RawknRawl 27.09.2004 10:48:49 | |
---|
Nniih, siis en ole kuullut ko. biisiä mutta Kettusen teksteissä on ainakin aiemmin ollut jotain ajatusta. Ensimmäinen Edun teksti (siis jonkun toisen esittämänä), mitä en olisi arvannut Edun tekeleeksi. Kertoo ehkä jotain. Toisaalta oikeastaan koko alku siihen asti kun "ei oo oikeen ollu syytä unohtaa" on jopa hyvä ja Kettunen läsnä. Sen jälkeen tulee antikliimaksi "mehän oltiin rakastavaiset, mitä sitä katumaan". Ja *floosh*, kevyttä kuraa koko loppupiisi. Jotenkin tämän ei kokonaisuudessaan olisi uskonut menevän Edun seulasta. On mies joka tapauksessa aivan harvinaisen kurko alallaan. Hattua päästä. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
AP 27.09.2004 10:55:54 | |
---|
Tulee jotenkin mieleen, että mitenkähän tarkan ohjeistuksen Edu on levy-yhtiöstä tms. saanut ja miten tiukan kehyksen sisään hän on joutunut tekstin laatimaan...?! K100 #7 |
Mimi 27.09.2004 13:26:31 | |
---|
Mulla on jotenkin miellyttävämpi kuva jääny Janista ku näistä muista Idols tyypeistä, noin median antaman kuvan perusteella. Mutta musiikkitaustasta vielä, että eikös Hannakin mainostanut jossain että on laulanut jossain bändissä aiemminkin, siis tämmönen autotallibändi tai jotain, joten ei Jani välttämättä ole ainoa jolla musiikkitausta, joskin varmasti Janilla vahvin ja on näistä idoleista "muusikoin". Biisejä olen kuullut tasan kaksi, just nämä Hukun ja Kaikki muuttuu. Ainakin lista-ohjelmassa veti ihan hyvin livenä. Ihan miellyttävää, mutta ehkä vähän munatonta musiikkia. Levynkin voisin ehkä ostaa, sitten joskus alennuksesta, tai ehkä toivon joululahjaksi... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
madu 27.09.2004 13:56:55 | |
---|
Lisätään nyt vielä, että onhan tuo Jani jokatapauksessa ammattimaisin ja taitavin soittaja/laulaja koko idols porukasta. Musiikkityyli kun vaan ei maistu niin olen jäävi arvostelemaan herran tuotantoa. |
sormunen 27.09.2004 15:51:01 (muokattu 27.09.2004 21:19:04) | |
---|
Kai nyt pahvikin tajuaa, että kun mies liikkuu bändin kanssa, niin tarkoitin koko liksaa. No mä oon niin pahvi, etten tajua ennenkuin sanotaan. Ootsä muuten ihan varma, että kyseessä on bändiliksa? Kun ajattelee tota formaattia, niin kaukana ei ole sekään ajatus, että kyseessä onkin Janin liksa ja Jani joutuu olemaan ikäänkuin työnantajana siten, että formaattiroyaltit sun muut kuitataan brutosta pois. Enkä pitäisi ihmeenä sitäkään, että aluksi kuitattaisiin myös "annettuna ennakkona" Janin osuus teeveeohjelman tuotannosta jne jne. En siis tiedä enkä myös väitä, mutta tämmönen arvaus mulla olisi. Joka tapauksessa, jos tämä Jani on oikeasti lahjakas, on koko ohjelmasta hänelle tulevaisuudessa vain riesaa. Jos hän taas ei ole lahjakas, se on ihan sama, koska silloinhan tämä oli hänen viisitoista minuuttiaan. PS EDIT. Joku tuossa jäjempänä tiesi kertoa, ettei tämä kaveri voittanutkaan tätä Idolsia ja eikä vissiin olisikaan naimisissa formaatin kanssa. Eihän siinä sitten mitään hänen kohdallansa. Taisi saada sen vartin kumminkin. |
kiriminni 27.09.2004 16:16:55 | |
---|
Mukavan oloinen kaveri,mutta musiikki on kyllä vähän särmätöntä.Hyvä soittaja silti. |
Rattata 27.09.2004 16:17:17 | |
---|
Tarkoitin, että kun liksa on se mitä on, niin sitten siitä prosentit toimistolle, formaatille (Idolshan ottaa kaikesta osansa, näin ainakin tietyn aikaa) Mutta eihän Jani voittanut Idolsia. Tää on vaan mun omia mietteitäni, mutta eikö Jani ole Idolsin jälkeen "vapaa lintu", toisin kuin Hanna, joka saa kaiken automaattisesti. Myös levytyssopimus mielestäni oli automaattista saman tien kun Hanna voitti. Levyssäkin on varmaan Idols-logo. Eli, Hanna joutuu antamaan jokaisesta keikasta, jokaisesta myydystä levystä jne jne määrätyn summan formaatille. Mutta onko Janin asema toinen? "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 |
Brian May jr. 27.09.2004 16:52:01 | |
---|
Idols-finalisteista paras, ja kun veti Joe Cockerin versioiman With a little help from my friendsin kaikkine kirkunoinen särmikkäinen lauluosuuksineen olin melkein varma että ulos tulee musiikkia, jossa on MUNAA. Etenkin kun Wickholm sanoi itse että se olin hauskin vetää, kun pääsi pitkästä aikaa "revittelemään kunnolla." Erehdyin. Olen kuullut tuon "Hukun" kappaleen, ja en pidä. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
sini 27.09.2004 19:15:08 | |
---|
Lisätään nyt vielä, että onhan tuo Jani jokatapauksessa ammattimaisin ja taitavin soittaja/laulaja koko idols porukasta. Musiikkityyli kun vaan ei maistu niin olen jäävi arvostelemaan herran tuotantoa. Just näin. |
Kassu 27.09.2004 19:25:12 | |
---|
Oon pari kertaa joutunut levyn kuuntelemaan pikkusiskon toimesta. Herranjumala mitä ponnetonta paskaa! Mun mielestä heppu osaa laulaa ja soittaa, olisin toivonut jotain potkua johonkin biisiin. Onhan sillä joo orangen stäkki mutta ei edes särösoundeja yhdessäkään biisissä. Perkele. Ei kyllä uskoisi että heppu kuuntelee Panteraa. |
Fat Tony 03.10.2004 13:05:27 | |
---|
Ärsyttää kun muija kuuntelee sitä ja selittää kun jani on niin ihana. Onhan jätkä idolsseista ehdottomasti paras mutta silti on mielestäin paska. Oho, kun tuli kirjoitettua selvästi |
käsi 03.10.2004 16:13:50 | |
---|
ainoa idols kisailija jolla oli jotain kosketus pitaa musiikkiin, on ite tehnyt paljon musiikkia. ainoa jota edes vähän voisin kunnioittaa idols kisailijoista. kaikkein vähiten tuotettu "artistiksi" ja osaa soittaa kitaraa joka on plussaa kohta ne ottaa avaimet pois |
Fortune 04.10.2004 16:52:17 | |
---|
En tykkää hajuttomasta ja mauttomasta ruoasta. Joten en syö sellaista, paitsi joskus pakon edessä (terveisiä Amicalle). Musiikkiin pätee sama, paitsi että osaan laittaa radion kiinni. Ei kai tällaista tarvitse edes kommentoida, nätisti läjään pistettyä mutta täysin vailla tarkoitusta. Ilmankin olisi universumi pärjännyt. Onneksi on hyviäkin levyjä olemassa. |
Jami 15.10.2004 23:03:22 (muokattu 16.10.2004 11:58:51) | |
---|
Jani on hyvä. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
aikavaikea 14.09.2005 08:20:09 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 333 päivää vanhaan ketjuun! Jep, mutta pitää nostaa, kun poika on otsikoissa. Tai bändinsä nyt lähinnä. "Janin bändin muusikot kännissä keikalla Idols-tähti Jani Wickholm antoi potkut umpikännissä keikalla esiintyneille bändinsä jäsenille." http://www.iltalehti.fi/2005/09/14/200509133492964_vi.shtml "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
Nelikielipiru 14.09.2005 09:20:28 | |
---|
Jep, mutta pitää nostaa, kun poika on otsikoissa. Tai bändinsä nyt lähinnä. "Janin bändin muusikot kännissä keikalla Idols-tähti Jani Wickholm antoi potkut umpikännissä keikalla esiintyneille bändinsä jäsenille." http://www.iltalehti.fi/2005/09/14/200509133492964_vi.shtml Ihan oikein jos ei pysty esiintymään. Niillä oli kuitenkin n. 3000-4000 hyvää syytä esiintyä keikka kuntoisina. No potkuthan on aikas jyrkästi tehty mutta jos ei oo eka kerta niin.. Ja en todellakaan tiedä että onko eka kerta vai ei. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Tympee Huttunen 14.09.2005 09:27:15 | |
---|
Ihan oikein jos ei pysty esiintymään. Niillä oli kuitenkin n. 3000-4000 hyvää syytä esiintyä keikka kuntoisina. No potkuthan on aikas jyrkästi tehty mutta jos ei oo eka kerta niin.. Ja en todellakaan tiedä että onko eka kerta vai ei. Janilla on ammattimiehen otteet. Ihan oikein, että antoi kenkää. Jos on paska keikka, niin paska kaatuu Wickholmin niskaan. |
-J 14.09.2005 09:43:32 | |
---|
Mielestäni hatunnoston arvoinen asenne, että kaveri pitää määrätietoisen otteen. Se on paskamainen tilanne, jos ihmiset ovat maksaneet lippunsa nähdäkseen artistin, mutta taustabändin jäsenet pilaavat keikan omalla käytöksellään. Keikan kuitenkin pelasti osittain se, että Wickholm on tottunut esiintymään trubaduurimeiningillä ja sai ainakin omalta osaltaan hommat hoidettua. Käpy on puun vauva |
stickyfinger 14.09.2005 10:18:33 | |
---|
Kyllä, propsit Janille täysin tuosta tilanteen hoidosta. Ei kovin ammattimaiselta vaikuta bändin äijien toiminta kun täysin pelti kiinni, kykenemättömänä soittamaan, lauteille nousevat. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
duane 14.09.2005 11:38:18 | |
---|
Paikalla olleena (töissä), voisin tarkentaa asiaa sen verran, että ei siellä bändin jäsenistä olllut kännissä kuin basisti, toinen känniläinen oli bändin henkilökuntaa ("vapaalla"). Jo ennen keikkaa oli puhetta, että kyseessä on viimeinen keikka rytmisektiolle, ilmeisesti kyseinen bassotaiteilija päätti lyödä sitten läskiksi oikein kunnolla... dfloreno: "kun musasta poistetaan rytmi, melodia ja harmonia, niin mielestäni jäljelle ei jää kuin rock-lehdistö" |