Aihe: Steen1
1 2 3 4 5
Jormaz
14.09.2004 22:25:00
Tämä on kyllä suurinta paskaa mitä olen pitkään aikaan kuullut *nauraa vedet silmissä*. Kelaappas sinä niitä asioita ennenkuin alat täällä tilittämään!

Kyllä, pitäis printata ja laittaa kehystettynä seinälle, oli niin taagii tekstii.

Tottahan se on että narkomaania vituttaa poliisin toiminta. Syyttäköön siitä vaan itseään.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Blue Moon
15.09.2004 07:48:56

Onko kukaan kuullut moisetsa paskasta? Mitä mieltä olet kyseisestä artistista?

"Jarden träkin" muistan kuulleeni. Yllättävän hyvä.
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
MrQ
15.09.2004 10:25:42
Mä en ole törmännyt kuin pariin asialliseen postaukseen täällä. Tarkoittaa että alan taas nojaamaan varoitusnappulaan.

Tuolla on Backstage-osiolla puhdistustalkoot- niminen triidi... Kannattaisi teidän oikeiden, kypsien muusikoiden käydä katsomassa mistä siellä on kyse ja jäähdytellä hieman ennen kuin tulette tänne tai minnekään muualle ilmoittamaan jonkin asian olevan kategorisesti paskaa.

Paitsi mitä nyt tulee metallicaan ja beatlesiin jotka toden totta ovat ylihypetetttyä paskaa eivätkä suinkaan ole mainettaan musiikillisilla ansoilla, vaaan ihan sillä että olette niin vitun tyhmiä kaikki, jokaikinen ettekä osaa kehittää omaa musiikkimakua.

Tästäkin topikista sen näkee.
Pallisti
15.09.2004 10:30:34
No olkoon siten niin, emmä nyt ihan tarkalleen muista, täytynee tänää kuunnella.
Mutta, helppohan sun sanoo, tuskimpa kytät on pahoinpidelleet sua, et sä osaa kuvitellakaa mitä paskaa tapahtuu, ku elät vittu "hyvää elämää" ja voisit kyl perustella miks tasavallan vihaajat on perseestä (vai onks tääkin kenties faijan mielipide). Kuten stenkkakin haastiksessa sano et ei me olla velvollisii kattoon kyttii ylös päin, nehän on meiän veronmaksajien alaisii, me maksetaa niitten palkka. Luuletsä et kiinnostaa ruveta maksaan mitää vitun veroja ku niitä masseja käytetään kaikkiin vitun turhuuksiin. Vitun äpärä voisit ehkä ruveta kelaileen asioita ennen ku avaat suus!!!

Minua taas vitutattaa suunnattomasti , että jengi sotkee seiniä ja harrastaa muutakin täysin aivotonta ilkivaltaa, joiden korjaamiseen/siivoamiseen menee meidän verorahoja. Miksi poliisi ei ole tullut pamputtamaan mua? Johtuuko siitä, että minulla on puhtaat jauhot pussissa. Ei poliisi syyttömiä piekse.
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Pallisti
15.09.2004 10:33:02
Mä en ole törmännyt kuin pariin asialliseen postaukseen täällä. Tarkoittaa että alan taas nojaamaan varoitusnappulaan.

Tuolla on Backstage-osiolla puhdistustalkoot- niminen triidi... Kannattaisi teidän oikeiden, kypsien muusikoiden käydä katsomassa mistä siellä on kyse ja jäähdytellä hieman ennen kuin tulette tänne tai minnekään muualle ilmoittamaan jonkin asian olevan kategorisesti paskaa.

Paitsi mitä nyt tulee metallicaan ja beatlesiin jotka toden totta ovat ylihypetetttyä paskaa eivätkä suinkaan ole mainettaan musiikillisilla ansoilla, vaaan ihan sillä että olette niin vitun tyhmiä kaikki, jokaikinen ettekä osaa kehittää omaa musiikkimakua.

Tästäkin topikista sen näkee.

Ööö, mun mielestä beatles on paskaa niinkuin suurin osa metallicankin tuotoksista, mutta en ymmärrä sitä, että miksi en saisi kritisoida steen1. kappaleiden sanomaa ja biittejä.
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
MrQ
15.09.2004 10:44:08
Ööö, mun mielestä beatles on paskaa niinkuin suurin osa metallicankin tuotoksista, mutta en ymmärrä sitä, että miksi en saisi kritisoida steen1. kappaleiden sanomaa ja biittejä.

Tietenkin yksi hemetin hyvä syy sille miksi et saisi kritisoida sitä on se, ettet tee sitä. Se mitä sä teet, sille on nimikin, olkoon se sitten dissaus tai fleimaus tässä yhteydessä.

Mun mielestäni mitä "mieltä ootte tästä paskasta hyi saatana" ei ole sellaista tekstiä mitä suomen ainosta vakavasti otettavasta rap-artistista kannattaa heittää.

Ja ylipäätään... voisi kanssa olla kärjistämättä jonkun yhden biisin intron perusteella levyn sanomaa, saatanan idiootit....
Deep Shadow
15.09.2004 12:28:52 (muokattu 15.09.2004 12:29:17)

Onko asiallinen postaus vain ja ainoastaan sellainen, joka vastaa omaa mielipidettäsi?

Mun mielestäni mitä "mieltä ootte tästä paskasta hyi saatana" ei ole sellaista tekstiä mitä suomen ainosta vakavasti otettavasta rap-artistista kannattaa heittää.

Otapa nyt sitten huomioon, että tuo on vain oma mielipiteesi. Siis tuo, että Steen 1 olisi Suomen ainoa vakavasti otettava rap-artisti. Pallistin aloitus ei ollut ehkä paras mahdollinen, mutta kyllähän noissa lyriikoissa olisi varmasti paljonkin keskusteltavaa.

Kaikki eivät vaan aina voi olla samaa mieltä kanssasi. Tottakai poliiseja saa vihata jos haluaa ja tehdä siitä tuollaista vitulla höystettyä räpätystä, mutta ei varmaankaan ole mikään yllätys, että kaikki eivät sitä kovin uskottavana pidä.
~Nyt sanat on sanottu, laulut on laulettu, aamun koittaessa ilta jo hämärtää~
Idiootti
15.09.2004 12:46:24
Ei poliisi syyttömiä piekse.

Harvemmin varmaan, mutta kun ei saisi piestä syyllisiäkään. Suomessa kun rangaistukset kuuluisi antaa vasta oikeudenkäynnin jälkeen eikä Judge Dredd-tyyliin.
MrQ
15.09.2004 12:50:06
Kyse ei ole siitä ettäkö mielipide-erot ongelmia aihuettaisivat
ongelmia, vaan tapa jolla ne tuodaan esiin.

Jos tässä lähdetään liikenteeseen asenteella "En tunne ketään HIV-positiivista joten AIDSia ei ole" ja kritisoidaan miehen lyriikkaa ja asenteita ilman että edes yritetääntajuta mistä on kyse, niin aika heikoilla jäillä mennään.

Vähän niinkuin toi yllämainittu Beatlesprovo, jolla yritin taas ajaa pyhään kiukkuun kaikki muut mutta epäonnistuin surkeasti.

Juttu on se, että esimerkiksi morriseystä kukaan ei uskaltaisi puhua noin, ei edes chumbawambasta mutta puhuvat kuitenkin samaa asiaa... Mutta ne ovatkin tutumpia, niillä on pohjallaan uskottavuutta jo senkin takia, että ovat kulttureista joita emme tunne.... joten paha kritisoida.
Mika Antero
15.09.2004 13:08:55
Vähän niinkuin toi yllämainittu Beatlesprovo, jolla yritin taas ajaa pyhään kiukkuun kaikki muut mutta epäonnistuin surkeasti.

On täällä nitroja syöty.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
MrQ
15.09.2004 13:35:04
No mut sä nyt mun puolesta voit vaikka tukehtua niihin, vanhus.
Nimismies
15.09.2004 16:30:25
No mut sä nyt mun puolesta voit vaikka tukehtua niihin, vanhus.

MrQ, älä turhaan yritä. Miitin jälkeen sinulta ei ole enää lähtenyt samaan malliin.
N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä
Mako
15.09.2004 16:56:06

Kyse ei ole siitä ettäkö mielipide-erot ongelmia aihuettaisivat
ongelmia, vaan tapa jolla ne tuodaan esiin.

Vaiko siitä, että kun oma ihqidoli on monien muiden mielestä ihan huono -> koko threadi onkin yllättäen ihan pyllystä?

Eipä nuo tekstit minusta kummosia ole, muuta en osaakaan arvioida kun en ole kuullut. Seassa ihan mielenkiintoistakin, mutta kyllä mm. tuo vitun hokeminen äkkiä tuo sellaista vaikutelmaa, että setä on vain olevinaan. Lisäksi ainoa konkreettinen ehdotus mitä tähän hätään teksteistä löysin oli laillistaa _kaikki_ huumeet. Sillä kai joo korjautuisi herran peräänkuuluttamat yhteiskunnan epäkohdat. Voi perse. Vielä kun joka biisissä vedetään perseet olalle niin kumpikohan on todennäköisempää: a) tyyppiä kiinnostaa oikeasti vaikuttaa yhteiskuntaan musiikillaan vai b) tämä on juurikin tätä päämäärätöntä ja helvetin naiivia perus kapinavalivali-juttua. Ei kiinnosta.
"Kuka minä on? Missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston."
MrQ
15.09.2004 17:14:19
MrQ, älä turhaan yritä. Miitin jälkeen sinulta ei ole enää lähtenyt samaan malliin.

Ei... ei ole ei. Mikä murehduttaa suuresti.

Mutta kenQselle piti näyttää ovea. Aina se mua lyö.
Spiralmind
16.09.2004 01:52:58

Vähäsen junttia musiikkia IMHO (mm. just se turha kiroilu), mutta on Steenillä sentää jotain oikeeta sanottavaa tärkeistä asioista ja kyllä tuo tyypillisen suomijoujoupaskan yläpuolelle nousee vaikka ite en kyllä tuommosta jaksa kuunnella. Kaveri jotain biisejä mm. autossa soittanu niin joutunu kuulemaan.
All Hail Discordia!
Mika Antero
16.09.2004 08:07:09
Mutta kenQselle piti näyttää ovea. Aina se mua lyö.

Ilmeisesti ne palkkaamani m-nettiläiset eivät sitten ole antaneetkaan sinulle selkään siellä miitissä? Ja niinkuin minä niille maksoin ja vakuustelin, että lyökää nyt sitten kunnolla että tokenee. Pitänee pistää hepuille pikaviestiä, että palauttaisivat rahat.

Kehenkään ei voi näköjään luottaa.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
jonathani
16.09.2004 11:28:52

Itse tykkään steenin musiikista helvetisti, koska asiat sanotaan suoraan ja kaunistelematta. ja paremman vaikutuksenhan saa aikaseksi kärjistelemällä asenteita.
luultavasti suurin osa pilkkaajista ei ole koskaan edes plattaa kuunnellut saati sitten raapaissut pintaa tai lukenut rivien välistä. Vituttaa suuresti puhe ilman perusteita. Tutkikaa taustoja, kuunnelkaa tekstejä ja ottakaa selvää ettette tee itsestänne julkisesti naurettavia putkinäköisiä pikkusieluja.
MrQ
16.09.2004 12:00:26
Mä olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä... Täällä on nyt kritisoitu kahta asiaa: vitun hokemista ja kyttien tappamista.

Nämä ovat olleet ne rakntavimmat kommentit minkä varaan stenkan dissaaminen on laskettu.

Hei kamoon. Yrittäkää edes. Kritisoikaa sen flowta vaikkapa? Se ei todellakaan ole mikään huippulahjakas räpäyttäjä.

Ja minkäs takia kehäkettu ja setä koponen saa hokea vittua niin paljon kuin niitä itseään huvittaa?
leather rebel
16.09.2004 12:21:01
Ja minkäs takia kehäkettu ja setä koponen saa hokea vittua niin paljon kuin niitä itseään huvittaa?

Ne ei edes yritä olla vakavasti otettavia.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
MrQ
16.09.2004 12:23:29
Hmm.... Mä en henkilökohtaisesti oikein tajua mitä tekemistä kiroilulla tai sen puutteen kanssa on vakavasti otettavuuden kanssa...

Mä en ole kuullut esimerkiksi sanotaan Panterasta tai vastaavsita yhtyeistä kertaakaan vastaavaa kommenttia...

Taitaa kuitenkin olla kyse siitä että dissata pitää kun ei osata tykätäkään. Tai sitten stenkka on vaan sellainen rakasta/vihaa-artisti.

Mä itse en oikeammin pidä siitä, mutta Oikalla Asialla on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)