Leikari 28.11.2006 13:18:07 | |
---|
Oon pari kertaa meinannu tilata tavaraa Thomannilta. En tiedä kannattaako edes, kun postikulut 20 € ja täältä mun paikkakunnalta on tunnin ajomatka lähimpään musaliikkeeseen. Joutsa-Heinola-Joutsa: 130 km --> 11-12 litraa bensaa --> noin 15 euroa noin ihan matemaattisesti - - siinä ei tietyskikään kaikki autoilukulut lähellekään - toisaalta jos on muutakin asioimista, jonka ohessa matkan tekee niin kustannusasetelma muuttuu Soitetaan jamia! |
Fletch 28.11.2006 14:19:16 | |
---|
Joutsa-Heinola-Joutsa: 130 km --> 11-12 litraa bensaa --> noin 15 euroa noin ihan matemaattisesti - - siinä ei tietyskikään kaikki autoilukulut lähellekään - toisaalta jos on muutakin asioimista, jonka ohessa matkan tekee niin kustannusasetelma muuttuu Miksi Heinola? Jyväskylä ois lähempänä... Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |
ganes-rocker 28.11.2006 17:58:12 | |
---|
joo on tullu tilattua useamman kerran eikä oo mitään valittamista. hyvin pelaa sähköpostitki ku on joutunu monesti kyseleen kaikkia yksityiskohtia tavaroista. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
Leikari 28.11.2006 18:08:17 | |
---|
Miksi Heinola? Jyväskylä ois lähempänä... ihan jokamiehen maantiedolla päättelin sen Heinolan - ja nippa nappa onkin lähempänä: MISTÄ = Jyväskylä MIHIN = Joutsa NOPEUS = 80 Välimatka on 68 km Nopeus on 80 km/h Ajoaika on 51 min - - - MISTÄ = Heinola (yhdistetty) MIHIN = Joutsa NOPEUS = 80 Välimatka on 65 km Nopeus on 80 km/h Ajoaika on 48 min LÄhde: http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/index.htm ;-) Soitetaan jamia! |
LL 01.12.2006 21:10:18 | |
---|
Pari kertaa olen thomannilta tilannut ja ei ole ollut valittamista, mutta viimekertanen vähän hämmentää. Tilasin tutun puolesta aloittelijan kitarasetin, kun itselläkin oli samalla tilattavaa. Kaikki meni muuten hyvin paitsi kitarasetin kitaraa ei tullut. Asian huomasin kotona paketteja aukoessa. Ajattelin, että multa varmaan meni joku kohta ohi ja kitara tulee sitten myöhemmin. Lähetin sähköpostia ja kyselin, että milloin kitara tulee. Vastauksena tuli, että juuri tähän settiin kuuluva kitara on loppu eikä uusia sitä mallia tule. Tiedusteltiin, että kävisikö joku toinen tilalle. Kai sitten käy. Ihmetyttää miten ei silloin tavaroita pakatessa tämä ole käynyt ilmi, mulle tästä ilmoitettu ja kyselty toista kitaraa tilalle. Laskussa on tilaamani kitara ja siitä on veloitettu. Tarkkaan kaikki paperit lukiessa läpi ei tule ilmi, että kitaraa ei ole tulossa. Hämmentävää, kun tuntuvat muuten olevan thomannin päässä tarkkoja ja muutenkin asiakasystävällisiä. |
Teijo K. 01.12.2006 21:45:12 | |
---|
Miksi Heinola? Jyväskylä ois lähempänä... Täällä on kyllä musakauppojen valikoimat niin suppeat, että vähänkään erikoisempaa tavaraa on turha odottaa olevan hyllytavarana. Tilaamiseksi menee. Olen odotellut sitten niitten saapumisia paikalliseen parista viikosta puoleen vuoteen vähän kohteesta riippuen. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Älä klikkaa tät |
Seba 02.12.2006 13:58:24 | |
---|
Minulle kaikki paketit. Isot ja pienen on aina tullut postin kautta. Posti ei neuvottele hinnoista. Mistä niin päättelet? Itseasiassa postilta saa tarpeeksi suuri asiakas äkkiä paremmat hinnat kuin esmes danzasilta. Kaikki neuvottelee kun on tarpeeksi suurista asioista kyse. Ei ne neuvottele yksityishenkilön kanssa joka lähettää plektraa kirjekuoressa... |
Seba 02.12.2006 14:01:36 | |
---|
Tiedän, että tässä vastikään minulle tullut lähetys maksoi Thomannille 64,10 euroa. Firmamme maksoi 20 euroa miinus arvonlisäveron. Ei se ole höpö höpöä. Ei tavara flat ratella maailmalla liiku. Harvinaisen surkeita neuvottelijoita sitten siellä päässä. Tiedän/tunnen montakin yritystä joilla on ihan sama kuinka paljon tavaraa liikkuu, hinta on vakio. Tosin se on pikkaisen enemmän kun 20e, mutta kumminkin. |
CRETIN 04.12.2006 10:47:38 | |
---|
Hyvin on minulla toiminut. Ei kyllä tule muuten käytettyä paitsi kimppatilauksissa. Voi sit tilaa hirveen kasan kieliä ja muuta pientä mikä on siellä edullista. Kitaraa tai muuta vastaavaa en ole sieltä tilannut, sillä maksan mieluusti vaikka 100E enemmän jos saan rauhassa testailla eri malleja liikkeessä. "Kyllähän se on niin, että kitara kutsuu soittajaansa" - Naapuri |
gulfstream650 04.12.2006 11:23:29 | |
---|
Harvinaisen surkeita neuvottelijoita sitten siellä päässä. Tiedän/tunnen montakin yritystä joilla on ihan sama kuinka paljon tavaraa liikkuu, hinta on vakio. Tosin se on pikkaisen enemmän kun 20e, mutta kumminkin. Luulen, että Thomannille toimituskuluilla ei ole merkitystä, sillä tavaroiden lähettely on niille pikkubisnes. Myyvät esim. 30.000 rumpusettiä vuodessa. On maailman suurin musiikkialan nettitavaratalo. Siellä on varmasti huonot neuvottelijat. Ja saksalaisethan maksavat mitä tahansa mistä tahansa. Eivät ole visuja ja muutenkin on nöyrää kansaa... Hehee :-D Svengaa kuin saksanhirvi. |
arve 04.12.2006 15:08:30 (muokattu 04.12.2006 15:10:49) | |
---|
Olen tilannut pari kertaa rojua T-kaupasta ja molemmilla kerroilla kaikki on tullut kahden viikon sisällä tilauksen tekemisestä. Kaikki on sujunut hyvin ja lähestulkoon ajallaan. Olen tilannut mikkejä, ständejä, kielisettejä (daddarion 3-set paketit ovat todella edullisia vrt. hesan fasun hinnat), piuhoja, mikserin etc. ja ihan kaikki releet ovat olleet kunnossa. Mulla ei siis ole ollut ongelmia tilausten kanssa enkä ole kuullut muillakaan soittajatovereillani olleen sellaisia. Suomen hinnat kannattaa tietty myös tsekata niin kuin moneen kertaan täällä on todettu. Esim tällä hetkellä etsin muutaman sadan watin tehoista aktiivikaappia monitoriksi ja hinnat ovat paikallisissa liikkeissä suunnilleen ellei täysin samoja kuin T-kaupassa. Aktiivisuus ja kilpailuttaminen kannattaa ihan jo senkin takia että jää enemmän rahaa oluen ostamiseen baarissa pe-iltana. B) röyh. |
Räbbänä 04.12.2006 16:19:08 (muokattu 04.12.2006 16:19:57) | |
---|
Nyt laitetaan firma koetukselle, kun parin kaverin kanssa tehdään kimppatilaus tuonne. Huomenna aateltiin tilaus laittaa menemään ja koko jotain lähemmäs 800€ kait. Saa nähä tuleeko ennen joulua, vaikka sivuilla kyllä lupaavat 6.12 tilatuttujen kerkeävän vielä ennen joulua. Edit: Murrekieltä poisteltu ja yksi pilkku lisätty. "Hattu pois päästä!" |
gulfstream650 04.12.2006 22:55:48 | |
---|
Nii-in. Jos on halua osallistua kimppatilaukseen T-kaupasta, ole pikaviestillä yhteydessä. Säästöä tulee ainakin toimituskuluissa. Peräti -50% jos saan yhden mukaan kimppaan. Nyt kitaristimme tarvitsevat runsaasti kielipaketteja... Tilaus lähtee parin päivän sisällä. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Pelsi 05.12.2006 01:33:28 | |
---|
Tilattiin kaverin kanssa yhteensä yli 1000 euron edestä tavaraa sieltä. Ei minkään valtakunnan ongelmia. WORK OUT WITH YOUR FORK OUT!
| >-)))> |
jspace 05.12.2006 01:45:24 (muokattu 05.12.2006 01:45:58) | |
---|
(Aktiivisuus ja kilpailuttaminen kannattaa ihan jo senkin takia että jää enemmän rahaa oluen ostamiseen baarissa pe-iltana. B) röyh.) Ke-iltana halvempaa... :) Pari kertaa olen tilannu ja kolmatta tilausta juuri oottelen. Ainut huono puoli on tosiaan toi takuuhomma, mun on pitäny yli vuoden jo lähettää yks aktiivimonitori niille huoltoon mut en oo vielä saanu aikaseks. Laiska olen. Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo... |
-JiiTee- 05.12.2006 09:11:49 (muokattu 05.12.2006 09:17:32) | |
---|
Pari kertaa olen tilannu ja kolmatta tilausta juuri oottelen. Ainut huono puoli on tosiaan toi takuuhomma, mun on pitäny yli vuoden jo lähettää yks aktiivimonitori niille huoltoon mut en oo vielä saanu aikaseks. Laiska olen. Miten toi tekee T-marketista huonon jos sinä et jaksa lähettää tuotetta takuuseen? ;) Monesti on tuolta tullut kaikenlaista pientä tilattua, enimmäkseen muitten tekemien isompien tilausten ohessa. Tällä hetkellä on yks isohko tilaus menossa. Kyllä toi noitten asiakaspalvelu on senverta liukasta toimintaa, ettei paljo auta valittaa. Ei kyl ois 10 vuotta sitte tullu kuuloonkaan et tosta noin vaan pistää yli 1000€ ennakkomaksuna johkuu saksaan ja sit vaa luottavaisin mielin oottelee tavaraa, tietäen et jossei miellytä ni rahansa saa takasin varmasti. Mun kirjoissa toi Thomann on malliesimerkki siitä, miten ulkomaalanen asiakas vakuutetaan siitä että on turvallista ja vaivatonta asioida juuri heidän kanssaan. |
Kitarajeesus 05.12.2006 18:01:24 | |
---|
Ensimmäistä kertaa on valittamista Thomannin toiminnasta. Tilasin isompien ostosten kanssa kaksi 6 packia Dunlopin JazzIII:sia ja toisessa oli vain neljä! Jumalauta! Saavat luvan lähettää ne kaksi plekua jälkitoimituksena Saksasta, prkl.. Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää. |
Seba 06.12.2006 23:29:19 (muokattu 06.12.2006 23:37:28) | |
---|
Voi hitto mitä huijareita!!! Just tollai ne tekee rahaa! Huijaamalla rahat pois hölmöiltä! :) Ajattelin kohta pistää aidon ukkoslinnun sokkona tilaukseen kun ei suomessa näytä kellään olevan hyllyssä jotta pääsisi kokeilemaan. Siinä tapauksessa joutuu tilaamaan ja ei tilata ellei ole saletti ostaja. Eli ihan sama tilata se itse saksasta ja säästää yli 600e. |
Kitarajeesus 07.12.2006 16:11:16 | |
---|
Voi hitto mitä huijareita!!! Just tollai ne tekee rahaa! Huijaamalla rahat pois hölmöiltä! Joo kyllä nyt selvis miten ne on kasvanu Euroopan suurimmaksi musaliikkeeksi. Just tuommoista kieroilua, vituttaa!! Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää. |
Räbbänä 09.12.2006 12:57:32 | |
---|
Alkaa jo hiukan jännittämään kun tilaus laitettiin kavereitten kanssa tompalle 5.12, mutta mitään ei ole vielä kuulunut että olisi lähtenyt paketti matkaan. Kun siellä sivuillahan näkyy jos paketti on matkaan lähtenyt, mutta lukee yhä tilana "avoin". Vai johtuuko siitä että yksi tilattu tavara tulee jälkilähetyksenä? "au...." |