Maardi 10.02.2005 10:43:10 | |
---|
Onnistunut: Corpsegrinder-Cannibal Corpse Vähemmän onnistunut Derrick Green-Sepultura Ja tietysti Halford kuuluu kyllä sinne Priestiin Muita ei äkkiseltään tule mieleen |
Feggy 10.02.2005 11:15:30 | |
---|
Kaikki mahdolliset Iggy Popin taustayhtyeet Stoogesin jälkeen. Less is more. |
VÄKIPÄÄ 10.02.2005 12:42:41 | |
---|
Vähemmän onnistunut Derrick Green-Sepultura Kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, aivan niin kuin kahden muunkin kirjoittajan kanssa, jotka jo ilmoittivat ko. vaihdoksen ennen sinua tähän ketjuun! Joten lukekaa ketjua ennen kuin kirjoitatte. |
Maardi 10.02.2005 13:17:34 | |
---|
Kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, aivan niin kuin kahden muunkin kirjoittajan kanssa, jotka jo ilmoittivat ko. vaihdoksen ennen sinua tähän ketjuun! Joten lukekaa ketjua ennen kuin kirjoitatte. Kyllähän minä luinkin. Yritätkö sanoa, että en saisi sanoa omaa mielipidettäni asiasta, kun joku muu on aikaisemmin ollut jo samaa mieltä? Vai ymmärsinkö nyt kirjoituksesi aivan väärin? |
Deathrace King 10.02.2005 13:47:40 | |
---|
Kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, aivan niin kuin kahden muunkin kirjoittajan kanssa, jotka jo ilmoittivat ko. vaihdoksen ennen sinua tähän ketjuun! Joten lukekaa ketjua ennen kuin kirjoitatte. Mitäs helvettiä siinä iniset? Eikö nykyään saa olla samaa mieltä kuin joku muu? Minäkin olen tätä mieltä. Sepulturan olisi by the way kannattanut ottaa riveihinsä toinen kitaristi Maxin lähtiessä. Olisi saatttanut noihin uudempiin biiseihin tulla vähän vaihtelua ja livenä potkineet sitten paremmin. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
VÄKIPÄÄ 10.02.2005 16:53:38 (muokattu 10.02.2005 16:58:11) | |
---|
Mitäs helvettiä siinä iniset? Eikö nykyään saa olla samaa mieltä kuin joku muu? Minäkin olen tätä mieltä. Hyttyset inisee. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että saa olla samaa mieltä ja myös sitä mieltä että saa olla eri mieltä jos haluaa, mutta onko siinä mitään mieltä ettei ole mitään mieltä? Minä olen sitä mieltä että seuraava vaihto oli onnistunut: Henry Rollin - Black Flag Kyllähän minä luinkin. Yritätkö sanoa, että en saisi sanoa omaa mielipidettäni asiasta, kun joku muu on aikaisemmin ollut jo samaa mieltä? Vai ymmärsinkö nyt kirjoituksesi aivan väärin? Ei, sorge, luulin ettet lukenut kun aikaisemmin tuli jo tuo nimi pari kertaa esille. (ja turhaa lätinää enyway tuo mun huomautus!) |
Necromuru 12.02.2005 12:47:37 (muokattu 12.02.2005 12:47:44) | |
---|
Tällänen onnistuja tulee mieleen: Marco Hietala/Nightwish Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
Closure 12.02.2005 21:41:35 | |
---|
Tällänen onnistuja tulee mieleen: Marco Hietala/Nightwish Holopaisen korvaaja :D hehheh.. tämän tajuu ken on holopaisen laulua kuullut.. hyhhyh.. :D |
DJKaaos 12.02.2005 21:51:33 | |
---|
Onnistunt vaihdos sitten loppujen lopuksi: AGENTS: Topin tilalle Jorma Juu. Alkuaikoijen typerä ja pakonomainen vertaaminen on onneksi hiipumaan päin. Kumpikin solisti on veistetty aivan eri puusta ja heillä kummallakin on aivan eri jutut. Kummatkin toimii ja se on tärkeintä. Kallion tulo Alpun tilalle oli ihan pähee juttu vaikka ei Alpussakaan mitään vikaa ollut. Kallio on mielestäni todellinen triomies. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Viceroy 14.02.2005 15:31:48 | |
---|
Holopaisen korvaaja :D hehheh.. tämän tajuu ken on holopaisen laulua kuullut.. hyhhyh.. :D Jep, jos ei joku tiedä, niin kaikki Angels Fall Firstin taustat on Tuomaksen laulamia :P Varsinkin Carpenter kusee tämän takia aika pahasti. Sitävastoin Beauty & the Beast taas on melko hyvin laulettu! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Sahtimies666 14.02.2005 19:19:00 | |
---|
Derrick Green Siis todellakin.. ei oo maxin lähdettyä hyviä levyjä tullukkaan Sepulturan olisi by the way kannattanut ottaa riveihinsä toinen kitaristi Maxin lähtiessä. Olisi saatttanut noihin uudempiin biiseihin tulla vähän vaihtelua ja livenä potkineet sitten paremmin. totta ku tosi voi vaan olla.. |
Blasphemer 16.02.2005 09:54:18 | |
---|
Onnistunut: Corpsegrinder-Cannibal Corpse
Tähän voisin sanoa, että itselle kun tuo Barnes on SE-OIKEA-CC-Vokalisti, niin toivoisin, ettei tuota muutosta olisi ikinä tapahtunut. Fisherin George tosin on ehkä ainoa ihminen maailmassa, joka olisi sen aukon edes osittain kyennyt täyttämään. Corpsegrinder on muuten helvetin uskottava tyyppi lavalla. Siitä voisi oikeasti luulla, että kyseessä on sarjamurhaaja. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Maardi 16.02.2005 10:08:04 | |
---|
Tähän voisin sanoa, että itselle kun tuo Barnes on SE-OIKEA-CC-Vokalisti, niin toivoisin, ettei tuota muutosta olisi ikinä tapahtunut. Fisherin George tosin on ehkä ainoa ihminen maailmassa, joka olisi sen aukon edes osittain kyennyt täyttämään. Corpsegrinder on muuten helvetin uskottava tyyppi lavalla. Siitä voisi oikeasti luulla, että kyseessä on sarjamurhaaja. Barnesin laulu CC:ssa on kyllä myös hyvää tavaraa ja itse tykkään siitä enemmän kuin SFU:n mörinöistä. Varsinkin Tomb of the Mutilatedin murinat ovat mieleeni. Ja Corpsegrinderin ääni on kyllä silkkaa murhaa. Todella miehekäs ja herkullinen ääni :D |
Tetsuo 27.02.2005 21:17:17 | |
---|
taustalaulu, epäonnistunut, robert trujillo metallicaan, korvasi jasonin, |
Deathrace King 27.02.2005 22:09:12 | |
---|
taustalaulu, epäonnistunut, robert trujillo metallicaan, korvasi jasonin, Joo, eipä ole Metallicalla tällä hetkellä tosiaankaan edes välttävää äijää taustalauluihin. Jason oli siinä hommassa kyllä korvaamaton. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Pitkavirta 28.02.2005 01:39:34 | |
---|
Toimii: SubUrban Tribe + Ville Tuomi |
Tetsuo 28.02.2005 23:35:53 | |
---|
Joo, eipä ole Metallicalla tällä hetkellä tosiaankaan edes välttävää äijää taustalauluihin. Jason oli siinä hommassa kyllä korvaamaton. erittäin hyvin sanottu siellä takana. |
MattiAuer 28.02.2005 23:48:50 | |
---|
Joo, eipä ole Metallicalla tällä hetkellä tosiaankaan edes välttävää äijää taustalauluihin. Jason oli siinä hommassa kyllä korvaamaton. Täysin samaa mieltä, muttei tuo taustaköörin kähinä ole läheskään niin ikävää kuultavaa kuin nokkamiehen ääntely nykyään. Ei ole juuri kehumista, menneeseen verraten ei sitäkään vähää. Ikävä kyllä. Onneksi myin liput edelliselle stadikan keikalle ja menin ukkini synttäri-illalliselle. Keikalta taltioidulle videolle oli tarttunut sellaista menoa, ettei tule kesää. Erittäin epäonnistunutta kehitystä: James Hetfield ennenko nykyään -> James Hetfield nykyään. Koskee koko bändiä kyllä laajemminkin. (HUOM HUOM HENK KOHT MIELIPITEITÄ TÄSSÄ VAIN AJANKULUKSI LÖPERRELLÄÄN) Toisaalta, jaksaako todella keskustella jostain Metallicasta vielä näin vuoden 2005 alussakin? Ei kai sentään. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
Axelino 01.03.2005 14:23:57 | |
---|
EI TODELLAKAAN Ian Astbury - The Doors The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive. |