Aihe: Hurriganes ilta
1 2 3 4
Sperm Donor
15.12.2004 22:37:12
Mutta yhtä kaikki Hurriganes oli ja on edelleen Suomen paras ja ainoa oikea Rock bändi.

Hurriganes oli hieno bändi ja minunkin innoittajani, mutta toki sen jälkeen on Suomessa ollut ja on muitakin hyviä bändejä ja paljon.
Nykyiset bändit soittaa hyvin tekee hienoja biisejä ja hoitaa ammattínsa hyvin. Elämää on Hurriganesin jälkeenkin.
Härski
15.12.2004 23:01:19
Elämää on Hurriganesin jälkeenkin.

Totta, Ganesistahan se lähti.
Mage
16.12.2004 10:41:31
Joka on cover Sam&Daven I Thank You:sta

Nyt kyllä nolottaa mutta aina oppii jotain uutta, thanks.
"I'm better than great I'm good" -Joey Tribbiani
Angus
16.12.2004 10:51:05

Ja mainittakoon tässä samalla, että jos jäsen Agnus vastaa kysymykseen kuin kysymykseen AD/DC:stä, niin mä vastaan Hurriganesista. Tabeista lähtien.

Hoho! Plussaa.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Härski
16.12.2004 16:03:43
Hoho! Plussaa.

Oisit laittanu miinuksen, kirjoitin nääs sun nickin väärin.. sori!
kaukopoika
16.12.2004 18:37:14
Joo kyllä munki täytyy sanoa,että Ile oli se kitaristi,joka mut Ganesiin johdatteli.Mulla oli tapana viettää ala-aste ikäisenä osa kesälomista serkkujen tykönä ja siellä soi aina Hurriganes ja nimen omaan Crazy Days ja Hot Wheels kiekot, joskus siis 70-luvun loppupuoliskolla.Ja kyllähän se Teppokin taisi viitata siihen,miten rankka levy se Hot Wheels on,aivan hienoa kitarointia ja biisit on meneviä.Ja mulla on muuten sellainen teoria,että Ile on niitä harvoja kitaristeja,jotka tosiaan on trio-miehiä sillä stockholm levyllä se käy ilmi,on meinaan miehen soittotyyli sen kaltainen,että kuulostaa kun hän vetäisi tavallaan komppia ja sooloa yhtä aikaa,jotenkin vaan ne alakielet soi silleen tukevasti mukana.

Ja jos jollain olisi tarjolla mun suosikkini Hot Wheelsiltä,eli Bad baby,vinyylisinkkuna,niin ostan pois,on nimittäin vielä muutama levy mun Rock Ola jukeboxiin työn alla ja kyseistä raitaa tuli pentuna kuunneltua Karvian matkahuollon baarissa.
Bluesmies
16.12.2004 20:14:28
Itse pidän Ileä aitona Hurriganes kitaristina jo siitä syystä että:
- alkuperäinen kitaristi
- enitenaikaa soittanut bändissä
- suurimman Hurriganes menestyksen ajan kitaristi.

kokonaisuus ratkaisee ja sen on Ile hoitanut paremmin.

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Itsekin pidän ileä THE hurriganes-kitaristina.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
rockitsb
16.12.2004 20:22:14
Nyt olisi sitten tuo eilinen lähetys mp3-muodossa. Ongelmana nyt on se että koko on 124 megaa enkä nyt tiedä mihin sen laittaisin kun ei MBnetin eikä Elisan kotisivutilat riitä... Jos jollain on tarjota tarpeeks tilaa tai joku muu ratkaisu niin kertokoon. Kiitos.

DC:hen jakoon? Miuta kyllä kiinnostais tuo.
[En tiennyt hänen olevan tunnettu.] - paranoid android
Angus
16.12.2004 20:39:24

Oisit laittanu miinuksen, kirjoitin nääs sun nickin väärin.. sori!

Katos vaan. Rankaistava teko, painoin varoitusta, lukkoa sekä bannia.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
sirdickyj
17.12.2004 16:30:49
Ile on niitä harvoja kitaristeja,jotka tosiaan on trio-miehiä sillä stockholm levyllä se käy ilmi,on meinaan miehen soittotyyli sen kaltainen,että kuulostaa kun hän vetäisi tavallaan komppia ja sooloa yhtä aikaa,jotenkin vaan ne alakielet soi silleen tukevasti mukana.

Selviäähän tuo Ilen hienous muuten siltä HTV-liveltä, onko sitä jo täällä joku muistanut sauhuta? En ainakaan huomannut. ja jos onkin sauhunnut, niin sauhutaan lisää. Niin on mallikasta meininkiä.

Aika jännää, miten tuo Albertin komppaustaidottomuus on täällä nostettu esiin, enpä ole tullut ajatelleeksi. Muusikkona ja bändin liiderinä Albert oli ilman muuta Ilerä surkeampi toheltaja, siitä kielii muun muiassa miehen soolotuotannon epätasaisuus. Siinä viime kevään kokoelmalla (Let it roll) on kyllä niin surkeita esityksiä kaikki, joissa ei Maijasen ja muiden huippujätkien apua ole käytetty. Olisi hauska tietää, paljonko esim. "Braindamage..." levyn kitaroista on todellisuudessa Antero Jakoilan soittamia. Ne sen levyn kiertueelta äänitetyt livebiisit ovat kyllä hienoa kuultavaa, mutta esim Nadinesta tehty funkahtava versio ei kyllä mistään kohtaa nojaa Alberti kitaraan, hänen nimellään siinä kuitenkin mennään.

Niin, Ile ei ikinä tekisi soololevyäm, jossa muut hoitaisivat likaisen työn ja mies itse vaan sooloilisi.

Ja vielä; onhan Albertin soolotyöskentely kyllä ihan omaa luokkaansa, sitä ei voi kukaan kieltää. Hera kumminkin oli Ileä enemmän pelkkä soolokitaristi, Ile taas paremmin kokonaisuuden tajuava ammattimuusikko.

Ja vittuako te sitä Louhivuorta dissaatte, kova jätkähän se on. Hurriganesin kanssa nyt ei sillä vaan oo mitään tekemistä.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Sperm Donor
17.12.2004 17:49:34
Hienoa että Ilen taidot on huomattu, tuli aikoinaan monta kertaa puollustettua sitä. Alpun mollaamista en oikein ymmärrä, enkä Louhivuoren kehumista. (vai onko sitä kehuttu vaan vain puollustettu)
Antti1997
17.12.2004 17:54:49
DC:hen jakoon? Miuta kyllä kiinnostais tuo.

Vielä kun osais käyttää näitä ohjelmia...
"Naama umpeen kun minä olen oikeassa!" -hanuristi
Mika K
17.12.2004 18:44:01 (muokattu 17.12.2004 18:47:29)
Siinä viime kevään kokoelmalla (Let it roll) on kyllä niin surkeita esityksiä kaikki, joissa ei Maijasen ja muiden huippujätkien apua ole käytetty.

Olen vähän samoilla linjoilla. Aikamoinen pettymys tuo kokoelma ainakin mulle oli (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja siinä korostuu se, että Albert ei koskaan ollut mikään kummoinen biisintekijä.
Härski
17.12.2004 21:01:58
ja siinä korostuu se, että Albert ei koskaan ollut mikään kummoinen biisintekijä.

Eli et ole kuunnellut Mirror Toweria. Mutta tuohan oli vain tuon ja aikaisempien perusteella? Tottahan se on, ettei Järvinen ollut mikään neronleimaajasäveltäjä, mutta Mirror Tower antaa viitteitä, mitä tuleman olisi pitänyt, mikäli aika ei olisi loppunut kesken. Etenkin päätösraita on mun mielestä erittäin hieno kaiken kaikkiaan.
Phil.Lyn.
17.12.2004 21:11:16
Selviäähän tuo Ilen hienous muuten siltä HTV-liveltä, onko sitä jo täällä joku muistanut sauhuta? En ainakaan huomannut. ja jos onkin sauhunnut, niin sauhutaan lisää. Niin on mallikasta meininkiä.

Aika jännää, miten tuo Albertin komppaustaidottomuus on täällä nostettu esiin, enpä ole tullut ajatelleeksi. Muusikkona ja bändin liiderinä Albert oli ilman muuta Ilerä surkeampi toheltaja, siitä kielii muun muiassa miehen soolotuotannon epätasaisuus. Siinä viime kevään kokoelmalla (Let it roll) on kyllä niin surkeita esityksiä kaikki, joissa ei Maijasen ja muiden huippujätkien apua ole käytetty. Olisi hauska tietää, paljonko esim. "Braindamage..." levyn kitaroista on todellisuudessa Antero Jakoilan soittamia. Ne sen levyn kiertueelta äänitetyt livebiisit ovat kyllä hienoa kuultavaa, mutta esim Nadinesta tehty funkahtava versio ei kyllä mistään kohtaa nojaa Alberti kitaraan, hänen nimellään siinä kuitenkin mennään.

Niin, Ile ei ikinä tekisi soololevyäm, jossa muut hoitaisivat likaisen työn ja mies itse vaan sooloilisi.

Ja vielä; onhan Albertin soolotyöskentely kyllä ihan omaa luokkaansa, sitä ei voi kukaan kieltää. Hera kumminkin oli Ileä enemmän pelkkä soolokitaristi, Ile taas paremmin kokonaisuuden tajuava ammattimuusikko.

Ja vittuako te sitä Louhivuorta dissaatte, kova jätkähän se on. Hurriganesin kanssa nyt ei sillä vaan oo mitään tekemistä.

Tämän kirjoituksen allekirjoitan täysin,kaikki asiaa.
Ja haluan korostaa vielä, että Albert:n soolot ovat pääasiassa loistavia, mutta trio kokoonpanossa, jossa soitetaan rock:a , ne soolot ei ole se juttu.

10/80 levy on myöskin mun mielestä hyvä esimerkki Mr.Maijasen vaikutuksesta Albertiin, se on kieltämättä iso.Mutta sehän ei haittaa, on vain hyvä, et muusikolle löytyy pari jonka kanssa homma toimii.

LOUHIVUOREN JANNESTA:
Hänen aikainen live Hurriganes oli mielestäni tiukka ryhmä ja varsin Rock. Itse pidän niistä levyistäkin, Fortissimon soundit ovat vain mielestäni hiukan erikoiset.
Rockin` on loistava levy ja hyvät soundit.
everyone follows the BASS PLAYER
Sperm Donor
17.12.2004 21:16:57
LOUHIVUOREN JANNESTA:
Hänen aikainen live Hurriganes oli mielestäni tiukka ryhmä ja varsin Rock. Itse pidän niistä levyistäkin, Fortissimon soundit ovat vain mielestäni hiukan erikoiset.
Rockin` on loistava levy ja hyvät soundit.

Muu on ok. Mutta tätä en allekirjoita.
Mika K
17.12.2004 22:00:56
Eli et ole kuunnellut Mirror Toweria.

En ole kuunnellut. Perustan mielipiteeni Let It Roll kokoelmaan ja Ride On:iin, jotka eivät ainakaan minua suuremmin säväyttäneet.
Mimi
18.12.2004 19:51:06
Mikäs Hurriganes juttu tulee maikkarilta huomenna? Juuri tuli mainos, en vaan kerenny tajuta siitä mitään kunnollista...
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
ozz3
18.12.2004 19:54:03 (muokattu 18.12.2004 19:54:23)
Mikäs Hurriganes juttu tulee maikkarilta huomenna? Juuri tuli mainos, en vaan kerenny tajuta siitä mitään kunnollista...

Leningrad Cowboys Plays Hurriganes

Helsingin VR:n makasiineilla tallennetussa konsertissa legendaarisia Hurriganes-biisejä esittävät Kirka, Maya Paakkari, Timo Kotipelto, Irina ja itseoikeutettuna kunniavieraana Remu Aaltonen. Tuotanto: Nice Production Oy.
Arskailu ilmeisesti kielletty...
Härski
18.12.2004 20:05:57
Oli kuulemma hyvä show siihen asti, kun herra Aaltonen asteli estradille. Toivottavasti nyt ei ihan floppi ollut. Huomenna sen näkee. Ainakin helvetin iso show oli, ainakin mainoksesta päätellen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)