Aihe: Kappale vainoaa sinua?
1 2 3 4 5 6
Jimi Henri
20.05.2005 22:05:47 (muokattu 20.05.2005 22:09:21)
Intissä tahdissa marsittaessa alkoi heti esimmäisestä askeleesta lähtien kuulua takaraivossa loputon kertosäe:

Soldier, soldier, don't look down
(Soldier, soldier, don't look down)
There's no sixpack on the ground
(There's no sixpack on the ground)

Jos marssi ei fyysisesti puuduttanut, niin oli ainakin henkisesti lataamokunnossa jo parin kilsan jälkeen.
Talk Less Play More
enema
21.05.2005 10:24:35
I take you to the candyshop TITTIIDITTIII!!!
Leijonan tunnistaa usein sitä ympäröivästä savannista.
Hohhoijaa
21.05.2005 10:56:50
Good Charlotten I just wanna live

Tämä. Argh! Korkealta kimittäen laulettu AI TSAST VANNA LIIV pännii jo ensimmäisen kuuleman jälkeen.
Leper Messiah
21.05.2005 11:04:39
Tasaisin väliajoin (1h - 6kk) päässä alkaa soimaan:
"Sunday, monday, happy day,
tuesday, wednesday, happy day...."
Eikä auta vaikka kuvittelen Fonzarellin lyömään jukeboxia.

Kauhiaa.

eeeeiii! fonnnnnzieee!

mulla taas on viimeaikoina varmaan jokapäivä jossain vaiheessa soinut päässä paskan banana butt plug
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Tupuna
21.05.2005 11:04:43
Black Eyed Peasin "Don't phunk with my heart". Soinut päässä jo pari viikkoa... iskevää materiaalia, kun ei lähde pois päästä ei millään! Mutta en sanoisi, että kauheasti biisistä tykkäisin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Flow
21.05.2005 11:08:39 (muokattu 21.05.2005 11:09:31)
Black Eyed Peasin "Don't phunk with my heart".
Sama. Töissä joudun pitämään radiokuulosuojaamia ja siellähän se energyllä soi ja paljon. (City ei kuulu rkele)
Hyvä biisikin on vielä..
Ihanaa kun alkaa kesätyöt niin sitten energyä saa kuunnella joka päivä.

Mä näitä polkuja kuljen kai viimeiseen asti...Soi päässä aika usein. Siis pelkästi tuo lause oikealla melodialla tietenkin.
Elämäni on kai aika tylsää...
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Nazareth
21.05.2005 11:12:46
Kappale on sinänsä helvetin hyvä ja ei sinänsä ärsytä mutta välillä käy hermoille ku korvissa soi Scorpions - Blackout.
yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27
wewwie
21.05.2005 13:03:57
indx.jeejeeje
taidan satuttaa itseäni
ääh...vamu
Kärpäsruoska
21.05.2005 21:00:16
Ei yksikään kappale minua vainoa, mutta silloin tällöin jonkun yksittäisen kerran joku biisi alkaa soida päässä vaikkei sitä oo kuullut moneen kuukauteen missään. Viimeksi se Kelan Anssin ammattilaulu. Tiedättehän?
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Leper Messiah
21.05.2005 23:27:20
Ei yksikään kappale minua vainoa, mutta silloin tällöin jonkun yksittäisen kerran joku biisi alkaa soida päässä vaikkei sitä oo kuullut moneen kuukauteen missään. Viimeksi se Kelan Anssin ammattilaulu. Tiedättehän?

1972??
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Jerry_Jones
21.05.2005 23:49:44

Ianaikuinen riesa, mutta ilmeisesti hyvin yleinen. Luin joskus pari vuotta sitten lehtijutun, jossa ilmiö nimettiin korvamadoksi. Omalla tavallaan hyvä termi. Minulla viimeisin on Martti Servon ja Napanderin "Aikuinen mies" levyltä "Hyvältä näyttää!", joka tarttui lainaksi kirjastosta. Alkaa soida päässä vähän väliä. (Biisi on kyllä sinällään ikäänkuin hienosti suomeksi ja "mieheksi" käännetty kantristandardi "Stand By Your Man".)

Minulle hankalimpia irtipäästä tuntuvat olevan jutut, joissa oma pää rupeaa kehittämään korvamadosta omaa versiota. Esimerkiksi jo vuosia työn alla on ollut Ebony And Ivory biisin soidessa onomatopoeettisesta assosiaatiosta kummunnut "Heponi sai raivarin" coveri. No, ei se valmistu ikinä, muuta pää tuntuu viihdyttävän itseään.
jkos
22.05.2005 08:53:27
Yngwie Malmsteen - Blitzkrieg. Unohtumaton. :|

Koulussa Black Label Societyn Fire It Up sekä Doomsday Jesus.
Täytyy kyllä myöntää, että tuo From Paris to Berlin jyskyttää minunkin pään hajalle.

Yngwie sais kadota mun päästä..
Golibri
22.05.2005 09:52:55
Karjalaisen Telepatiaa on soinu päässä nyt jo muutaman viikon eikä tunnu lähtevän poiskaan.
Life is life
Jimmy Page is hero!
22.05.2005 12:33:01
mun päässä rupee iha missä vaan oonkii;koulussa,bussissa,ulkona,kotona....soimaa aina päässä Led Zeppelinin Stairway to heaven:in-tai Trampled underfootin kitarasoolot. mutta ei siinä mitään,iha tervetulleita ne on!!
...nii ja eläväks ihmis-jukeboxiks mua on sanottukkii
Jimmy Pagen henkeen ja vereen! Amen.
Feggy
22.05.2005 13:09:54

Beat Girl soi yllättävän usein päässä.
Less is more.
Sunna
22.05.2005 13:58:29

Se kirottu Shnappy vai mikä onkaa karsee krokotiili, joka laulaa. Se on joku uus lastenlevy, jonka mainoksia tulee telkkarist koko aika ja kun sen kuulee kerran se ei lähe pois! Raivostuttava biisi! Sama ku se mc koppa. Hyi!!
Daddy, I don't wanna go down to the basement.
el Bastardo
22.05.2005 14:14:20 (muokattu 22.05.2005 16:14:42)
Se kirottu Shnappy vai mikä onkaa karsee krokotiili, joka laulaa. Se on joku uus lastenlevy, jonka mainoksia tulee telkkarist koko aika ja kun sen kuulee kerran se ei lähe pois! Raivostuttava biisi! Sama ku se mc koppa. Hyi!!

Joko se on Suomeenkin rantautunut? Tammikuussa oli kova Schnappi-villitys täällä juuropassa päällänsä. Sitä tuli ihan joka tuutista, radiosta, televisiosta, diskossa soitettiin, ja olipa kappaleesta tehty versio jopa kuoron ja orkesterin esitettäväksi. No, eipä ole tuota tarvinnut kuulla ainakaan pariin kuukauteen. Paikallisen hittilevykaupan singlehyllyssä taisin nähdä parhaimmillaan neljä erilaista versiota kyseisestä biisistä. Eikä siinä mitään, on sitä paskempaakin musiikkia tehty.

Mun korvat soittaa silloin tällöin aamulla Kahta pientä elefanttia. Hermohan siinä menee aamutuimaan kun pitäisi päivää käynnistää ja aivot ne vaan vittuilee soittamalla tuota renkutusta.
Pelsi
22.05.2005 15:57:01
Tänään heräsin siihen, kun päässäni soi Gwen Stefanin kappale Rich Girl. Paremminkin on päivä alkanut.
Kalamies #3 >-)))>
Kapina
22.05.2005 16:11:01
Tämä järkyttävän kammottava potentiaalinen kesähitti Snappy, der kleine Krokodile tai jotahii sinne päin vainoaa minua. Se tuli kerran autoradiosta ja siitä se alkoi.. Armahtakaa!
Kuka sammutti palon?
toba
22.05.2005 19:39:01

Bomfunkin Turn It Up soi päässä vähän aikaa sitten mutta ei sekää enää kun kuuntelin sen sitten useamman kerran peräkkäin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)