Aihe: Oletko hillitön fani?
1 2 3 4 5 6
Flash
31.12.2004 08:50:10

Joskus kymmenen vuotta sitten olin ihan hillitön Neil Young fani. Nykyisin mikään yksittäinen bändi tai artisti ei ole ylitse muiden.
There Is A Light That Never Goes Out
käsi
31.12.2004 22:46:03

alice in chains. melkein kaikki levyt löytyy.

aikoinaan pahimpina teini vuosina olin gunnari fani ja se näky ja kuulu. julisteita jne jne oli vaikka kuinka paljon ja levyt kaikki ja lehtiä sun muuta. se vaihe meni onneksi ohi.
vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa
sivupersoona
01.01.2005 01:29:22
kyllä Nirvana puhutteli minua suuresti. Mutta en silti koskaan käyttänyt flanellipaitoja tai valkaissut tukkaani.
KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta. -kaima
Lego
01.01.2005 01:32:41
Kaikkihan tietää mitä tapahtuu, kun jokin uusi teini idoli pullahtaa kallion raosta tähtitaivaalle. Tuhat ja kaksi teiniä ostaa tyypiltä jokaisen sen julkaiseman tuotteen. "Tämähän on tietysti halveksuttavaa" ja jne, mutta oletko itse koskaan ollut minkään tai vielä tärkeämpää oletko yhä jonkun bändin fani niin suuresti, että kaikki musiikkituotokset on saatava ja videot rupeavat nauhoittamaan, kun artisti vilahtaa televisiossa. (Oheistuotteet kuten C.O.B lakanat voidaan jättää omaan arvoonsa).

Itse olen tällä hetkellä ollut jo muutaman vuoden hurahtanut Nine Inch Nailssiin. Yhteensä sinkkuja, epeitä tai levyjä löytyy 15. "Pelottavaa" on, että omistan jo kaksi versiota downward spiralista ja head like a holesta.

Toinen vähän uudempi fiksaatio on Pattonin aikainen Faith no More ja lähes kaikki levyt on tullut niiltäkin haalittua ja ruokarahoillani.

no olenko ainoa ongelmieni kanssa?

No onhan tuon Apulannan koko tuotanto tullut hankittua, joko kalliilla tai halvalla. aJa myös telkkariohjelmat jossa Sipe, Tuukka tai Toni vilahtaa, on tullut seurattua. Ihan jees.
Läpistö
01.01.2005 02:50:14 (muokattu 01.01.2005 02:50:31)

Itse en oo koskaa oikeen hirveästi fanittanu mitää bändiä, mutta tässä hiljattain oon ruvennu kyl fanittamaan Manic street preachersia, et kai niiltä tulee hankittua kaikenlaista tulevaisuudessa.

Sisko on muistaakseni ostanut kaikki Zen Cafen ja Kentin levyt (siis sinkut mukaanlukien jne.). sellainen on jo aika kovaa fanittamista :)
(Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä.
Spiralmind
01.01.2005 05:58:34 (muokattu 01.01.2005 05:59:51)

Mä en oikeen oo minkää fani. Mut jostain syystä kun kysytää parasta bändiä nimeen automaattisesti Pink Floydin... huolestuttavaa..?

Joskus tulee kyl keskityttyä johonkin bändiin ja innostuttua siitä... mut nyt en taas oo innostunu mistään tietystä. Yhes vaihees Lake Of Tears oli aika kova.
I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death.
Sammakko
01.01.2005 07:42:26

En ainakaan ite pidä itteeni minään fanina.
Minulta kului neljä vuotta ennen kuin maalasin kuin Rafaello, mutta elinikä kunnes maalasin kuin lapsi - Pablo Picasso
tillotson
01.01.2005 11:30:46
Hanoi rocks ja flaming sideburns ovat oikeastaan ainoat joita on tullut fanitettua ihan kunnolla viimeiset viisi vuotta, eikä ainakaan vielä tympäise..
Ei kiitos
dakota
01.01.2005 11:59:18
Beatles tietenkin koska tiedän ja ymmärrän mitä he tekivät. Kaikki levyt on, isohko kirjasto ym.
Dutteri
01.01.2005 14:21:46
En ole, mutta tykkään oikein kovasti monestakin bändistä. Ohan niitä villityksiä joskus ollut, mutta hillittömäksi faniksi en ole voinut itseäni ikuna kutsua.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
xulu
01.01.2005 14:44:10

Viimeksi varmaan turbonegro, yleensä innostuu jostain jutusta ihan kybällä pariksi kuukaudeksi ja sitten alkaa mielenkinto laantua Tosin Neurosista on tullut diggailtua ihan jumalattoman kauan, jostain 1996 alkaen. vastaava friikahtamista aiheuttaa jotkut anime sarjat kuten Elfen Lied mistä oli pakko hommata manga versio ja jotain artbook pläjäyksiä halpaa kun w4r3ttaa
6, 6 6, the number of the pedo
Chii
01.01.2005 14:50:03

Kurt Cobain. Hän on minulle enemmän kuin vain idoli. Ihana mies. *sydämmii*
Come as you are.
Bredius
01.01.2005 15:03:25
The Cure. Kaikki studioalbumit, viralliset live-albumit, pari kokoelmaa, b-puolikokoelma, monta bootlegia, kaksi dvd:tä ja yksi julistekin löytyvät, tosin yhtään singleä en ole hankkinut. En siis minäkään silti pyri automaattisesti hankkimaan kaikkia sellaisia tuotteita, joissa bändin nimi vilahtaakin.
"Rumors of my demise have been greatly exaggerated."
-basistihihhuli-
01.01.2005 17:55:29 (muokattu 01.01.2005 17:56:13)
Taisin olla jotain 10-11 välillä, kun päässäni naksahti, ja Tyrävyöstä tuli elämäni suola ja palvonnan kohde.Luojalle kiitos, ettei julisteiden lisäxi ollut saatavilla muuta krääsää, mut kaikki levyt mulla on yhä talles. Ei siinä silleen mitää, mut sit kävin leikkauttamas pitkät, vaaleet kiehkurani samanlaisix ku Eero Valorinnalla, Tyrävyön laulajalla eli siis lyhyix ja kirkkaanpunasix. Myöhemmin laitoin samanlaisen lävärinki ku kyseisellä henkilöllä.Sit huomasin, etten vielkää näytä Eerolta, ja leikkasin silmäripsetki pois. Sairasta!
Nykyää en näytä ollenkaa samalt ku silloin, korvista lukuun ottamatta,kasvatin vaaleet hairit takas, jotka on nykysi rastoil..
Musiikki pelasti mut urheilulta... :P
Hohhoijaa
01.01.2005 18:09:33 (muokattu 01.01.2005 18:09:43)
lisäxi
samanlaisix
lyhyix
kirkkaanpunasix

Anteeksi pilkunviilaus, mutta nyt on pakko sanoa: miksi "ks" pitää aina korvata "x"-kirjaimella? :)
Tähän tahtoisin lisätä vielä että... PERKELE!
anguished
01.01.2005 18:23:15
Anteeksi pilkunviilaus, mutta nyt on pakko sanoa: miksi "ks" pitää aina korvata "x"-kirjaimella? :)

No six!

Ja niin, itse olen kohtuu innokas Sentenced -fani. Eli levyjä sun muuta löytyy.
ba-Rokki
Goodfellas
01.01.2005 20:23:40
AC/DC taitaa olla ainoa yhtye, jolta löytyy kaikki albumit+ jotain VHS-juttuja. Iron Maidenilta melkein sama homma, Baze Baileyn aikaiset puuttuvat, mutta who cares..Rock In Rio, Live After Death ja TNOTB-dokumentti löytyvät myös. Judas Priestiä kaikki British Steelistä Painkilleriin (eli ne tärkeimmät ainakin mulle). Def Leppardilta kaikki tarvittava 1980-1992 väliltä (7" sinkkujakin löytyy melkein koko Hysteria ja Photographit ym.). Bodomilta löytyy lähes kaikki mahdollinen, mutta niiden ura on vielä aika nuori, joten se on hieman eri juttu ainakin vielä tällä hetkellä...
Pelsi
01.01.2005 21:07:28

No niinhän tekee Dickinsonin Brucekin:
"Six, six six!"

Mutta en minä ymmärrä, minkä takia teksti pitää väkisin tehdä vaikeammin luettavaxi.
"Joka paikkansa nostaa, se perseensä menettää" -Vanha viidakon sanonta
overthewall
02.01.2005 01:05:21
Yleensä ottaen kaikki bändit mistä olen pitänyt on iskenyt kybällä.

Offspring
Rage Against the Machine
Metallica
Testament
Slayer
Malmsteen

Muutamia mainitakseni
kivi
02.01.2005 16:35:31 (muokattu 28.02.2005 03:50:43)
En oo oikeastaan koskaan ollut minkään bändin hillitön fani. Paitsi ehkä The Clashin. Eikä sekään johtanut keräilyyn.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)