Aihe: Minun gnr sivut!
1 2 3
fmcruelty
26.12.2004 15:21:01
ainakin satamiljoonaa popuppia sieltä pärähti ja ties mitä gaattoreita ja syöpäläisiä

Offtopic: Take Back The Web! Use Firefox!
Ainoa selain joka tulkitsee lähes täydellisesti standardikoodausta. Kaupan päälle vielä blokkaa spywaret ja popupit. Nii ja ilmainen. Aamen!

http://www.mozilla.org/products/firefox/
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
Volume
26.12.2004 15:38:29
Miks gnr-sivuja koskeva keskustelu muuttuu yht'äkkiä henkilökohtaiseksi vittuiluksi tekijän omaa bändiä kohtaan?

Taidatte olla helvetin ahdasmielistä porukkaa. Pojilla sentään selvästi homma kohdallaan ton bändin kanssa. Pitää hauskaa keskenään musiikin avulla. Kukaan ei suoraan sanonut, mutta selvästi vittuilitte poikien ulkonäköö, mikä on aivan helvetin tyhmää. Mä ainakin nostan hattua noille, ja onhan siellä influenssoissa kerrankin muutakin kuin Steve Vai ja Fransesco Fareri.

Mutta tosin onhan tää nyt tavallista täällä, että heti alkaa systemaattinen vittuilu kun kuvioihin astuu joku alotteleva bändi.
Tämä viesti oli 100 % totuus.
Pelsi
26.12.2004 15:42:10
Miks gnr-sivuja koskeva keskustelu muuttuu yht'äkkiä henkilökohtaiseksi vittuiluksi tekijän omaa bändiä kohtaan?

Tätä minäkin ihmettelin. Sivuja pyydettiin kommentoimaan, joten silloin yleensä kommentoidaan sivuja, eikä niiden tekijää.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
Johannes_t
26.12.2004 15:45:27

Taidatte olla helvetin ahdasmielistä porukkaa. Pojilla sentään selvästi homma kohdallaan ton bändin kanssa. Pitää hauskaa keskenään musiikin avulla.

Juurikin näin. Varmasti lähden poikien levylle/demolle vierailemaan, jos vain kelpaa/tahtovat. Saman näkösenä mäkin oon aikanaan pyörinyt ja jos silloin olisi kotisivuja "ollut olemassa", niin meidänkin bändin sivut olisivat tod.näk. näyttäneet juuri tuolta.

Tosta se lähtee, ´kele!
Mark-Ken
26.12.2004 15:52:10
ei tarvi heti haukkua

jos haukutte, niin voitteko laittaa edes jotain parannusehdotuksia?

ihmeellistä, että jouluna ollaan näinkin törkeitä

Mun mielipiteet on jouluna ihan samanlaiset ku muulloinki.
Hohhoijaa
26.12.2004 15:54:38
Saman näkösenä mäkin oon aikanaan täällä pyörinyt

Ja mä pyörin yhäkin.
IMIK #17 | IHKK #17 | Bäy? #2
Kassu
27.12.2004 03:32:32
no ei tod.

Justu, Noi sivut on niin perseestä ku voi olla. Ihan sutaisten tehdyt. Vaikka sulla onkin typerä pakkomielle gunnareihin niin ei tällaisista huithapelisivustoista tarttee tykätä

Plusplus.

Nii, ei kaikki oo hyvää missä lukee GNR. Ihan helvetin kauheet sivut. Teen vartissa hienommat vaikka aiheesta avaruussukkulan paskanpäästöputki.

Pitäisköhän tehdä Black Label Society doe'sn'tn exicst-sivut. Etusivulle voisi heittää bullseyetä samassa mittakaavassa kun tuolla sivulla oli GNR-logoa. Hoho että ois mukavaa katseltavaa.
Kassu
27.12.2004 03:34:03
Mun mielipiteet on jouluna ihan samanlaiset ku muulloinki.

Jep. Se joka keksi että joulu on hyvä tekosyy kerätä säälipisteitä sietäisi saada kaljatölkin rektaaliinsa.
Putte
27.12.2004 14:55:52
no ei tod.

Justu, Noi sivut on niin perseestä ku voi olla. Ihan sutaisten tehdyt. Vaikka sulla onkin typerä pakkomielle gunnareihin niin ei tällaisista huithapelisivustoista tarttee tykätä

Mähän lainasin tuolta ton AIKA KAAMEA, ja kirjotin siihen et jep.. Onhan noi sutasesti tehty, mut kyllä sieltä löytyy asiaakin..
"Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa" -Andy McCoy
superfly
27.12.2004 14:57:28
Plusplus.

Nii, ei kaikki oo hyvää missä lukee GNR. Ihan helvetin kauheet sivut. Teen vartissa hienommat vaikka aiheesta avaruussukkulan paskanpäästöputki.

Kyllä sinoot taitava....
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Kassu
27.12.2004 15:42:33
Mähän lainasin tuolta ton AIKA KAAMEA, ja kirjotin siihen et jep.. Onhan noi sutasesti tehty, mut kyllä sieltä löytyy asiaakin..

Joo, upea pissikakkafoorumi.
Bluesmies
27.12.2004 19:59:45
Jep. Se joka keksi että joulu on hyvä tekosyy kerätä säälipisteitä sietäisi saada kaljatölkin rektaaliinsa.

Kyllä sä axeman oot melkonen verbaaliguru!
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Nazareth
28.12.2004 18:28:35
Muun muassa tuo foorumi o iha paska.
"Man who buys a drowned cat pays for wet pussy." IMIK #27
carlos
03.01.2005 22:32:01
Muun muassa tuo foorumi o iha paska.

repesin. +
Standin' with the fury that they had in '66
l6mp6l6
04.01.2005 03:30:37
"oon ehkä psykonautti mutta sen verran herrasmies, etten tahdo tässä vaiheessa olla tässä maailmassa" -eräs ystäväni
Jucciz
04.01.2005 04:20:51
En halua lannistaa, mutta ihan järkyttävät sivut niin ulkoasun (värit, fontit, asettelu, kuvat) kuin sisällönkin (aivan liian suppea) suhteen. Kuvat olivat käyttökelvottoman pieniä ja niissä ei ollut mitään tekijänoikeusmainintaa, liekö jopa luvatta julkaistuja? Ei noita kannata lähteä korjaamaan: vähemmällä vaivalla vääntää uudet ja (hyvin todennäköisesti) paremmat.

Tsemppiä kuitenkin, muilta osin hyvää matskua!
L.Ruoska
04.01.2005 08:50:46 (muokattu 04.01.2005 08:58:22)

ei tarvi heti haukkua
jos haukutte, niin voitteko laittaa edes jotain parannusehdotuksia?
ihmeellistä, että jouluna ollaan näinkin törkeitä

Edit: kirjotin vastaukseksi tähän jotain loukkaavaa mutta perun sanani. Parempi tosiaan että yrittää kun jättää yrittämättä, suosittelen että jatkossa ottaa aluksi vaikka mallia jostain hienoista saiteista ja ottaa sitten selvää miten ne hienot jutut on toteutettu. Kovia tageja on mm. "font face=Verdana size=2", sekä "table" sekä kaikki mitkä liittyy tableen ;-) Myöskään punainen teksti ei oikeen oo erinomainen juttu.

Comic Sans -fontti voisi mielestäni tehdä sivun ulkoasulle hyvää! :)
Hahahaa =D Hit counteri ja ainakin kolme erilaista "The Guns 'n Roses Webring version Ö"-banneria =) Entäpä muutetut kursorit ja linkkien underlinen tilalle overline?
Milkop
04.01.2005 09:06:44

Hyvää yritystä, mutta jo fonttien väreissä ja taustakuvan valinnassa ollaan menty ihan metsään. Kehittelet siihen järkevämpää taustaa (että saisi tuosta tekstistäkin selvää) ja vaihdat vaikka fontin värejä, niin eiköhän noista vielä ihan ok sivut saa.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)