Meadow 12.09.2010 16:34:18 | |
---|
Anssi Kelan Nummela. Ei saatana. |
Påskägg 13.09.2010 01:44:35 | |
---|
Kaverit osti lahjaks : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/f/f0/T%C3%A4ydetkympit.jpg Levyllä on 6 kertaa Reetun "kolmekymppinen"-biisi, joka kerta vaan sanoja hieman muunneltu. Ite biisi taustalla joka kerta. ja sitten, kolmekymppinen x 6 mutta ilman sanoja!! "karaokeversio...eli sama renkutus 12 kertaa tossa. Kannattaa ottaa autoon pitkälle matkalle "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
Cimble 13.09.2010 09:25:47 | |
---|
oo-p: -Raptori -mikä lie lätty (karua, olen kai joskus pentuna kuunnellut sitä!) En itsekään ymmärrä kaikkea Raptorin tekemää schaissea, mutta albumi Moe! on kova! :) Se on ensimmäinen cd-levy mikä mulla on koskaan ollut ja löytyy hyllystä edelleenkin. Tunnearvossa löytyy ja hyvin toimii edelleen, vaikka jostain luin, että CD:n käyttöikä on noin 10 vuotta. Pyh! Väitän, että se toimii vähintään vielä vuonna 2015, eli ainakin 25 vuoden ikäisenä. Kun Raptori pamahti tapetille, ostin erään veljesparin kans levyn kimpassa teininä. Sovimme sitten, että minä säilytän levyä kotona, koska ne eivät voineet sitä tehdä perheensä uskonnollisten olosuhteiden takia... ;) |
bedlam 13.09.2010 09:48:04 | |
---|
Epämuusikko: Hö. Myy mulle. No niinpä. Bond-tunnarithan on ihan parhautta, mutta noissa kokoelmissa valitettavan usein on käytetty jotain cover-versioita. |
Funkånaut 13.09.2010 10:46:40 | |
---|
Joku Dream Theaterin levy. Taisin joskus Anttilan ale-korista ostaa ja kerran kuuntelin läpi. Toista ei tule. Oli kyl tylsä. Olisko Awake levy nimeltään. Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Jonubets 13.09.2010 17:52:06 | |
---|
Pikku G:n räjähdysvaara XXL löytyy hyllystä jostain kumman syystä vieläkin.. Mitä vittua nyt taas Hessu |
masterhat 13.09.2010 22:04:56 | |
---|
mugena: Vieraileva Tähti: Sinivalkoiset taistelee Laulu ja kitara: Ville Kantee Basso: Jussi Hautamäki Laulu: Antti Kuisma Soolokitara: Samppa Lajunen Koskettimet: Kimmo Korhola Rummut: Onni Happonen Hirveätä paskaa. siis onks tällsnen oikeesti tehty? :DDDDD ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
mugena 14.09.2010 17:12:52 | |
---|
masterhat: siis onks tällsnen oikeesti tehty? :DDDDD Kyllähän tuo on, näköjään löytyy Levykauppa Äxän valikoimasta. Jos ei aivan heti halua ostaa, niin tässä pieni maistiainen: http://www.youtube.com/watch?v=Z8QrE5Ep7SA Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
scarletmara 15.09.2010 01:34:02 | |
---|
Ensimmäisen Idolsin finalistien kokoelma, se jossa on joku Tuulet puhaltaa -laulu yms. Ei helvetti, hävettää edes koko levyn osto. Meikäläinen kuunteli tota kickseissä, olisi edes voinut puolustella "olin 10v", mutta olin tyyliin 15 ja 16, kun se hittihuuma ekasta laulukilpailusta oli... Jotkut Spice Girlsin, Aquan, Bon Jovin, Cinderellan tms. levyt mä voin pitää, vaikken niitä enää hulluna kuuntelisikaan, koska niissä on joku vanhojen suosikkien kuunteluarvo. Tota säröä en tajua oikein. Ja hyi, mun mielestä ihan turhia jollotusversioita kaikki, miksi edes ostin, en saa mitään innostusta enää, Spaissarithan toimii aina nostalgiassa. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Anonymous-jazz 16.09.2010 01:11:13 | |
---|
mugena: Vieraileva Tähti: Sinivalkoiset taistelee Laulu ja kitara: Ville Kantee Basso: Jussi Hautamäki Laulu: Antti Kuisma Soolokitara: Samppa Lajunen Koskettimet: Kimmo Korhola Rummut: Onni Happonen Hirveätä paskaa. Taitaa olla samaa sarjaa kuin tää :) http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
ten 16.09.2010 08:32:10 | |
---|
Varmaan Metallican St. Anger... Eisss mikä pettymys se olikaan sillon joskus ja on toki vieläkin... :/ THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
StJerky 16.09.2010 10:24:36 | |
---|
Kaikki ne jotka löytyy Spottifaista. Paitsi että en ole vielä jaksanut virittää autoon systeemiä että voisin kuunnella spottifaita siellä. |
RamoQ 16.09.2010 16:16:22 | |
---|
Varmaankin tuo joku Ramonesin kokoelmalevy.. Mitä sitä kokoelmalla kun kaikki sen biisit löytyy live- ja originaaliversioinakin... "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
bfoc 16.09.2010 16:57:11 | |
---|
Tuolla on yks levyllinen säkkipillimusiikkia, joka on ostettu niitä hetkiä varten kun menee tosi huonosti. Meinaan nostaa mielialaa kun tietää että vois asua säkkipillinsoittokoulun naapurissa. Montaa kertaa ei oo mennyt niin huonosti että se ois tavinnu ladata koneeseen. Toinen on jostain saatu hieno levy, jossa joku soittaa Brahmsia syntikalla tai orkesterisamplerilla tms. En ees muista mitä pitää sisällään kun ei oo tullu kuunneltua... sutiojrikellA |
baron 16.09.2010 20:55:59 | |
---|
Mä oon jostain kirppikseltä ostanut jonkun Metallica nimisen bändin CD:n jonka nimi on vissiin joku Metallica myöskin ja sitä ei todella jaksa kuunnella. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ihminen? 16.09.2010 21:19:16 (muokattu 16.09.2010 21:23:38) | |
---|
Epämuusikko: Hö. Myy mulle. Tarjouksia? Sain ite ilmasiks (mitä ilmeisimmin hyvästä syystä) e: hakemalla saa ilmasiks, ei tuu ikävä tätä julkasua... The Best Of Bond ...James Bond lukee kannessa |
Sperm Donor 16.09.2010 22:09:09 | |
---|
|
jigsore 16.09.2010 23:45:23 | |
---|
Gunnareiden kokoelma Greatest Hits noussee kärkijoukkoon. Takakannen biisilistan fontti on samanvärinen kuin tausta ja muutenkin on vähän käppänen julkaisu. Mikä lie aivopieru tullut tuota ostettaessa. |
marchangel Miquel 18.09.2010 19:37:05 | |
---|
Metallica: Load ja Re-Load Complete shittum! kyllä se on pojat parasta kun kokee ensimmäisen orgasminsa rakastamansa naisen vierellä runkaten -laakeri
http://www.facebook.com/pages/Komodo/134092936630725?v=wall#!/pages/Komodo/134092936630725?ref=ts |
Suihkubad 18.09.2010 20:51:08 | |
---|
Joe Satrianin prog stachfikilus and musterion ofrock tai mikälie. Kaksi hyvää kappaletta. Muut turhia Ahh....The name is Bootsy,baby. |