Aihe: Rovaniemi Rock
1 2 3
Muovinen
13.07.2005 19:59:00

edit: tosiaan noihan järjestettiin ensimmäisen kerran 20:een vuoteen, eikä rovalla ole tuona aikana ollut mitään isompaa tapahtumaa, joten voin hyvin ensinnäkin kuvitella, kuinka junttia porukkaa siellä asuu, ja kaiken päälle vielä se, että tommosta voi sattua kun nämä juntit pääsevät tärkeileen järjestyksenvalvojiksi.

Ja minä kun olen aina pitänyt kirjoituksessasi ilmenevää ahdasmielisyyttä yhtenä junttiuden muotona.

Rollo on viihtyisä opiskelijakaupunki - tapahtumia ja fiksuja nuoria ihmisiä riittää vaikka muille kaupungeille jakaa. Yksi tällainen tapahtuma ei meinaa vielä mitään. Ikävä selkkaus kuitenkin.
"nothing hurts like someone who knows everything about you, leaving you behind" -Mr. E
kivi
14.07.2005 15:01:26
Heh, kuulin juuri, että jokeen joutuneella oli meidän bändipaita päällä. Ovelaa gimmickiä kaikki siis tyynni. Ostakaa levyjä.
:-)

Rovaniemi on hieno paikka. Etelässä on juntimpia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
aikavaikea
14.07.2005 15:03:37
Heh, kuulin juuri, että jokeen joutuneella oli meidän bändipaita päällä.

Kelaa tuo sivu alas :). http://www.rokurecords.com
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
kivi
14.07.2005 15:20:26
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
jigsore
14.07.2005 23:17:52

Itse olin lauantaina paikalla ja aika rauhallinen meininki oli silloin. Vasta nyt kuulin tästä tapauksesta.
DMT ja Stam1na oli parhait!
To bleep or not to bleep! IHKK #8 Biisi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)