Juzzu 17.03.2005 08:22:37 (muokattu 17.03.2005 08:24:33) | |
---|
Minäpä sanon, miksi. Miehet ovat tuollaisia, että pitää yrittää näyttää taitojaan ja vempeleitään muille miehille ja varsinkin naisille, jotta saisi miehistä itsetuntoa kohotetuksi. Näin se menee - oli kyse sitten autojen tuunauksesta ("kellä hienoimmat vanteet"), levyjen keräilystä, lätkämatsista tms. No woe widulis! Tän täytyy olla vitsi? Turha naisia varten on kerätä paljon soittimia, kun eivät naiset niistä mitään ymmärrä. (Jatketaan sitten yhtä tasokkaalla linjalla). Itseäni lainaten: Kitaroita ei myydä, niitä ostetaan. Vaikka tosin itse en taida ehkä enää ostaa.. Mutta pointti on kuitenkin tuo! "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
Tupuna 17.03.2005 08:29:29 | |
---|
En halua leimautua sovinistiksi..... Olen tavannut naissia,jotka skabaa tyyliin: -Kellä styleimmät kuteet -Nätein fleda -Fiksuin kundifrendi -enemmän fyrkkaa -paremmat tisut -tiukemmat perät -vähemmän selluloosaa -yms Missäköhän oudossa tuttavapiirissä minä elän, kun kukaan tuntemani nainen ei kilpaile toisten kanssa noista asioista? Ehkä tuollaisista asioista kiinnostuneilla naisilla on sitten jotenkin huonompi itsetunto, mutta minä en ainakaan tuollaisia naisia tunne. Ei ketään perkele kiinnosta toisten selluloosat, saatikka sitten omat. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Karlsson 17.03.2005 08:34:37 | |
---|
Missäköhän oudossa tuttavapiirissä minä elän, kun kukaan tuntemani nainen ei kilpaile toisten kanssa noista asioista? Ehkä tuollaisista asioista kiinnostuneilla naisilla on sitten jotenkin huonompi itsetunto, mutta minä en ainakaan tuollaisia naisia tunne. Ei ketään perkele kiinnosta toisten selluloosat, saatikka sitten omat. Whoa! Sä oot löytäny paratiisin! Anna osoite, heti! *starttaa* Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus. |
Tupuna 17.03.2005 08:35:42 | |
---|
Joo, hankkisvat issomman kalun nii lopus toi pikkupoikien vertailuleikkikin. Onnex naisissa eioo tällästä vikaa lain. Olisha se aikkas hupaisaa jos tissien kokoa kompensoitaisiin esmes kenkäkokoelmalla. Mistä helvetistä sitten johtuu, että suurella osalla tämänkin foorumin miehistä on jäsenkuvauksensa alla kamalista, ja mitä pidempi, sen parempi. Sillä tavalla voi uskotella muille olevansa Tr00. Naisia tämä vain naurattaa. Ja minä en osta kenkiä tai vaatteita sen takia että kilpailisin toisten tyttöjen kanssa siitä, kellä on hienoimmat kengät tai vaatteet. Naisen mieli nyt on monesti vaan aika turhamainen kaikelle kivalle ja kauniille. Mutta en minä silti osta tuhansia samanlaisia farkkuja tai väkisin merkkivaatteita. Ei mulla ole mitään tarvetta esitellä farkkujeni merkkiä muille... ehkä yläasteella asia on yleisesti toisin, mutta minäkin olen jo aikuinen nainen. Notta perkele. Mutta miehet ne eivät aikuistu koskaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Sävis 17.03.2005 08:35:59 | |
---|
Missäköhän oudossa tuttavapiirissä minä elän, kun kukaan tuntemani nainen ei kilpaile toisten kanssa noista asioista? Ehkä tuollaisista asioista kiinnostuneilla naisilla on sitten jotenkin huonompi itsetunto, mutta minä en ainakaan tuollaisia naisia tunne. Ei ketään perkele kiinnosta toisten selluloosat, saatikka sitten omat. Nyt nainen naista vastaan. On kyllä hemmetin typerää väittää, että miehillä soitinten/muun ostelu on jotain miehisyyden korostamista, mutta kieltää kaikki naisten naiseuden korostaminen. Ihan ällöttää tällanen "tämä sukupuoli käyttäytyy näin ja tämä toinen näin" -ajattelu. Mitäs, jos ihmiset ovatkin erilaisia? "Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other |
Tupuna 17.03.2005 08:37:42 | |
---|
Mitäs, jos ihmiset ovatkin erilaisia? Todella omaperäinen argumentti. Arvostan kekseliäisyyttäsi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
aikavaikea 17.03.2005 08:39:20 | |
---|
Mutta miehet ne eivät aikuistu koskaan. Tähän pyritään. OINK, OINK, WOOF, WOOF, BAAAAA. |
Sävis 17.03.2005 08:39:28 (muokattu 17.03.2005 08:40:18) | |
---|
Todella omaperäinen argumentti. Arvostan kekseliäisyyttäsi. Todella omaperäisiä omat argumenttisi. Arvostetaan tässä toisiamme sitten. Edit. Vielä se, että onko omaperäisyys joku hyvän argumentin määrite? "Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other |
Keny 17.03.2005 08:44:38 | |
---|
Tähän pyritään. Nimenomaan...eij aikuisia ollenkaan. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 17.03.2005 08:46:58 | |
---|
Mistä helvetistä sitten johtuu, että suurella osalla tämänkin foorumin miehistä on jäsenkuvauksensa alla kamalista, ja mitä pidempi, sen parempi. Sillä tavalla voi uskotella muille olevansa Tr00. Naisia tämä vain naurattaa. No, johtusko kenties siitä että tää on muusukoiden.net ja täällä käytävästä keskustelusta suurinosa koskee soittimia. Uh, tulipa Sherlock-olo! Pitäsköhä mennä tonne tuningi-foorumille aukoo päätä, että vittuukossiinä jauhatte noista tyhmistä aluvanteistanne... Ja minä en osta kenkiä tai vaatteita sen takia että kilpailisin toisten tyttöjen kanssa siitä, kellä on hienoimmat kengät tai vaatteet. Naisen mieli nyt on monesti vaan aika turhamainen kaikelle kivalle ja kauniille. Mutta en minä silti osta tuhansia samanlaisia farkkuja tai väkisin merkkivaatteita. Ei mulla ole mitään tarvetta esitellä farkkujeni merkkiä muille... ehkä yläasteella asia on yleisesti toisin, mutta minäkin olen jo aikuinen nainen. Notta perkele. Hyväku kerroit, mut eihä sua oo kukaan mistään syyttäny täällä. Vai yritätsä kääntää tän keskustelun ritsoista vaatteisiin? Hä? Mutta miehet ne eivät aikuistu koskaan. Juu, yleistämällä sitä maailmaa parannetaan. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus. |
Feggy 17.03.2005 08:47:30 | |
---|
Mistä helvetistä sitten johtuu, että suurella osalla tämänkin foorumin miehistä on jäsenkuvauksensa alla kamalista, ja mitä pidempi, sen parempi. Sillä tavalla voi uskotella muille olevansa Tr00. Naisia tämä vain naurattaa. Siksi, että tämä on muusikoiden.net, jossa soittajat ovat pääosa keskustelijoista. Ihan taatusti sama ilmiö on jossain autoista, postimerkeistä, hajuvesistä etc. kiinnostuneella foorumilla. Kun puhutaan soittamisesta, puhutaan myös välineistä eli soittimista. Kun soittamisen ottaa tosissaan, myös työvälineitä eli soittimia alkaa kertyä ja niihin kehittyy kiihkeä suhde. Less is more. |
Tupuna 17.03.2005 08:48:29 | |
---|
Edit. Vielä se, että onko omaperäisyys joku hyvän argumentin määrite? No aina kun joku ryhtyy yleistämään ihmisiä, seuraava argumentti on "ihmiset ovat erilaisia". Kyllähän minä nyt sen tiedän. Tarviitseeko sitä joka kerta sanoa? Jonkin verran voisi ihmisillä olla kieltäkin poskessa. Tuntuu, että riipaisin miehistä itsetuntoa tuolla ensimmäisellä kirjoituksellani. Nauratti oikein, miten monta kiukkuista viestiä olin saanut takaisin. Tais osua arkaan paikkaan? ;)
Juzzu 17.03.2005 08:48:45 (muokattu 17.03.2005 08:53:31) | |
---|
Mä oon aina ajatellut ettei naiset ole noin yleensä pätkääkään kiinnostuneita soittimista? Melkein on tehny kotona mieli pistää soittimia piiloon kun olen ajatellut ettei naiset välttämättä välitä niiden esteettisestä arvosta (kyllä, pidän kitaroita kauniina) samalla lailla kuin minä.. Tais osua arkaan paikkaan? ;) No lähinnä ihmetyttää miten naiset voi luulla että mulla ois soittimia vain että voisin tehdä vaikutuksetn heihin... Not... Mitä tulee vielä kitaroihin, niin mun on ainakin vaikea luopua instrumenteistä joiden kanssa on tullut oltua "vuorovaikutuksessa" niin monta vuotta, 12v parhaimmillaan. Olen itse asiassa yrittänytkin myydä, ostajiakin olisi ollut, mutta kantti loppuu. "tää on mun eka"... "Nää naarmut oon tehny ite".. "kyllä se kuitenkin aika nätisti soi"... Pitää varmaan lopullisesti luopua ajatuksesta että pystyisin osasta kitaroistani luopumaan. Ja tässäkin oli kyse vasta tehdastekoisista ;o) "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
Tupuna 17.03.2005 08:51:46 | |
---|
Juu, yleistämällä sitä maailmaa parannetaan. Yleistämistä on joissain määrin pakko tehdä (ja kaikki sitä tekevätkin), jotta maailmasta tulisi joissain määrin järkevä ja ymmärrettävä. Jos yleistetään, ei kukaan silti ole sanomassa etteikö poikkeuksiakin olisi.
Jani The Rock 17.03.2005 08:52:51 | |
---|
Jaaha, vai että huonoa itsetuntoa tässä kompensoidaan. Ja naisia varten ostetaan soittokamoja. Justiinsa niin. Sillon kun minäkin aloin emännän kanssa seurustella, mulla oli Hondo-merkkinen akustinen kitara josta puuttui kieli, samanmerkkinen Les Paul -kopio jonka mikkivalitsin oli paskana, merkitön kaukoidästä kotoisin oleva basso ja vahvistimenakin parjattu Mosfettimarsu. Kyllä oli naiset lääpällään! Niitä oli leiriytynyt siihen pihalle niin paljon että meininki oli kuin Palestiinan pakolaisleireillä tai Kapkaupungin hökkelikylissä. Ja voi sitä kirkunaa mikä alkoi, kun Hondo vilahti ikkunassa. Siis nythän on niin että jos tässä polttaisi rahansa savuna ilmaan tupakin muodossa tai käyttäisi 500 euroa viikossa alkoholiin ja baari-iltoihin, niin ei siihen olisi kellään mitään sanottavaa. Mutta se onkin sitten järjetöntä jos ostellaan soittimia, joiden arvo sentään säilyy. Perkele, minä tykkään bassoista ja kitaroista. Niitä on hauska soittaa ja niiden kanssa on kiva roplata. Ja sitä mieltä mä olen aina ollut, että enempi parempi. Aina ei ole ollut rahaa, mutta nyt on ja siispä sitä myös käytän. Teen elämästäni sellasen näköistä kun sattuu huvittamaan. Jos haluan hankkia itse tienaamillani rahoilla soittimia, niin se on sitten mun asiani. Ihmisellä on yksi elämä ja se pitää jokaisen elää tavallaan. Mun tapani on tämä. Eikä se ole keneltäkään pois. Jos se ei miellytä niin se on sitten voi voi. En mäkään valita ihmisille, että vittu sulla taitaa olla maailman pienin muna, kun sulla on seinällä aito Kai Stenvallin ankkataulu, kun kirpputorilta saa samanlaisen painokuvan kahdellakympillä. Tai että minkä takia sulla on kahden tonnin kaiuttimet, kun ääni kuuluis Samsungin pakettikajareistakin. The road never ends for me, kid. |
Sävis 17.03.2005 08:53:48 | |
---|
No aina kun joku ryhtyy yleistämään ihmisiä, seuraava argumentti on "ihmiset ovat erilaisia". Kyllähän minä nyt sen tiedän. Tarviitseeko sitä joka kerta sanoa? No jos sinä ensin sanot, että kaikki miehet ovat samanlaisia, niin kai siihen nyt saa väittää vastaan. Omasta mielestäni on erittäin ymmärrettävää, että musiikkia harrastavalla ihmisellä on paljon musiikkiin liittyvää kamaa. Itse nyt en sattumalta tarvitse kuin yhden soittimen ja tietokoneen. Jonkin verran voisi ihmisillä olla kieltäkin poskessa. Tuntuu, että riipaisin miehistä itsetuntoa tuolla ensimmäisellä kirjoituksellani. Nauratti oikein, miten monta kiukkuista viestiä olin saanut takaisin. Tais osua arkaan paikkaan? ;) Jaa. Eli jos sinä sanot jotain, joka ei pidä paikkaansa, ei siihen saa vastata. Selvä. "Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other |
Tupuna 17.03.2005 08:56:01 | |
---|
Jaa. Eli jos sinä sanot jotain, joka ei pidä paikkaansa, ei siihen saa vastata. Selvä. Yleistys pätee minun omiin, vuosia kestäneisiin empiirisiin havaintoihini.
Sävis 17.03.2005 08:57:57 | |
---|
Yleistys pätee minun omiin, vuosia kestäneisiin empiirisiin havaintoihini. Jännää, ootko tehnyt jonkun tutkimuksen aiheesta? Kai täällä muutkin tarkkailee ympäristöään. "Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other |
Herra Rapu 17.03.2005 09:03:08 | |
---|
Tupuna on iha kauhee feministi ja instrumenttien inhooja! :) Eri soittimet eri tarkoitusta varten tietenkin. Ei noi kitarat mitään munanjatkeita ole, paitsi ehkä mulla. T: Katkarapu |
leka 17.03.2005 09:03:12 (muokattu 17.03.2005 09:11:15) | |
---|
No huhhuh... Onhan taidemaalarillakin useampi sivellin jne. Sitäpaitsi soittimet on kauniita esineitä. Kerronpa vaikka akustisista kitaroistani. -Nylonkielinen (joka on hyvä soitin, mutta myös lahja jolla on tunnearvoa) -Kallis ja tosi hyvä teräskielinen joka on pääasiallinen työkalu -halpa mutta hyvä teräskielinen jonka voi ottaa katusoittoon tms. (ei tarvi pelätä kolhuja) Näiden lisäksi haluaisin semmoisen teräväsoundisemman teräskielisen, nailonin jonka uskaltaa altistaa vaaralle, 12-kielisen, Jumbo-koppaisen kantripelin... lista jatkuu loputtomiin, ja kyse oli vain akustisista kitaroista JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |