Tympee Huttunen 11.11.2004 11:16:30 | |
---|
Brittiläisiä pidetään yleisesti myös tyhminä, rumina, siivottomina, harvahampaisina ja juntteina. Ei siinä jää muuta vaihtoehtoa, kuin rokata. |
Mr. Mustard 11.11.2004 11:17:34 | |
---|
Syy on siinä, että Britanniassa pubit menevät kiinni jo ennen puoltayötä, jolloin muusikoille jää enemmän aikaa harjoitella soittotaitoa ja biisientekoa. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Lennu 11.11.2004 11:30:07 | |
---|
Radiohead myös kaiketi voidaan lukea 1990-2000-lukujen tärkeimpiin rockbändeihin. Tekotaiteellista vinkunaa. Viallinen vääräleuka. |
Klezberg 11.11.2004 11:50:32 | |
---|
Vai kuinka moni kuuntelisi rokkia norjaksi? Kun tuli puheeksi, niin ainakin minä. Åge Aleksandersen rocks, peräti Tröndelagin murteella. Tosin Prudencen aikaan Ågekin taisi enimmäkseen laulaa englanniksi. |
Mr. Mustard 11.11.2004 11:53:05 | |
---|
Tekotaiteellista vinkunaa. Vai onko niin, että se mitä et itse ymmärrä on tekotaiteellista? Itseltäni löytyy levyhyllystä Radiohead-levy, ja paljon levyjä ostavana mulla ei ole varaa ostaa mitään tekotaiteellista. Joten ainakin minä kuulen Radioheadissa jotain muutakin kuin tekotaiteellisuutta. Se voi olla vinkunaa, muttei tekotaiteellista. Eli summa summarum: Sulta unohtuivat ne tärkeät sanat: "Minun mielestäni..." "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Vainhaalee 11.11.2004 12:04:16 | |
---|
Raumakin edustettuna, "mahtavaa" ;) EDIT: Niin ja sitten tuo Skotlanti, sieltähän vasta semmonen kolmikko onkin peräisin, että... ! Rauma jee jee... Juu... Eikös ne jostain Loch Lomondin törmiltä oo lähtösin... ;) |
Shaft 11.11.2004 14:58:13 | |
---|
Yhtä mielenkiintoista on se, mikä on muuttunut. Suurin osa nykyisin tehtävästä brittimusasta kun ei ole enää ollenkaan kiinnostavaa.. Eli summa summarum: Sulta unohtuivat ne tärkeät sanat: "Minun mielestäni..." Eikös tämä ole selvä muutenkin? Omia mielipiteitään ihmiset lähinnä esittävät. |
Feggy 11.11.2004 15:18:03 | |
---|
Yhtä mielenkiintoista on se, mikä on muuttunut. Suurin osa nykyisin tehtävästä brittimusasta kun ei ole enää ollenkaan kiinnostavaa.. No jaa. Tänä vuonna briteistä on tullut mm. Franz Ferdinand ja Sons & Fathers. Vanhoista hyvän levyn teki Elvis Costello jne. Less is more. |
Shaft 11.11.2004 15:34:24 | |
---|
No jaa. Tänä vuonna briteistä on tullut mm. Franz Ferdinand ja Sons & Fathers. Vanhoista hyvän levyn teki Elvis Costello jne. Ei tuota niin kirjaimellisesti tarvitse ottaa. Tottakai hyvääkin musaa tehdään. Suurin osa erityisesti tuosta enemmän esillä olevasta musiikista on vaan ainakin meikäläiselle melko yhdentekevää. Veteraaniosasto on myös asia erikseen. |
Lennu 11.11.2004 16:20:28 | |
---|
Vai onko niin, että se mitä et itse ymmärrä on tekotaiteellista? Ei, se on oikeasti. Eli summa summarum: Sulta unohtuivat ne tärkeät sanat: "Minun mielestäni..." Ei, vaan tarkoituksena oli päästää eetteriin absoluuttinen totuus. Ja mielestäni onnistuin täydellisesti, kahdella sanalla. ps. omistan muuten yhden Radioheadin levyn, ja olen jopa kerran kuunnellutkin sen. Viallinen vääräleuka. |
DeWilde 11.11.2004 19:22:23 | |
---|
Sano sitten kun ne hyvät bändit tulevat. Sanoo Ac/Dc-fani. Ei sillä että mainitut bändit mitenkään merkityksellisiä olisivat. Maailma on vapaa maa. -Galder |
Angus 11.11.2004 22:30:09 | |
---|
Sanoo Ac/Dc-fani. Ei sillä että mainitut bändit mitenkään merkityksellisiä olisivat. En nyt oikein ymmärtänyt pointtiasi...? Itsekin näytät vielä olevan samaa mieltä kanssani jälkimmäisen kommenttisi perusteella ja miten AC/DC tähän liittyy mitenkään? "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
juhajuha 12.11.2004 02:46:47 | |
---|
Tekotaiteellista vinkunaa. Oli sinun mielestäsi asia niin tai näin, fakta on se että Radiohead on yksi niistä 1990-2000 luvun tärkeistä bändeistä, jota ihaillaan, jäljitellään ja arvostetaan. Visionäärinen bändi joka jää historiaan. Mikä on kun ei ahrista? |
Lennu 12.11.2004 09:30:23 | |
---|
Oli sinun mielestäsi asia niin tai näin, fakta on se että Radiohead on yksi niistä 1990-2000 luvun tärkeistä bändeistä, jota ihaillaan, jäljitellään ja arvostetaan. Visionäärinen bändi joka jää historiaan. Yleensäkään koko 90-luvusta ei tarvii jäädä mitään historiaan. Viallinen vääräleuka. |
Atommic 12.11.2004 09:37:40 | |
---|
Yleensäkään koko 90-luvusta ei tarvii jäädä mitään historiaan. Hieno hattu sulla Lennu tuossa kuvassa. Kokeile vaan numeroa isompaa kokoa, ei ehkä kiristä niin pahasti :) Ambition makes you look pretty ugly |
Lennu 12.11.2004 10:17:49 | |
---|
Hieno hattu sulla Lennu tuossa kuvassa. Kokeile vaan numeroa isompaa kokoa, ei ehkä kiristä niin pahasti :) Musta tuntuu, että pää kasvaa iän mukana vaan isommaksi, eikä sopivia hattuja saa enää mistään. Tai sitten se pää vaan pöhöttyy viinanjuonnista koko ajan enemmän. Mä oikeasti yritin sitä Radioheadia, älkää lynkatko mua seuraavan kerran kun nähdään? ps. oli 90-luvulla pari hyvääkin kasaribändiä vielä jäljellä. Viallinen vääräleuka. |
Mr. Mustard 12.11.2004 20:50:41 | |
---|
ps. omistan muuten yhden Radioheadin levyn, ja olen jopa kerran kuunnellutkin sen. Onko kyseessä Kid A? "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Lennu 12.11.2004 21:12:23 | |
---|
Onko kyseessä Kid A? Ei ku Computer OK, tai joku semmonen. Tuli varmaan kuunneltua puhki, hehe. Kid A on kuulema hyvä, täytynee joskus tutustua, kun se on wanha. Viallinen vääräleuka. |
npk 29.05.2007 14:41:53 | |
---|
Syy on siinä, että Britanniassa pubit menevät kiinni jo ennen puoltayötä, jolloin muusikoille jää enemmän aikaa harjoitella soittotaitoa ja biisientekoa. Heheh, repesin :) "Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash." |
StJerky 29.05.2007 14:52:14 (muokattu 29.05.2007 14:55:10) | |
---|
Britit kämmäsi koko kasarimeiningin pilityksineen ja täppinkeineen Se hevihän oli niin kauan hyvää kun se tuli briteistä. Jenkithän sen kämmäsi yllämainituista syistä ja jenkkeihin muuttaneet britit (kuten Coverdale ja Ozzy). Edit: myös parhaat televisio-ohjelmat ja tyylikkäimmät autot ja moottoripyörät tulee briteistä. |