Aihe: onko sinulle sattunut komiikkaa levykaupassa?
1 2 3
Dunga
30.04.2004 09:35:00
Mua hävetti, kun koitin antaa Porin Moe´s Musiciin vaihdossa Bloodhound Gangin Hooray For Boobies- levyn, mutta se ei kelvannut...Myyjä näytti hihittelevät ulkoapäin mutta sisällään hän nauroi räkäisintä naurua ikinä. Poistuin paikalta häntä koipien välissä.
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Tupuna
30.04.2004 11:25:44
Isto veti YUP:n basistin ja joidenkin muiden kanssa hevikeikkaa tässä jokuaika sitten. Soittivat Metallicaa ja muuta vastaavaa.

Niin, niillähän on se The Communists vai mikä vastaava. En mä tiedä. Saan varmaan joskus tässä kuultavaksi niitä Iston 80-luvun teinihevibändin demoja, pitäsköhän laittaa mp3:siks ja linkkiä niin sais muutkin todistaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Mr.Babbit
30.04.2004 11:34:23
Isto veti YUP:n basistin ja joidenkin muiden kanssa hevikeikkaa tässä jokuaika sitten. Soittivat Metallicaa ja muuta vastaavaa.

joo ja Janne Hurmeella on kanssa hevibändi. mikä noita iskelmälaulajia vaivaa?
Tupuna
30.04.2004 11:51:11

Musta tuntuu, ettei Isto tai Janne kumpikaan olisi halunneet olla iskelmätähtiä, kunhan halusivat saada jalkaa oven väliin. Ja kumpikin näistä miehistä oli Hannele Laurilan tallissa...

Nykyäänhän Isto opiskelee musiikkitiedettä täällä meidän kaikkien tavallisten opiskelijoiden kanssa Jyväskylässä. On tainnut iskelmäura hieman lopahtaa ;)
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Super-Jari
30.04.2004 11:56:44

Ne on niitä hevimiehiä jotka haluaa harrastuksen ohella tienata rahaa.
Sacred excrement
gandar
01.05.2004 16:52:14
Komiikkaa ei ehkä kuitenkaan, mutta kun kerran olin Savonlinnan Levymestassa (, joka näin reilusti sanottuna on ehkä yksi parhaimmista levykaupoista. asiakaspalvelu on asiantuntevaa ja valikoimakin on suuri) , pyysin myyjää laittamaan Alexi Tuomarila Quartetin "Voices of Pohjola"-levyn soimaan, kun en oikein ollut varma ostaako vai ei. Kauppa oli täynnä mörkömetallisteja, jotka katsoivat ihan vain vähän vihaisesti. Ostin levyn, ja ihan hyvä kauppa oli, mutta kyllä siinä melkein pelotti. Kun nuo hevarithan on kaikki satanisteja jne.

Sitten ei ehkä niinkään hauskaa, kun äiti oli ostamassa minulle syntymäpäiväksi U-Street All Starsin ensimmäistä levyä, niin kun liikkeessä X (joku Sokos kuitenkin) ei ollut sitä, niin asiantunteva myyjä antoi Nu-Spirit Helsingin (tms.) levyn ja sanoi "Tämä on ihan samanlaista, osta osta". Kyllä itketti.
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
Super-Jari
01.05.2004 17:16:25
Kun nuo hevarithan on kaikki satanisteja jne.

Däy? :)
Sacred excrement
gandar
01.05.2004 17:19:59
Että kuinka?
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
Super-Jari
01.05.2004 17:49:29
Että kuinka?

Ei mitään. Oli vain niin hassu kommentti.
Sacred excrement
Chrissie
01.05.2004 18:31:20
Covenantin uusinta levyä etsiskelin paikallisesta hyvin asiantuntevasta kaupasta, mutta yllättäen he sotkivat heidät Kovenantiin... Yritin siinä selitellä, että ei, kyllä kyse on nyt kirjoitusasusta (ja ennen kaikkea tyylistäkin), mutta ei oikein mennyt perille. Pitivät tärähtäneenä.

Ei liene suuri yllätys.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Viceroy
01.05.2004 22:04:22

Ostelin lukioaikoina hirmuisesti vinyyliä ja joitakin CD:itäkin eräältä myyrmäkeläiseltä itsepalvelukirpputorilta.
Myyjä rupesi abivuonna olemaan jo aika tuttu, ja äijä jauhoikin mm. siitä, kuinka oli ollut katsomassa Metallicaa joskus 84 jossain nuorisotalolla (kun ostin muistaakseni UFOn tai Saxonin lätyn)...

Black&White-shopista on viimeisin hyvä kokemus. Parrakas myyjä oli yleisesti ottaen letkeä, ja ostin vain hyvän fiiliksen takia pari heräteostosta.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)