyty musaa enemmänkin kuunneltavaksi.

Muita bongauksia:

- Hyvä soul-kokoelma: spotify:album:4PS6MVPJE0QTC6Awaqmi2j
- Émilie Simon oli kanssa mukava tuttavuus, johon sain vinkin ranskalaiselta duunikaverilta

Onhan näitä varmaan enemmänkin, mutta ei nyt jaksa kaikkea listata.

Yks juttu, mikä tosta Spotifystä puuttuu on kattava soittohistoria. Sieltä ois sit helppo kaivella näitä, kun kaikkea ei kuitenkaan muista.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Mohla
24.03.2009 14:57:19

Johnny Buzz:
Yks juttu, mikä tosta Spotifystä puuttuu on kattava soittohistoria. Sieltä ois sit helppo kaivella näitä, kun kaikkea ei kuitenkaan muista.

Paitsi jos tekee tilin last.fm:ään, niin sieltä näkee kaikki kuuntelut.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Jokapaikanapina
24.03.2009 14:58:23
Tuolla spotifyssähän on oikein listatkin että mitä on kuunnellu ku klikkaa Home kohtaa ja sit Top Lists

Ittellä Kingston Wall, Elliott Smith ja Rollarit eniten.

Ja ehkä 5 levyy ostettu!
Ozzyneito
24.03.2009 16:10:20

Jokapaikanapina: Tuolla spotifyssähän on oikein listatkin että mitä on kuunnellu ku klikkaa Home kohtaa ja sit Top Lists

Ja Everywhere kohdan tilalle for me. Ehdin aika pahasti säikähtää, onko mun last.fm:ää raiskattu Lady Gagalla.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Johnny Buzz
24.03.2009 20:46:14

Mohla: Paitsi jos tekee tilin last.fm:ään, niin sieltä näkee kaikki kuuntelut.

Joo toki, mut oishan se hyvä, että toi ohjelma tekis sen eikä tartteis rekisteröityä taas yhteen palveluun.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
jannu
24.03.2009 23:04:39
On tää kyllä hyvä. Tuleepahan uusi Therapy?:kin hankittua ihan vaan kun pääsi kuulemaan ennakkoon näin nätisti ja laillisesti.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
Juhani
25.03.2009 01:22:12

Huh mille "tripille" jouduin. Laitoin soimaan Vanilla Icen kokopitkän To The Extreme!

Huh huh.. Olen sanaton.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)