kivi 24.04.2004 21:52:24 | |
---|
tosiaan kannattaa asentaa pelkkä DivX codec niin ei tule turhaa roskaa mukana (http://download.divx.com/divx/DivX511.exe). Asensin. Ei näy. Mitä pitää tehdä? Mikä on codec? Tarvitseeko se jonkun muun ohjelman tuekseen? Ei vaan siirry eteenpäin siitä avausruudusta. |
mz 24.04.2004 21:54:20 | |
---|
Ihan hieno oli, taustamusiikkia vaan kovasti kaipaili :) Milläs softalla tuollanen muuten on tehty?? Ei aina kaikki mene niinku haluais, eikä kaikki käy niinku toivoo. Mut kuitenki sä oot siinä (ja mä tässä), yhdessä me eteenpäin kuljetaan. |
Eläin 25.04.2004 00:54:59 | |
---|
Asensin. Ei näy. Mitä pitää tehdä? Mikä on codec? Tarvitseeko se jonkun muun ohjelman tuekseen? Mitä olet tehnyt Kivelle? :) Ei vaan, jos ei tuon kanssa toimi niin saattaa olla, että videonkatseluohjelmasi on vanhentunut. Imuroi vaikka Windows Media Playerin tai Winampin uusin versio. |
kivi 25.04.2004 01:06:52 (muokattu 25.04.2004 01:14:09) | |
---|
Mitä olet tehnyt Kivelle? :) Hoho! Ei, mä en oikeasti oo kiinnostunut tietokoneista pätkän vertaa, ja vaikka monesta muusta asiasta osaan selittää, niin nää jättää mut aivan haavi auki. Kokosin tän verkossa olevan koneen (133 PI) itse vanhoista romuista ja poistokoneista haalituista osista, mutta siihenpä tietotaitoni loppuukin; en erota eri muisteja toisistaan, enkä erota väyläpaikkoja kuin siitä, mikä kortti niihin menee. Kun vielä lisätään se tosiasia, etten oo juuri uusinut konetta tai ohjelmia sitten Win95:n ilmestymisen jälkeen (no, emon vaihdoin toiseen samanlaiseen, kun edellinen syttyi tuleen), niin ei ihme jos ei toimi. Taitaa jäädä katsomatta, jaksan odottaa siihen että toi oikea versio tulee. saattaa olla, että videonkatseluohjelmasi on vanhentunut Aha, joo, tuo saattaa selittää. Me have no videonkatseluohjelma, me have no äänikortti. Ne tulee sitten seuraavaan konepäivitykseen, mutta kun kaikki ohjelmistolisenssitkin pitää hommata uudet (jostain syystä esim Photoshop 3.1:stä ei enää päivitetä kymppiin?), niin se on odotettua kalliimpi tikki. Kestää vielä hetken. Maailma on täynnä koneita, joita voi käyttää, ja jotka on erikseen rakennettu esim äänityskäyttöön. Se on sellaista kilpavarustelua, johon en oo halunnut mukaan. |
Safaweb 25.04.2004 23:34:04 | |
---|
Otin sen pienemmön version eikä siinä ole muuta kun joku ihme teksti vaan. Näkyykö siinä mun avatar :) ? Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
|
Paddle 26.04.2004 01:44:43 | |
---|
Kyllä nyt näytti käyttöliittymä aika mullistavalta. Muusikoiden.net - edelläkävijä. |
Johtaja 26.04.2004 15:56:06 | |
---|
Ei arvon ylläpitäjät haluaisi valaista meitä siitä minkälaisia uudistuksia on tulossa? Ei. Ei tiedetä vielä itsekkään. Versionumerosta voi päätellä ettei mitään kauhean suurta ole tulossa edellisten päivitysten tapaan. |
kunnasja 27.04.2004 09:11:46 | |
---|
- - Jos ei auta, niin osta Pandan LakuMIx (erittäin hyvä sekoitus). Pandalla on myös suklaapitoinen mix, joka ei sekään ole ollenkaan huono. Visit http://www.helionprog.com - download http://www.helionprog.com/audio/Helion-GodofFire.mp3 |
Allis 27.04.2004 10:47:07 | |
---|
ja ton divX-playerin mukana tulee jotan helevatun spywarea... beware!! Ai että tulikin hyvät ad-waret UGHUGH!! Blasteri kuumaks! Humppa vai kuolema? |
Definhel 27.04.2004 15:56:19 | |
---|
Mitä halavattua! Mä en löydä mun avataaraani. Sake on verta vetisempää. |
Härski 27.04.2004 15:59:09 | |
---|
Mitä halavattua! Mä en löydä mun avataaraani. Aijjaa..? Et taida olla ihan yksin. |
Juhani 28.04.2004 16:15:53 | |
---|
Voin tehdä toisen version, jossa on halukkaiden avatarit. Trailer: Special edition. :) Ilmoittakaa ken haluaa avatarin näkymään, tai jotain muuta. |
lapio 28.04.2004 22:47:49 | |
---|
Tulevatko mullistavat uudistukset versioon 95, joka sitten kaatuilee jatkuvasti ja se täytyy asentaa uudelleen viikon välein? |
Juzzu 29.04.2004 13:56:11 | |
---|
Miten tuossa ehtii bongaileen avataria? Oisko pausen paikka ;o) Pitää katsoa löytyykö omaa. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Kitaranraiskaaja 29.04.2004 22:06:07 | |
---|
Minun avatar oli heti ensimmäisessä ryppäässä, jos oikein näin. Olen stara. Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus! |
MrQ 30.04.2004 16:04:27 | |
---|
Voin tehdä toisen version, jossa on halukkaiden avatarit. Trailer: Special edition. :) Ilmoittakaa ken haluaa avatarin näkymään, tai jotain muuta. En tiedä onko jo mutta tottakai laitatte minut sinne kaiken kansan nähtäväksi, jostain syystä mulla toi ei avaudu vaikka coodekkia piisaa vaikka vantaalle saakka. Tästäkään asaista ei tarvitse neuvotella, hyvä. |
pitkätukka 01.05.2004 13:22:40 | |
---|
|
Lusene 01.05.2004 18:04:01 | |
---|
Ei vaan näy, onkohan mun avatar sen verran uus, ettei sitä vielä tuossa ole... Todella komea traileri kyllä oli. Vielä hyvät musat... Sitä se teettää. |
J. Cool 01.05.2004 18:23:30 | |
---|
olihan se nättiä mutta ei kyllä kertonu yhtään mitään. miten 3.1 eroaa nykyisestä? aivan hirrveetä menoa! |
Juhani 01.05.2004 18:59:23 | |
---|
olihan se nättiä mutta ei kyllä kertonu yhtään mitään. miten 3.1 eroaa nykyisestä? ..secrets |