reino 21.12.2004 14:06:11 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. Joo, minäkin ihan diggasin. Varsinkin se loppu riffittely on hieno. w00t? |
aikavaikea 21.12.2004 14:10:03 | |
---|
Minä taas olin yllättynyt kuullessani kyseisen biisin American Idiot-pitkäsoitolta. Onnistunutta väliosaa lukuunottamatta biisi on ns. hajutonta ja mautonta paskaa, ärsyttää kun sen vielä sinkuksikin valitsivat. Makuasioitahan nuo. Toiselle hajuton ja mauton maistuu toiselle. Itse olen pitänyt ko. orkesteria lähinnä mukapunkkina ja huonona varaclashina. Tuo oli piristävä poikkeus. Vaikka Michael Stipekin uutta Viherpäivän levyä kehotti hankkimaan. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
eppe 21.12.2004 14:25:49 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. hmm, Hanoi Rocksilla on samanniminen biisi... muistaakseni Green dayn boulevard of broken dreams ei oo mitään rokkia. Oon ehkä kerran kuullu. no, luultavasti olen väärässä... |
Umpihullu 21.12.2004 18:47:17 | |
---|
Kappas vaan...mahtaako Peter olla samanlainen pikkuinen ruutitynnyri kuin veljensä... Ei se niin tanakkaa tekoa ole kuin veljensä, mutta ilmeissä ja lavaolemuksessa on kyllä paljon samanlaista karismaa. Tuossa oli muuten sukunimi kirjoitettu väärin, mutta ei se haittaa kun se itselle sattuu. Ilmeisesti bändiä ollaan taas kasaamassa uudelleen, koska uudet nettisivut on tekeillä. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Leper 23.12.2004 10:27:21 | |
---|
Tässä keväällä vierailin musiikkiliikkeesäsä,ja siellä kuului radiosta eräs kasarikipale,mitä olen yrttänyt etsiä.No jäin sinne kuuntelemaan sen loppuun,ja lähes kirjaimellisesti kirkaisin,kun biisin loputtua juontaja sanoi "Tässä oli Bon Jovin Livin' On A Prayer.Ja olin pitänyt Bon Jovia paskana teknopoppibändinä. |
eppe 24.12.2004 22:56:48 | |
---|
hmm, Hanoi Rocksilla on samanniminen biisi... muistaakseni Green dayn boulevard of broken dreams ei oo mitään rokkia. Oon ehkä kerran kuullu. no, luultavasti olen väärässä... kuuntelin sen uudestaan ja voin sanoa, että green dayn boulevard of broken dreams ei todellakaan ole mikään uljas rokkibiisi. Paska nyky-balladi. tod.näk radion uljas rokkiviisu oli hanoin samanniminen biisi siis. |
axl_rose 26.12.2004 10:57:21 | |
---|
Kill Bill -leffassa vaikutuin alkutekstien aikana soivasta Nancy Sinatran Bang Bangistä. Yllätyin negatiivisesti kuullessani Cherin alkuperäisversion. Aattoiltana katoin Kill Billin ja olin aika myyty kun kuulin tuon biisin. Ja nyt yllätyin kun kuulin esittäjän! |
Härski 26.12.2004 11:29:26 | |
---|
kuuntelin sen uudestaan ja voin sanoa, että green dayn boulevard of broken dreams ei todellakaan ole mikään uljas rokkibiisi. Paska nyky-balladi. tod.näk radion uljas rokkiviisu oli hanoin samanniminen biisi siis. HOho sulle. Taidat olla vain katkera Hanoi- fani? Mun mielestä toi American Idiot on ihan hyvä levy, mitä olen biisejä siitä kuullut. Pitänee hommata. Ja toi Boulevard on ihan mahtava kappale. |
Kilgore Trout 26.12.2004 14:11:01 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. Täysin mitäänsanomaton paskaviisu, joka kehtaa lainata nimensä Hanoi Rocksilta. Olisivat edes versioineet sen oikean Boulevard of Broken Dreamsin, siinä sentään on rokkia ja munaa enemmän kuin kaikissa Green Dayn biiseissä yhteensä. Olihan tästä jo mainittu, mutta oli pakko avautua. Sattuu oikeasti olemaan raivostuttavan huono biisi hyvällä, lainatulla nimellä varustettuna. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
eppe 26.12.2004 17:45:05 | |
---|
HOho sulle. Taidat olla vain katkera Hanoi- fani? HAnoi rocks -fani toki olen, mutta en katkera. Ihmettelen vaan, koska tuo green dayn boulevard of broken dreams ei mielestäni ole luokiltettavissa rokiksi. Musta se on puhdas, hidas poppibiisi. Ja siksi ajattelin että mahdollisesti on tapahtunu jokin sekaannus. Tajuaako joku mitä haen takaa? Anteeksi off-topic |
Hyla 26.12.2004 17:47:48 | |
---|
Tuo Within Temptation on kyllä jostain syystä tehnyt tepposet minullekin. Ensin luulin toki sitä Stand My Groundia Evanscenseksi, kuten varmaan puoli maailmaa. Sitten satuin päivänä eräänä kuulemaan kaverin luona kappaleen nimeltä Running Up That Hill. Kuuntelin, että onpas mukava veisu, kenenköhän tämä mahtaa olla... ei jumalauta, Within Temptationia! Se on ilmeisesti joku nyrkkisääntö, että kultakin yhtyeeltä soitetaan paskin biisi (tässä tapauksessa Stand My Ground) aina radiossa, ja mahdollisimman monta kertaa päivässä. |
Spiralmind 27.12.2004 20:27:46 | |
---|
Tuo Within Temptation on kyllä jostain syystä tehnyt tepposet minullekin. Ensin luulin toki sitä Stand My Groundia Evanscenseksi, kuten varmaan puoli maailmaa. Sitten satuin päivänä eräänä kuulemaan kaverin luona kappaleen nimeltä Running Up That Hill. Kuuntelin, että onpas mukava veisu, kenenköhän tämä mahtaa olla... ei jumalauta, Within Temptationia! Se on ilmeisesti joku nyrkkisääntö, että kultakin yhtyeeltä soitetaan paskin biisi (tässä tapauksessa Stand My Ground) aina radiossa, ja mahdollisimman monta kertaa päivässä. Se on cover. Running Up That Hill on Kate Bushin biisi. Ja alkuperäinen on kyllä parempi kuin Within Temptationin versiointi jonka just kuuntelin. Btw mun mielestä sen Within Temptationin radiossa soivan biisin laulumelodia on osittain matkittu ihan selkeesti Linkin Parkin jostain biisista. I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
Hyla 28.12.2004 13:44:55 | |
---|
Se on cover. Running Up That Hill on Kate Bushin biisi. Ja alkuperäinen on kyllä parempi kuin Within Temptationin versiointi jonka just kuuntelin. Btw mun mielestä sen Within Temptationin radiossa soivan biisin laulumelodia on osittain matkittu ihan selkeesti Linkin Parkin jostain biisista. Hienoa, meninpäs halpaan. Kaverini kanssa jankutettiin tuosta aiheesta varmaan tunti kerran kännissä, eka nimittäin päättelinkin noin kun tuota Running Up That Hilliä etsittäessä löytyi Kate Bushin samanniminen. Lopulta uskoin että "ei oo, se on eri!!" ja jäi sitten selvinpäin asia varmistamatta :P |
Hot RedX 04.01.2005 08:49:36 | |
---|
Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. Siis mä olen ihan oikeasti luullut, että tuo kyseinen biisi on cultin. Eilen sitten tosiaan radio citystä kuulin tuon ja sanottiin että se onkin aerosmithin. pakko se on kai uskoo! |
Milkop 04.01.2005 09:14:10 (muokattu 04.01.2005 17:13:32) | |
---|
Yllätyin joskus nuorempana, kun isä soitteli Tasavallan Pressan ekaa levyä ja sanoi bändin olevan suomalainen. Ehkäpä hyvä (englantilainen) laulaja hämäsi tässä tilanteessa. Touhun ammattimaisuus ja laadukkuus oli kotimaiselta artistilta hieno suoritus. Sittemmin on tullut monia hyviä ylläreitä, kuten Jackie Brownin upea soundtrack. EDIT:erityisesti Street Life ja Across 110th street iskevät. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
...And Justice For All 04.01.2005 20:06:50 | |
---|
Eipä nyt niinkään hyvä biisi mutta kun Dreamerin kuulin ja minulle kerrottiin sen olevan Ozzya niin hämmästys oli suuri. Metallica: ...And Justice For All |
hoja 12.01.2005 12:39:49 | |
---|
"Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Aerosmithin toinen huippubiisi on Sweet Emotion. Tuosta biisistä löytyy ihmiskunnan kollektiiviseen rock-alitajuntaan taltioitunut kitarariffi. K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
HaloOfFlies 12.01.2005 14:03:24 | |
---|
Mä kuullessani Poets Of The Fallin Late Goodbyen luulin että Seattlen suunnalta on tullut uusi bändi. Yllätys oli melkoinen, kun se olikin Suomesta. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
kingdom 12.01.2005 14:29:35 | |
---|
Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. Sama. Sgt. Pepper-levy oli aikanaan aika kova tikki kun oli kuullut vaan Beatlesin balladeja ja alkupään biisejä. |
Ed_Guy 12.01.2005 15:43:12 | |
---|
No se oli minulle yllätys kun olen kuullut Helloweenia jonkun verran, mutta en pahemmin välitä... sitten kuulin niiden nothing to say kipaleen ja yllätyin todella! En olisi uskonut, että ne tyypit osaa tehdä niin hienon biisin... saisivat tehdä semmossii enemmänki... HAAAAA! HAAAA! HAAAA! HAAA! (Notch nauru) |