Aihe: Ville Valo + Lauri Ylönen + Apocalyptica
1 2 3 4 5
Jormaz
23.11.2004 21:01:37
Copy toisesta ketjusta + paste.

"Oottekos kuulleet sen Apocalyptican, Ville Valon ja Rasmus-Laurin yhteistekeleen? Kuulosti aivan hirveältä, johtuen varmaan siitä ettei Laurin ähisevä raspiääni sovi lainkaan mihinkään hevin tapaiseen."
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
ihrviö
24.11.2004 00:00:35
Itse odotan enempi miltä Dave Lombardo tällä kertaa kuulostaa tai siis paremminkin se biisi missä se soittaa vai liekö enempikin kuin yksi veisu?
En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa.
HaloOfFlies
24.11.2004 16:24:22 (muokattu 27.11.2004 12:54:30)

Hetken aikaa luulin että Laurikin laulaisi hyvin, mutta eiköhän se onnistunut pilaamaan tämänkin biisin sillä tuskaisella marinallaan.

Nii-in. Verratkaapas muuten ihan huviksenne miehen laulua Dead Letters-albumlla Rasmuksen ekaan levyyn. Jälkimmäisellä kuulostaa paljon rennommalta tuo laulaminen.
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
MrQ
24.11.2004 17:04:14
Tuota.

Biiisi tekodramaattista lällyä, olisivat edes heittäytyneet kunnolla kliseiseksi. Villen ja Laurin äänet komppaavat toisiaan jokseenkin öljyn ja veden lailla eli kaiken kaikkiaan hyi saatana ja vielä kerran hyi.

No, toivottavasti saavat markkinoita auki meille muille.

Oikeille artisteille.
Tupuna
24.11.2004 17:12:13
Oikeille artisteille.

Millä perusteella Ville Valo, Apocalyptica tai Lauri Ylönen eivät ole mielestäsi oikeita artisteja? Millä perusteella sinä olet?
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
paranoid android
24.11.2004 17:16:30
Onneksi en kuuntele radiota.
Nahkaliivit paukkuu.
Pluto
24.11.2004 17:25:31 (muokattu 24.11.2004 17:25:51)
Millä perusteella Ville Valo, Apocalyptica tai Lauri Ylönen eivät ole mielestäsi oikeita artisteja? Millä perusteella sinä olet?

Älä kysy.... parempi niin.

EDIT: Siis kun ottaa huomioon kenelle puhuu.
Dillon, you son of a bitch!
Rasvaton
24.11.2004 18:12:43
Tykkäsin piisistä.
MrQ
24.11.2004 20:10:40

Hemmetin simppeliä; kukaan ei ole kuullutkaan minusta.
JeeVes
24.11.2004 20:31:13
Ohoh. Vielä kun Tarja Turunen ja Ändi ois saatu mukaan.

HOHOH!!! Se ois ollut rok. Tai ainakin Lauri, Apoca, Ändi ja Ville. Ois ollut pörfect mäts.
"Fiilis on mun juttu"
AER
25.11.2004 12:14:40
Ei oikein biisi iskenyt. Kerran kuuntelin ja ei ollut oikein haluja kuunnella lisää.
Vaikka arvostan Lauria ja Villeä todella paljon siitä että kuinka paljon he ovat saaneet aikaan, niin tämä veto oli kyllä ehkä liikaa, mutta mikäs siinä jos ihmiset diggaa. Mutta minä en, ikävä kyllä.

-Antti
Tellervo
25.11.2004 13:54:44
Oottepas te kriittisiä, taidatte olla kateellisia. Hoho.

No minusta tuo oli ihan jees veto, ei paha muttei maailmaanikaan muuttanut.
Pieni, musta ja kiihottava.
Lord of the strings
25.11.2004 16:20:02
Eicca Toppinen ja Perttu Kivilaakso istuivat edessäni Rammsteinin konsertissa.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Juha86
25.11.2004 20:21:45
Taisin itsekin kuulla tämän biisin. Ellei radiossa sitten oo muita biisejä, joissa on Ville Valon ja Lauri Ylösen ääni..

Tykkäsin kyllä. Ei ainakaan huono ollut..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
ten
27.11.2004 11:16:25
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuo biisi olisi parempi ilman Lauria. Ei sillä että tahtoisin dissata, mutta ääni vain ei sovi tollaseen biisiin. Valon matala ääni on huomattavasti sopivampi.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Notefix
27.11.2004 16:39:25

Hieno juttu. Hyvän kuulonen biisi.
My name is Baron, Notefix Baron "
sienimies
27.11.2004 16:56:31
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuo biisi olisi parempi ilman Lauria. Ei sillä että tahtoisin dissata, mutta ääni vain ei sovi tollaseen biisiin. Valon matala ääni on huomattavasti sopivampi.

Jeah! Ei hitto kun kuulin tuon biisin ja Valo lähti laulamaan niin olin että jee muttakun Lauri karjaisee tuolta korkeelta niin kakkasin melkein housuuni ja se ei ole hyvä juttu. Joten mielestäni Lauria ei ois tarvittu tossa ollenkaan. Valitettavasti vaikka hieno laulajajannu onkin niin ei valitettavasti toiminu minun kohdalla.
I cut down trees. I wear high heels, Suspendies, and a bra. I wish I'd been a girlie, Just like my dear Papa...
HaloOfFlies
28.11.2004 17:38:03 (muokattu 28.11.2004 17:39:29)

Eilen kuulin tuon biisin radiosta ja Lauri perkele pilasi sen täydellisesti. Ville Valon ääni sopi täydellisesti siihen, mutta kun Lauri avasi suunsa niin koko kappale kuulosti hetkessä The Rasmuksen surkealta wannabe-synkistelyltä. Pilalla oli hieno biisi sen jälkeen.
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
Revolution
29.11.2004 13:52:58 (muokattu 29.11.2004 13:53:29)
Ihan hyvä biisihän tuo on, mutta Lauri Ylösen ääni ei kyllä sovi ollenkaan tuohon. Ville Valon äänen rinnalla Laurin ääni kuulostaa teinin ininältä. Ei näin.
Time may change me, but i can't trace time.
jazzy
01.12.2004 21:40:19
Ei oikein biisi iskenyt. Kerran kuuntelin ja ei ollut oikein haluja kuunnella lisää.

Mulle ei myöskään oikeen iskeny.
Apocalyptica kuulosti tapansa mukaan hienolta.
Villekin oli hyvä, ja Laurikin ihan jees, mut yhdessä ne oli jotenkin mitäänsanomattomia.
Biisikin oli aika yhdentekevä loppujen lopuksi. En itse saanut ainakaan mistään kiinni.
+ viimenen laini oli kauheen kliseinen : "Bittersweet" ja siihen niin käypä stemma, että alkoi jo vähän naurattaa..
"You laugh because I'm different. I laugh because you're all the same."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)