Aihe: Last.fm
1 2 3 4 520 21 22 23 2467 68 69 70 71
valtse
17.07.2008 22:22:21
Uuden version blogin mukaan niillä on jotain sähköteknistä ongelmaa tällä hetkellä, niin siksi hidastelee.

Muuten vaikuttaa jo betan pohjaltakin vallan mainiolta vekottimelta, paitsi että tuo kahteensataan karsittu overall chart on vähintäänkin masentava kun saa kuunnella pitkälti päälle sata biisiä ennenkuin mikään bändi noteerautuu tuolla.

Noteerautuu ne sentään tuolla libraryssa, sekin on jo jotain. Viidensadan overall chart kuitenkin takaisin ja äkkiä. Äsken sentään onneksi tajusin, miten tuohon pääsivulle saa näkymään vanhat 50:n listat noiden 15 sijaan.

Vaikuttaa siltä, että jotain kansanliikettä tuolla ollaan vauhdilla pistämässä vireille vanhan ulkoasun puolesta.
Life is a clay urn on the mantle.
Ozzyneito
17.07.2008 23:17:37

Äsken sentään onneksi tajusin, miten tuohon pääsivulle saa näkymään vanhat 50:n listat noiden 15 sijaan.

HAA, tell me!
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
valtse
17.07.2008 23:41:24
HAA, tell me!

HOO, painamalla noita listojen oikeissa yläkulmissa olevia kahta symbolia avautuu salainen settings-valikko.

Tuolta librarystahan löytyy näköjään oikein artisteittain listattuna aivan kaikki biisit, ja kuinka monta kertaa niitä on ikinä kuunnellut. Hieno homma.
Life is a clay urn on the mantle.
Ozzyneito
18.07.2008 00:09:23

HOO, painamalla noita listojen oikeissa yläkulmissa olevia kahta symbolia avautuu salainen settings-valikko.

Tuolta librarystahan löytyy näköjään oikein artisteittain listattuna aivan kaikki biisit, ja kuinka monta kertaa niitä on ikinä kuunnellut. Hieno homma.

Löysin jo itsekin, mutten tota jälkimmäistä. Sait plussan ihan säälistä ja tosta toisesta tiedosta.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Maraaa
18.07.2008 14:29:03
Joo nyt alko itestään tulla ja reaaliajassa vielä, hoh! Enpä tiedä tuosta ulkoasusta, miulle kyllä kelpaa tuo uusikin. Ehkä jopa selkeämpi, en ehtinyt tosin paljoa tottua vanhaankaan.
Hauiksethan on vaan tiellä Kiinnostaako yleisurheilu?
KillingMachine
18.07.2008 20:10:47
Päätinpä uudistetun last.fm:n kunniaks tehä jonkinlaisen hyvää/huonoa taulukon. Tästä lähtee:

- Sekavuus
- Koko sivusto on nyt kuin joku gay-facebook
- Miks noita kuvia pitää tunkea joka vi**n paikkaan!?
- Mikää ei erotu kun selailee artistien ja käyttäjien sivuja. Näyttää ku sivut olis ylhäältä alas pelkkiä mainosbannereita ja pikkuruista tekstiä.

+ Ainut hyvä puoli on se että niitä ei ole luoteltaviksi tässä
Mohla
18.07.2008 20:46:05

Noi kuvathan saa pois omista asetuksista.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
lxi
18.07.2008 20:50:25
Noi kuvathan saa pois omista asetuksista.

Saako? Kokeilin sitä ruksia ja se ei enää tee mitään.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
bastardo
18.07.2008 21:00:09
Miksi, oi miksi nyt näytetään viimeisen viikon kuunnelluimmat bändit samassa listassa kaikkien aikojen kuunnelluimpien kanssa. Vanhassa kummatkin olivat perättäisinä listoina, jolloin muutoksia tuossa pitemmän aikavälin listassa oli helpompi vilkuilla.

Muutenkin tuo uusi käyttöliittymä saa täällä vähän protestilaulua aikaan.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
Wahi
18.07.2008 21:07:31
Joo, ei nappaa tämä uusi ulkonäkö. Ja sivut avautuu vieläkin hitaammin. Oli jo ennestään todella hidas.
Shine on you crazy diamond
Henkka370
18.07.2008 21:51:53
Miksi, oi miksi nyt näytetään viimeisen viikon kuunnelluimmat bändit samassa listassa kaikkien aikojen kuunnelluimpien kanssa. Vanhassa kummatkin olivat perättäisinä listoina, jolloin muutoksia tuossa pitemmän aikavälin listassa oli helpompi vilkuilla.

Muutenkin tuo uusi käyttöliittymä saa täällä vähän protestilaulua aikaan.

Kannattaa tehä näin:

Siinä librarykohalla on oikeella nappi mitä painamalla avautuu settings valikko, sielä sitte valitset, että näyttää siinä top7days.
juuso a
19.07.2008 00:01:34 (muokattu 19.07.2008 00:03:09)

Joo, ei nappaa tämä uusi ulkonäkö. Ja sivut avautuu vieläkin hitaammin. Oli jo ennestään todella hidas.

Hijas netti? Mulla aukee melkein saman tien.

E: vaatii tuo kyllä pikkasen totuttelua. Taas tunnostaa, että vanha oli parempi.
Grissom tietää kaiken
Ottoko
19.07.2008 17:34:44
Miks kaikki valittaa että tää uus Last.fm on niin paska? Ei mulla ainakaan oo mitään vaikeuksia sen kanssa.
Behold bastard son. I am the evil one.
Kirk_Hammett
19.07.2008 17:38:07
Pidin kyllä vanhasta enemmän, mutta kaikkeen tottuu. Oudoltahan tuo näyttää ainakin vielä hetken verran. Varsinkin nuo listat ovat hieman oudot omaan makuuni.
You know it's sad but true...
Rauniotorni
19.07.2008 18:05:14
Omasta mielestäni tämä uusi on paljon hienompi ja myös helppokäyttöinen.
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
lxi
19.07.2008 18:13:04
Tottuuhan sitä kaikkeen, paitsi siihen kuuluisaan jääpuikkoon perseessä, vaan on tuo melko masentava muutos. Kuka hitto keksi että tuo etova vauvansininen toimii hyvin yhdessä kirkkaanpunaisen teemavärin kanssa? Haukkuiko graafisen suunnittelijan opaskoirakaan? Pitää ryhtyä urakalla CSS-hakkeroimaan että ulkoasusta saa mieleisensä.

Last.fm:n käyttötavat ovat sen verran moninaiset, että käyttäjän pitäisi nimen omaan kyetä mukauttamaan sitä oman käyttötarkoituksensa mukaisesti. Sen sijaan uudistuksessa ne vähätkin aiemmat kustomointioptiot (paneelien minimointi/maksimointi, valinta mustan ja punaisen teeman välillä) otettiin pois. Typerä kehityssuunta, minusta.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
kondensaattori
19.07.2008 18:15:15
Siis onko tämän lastfm:n ainoa tarkoitus kertoa muille, mitä biisejä on kuunnellu? Miks se pitää kertoa muille?
Wahi
19.07.2008 18:24:37
Siis onko tämän lastfm:n ainoa tarkoitus kertoa muille, mitä biisejä on kuunnellu? Miks se pitää kertoa muille?

...ja löytää uusia bändejä esim. "similar artists" zydeemin avulla, kuunnella radiota ja jotain foorumin tapastakin tuolla on.
Shine on you crazy diamond
ruuvimeisseli
19.07.2008 21:26:56 (muokattu 19.07.2008 21:27:38)

Mulle ainakin se ja tilastorunkkaus on ainoat tarkoitukset. Last.fm:n foorumit on suoraan sanottuna täysin perseestä ja bändejä löytää muualtakin. Oon pari kertaa yrittänyt etsiä jotain uusia bändejä tuolta mutta yhtään hyvää ei ole vielä tullut vastaan. Radiolle ei ole ollut käyttöä kun haluan itse päättää mitä kuuntelen.
You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava.
Rauniotorni
19.07.2008 21:36:08
Mulle ainakin se ja tilastorunkkaus on ainoat tarkoitukset. Last.fm:n foorumit on suoraan sanottuna täysin perseestä ja bändejä löytää muualtakin. Oon pari kertaa yrittänyt etsiä jotain uusia bändejä tuolta mutta yhtään hyvää ei ole vielä tullut vastaan. Radiolle ei ole ollut käyttöä kun haluan itse päättää mitä kuuntelen.

Itse olen löytänyt monta loistavaa bändiä last.fm:n kautta.
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)