anagram3 20.12.2004 14:08:58 | |
---|
Siinä teille perkele pelottava lastenlaulu: -------------------------------- Lenin-setä asuu venällä. Sieltä on pitkä matka Vietnamiin, mutta minusta vain tuntuu, että Lenin setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho Tshi Minh. Leninillä on niin suuri otsa, että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin. Lenin setä hymyilee ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ho Tshi Minh. Lenin setä asuu venäjällä, minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin. Hän rakastaa meitä, meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ho Tshi Minh. Minä olen pikku pioneeri ja vähäinen on vielä minun voimani, mutta pienikin voi taistella rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tshi Minh. Rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tshi Minh. -------------------------------- a3 |
zorro 20.12.2004 16:01:48 | |
---|
ei niissä ole mitään kipeää. se on kuuntelian päässä vika jos ne kuulosata kipeältä. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |
Sertzo S 20.12.2004 16:13:18 | |
---|
Siinä teille perkele pelottava lastenlaulu: -------------------------------- Lenin-setä asuu venällä. Sieltä on pitkä matka Vietnamiin, mutta minusta vain tuntuu, että Lenin setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho Tshi Minh. Leninillä on niin suuri otsa, että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin. Lenin setä hymyilee ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ho Tshi Minh. Lenin setä asuu venäjällä, minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin. Hän rakastaa meitä, meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ho Tshi Minh. Minä olen pikku pioneeri ja vähäinen on vielä minun voimani, mutta pienikin voi taistella rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tshi Minh. Rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho Tshi Minh. -------------------------------- a3 Huh huh! |
Cutter 21.12.2004 00:12:56 | |
---|
Mikähän se oli... "Nukkuu, nukkuu, pikkulanttu nukkuu kellarin pimeässä nurkassa. Hiiri se tuli ja puraisi, pikkulanttu kauhusta parkaisi." Mun mielestä toi on aika kauhea. Tulee sellanen fiilis että se lantturaukka kuoli elävältä tai vähintään jäi kitumaan sinne kellariin...hirveetä. Ei se, mitä sanotaan, vaan miten sanotaan. |
Anonymous-jazz 21.12.2004 04:02:07 | |
---|
Paras on tämä Mörkö se lähti piiriin laulu jossa sanat menevät yhdessä kohdassa: "Mitähän se mörköö tahtoo, mitähän se mörköö tahtoo, sitähän sen mörköö tahtoo". Teemujazz |
baron 21.12.2004 04:48:09 | |
---|
Klassikko: Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy ja pikku jalka pilkahtaa..... Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
LNA 23.12.2004 11:44:47 | |
---|
Pelle Hermannin tunnarissa on sairas soundi. Joo.. Tositosi pelottava. Aloin aina pienenä itkemään, kun se tuli telkkarista. Ja sen takia kammoksuin koko pelleä monta vuotta. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
sepeli 23.12.2004 11:47:48 | |
---|
kuoli elävältä Hienosti sanottu. + Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22 |
Wil-J 23.12.2004 11:49:44 | |
---|
Joo.. Tositosi pelottava. Aloin aina pienenä itkemään, kun se tuli telkkarista. Ja sen takia kammoksuin koko pelleä monta vuotta. Samma här ja kaikki muutkin sitä pelkäs! |
LNA 23.12.2004 11:52:21 | |
---|
Samma här ja kaikki muutkin sitä pelkäs! Se on varmaan vaan se epävireisyys ja soundi kun kammottaa. Eihän siinä melodiassa sinänsä ole mitään kamalaa. Sirkusmusiikki.. kromaattisuus.. kaikki nää toisaalta ovat monien lasten korviin vielä outoa kamaa. Säästäkää kakrunne kauhistukselta! You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
LNA 23.12.2004 12:04:30 | |
---|
Onkimato Onerva ja Kastemato Kalle -lastenlaulukokoelmalta löytyy useampiakin täysin hulluja biisejä. Sympaattisin on ehdottomasti Mötti, joka kertoo perheen pyöreimmästä kivestä (Mötti nimeltään), joka lähti seikkailemaan ja vierähti lampeen, josta lopulta vanhan kuusen naavakäsi onki hänet ylös. Biisin laulaa käheä-ääninen pikkutyttö, jonka tulkinta on ihan omaa luokkaansa. Hulluksi tulee kun kuuntelee. Toinen hyvä samalta albumilta on paatoksellinen Paloauto Paavali, jonka joku terävä-ääninen poika kiekuu tomerasti (melodia tyyliin C-duurin päällä: g1g1e1e1g1g1e1e1/f1f1d1d1f1_d1_ /... ja sama toistuu, sitten mennään vähän alemmaksi jne.. ihan kauheaa kuraa syötetty mullekin lapsena. Ei ihme, että tällainen synkkis tästäkin vitsasta kehkeytyi. Perinteisemmistä lastenlauluista hullun kategoriaan sopii esim. Puuhevonen. Miettikää nyt! Oi jospas oisin oikea oikea puuuuuuuhevonen ois korvat mulla puiset ja suitset pikkuruiset. Jos saisin olla oikea oikea puuuuuuhevonen ois hauskaa ihhahhahhahhaa! Minut pikku Pekka kun saisi minulla hän vain ratsastaisi minua hän ain kannustaisi seikkailuun! Kesä taikka talvi - ei haittaa satulan kun mulle hän laittaa.. jne jne. Herra Isä ja Armon Rouva sentään, mikä meininki. Ja kun biisi on niin iloinen ja suorastaan innostunut, niin siinä oikeasti tulee mieleen, että joku himokas kotirouva on sen pöytänsä ääressä yön tunteina rustannut. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
Zed 23.12.2004 13:42:56 | |
---|
Onpas outo tuo teidän Pellehermannitunnarifobianne. Minä en sitä penskana älynnyt pelätä, mutta nyt kun ruokitte mielikuvitustani, saatan ruveta pelkäämäänkin. "Ketä -sanaa käyttää väärin pelkästään pennut ja idiootit." -TXT |
sikanaama 23.12.2004 15:22:50 (muokattu 23.12.2004 15:27:01) | |
---|
Onpas outo tuo teidän Pellehermannitunnarifobianne. Minä en sitä penskana älynnyt pelätä, mutta nyt kun ruokitte mielikuvitustani, saatan ruveta pelkäämäänkin. Pelle Hermanni on muutenkin pelottavan näkönen. Ihan kuin sillä olisi ollut krapula kokoajan. Ihmeellisiä sairaasti nauravia keppejä ja se, kun se osotteli ruutuun ja puhutteli nimillä "Liisakin siellä...". Miten se ties semmosia? Meitsi onkin Wolverine! |
M1kk0 23.12.2004 16:50:24 | |
---|
Pelle Hermannin tunnarissa on sairas soundi. hohohoo. Blow me up Mr.Spock! |
Nightwish 23.12.2004 19:04:03 | |
---|
Pitikin mennä lukemaan koko ketju läpi. Oon kuunnellu pienenä lastenlauluja niin paljon et osaan ne ulkoa edelleen. Ja mulle ne siis on "pyhiä"..tai olivat vielä tähän päivään asti. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Cut out 23.12.2004 19:14:06 | |
---|
Nykyäänhän tuolle Pellehermannille nauraa, mutta nelivuotiaana se oli vähän liikaa... :D |
Heikki L. 24.12.2004 22:25:00 | |
---|
Pelle Hermanni on muutenkin pelottavan näkönen. Ihan kuin sillä olisi ollut krapula kokoajan. Ihmeellisiä sairaasti nauravia keppejä ja se, kun se osotteli ruutuun ja puhutteli nimillä "Liisakin siellä...". Miten se ties semmosia? Ja siinä intron alussa sillä ei oo ollenkaan nenää. Ei helvetti. Vähempikin pelottaa natiaisia. Ja mua. Shack! |
Fletch 25.12.2004 19:01:58 | |
---|
Hallussani on alkuperäinen kasetti vuodelta '85 "Matti Pellonpää ystävineen - Jurtzantaa" Kyllä, se on lastenlevy. Tuossa irtoaa euroopan hienoimpiin kuuluneelta näyttelijältä aika kipeätä kamaa. Suosikkini on "Seppo Sekopää": Seppo se on sekopää, pää sekopää koko sekopäinen pää, Seppo-po-po-po-po-po! (ja sama takaperoisena) Tunnetuin veto tuolla albumilla lienee tämä Keke Rosberg-renkutus Ke-ke-ke-ke-ke-ke-ke-ke Ruusperi Ruusperi... F1-maailmanmestari ei kuulemma ollut kovin innoissaan tuosta huomiosta, oisiko peräti jotain oikeusjuttuakin ollut..? Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |
Pelsi 25.12.2004 20:58:54 | |
---|
Ja siinä intron alussa sillä ei oo ollenkaan nenää. Ei helvetti. Vähempikin pelottaa natiaisia. Ja mua. Nii-in! Se nenä tippuu kuin Michael Jacksonilta ikään! Se oli myös pelottava juttu se taikuri vai mikä lie, joka ei koskaan ollu kotona. Ja se Kepakko nauroi niin vittumaisesti ettei mikään. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Tapio79 26.12.2004 00:59:37 (muokattu 26.12.2004 01:02:32) | |
---|
Hallussani on alkuperäinen kasetti vuodelta '85 "Matti Pellonpää ystävineen - Jurtzantaa" Kyllä, se on lastenlevy. Tuossa irtoaa euroopan hienoimpiin kuuluneelta näyttelijältä aika kipeätä kamaa. Suosikkini on "Seppo Sekopää": Hei, minullakin on tuo kasetti jossain! Siinä on kyllä hienoja biisejä. Oma suosikkini taitaa olla tuo "Perperi perperi": "Perperi perperi, voi samperi, juna-asemalla, ylä-Lapualla perperi perperi tää yltäni kaapattiin; perperi perperi, voi perperi, oliko se Tampere, oliko se Liperi, meni kertaheitolla tikapuuhermosto remonttiin. " Kyseisellä levyllähän on myös toisinaan jopa radiossa asti soiva, oikeasti koskettava kappale "Itkee sydän jonglöörin". Oli se Pellonpää hieno mies, monella saralla. Allekirjoitus. |