Aihe: Levyt, joissa ei ole yhtäkään huonoa kappaletta
1 2 3 4 519 20 21 22 2349 50 51 52 53
Cletus Awreetus
08.10.2008 13:20:01
Vaikka The Doorsin 'Strange Days' ja 'Waiting For The Sun'. Sit tietenkin Vixenin 'Rev It Up' on alusta loppuun ihan mahtikamaa.. :)
www.myspace.com/buzzpetrol
bedlam
08.10.2008 13:26:56

Vaatinee. Jumalauta kertokaa mulle mitä siinä on niin uskomatonta, kun ei avaudu millään mulle toi levy.

En mää kuuntele koskaan Reign in Bloodilta kuin ekan ja vikan raidan.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
EbnoC
08.10.2008 13:48:03

Protest the Hero - Kezia, Fortress
Mitä kuuntelen Ei ole minun vika, että electrokin kuulostaa hyvältä
sub zero
08.10.2008 14:32:51
En mää kuuntele koskaan Reign in Bloodilta kuin ekan ja vikan raidan.

Mä ostin joskus ton levyn mutta myin sen jo muutaman päivän päästä pois.
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale .... he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen.
W4R
08.10.2008 14:48:57
Tool - Lateralus

Onhan noita muitakin.
"So, uh, somebody needs to help me out here, uh. I took a bunch of your acid. You're...no we're Santa...you're Santa Cruz and we're Tool right? I was gonna say, I didn't think all you guys are gonna fit in that bus." -Toolin Maynard
Heavy Metal Machine
08.10.2008 15:37:00
Gish, Siamese Dream, Pisces Iscariot, Mellon Collie & The Infinite Sadness, ADORE, Machina / The Machines of God, Zeitgeist
Helsingin Jokerit 1967
Niklodeus
08.10.2008 17:17:38

Machine Headin The Blackeningiltä ei taida huonoa kappaletta löytyä.

Ei löydy tuolta levyltä yhtään huonoa kappaletta. Mudvayne- Lost And Found levyllä ei ole yhtäkään huonoa kappaletta myöskään.
Wanna-be tr0lli.
cruel_destiny
08.10.2008 18:02:34
isaac hayes - OST shaft
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
Jannipaali
08.10.2008 18:32:21
Stone - No Anaesthesia!

Paras mitä on, paras mitä on ollut ja paras mitä tulee koskaan olemaan.
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma."
tsugaru
10.10.2008 09:43:55
Tuomari Nurmion Kohdusta hautaan. Jos ei ole jo mainittu.
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
ode47
11.10.2008 19:12:13
Avenged Sevenfoldin

-Avenged Sevenfold, sekä
-City of Evil

Niiden muita levyjä mulla ei oo, mutta tasasen kovaa tykitystä alusta loppuun. Yhtäkään biisiä ei tarvi skipata siksi että olis tylsiä.
Sälski
11.10.2008 19:32:30

Tolonen! Tämä on kyllä niin lyhyt levy ettei siihen pitäisikään mahtua huonoja.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Sam Hotman
11.10.2008 22:57:52
Stone - No Anaesthesia!

Paras mitä on, paras mitä on ollut ja paras mitä tulee koskaan olemaan.

Tuplabasariblääsbiitkomppia
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
Hynkel
12.10.2008 15:39:57 (muokattu 12.10.2008 15:53:39)
Idioottimaista laittaa tällaiseen topikkiin pelkkä levy ilman minkäänlaisia perusteluja, täältä löytyi läpi kahlaamalla hurjan hyviä levyjä, joista olisi mukava kuulla kommentit myös. Minkä vuoksi se levy on sulle niin täydellinen kuin on?

WASP:in debyytti. Siinä ei yksinkertaisesti ole yhtään edes ns. "puolihölmöä" biisiä, vaan koko lätty on alusta loppuun silkkaa kirvesmurhaa. Tämä on pyörinyt soittimessa säännöllisen epäsäännöllisesti siitä asti kun ensi kertaa kuulin, eli noin vuodesta 1985... eikä kyllästytä sitten tippaakaan, ja jos on yli 20 vuotta kestänyt kulumatta puhki niin kestää kyllä vielä lopunkin elämääni.

Ekalla sivulla joku otti puheeksi levyt jotka ovat muuten täydellisiä, mutta yksi biisi pilaa kokonaisuuden. Samaan syssyyn mainitsi sitten esimerkkinä Led Zeppelinin IV:n ja Battle of Evermoren. Mielipiteethän tunnetusti korreloivat persereikien kanssa, joten en lähde asiasta sen kummemmin vääntämään. Minulla vain osuu toiseksi esimerkiksi tähän täydellisten kategoriaan juurikin tuo Led Zeppelin IV. Battle of Evermore on jopa lempibiisejäni, ehdottomasti!

Haluaisin vielä mainita King Crimsonin Disciplinen, se toimii alusta loppuun. Remasteroidun mukana jopa bonusbiisit ovat erinomaisia, vaikkakin vain versiointeja alkuperäisistä. Matte Kudasai ja Elephant Talk erottuvat kaikista jopa briljantteina, tämä on ehdottomasti loistava levy.

Kun kerran "hittiprogeen päästiin" niin kaivetaan nyt se Rushkin sieltä. Hold Your Fire on alusta loppuun niin kaunista musiikkia ettei huonoja biisejä löydy kaivamallakaan. Tässä vain yksinkertaisesti kaikki toimii. Rushin 80-luvun levyjä leimaa voimakas synailu, erityisesti tätä levyä, ja se taitaa olla aikamoinen vedenjakaja mielipiteissä. Joko rakastat tai sitten vihaat. Siltä ainakin minusta vaikuttaa. Olen kyllä kuunnellut kaikki muutkin Rushit, ja ne ovat kaikki tietty hyviä levyjä, mutta Hold Your Fire on ainoa jolla ei ole yhtään huonoa biisiä.

Myöskään AC/DC:n Let there be Rockilta on vaikea löytää heikkoja hetkiä. Vähän sama kuin yrittäisi etsiä mummon tekemästä perunamuusista kökkäreitä - vaikka niitä siellä jokunen olisikin, ne vain parantavat kokonaisuutta. Kastikkeena Bon Scott ja lihapullina koko komppiryhmä. Kylmiä väreitä, huhhuh.

Mulle tuli nälkä.

Bubbling under vielä Deathin Symbolic ja ehkä Ozzyn Blizzard of Ozz - tosin jälkimmäisen pilaa jossain määrin Dee. Karsea biisi ja ei ehkä nyt sitten yllä mainittuun listaan sovikaan. Mutta siihen "muuten täydellinen mutta yksi haisee" -ryhmään paraatiesimerkki!
"One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster
Socialite
22.10.2008 14:13:28
Spin Doctors - Pocket Full Of Cryptonite
Ei yhtään heikkoa biisiä. Ehkä 90-luvun paras levy...siis miun mielestä.
Ozzyneito
22.10.2008 14:25:52

Godspeed You! Black Emperor on ainoa bändi jolla ei ole yhtään huonoa kappaletta.

Levyjä vaikka:
Pixies - Doolittle
Pavement - Crooked Rain, Crooked Rain
PJ Harvey - White Chalk
TMV - De-loused
Tool - Lateralus
NIN - Downward Spiral
Arcade Fire - Funeral
CMX - Talvikuningas, Aura
The Smiths - Queen is Dead

Näin esimerkkeinä noi. Muutenkin harvemmin skippailen biisejä, vaikka sivuosumia löytyykin.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
ritoto01
22.10.2008 21:08:17
Underwater Sleeping Society: The Dead Vegas-CD
JA mukaanlukien se vinyylipuolen bonusbiisi.

Mainitsiko joku jo Alice In Chainsin Dirtin? Tuo on niin makuasia toisaalta ..
TKT
22.10.2008 21:45:34
Diablo - Icaros
Meshuggah - Destroy Erase Improve
Stam1na - Uudet kymmenen käskyä
Pantera - Vulgar Display of Power
"The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett
Ziggy Bubba
23.10.2008 01:42:15

Noh, heitetääs taas parit:

Black Sabbath: Master of Reality
Radiohead: Kid A
Mastodon: Blood Mountain
Meshuggah: I
Rage Against the Machine: Rage Against the Machine
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Ozzyneito
23.10.2008 13:40:33

Noh, heitetääs taas parit:
Radiohead: Kid A

Mulla ainoat esteet sille, että OK Computer ja Kid A olis täydellisiä levyjä on ne kiintiöränttätäntät eli Electioneering ja Treefingers. Kid A:kin toimis paljon paremmin ilman sitä, tai edes jonkinlaiseksi koneutuiluksi muutettuna.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)