askomiko 06.04.2005 02:21:36 | |
---|
Pienenä kaikki oli paljon jännempää... :I |
Jimmy K 06.04.2005 10:08:53 | |
---|
Nuorna poikana isi vei katsomaan Mikko Alataloa, tästä muistan hyvin kohdan missä savukoneet tuli kuvioihin, ja minähän herkkänä poikana alan itkemään kuin tapettava. Toivottavasti sai Mikko-setä miettimistä, lasten pelottelija! |
poppamies 06.04.2005 11:30:05 | |
---|
mulla oli penskana helvetin pelottava unkarilainen piano-opettaja, joka puhui huonosti suomea... Miksi sine soitta väärin? On yhtä helppo soitta oikein! "G-strings are for strippers" |
Tuomas 06.04.2005 11:34:32 | |
---|
Miksi sine soitta väärin? On yhtä helppo soitta oikein! Hohoo! Tämä kuulostaa pikkuveljeni pianonopettajalta! Jos soitti väärin, se löi nyrkillä sormille! Pikkuveli sitten ilmoitti että hänhän ei sen akan tunnille enää mene. :) Kristallipallo
"Sanotaan näin, että toisen pääkopassa asuu Terry Gilliam ja toisen Teletappi." -jannu, kysyttäessä Juoppohurtan ja Jaristoteleen eroavaisuutta. Ärlä #019 |
tommijk 06.04.2005 12:16:50 | |
---|
M.A. Nummisesta jäi pahat traumat. Varsinkin se jänishahmo. Lock 'n' Loll |
konehes 06.04.2005 13:18:03 | |
---|
Onhan se hauskaa jos joku on pelännyt pienenä Frederikkiä :D oletko koskaan kertonu tosta kellekkään muulle kuin meille mnettiläisille? Tuo on sellainen asia, josta en mielelläni keskustele. Ainakaan omalla nimelläni:) Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
FrankComa 06.04.2005 13:35:04 (muokattu 06.04.2005 13:36:19) | |
---|
Kaksi sanaa- Kake Randelin Die Eier Von Satan! |
Jubi 06.04.2005 14:39:47 | |
---|
Meitsi säästi 11 -vuotiaana viikkorahoja sellaiseen törkeän suureen Appetite for destruction -lippuun, ja viimein kun oli rahat kasassa ja lippu seinälle naulattuna, niin noinpa vaan loppu ilo lyhyeen. Tuolloin samassa huoneessa asunut 4-v pikkusisko sai nimittäin sellaiset traumat lipusta, että ei mennyt montaakaan päivää, kun vanhempien yhteistoimesta siirtyi lippu seinältä komeroon. Nykyään tilanne on korjattu ja ko. levy löytyy mun levyhyllyn lisäksi myös siskon hyllystä. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
C 07.04.2005 16:22:27 | |
---|
Laitoin huoneeni seinälle serkulta saadun komean Kissin julisteen, jossa Gene sylki verta. Palattuani sitten hetken poissaolon jälkeen huoneeseeni löysin julisteen yllättäen roskiksesta. Äiti-parka oli kovasti pelästynyt Geneä... "Heavy on kaunista ja melodista musiikkia." - General Njassa |
aslave 07.04.2005 16:40:52 | |
---|
Ei niinkään muusikoista, mutta Leevi And The Leavingsin Pimeä tie, mukavaa matkaa -biisistä. "Pane silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään. Takapenkillä lapset nukkuu, ei pimeää tietämme valaise taivaalla tähdetkään. Meidät mutkaan viimeiseen vien." Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle. |
Henko 07.04.2005 16:49:19 | |
---|
Laitoin huoneeni seinälle serkulta saadun komean Kissin julisteen, jossa Gene sylki verta. Palattuani sitten hetken poissaolon jälkeen huoneeseeni löysin julisteen yllättäen roskiksesta. Äiti-parka oli kovasti pelästynyt Geneä... Mun äiti ei oikeen tykänny Simon Bisleyn tekemästä Slayer-julisteesta, missä on bändin heput piirrettynä muistaakseni etualalle, ja joku piru sinne taustalle. Se oli niin synkkä juliste, että. Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
VR 07.04.2005 17:10:52 | |
---|
Sain joskus ala-asteella lopussa käsiini Kissin Crazy Nights -levyn. Kuuntelin sitä aina täysillä korvalappustereoilla, kunnes sitten veljeni tuli kauhistuneena levyn sisäkansi kädessään pauhaamaan mulle tyyliin: "Kato nyt minkä näkösiä tyyppejä, nämä on varmasti rikollisia! Älä ainakaan iskälle ja äitille sano, että kuuntelet hämärämiesten musiikkia!" Veljeni oli pienenä kova fanittaan Anneli Saaristoa. Ois kyllä ollu kiva kuulla palautetta sellasesta Kissin levystä, jossa niillä oli meikit naamassa... Mutta tämän jälkeen luovuin nikke teen ja raptorin levyistä hommasin lisää Kissiä...:) No en ihmettele yhtään veljes suhtautumista. Onhan noi jätkät paljon kamalampia ilman maskeja. Tässä se sisäkansi: http://www.kissfaq.com/singles/uk/kiss-p7-cover-rear.jpg Mua ainakin pelottaa noi Paul Stanleyn tangat. Everything is a OK! |
M1kk0 07.04.2005 17:27:32 | |
---|
michael jackson ahdisteli minua seksuaalisesti. |
Nazareth 07.04.2005 18:14:48 | |
---|
Mulla on samasta artistista kokemuksia. Näin pienenä Zarah (Ich Bin Wunder Geschechen) tjsp.-videon ja siitä jäi semmoiset traumat etten uskaltanut kuunnella lainkaan kyseisen artistin musiikkia. Sama. On tullu lähivuosina taas kuunneltua. "man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27 |
Halla 07.04.2005 18:42:37 | |
---|
Mikko Saarelan (organ) biisi Kärpästen Juhlat oli aika ahdistava kappale pienenä. Hyvä biisi kyllä. " Jumla on kuolut " |
Leper 07.04.2005 20:57:01 (muokattu 07.04.2005 20:57:13) | |
---|
Minä pelkäsin Iron Maidenin Best of the Beastin kansikuvaa pienenä, sillä siitä oli iso juliste levykaupan seinällä.Luulin Maidenia hyvin stereotyyppisesti saatananpalvontabändiksi. Sitten vähän ajan päästä tuli uusi juliste, jossa bändi poseerasi, ja minä tajusin, että ei tuon näköiset miehet voi mitään pahoja saatananpalvojia olla. |
Jzci 07.04.2005 21:04:59 | |
---|
M.A. Nummisesta jäi pahat traumat. Varsinkin se jänishahmo. Tuo jänis tuli mulla kans heti otsikon nähtyäni mieleen. Kaameaa oli se. |
rokiroki 08.04.2005 10:03:27 | |
---|
70-luvulla ( Wanha!!!) Sävelradio tai joskus Levyraatikin säikäytti esittämällä Barbara Helsingiuksen ja Helga Hynnisen tuotantoa..... Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
Järvihirviö 08.04.2005 10:08:12 | |
---|
Mikko Alatalon näkeminen Hotelli Vaakunassa, Oulussa. Arvon muusikko viihdytti itseään hissimatkalla receptioniin, ja astuessaan hissistä ulos, ne sinisankaiset lasit pomppasivat verkkokalvolle aiheuttaen lapsille tyypillistä totuuden lausuntaa. |
slip 08.04.2005 22:07:45 | |
---|
Mä oon näköjään erikoistunut nykyään näihin traumathreadeihin. Kertonee jotain henkisestä tilasta.. ei ole täälläkään vakaa henkinen tila. onneksi täällä muitakin. kun näin ensimmäisiä kertoja Andy McCoyn pelkäsin että kaikki, tai kaikista suurista rokkareista tulisi samanlaisia. soittamaan oppii vaan soittamalla |